Biggreensmile.nl1 ervaring

Mw. Henriëtte
22-08-2020

Redelijk

Online een biologische toiletreiniger besteld. Webshop in Nederland, maar het product uit Malle, België ontvangen. Leuk contact gehad met Stien van de klantenservice. Goed verpakt. Verzending duurde meer als 5 dagen. Geen persoonlijk bedankt kaartje. Product moet ik nog testen.
Mevrouw Henriëtte Swartz B.Ed. Swartz is mijn eigen naam. En dit is mijn account! Rotterdamse( 1959) een mix van Duits, Frans, Engels, Spaans en Portugees met Indische roots. Lerares geweest in Rotterdam en daarna in ‘tHarde waar mijn man was gelegerd. Lerares van groep 6,7 en 8 van de St. Jeanne d’Arcschool. Hogeschool Hotelmanagement, eigen bureau gehad in interieuradvies/ tuinontwerp en Kunstgeschiedenis UvA( iPhone6 S Safari
Apple ID( winkels, online en reviews, niet op Trustpilot!) Ook een MacBookPro Safari Apple ID( iCloudMail) Getrouwd met de heer Meindert Munnik( Fries) geboren in Schiedam. ( gmail/ Samsung/ Asus) Officier Artillerie, ingenieur Informatietechnologie en oud ondernemer Informatietechnologie vanMunnik-Swartz Holding. Onze achternamen. We zijn gepensioneerd!

Welk cijfer geef jij Biggreensmile.nl?