Biovoorjou.nl reviews

5.5
Periode2022

05-12-2022

Wat een prut bedrijf, ze zijn alleen maar uit op eigen gewin.

Mariel
29-06-2016

Super goed geholpen met CBD olie

Ik wil graag even mijn ervaring met deze webshop delen. Via een vriend hoorde ik over cbd olie en ben ik gaan zoeken. Al snel kwam ik bij Biovoorjou.nl waar ik een duidelijk uitleg over CBD olie kon lezen. Ik vroeg me echter af welke olie het beste voor mij was vanwege de slaapproblemen die ik heb. Ik heb toen een mailtje gestuurd en werd binnen een kwartier gebeld door een aardige dame die me alles vertelde over de werking van cbd olie bij slaapproblemen. Ik wilde eigenlijk de olie met 10% kopen maar ze gaf aan dat 5% waarschijnlijk ook voldoende was. Deze olie is de helft goedkoper, waar zie je dat tegenwoordig nog? De meeste webshops willen alleen maar zoveel mogelijk verkopen maar deze dame gaf me dus gewoon een goed advies over cbd olie kopen.

Een dag later had ik de olie in huis en nog dezelfde avond nam ik 3 druppels zoals me aangeraden was te doen net voor het naar bed gaan. Helaas had het niet direct effect maar we zijn inmiddels twee weken verder en ik kan niet anders zeggen dan dat ik echt veel en veel beter slaap. Ik val sneller in slaap en slaap langer door. Het is voor mij echt ene uitkomst deze olie want ik slaap al jaren maar een paar uurtjes per nacht en nu hele nachten door. Hierdoor heb ik veel meer energie en ben ik weer de vrolijke meid die ik vroeger ook altijd was.