Bewuzt reviews

4.4

Herjo
30-12-2019

Keurige prijs.

Goede ervaring met de zorg gehad wat netjes vergoedt is. Nette klantenservice en een redelijk voordelige prijs. Beter dan bij de meeste anderen.

J.A.
19-12-2019

DIEVEN - BOEFEN

Deze mensen incasseren “per ongeluk “ premie en terug draaien willen/kunnen ze niet meteen, kortom duurt het maanden voor ik me geld terug heb!

26-11-2019

Zorg plafond

Ik wilde wel overstappen naar Bewuzt, dus even gechat.! Gelukkig zitten mijn hersens nog op de goed plek, maar nimmer naar Bewuzt gaan!

Ze hebben het over een zorg plafond en veel meer van dit soort onzin! Niet intrappen!

Ga niet naar bewuzt daar krijg je enorm spijt van!

Sylvano
09-09-2019

Het bellen duurt eeuwig voor je aan de beurt bent. ze helpen niet goed aan de telefoon. ik heb nog niks positiefsmeegemaakt met bewuzt… willen alleen maar geld zien en anders gaan ze zeuren

Aernoudt
22-05-2019

Niet werkende online applicatie's

Bellen met de service desk is dan de vervolgstap, en dan begint de ellende past echt. Eindeloze wachttijden.

Dirk
24-02-2019

Blijven facturen sturen na opzeggen

Per 1 jan opgezegd en ze blijven facturen sturen en herinneringen van facturen van na 1 januari. Gebeld met een vriendelijke student en alles zou in orde worden gebracht maar helaas. Waardeloos en je komt niet meer van die klootzakken af.

Jose
06-01-2019

Contract opgezegd en toch weer premie betaalt.

Ik heb mijn contract telefonisch opgezegd, maar toch blijven ze een nota sturen op 31 december om 23:52 - boeven!

Fatiha
25-12-2018

Zeer slecht!

Ik heb me via zorgkiezer site ergens anders aangemeld en bewuzt heeft me gegevens gekregen door een fout. Gebeld en uitgelegd en er was niets te wijzigen. Ik had me aangemeld bij zilveren kruis incl bevestiging van zilveren kruis gehad. Hoe deze boeven aan me gegevens komen weet ik niet.

Nu jaar verplicht verzekerd te zijn kan ik je vertellen dat dit slechtste verzekering ooit is! Geloof niet in die mooie neppe revieuws die vast verplicht door personeel geplaatst zijn! Online verzekering waar je niets ontvangt. Geen mails geen post geen ene moer en zo snel mogelijk incassokosten van 40€ erop gooien. Er staat geld op de rekening en word niets afgeschreven. En JA het rekkeningnummer klopt! Kortom ga je elders verzekeren ipv deze dieven! Lomp personeel aan de telefoon! Betaal liever 120€ per maand ergens anders dan 100€ bij bewuzt!

Yassin
25-12-2018

WEES GEWAARSCHUWD!

Ze sturen alles onterecht door naar incasso, nooit een zorgpas ontvangen nooit een rekening ontvangen. Dit zijn gewoon oplichters eerste klas. Regelmatig verhoging met 40€. Vanwege “te late betaling” er word nooit eennrekening gestuurd en na meerdere keren bellen word je van t kastje naar de muur gestuurd. Ik betaal maandelijks kiever meer dan dat ik bij deze honde verzekerd blijf! als je klantecervise belt krijg je een of ander ongesteld wijf die ruzie thuis heeft en probeert af te reageren op je. Je bent gewaarschuwd voor deze boeven!

12-06-2018

BEWUZT kiezen voor een andere verzekeraar!

Klantenservice medewerkers zitten niet op 1 lijn. Ze beloven van alles maar kunnen niks nakomen. Tijdens mijn detentie in het buitenland heb ik een aantal maanden doorbetaald. Ze weigeren dit terug te betalen en verschuilen zich achter een wetgeving die is aangepast nadat ik in detentie kwam. Toen ik wilde iverstappen kon dat niet omdat ik volgens hun niet verzekerd was bij hun. Nu half jaar later willen ze dat ik alle premies betaal met terugwerkende kracht omdat ik toch verzekerd ben bij hun. En dat wat ik teveel betaald heb kan ik naar fluiten.

BEWUZTE OPLICHTERS!

Yvonne
24-12-2017

Aanvullende verzekering geannuleerd

Een automatische incasso is een keer niet geluk waarna ze alle aanvullende verzekeringen hebben geannuleerd. Deze kon ik niet meer activeren, ondanks de rekening gewoon weer betaald was. Echt belachelijk dat dit zomaar gebeurt!

Sjoerds
13-12-2016

Prima

Nu een jaar bij Bewuzt, paar kleine onkosten gehad die ik voorheen ook bij de ''grotere'' had. In dat opzicht is er niks voor me verandert. Wel ideaal is de no claim korting. Als je iets niet gebruikt krijg je korting!

Cindy
08-12-2016

Vergoeding

Ik zit momenteel bij vgz bewuzt En ben er heel tevreden over. Alleen jammer dat mn bril niet vergoed wordt dat is het enige nadeel

Kimberly
05-07-2016

Ontevreden en tevreden

Ik ben ontevreden omdat er stond zo een leuke aanbieding voor studenten maar een jaar derna is het omhoog gegaan. Dat is niet alles, je bent voor niks verzekerd omdat het betaald niet eens hoest drank voor je.

Johanna
01-04-2016

Alles eenvoudig

Bewuzt is een budget verzekering maar daardoor niet slecht. Keuze uit een paar aanvullende verzekeringen.Kies je bv voor tandarts en buitenlandverzekering dan krijg je korting en hoe meer aanvullingen hoe meer korting.Ook hanteren ze de lijst preferente geneesmiddelen wat ook niet elke verzekering doet. Maak je een jaar geen gebruik van bv de buitenlandverzekering dan krijg je het volgende jaar een extra korting. Ook hebben zij een goede en duidelijke webpagina.

Mylene
05-01-2016

Gunstige prijzen!

Mooi overzichtelijk prijslijst en gunstige prijzen

Geraldine
04-01-2016

Goedkoop en Precies

Ik heb goede ervaringen met mijn Bewuzt zorgverzekering.

Ik zit al 3 jaar bij Bewuzt en je kan zelf bepalen hoeveel behandelingen je neemt voor Fysio en een tandarts verzekering, ook heb ik europa dekking

en de kosten zijn te betalen en als je je extra verzekering niet gebruikt krijg je no claim korting,

Marga
24-12-2015

Uitstekend

Pas een jaar bij Bewuzt, kosten gemaakt vanwege ziekte en vele malen in het ziekenhuis gelopen en gelegen.

Alles perfect geregeld door hun.

Vriendelijk geholpen per telefoon, zeer behulpzaam.

Werd ook een paar keer gebeld of alles naar wens gaat bij hun.

Petra
20-12-2015

Minpuntje: de verplichte SMS-code voor inloggen met DigiD

Ik heb (en wil) geen mobiel en moet van Bewuzt verplicht zo'n code aanvragen voor DigiD.

En als het dan nog alleen voor de zorgverzekering was geweest dan had ik er nog wel iemand voor willen vragen maar als je eenmaal een SMS-code aanvraagt voor DigiD moet je hem altijd gebruiken.(voor DigiD dus)

En dat zou betekenen dat ik ook voor andere dingen mijn DigiD niet meer kan gebruiken........

Helaas zijn ze niet zo netjes geweest om met een oplossing te komen....... Niet eens gereageerd.

Verder had ik geen problemen. Alles vergoed.

Nu probeer ik een andere verzekering.

Eveline
18-12-2015

Een zorgverzekering zonder ingewikkeldheden

Een aantal jaar zit in nu bij Bewuzt en dat bevalt me prima.

Het is duidelijk omschreven en makkelijk te achterhalen waar je wel en niet voor verzekerd bent.

Tevens vind ik de overzichten op internet makkelijk in te zien en goed te begrijpen.

En ook zeer belangrijk. Prima prijs