Betonenhoutmeubelen.nl5 ervaringen

Maarten
16-07-2018

Malafide ondernemer

De ondernemer levert niet wanneer er betaald is, elke keer smoesjes waarom er niet geleverd is tot je nummer geblokkeerd wordt. Ik heb aangifte gedaan, deze doorgestuurd naar Mollie Payments (zij voeren het betalingsverkeer uit) en marktplaats. Laatste heeft op mijn verzoek de ondernemer geblokkeerd. Dus iedereen doe ajb hetzelfde, zulke gasten moeten gebannen worden. De ondernemer pretendeert algemene voorwaarden webshop te hanteren maar is niet aangesloten.

Roos
03-07-2018

Geen reactie en levering meer na betaling bedje

Website lijkt professioneel. Via marktplaats te vinden. Echter compleet geen gehoor over wanneer ik bedje geleverd krijg. Heb al betaald, en dus niets geleverd en gehoord na ruim 4 weken. Erg balen en jammer. Niet mee in zee gaan!

Bult
16-06-2018
Deze klacht is opgelost

Oplichting

Via Marktplaats bestelling gedaan. Bij afgesproken levering een smoes over een bus die het niet doet. Uiteindelijk geen levering, en vooruit betaalde geld niet teug.

Mocht iemand weten wie hier achter zit, laat het me weten. Kan ik even persoonlijk met die jongen in gesprek.

Joss
29-05-2018

Levert niet

Site ziet er professioneel uit en je wordt een tijdje aan het lijntje gehouden als je vraagt waar je bestelde spullen blijven. Helaas wordt er nu niet meer op mail gereageerd en ben ik bang dat ik mijn bestelling niet meer ga krijgen, zeker na het lezen van andere ervaring. Ik wacht al 10 weken op een bedje, waar de levertijd 5/6 weken zou duren. Ik ga de rechtsbijstand inschakelen.

Pedro
16-05-2018

Een niet bestaand bedrijf, waarbij je wordt genept.

Kast besteld en vooruit betaald en vervolgens allerlei redenen om niet te leveren. Uiteindelijk de koop geannuleerd en geld terug gevraagd. Dit kwam echter niet. Vervolgens rechtshulp ingeschakeld. Bedrijf blijkt niet te bestaan. Derhalve betreft het fraudeurs.

Welk cijfer geef jij Betonenhoutmeubelen.nl?