10van de 10

Bijzondermooi.nl1 ervaring

Mw. Henriëtte
18-08-2020

Uitstekend!

Ik ben een vrouw en dit is mijn account met mijn eigen Franse voornaam en mijn eigen Duitse achternaam, Swartz.
Een kookboek online besteld” Krautkopf” ( vegetarisch met de seizoenen mee) Ik maak wel iets met paddestoelen of Gado Gado, maar in dit kookboek krijg je toch meer inspiratie. Naast ons biefstukje en lamsvlees😃Snelle levering.Goed verpakt en lief bedankt kaartje bijgevoegd. Ik heb als vrouw een PostNL app, en soms staat er in de app bezorgd en zit het niet in de brievenbus. Een medewerkster heeft mee gekeken of het daadwerkelijk is bezorgd😃( via e-mail nauw contact met haar gehad) Dank❤️💋💋💋
Mevrouw Henriëtte Swartz B.Ed. Bachelor of Education( 14 jaar lerares katholiek onderwijs, groep6,7 en 8. Hogeschool Hotelmanagement en Kunstgeschiedenis UvA. Getrouwd met de heer Meindert Munnik( gmail en Samsung) Officier Artillerie en ingenieur Informatietechnologie( oud ondernemer Informatietechnologie) Verstuurd als vrouw met mijn iPhone6 S Safari Apple ID( winkels, online en reviews) MacBookPro Safari Apple ID( iCloudMail)

Welk cijfer geef jij Bijzondermooi.nl?