Bidoffer24.nl130 ervaringen

Wout
Wout
21-04-2014

Houdt dit dan nooit op?

Mijn ervaringen met Bidoffer24 (en de andere namen waaronder ze opereren) gaan al terug tot 2012 en alles gaat blijkbaar gewoon verder. Ook ik had een mooie dure laptop gewonnen. Ik heb zelfs screenshots genomen van het moment dat ik won. Die heb ik nog. Weet je wat hun reactie was, toen ik na een tijdje klachtenbrieven begon te sturen en hun die screenshots liet zien? "Goh, wat raar..Dit gaan we verder onderzoeken." Natuurlijk was het 'raar',
want het is nooit de bedoeling dat er iemand ook effectief wint! Hun bedrieglijke software had hun even in de steek gelaten, dat was alles. Er is al veel ondernomen tegen deze mensen, inclusief klacht neerleggen bij politie en advocaten inschakelen. Maar ik vries dat ze ongrijpbaar zijn, want ze zijn gevestigd in landen waar het Nederlands of Belgisch recht niet geldt. Dus daar sta je dan. Ik weet het ook niet meer.

Beppie
10-03-2014

Oplichters ik ben er ook ingestonken 99, euro kwij

ik had de laptop gewonnen ,en toen ik betaald had kreeg ik ook het bericht dat iemand mij voor was geweest, gelijk de bank gebeld maar kreeg mijn geld niet retour, daar het een directe betaling was

Bomer Oliver
04-03-2014

Denk dus ook dat dit bedrog op grote schaal is ! Geen probleem , heb vele vrienden en ken half België , de naam van bedriegend bidstar zal gemaakt worden ! Foei dat zoiets bestaat , maar ik geloof in karma en ieder loontje om zijn boontje ! Mvg Olli

Plien
11-02-2014

Ook ik ben gedupeerd. Vanavond lag de site stop en kwam na zoeken op deze site terecht. Na het lezen van de verslagen van Sukkel en Dimina heb ik meteen aangifte gedaan bij de politie. Ook bij de bank ga ik nog proberen mijn 99 euro terug te krijgen. Wie weet. Bidoffer24 zal via email wel niet meer te bereiken zijn ben ik bank maar wie weet, de aanhouder wint! zeggen ze wel eens.

John H
05-02-2014

Tja, ook ik.... En ik meende nog wel zo alert te zijn voor dit soort hufterige praktijken. Je krijgt 5 credits en tot je verbazing heb je een laptop voor slechts 34,75 altans, dat denk je. Nog gechat met die aardige mevrouw. "Is dit echt waar?" Ja, het was echt waar. Het enige wat ik moest doen was mijn account upgraden. Dat ik zo stom kon zijn....
Het moet toch mogelijk zijn dat iemand die gasten bij lurven pakt.
Ik begrijp dat het bedrijf hierachter ergens in een ver oord is gevestigd en dat het lastig zal zijn. Maar als er dagelijks zoveel mensen gedupeerd en opgelicht worden.

Franka 13
03-02-2014

10-1 eringetuind. Meteen gemaild en aangegeven dat ik mijn geld terug wilde. Ik heb geen credit meer gespeeld. Wel de site bezocht en reactie gegeven die ik nooit in beeld terug gelezen heb. Aangifte gedaan en de bank gemaild en gebeld die het geld overmaken naar Bidstar.
Ik heb mijn geld teruggekregen op 31 jan. Ik heb Annelies van Bidstar een bedankje gestuurd omdat zij wel trouw mijn mailtjes beantwoordde.
Eind goed al goed, ik trap er niet meer in.
Opmerkelijk te zien dat Bidstar24 nu ineens Bidoffer heet

Sukkel
30-01-2014

Ook ik was zo stom hier in te tuinen op 30 december j.l. Ik kreeg de 5 credits en tot mijn verbazing (er ging helaas nog geen lichtje bij me branden) won ik een Fujitsu Stylistic Q702 voor slechts 49,67, althans naar ik later begreep, deze worst werd mij voorgehouden. Zoals van mij verlangd werd, registreerde ik mij terstond en betaalde de € 99,00 voor 150 credits per dag gelijktijdig. Ik was dan ook zeer ontdaan toen mij meteen hierna werd meegedeeld dat een ander mij voor was geweest. Tja, en dat kun je je haren wel uit je hoofd trekken dat je zo'n sukkel bent geweest. Iedere dag bied ik mijn 150 credits omdat ik het geld toch al kwijt ben met nog altijd in mijn achterhoofd ........... misschien, maar vis altijd achter het net. En het gekke is dat de winnaars altijd dezelfde zijn. Ik heb zo langzamerhand het idee dat dat fake-winnaars zijn.
Of het zijn handelaars met ik weet niet hoeveel pakketten credits. Ik heb ook opgemerkt dat velen op ieder uur van de dag opduiken. Slapen die mensen dan nooit ;-)
Ach, natuurlijk zou ik het geld graag terugzien, maar het kost zoveel tijd en opwinding om hier achteraan te gaan en dit was dan ook de eerste en de laatste maal dat ik zo'n stomme streek heb uitgehaald.
Ik denk maar dat het leergeld is, al kan ik het heel goed gebruiken voor andere zaken.
Maar als een mens even verder nadenkt, begrijpt ie natuurlijk ook wel dat ze niet voor zo'n fortuin iedere dag maar prijs weggeven.
Het blijft schandalig dat er zulke oplichtingspraktijken bestaan, waartegen schijnbaar niets of niet veel te doen is.

Dimina
18-01-2014

Ook ik was er ingestonken, maar had de moed NIET opgegeven.
ik heb overal aangeklopt waar ik bij kon onder ander : digitaal politie aangifte,bij de des betrekkende banken(je eigen bank en de tegen rekening).En natuurlijk met het webwinkel gemaild.
Na 5 weken had ik mijn geld terug!

Xx1963
15-01-2014

het zijn inderdaad oplichters ben er ook ingestonken 99 euro kwijt

Helder
13-01-2014

Net even geprobeerd , had 5 ook 5 gratis bids en wat denk je Bij de 3e bid had ik al een playstation 4 voor € 32,55 .
Toch wel knap van me dat ik precies het juiste moment uitkies om te bieden aangezien de veiling al een paar uur liep . Normaal kan ik nog geen lottogetal goed voorspellen en mijn postcode is bij de postcodeloterij volgens mij ook niet bekend. Maar dit kan ik dus goed.
Natuurlijk snap ik ook wel dat mijn laatste bod van € 32,55 een bod was die anderen die ook steeds maar aan het bieden waren deed verstommen en € 32,56 echt te duur vonden voor een apparaat met een nieuwprijs van pakweg € 490,00.
Maar mijn tactiek was dan ook anders dan van die anderen. Ik had het al een poosje bestudeert en het viel me op dat iedereen keurig wachtte tot de laatste seconde om dan te bieden. Dus ik denk dat ga ik anders doen. Dus gelijk nadat iemand geboden had bood ik direct weer en wachtte niet zoals al die anderen tot de 29 e seconde. Dat kwam natuurlijk ook krachtig over en zagen ze dat het me ernst was.

Uit nieuwsgierigheid ben ik op de site beland van Bidstar24 wat volgens mij hetzelfde is als bidoffer24 en bidster. Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst niet doorhad hoe het werkte en na wat zoeken op internet op deze site terecht kwam. Na onderstaande ervaringen gelezen te hebben werd het me duidelijk en heb ik geboden met inderdaad bovenstaand resultaat. Ik kreeg direct daarna de melding dat ik eerst moest upgraden om de prijs te claimen en dit moest binnen 24 uur. Ik heb dat natuurlijk dank zij onderstaande berichten niet gedaan.

Of het pure oplichterij is weet ik niet , ik heb de site verder niet bekeken wat er bij de voorwaarden staat. Waarschijnlijk zal het niet strafbaar zijn en heb je geen poot om op te staan. Maar het zou wel goed zijn als deze praktijken eens breed uitgelicht zouden worden in een tv programma , zoals bv Radar of Kassa . Ook is het misschien wel een goed onderwerp voor Rambam die vaker zulk soort praktijken aan de kaak stelt.
Eens kijken of we ze er warm voor kunnen maken.

Voor een ieder die er toch is ingestonken zeg ik blijf het melden bij alle instanties die je maar kunt bedenken en stuur dan een kopie ook door naar deze oplichters.

Jessica
Jessica
11-01-2014

Verschrikkelijk, ik sprong een gat in de lucht had met 5 gratis bids een iphone gewonnen.
maar nee hoor iemand was me voor, heb wel €99,00 betaald kwijt dus. en je kunt maar doorgaan. idd je bied steeds met een aantal mensen dezelfde namen en als je dan ff stopt en daarna weer kijkt verkocht door een naam die heel de dag nog niet te zien is geweest. oplichters zijn het. maar ik was idd een beetje hebberig ik dacht ik probeer het voor 1 keer. doe het nooit!!!!!
ik hoor wel wat ik moet doen om ze aan te pakken.

Nicolien
11-01-2014

Ik heb dus hetzelfde meegemaakt. Maar nadat ik betalend lid was geworden toch maar verder gaan bieden. Yes had uit eindelijk weer de pc gewonnen voor 81,50. Helaas kreeg ik er geen bevestigings mail van. Ik heb met hun contact gezocht en alle print screentjes mee gestuurd. Ze gaan het uit zoeken. Zit nu nog te wachten. Wat kan ik nog meer doen?

Franka 13
10-01-2014

Helaas erin getrapt vandaag. Normaal ben ik heusvoorzichtig maar dit ging zo snel. Nu ik alle reacties lees denk ik hoe kan me dit gebeuren. Veel beloven €99,- betalen en vervolgens niks krijgen.
Oplichters zijn het.Geen reacties gekregen op mijn mailtjes. Ga aangifte doen. Oh wat voel ik me machteloos en boos tegelijk

Peter de wit
10-01-2014

niet doen oplichters,had nog gemaild naar hun stuur het eerst maar op dan doe ik wel upgraden.maar dat doen ze niet dus.niks betalen want je krijgt niks ,nada,noppus,je bent je geld gewoon kwijt.dit bedrijf zal binnekort wel bij kassa komen of bij tros opgelicht

Farsi
09-01-2014

Oplichten is toch strafrechtelijk en ik neem aan als iedereen aangifte doet moeten die as holes gepakt worden. Ik ben ook zwaar opgelicht door Bidstar.24.

Fred
08-01-2014

Weer een slachtoffer,ik had een samsung galaxy gewonnen voor 23,58 ,moest eerst lid worden voor 99 euro,
Ik dacht nog goedkoop maar doen.
Helaas iemand anders was mij voor geweest,geen telefoon maar wel 150 punten waar ik niet om gevraag had.
Oplichters zijn het en dat mag allemaal ook nog.
Bedankt

Dimina
07-01-2014

Mij was hetzelfde overkomen.
heb aangifte bij de politie gedaan en deze door gemaild met een klacht naar de stg.derdengelden TargetMedia ingediend dat ik NIET tevreden was met de service en diensten van deze bedrijf en dat Bidstar.24 mij negeren.Ze hebben vele webwinkels met verschillende namen.Dus wees wel duidelijk over welk webshop je hebt,de juiste naam.

**naar Stg.derdengelden Targetmedia wordt het geld overgemaakt en zij betalen verder aan deze oplichters webwinkel.Helaas kan targetmedia geen terug betaling doen.

Na 4weken heb ik eindelijk mijn geld terug!!!pffff wat een opluchting.
Van mij verdienen ze GEEN ster,helaas moet je hier wel op klikken

Succes mensen!

Scheeren
06-01-2014

Oplichters!...ook mij is hetzelfde gebeurd. Ik kreeg een berookt dat ik een iPad had gewonnen. €99 overgemaakt en erna bericht dat helaas iemand was mij voor! Pure oplichterij... Wat kan ik tegen doen? Weet iemand een oplossing?

RJanssen
06-01-2014

Ook mij is het zelfde gebeurd, ook 99 euro weg, en ook geklaagd, maar helaas geld is weg en krijg gewoonweg geen antwoord op mij e-mails.

Als iemand hier een oplossing voor weet, horen wij deze graag.

Dylan
05-01-2014

ik kreeg een mail dat ik een asus pc had gewonnen , er stond op dat ik een betaald account moest aanschaffen wat ik vervolgens deed , na de betaling kreeg ik een mail dat ik niet de eerste persoon was die gewonnen had
ik ben opgelicht voor maar liefst 100euro
wat kan ik hiertegen doen

Meer Bidoffer24 reviews
Welk cijfer geef jij Bidoffer24.nl?