Boekstra.nl reviews

3.4
Periode2023

12-01-2023

Boeken kosten hier (test maar s een paar boeken via het isbn-nummer op verschillende boekensites) vrijwel altijd minimaal 2 x meer dan via normale kanalen. Boekstra is een dozenschuiver en winstafschuimer: je bestelt een boek dat bij hen voor 40 euro wordt aangeboden. Zij bestellen het bij amazon, bookdepository of andere normaal geprijsde site, en ze sturen het gewoon met hun eigen factuurtje erbij door en steken het verschil in de zak.

Tip: vergelijk altijd boeken bij minimaal drie sites voor aanschaf, kan letterlijk tientallen euro's schelen.

Jehan
17-11-2020

Anton webern lezingen besteld , in het duits.

Kreeg al na twee dagen bericht dat t boek er was ( bij hun), maar beschadigd: met foto. en het aanbod het wat goedkoper te maken. niks dwingend. duidelijke foto. ik ben met plezier op dat aanbod ingegaan en had het de korting de volgende dag alweer op mn rekening. Het boek arriveerde een dag later. goed verpakt. en op dat kleine plekkie na, als nieuw.

ik ben er erg blij mee. ook met de communicatie. kort. terzake doend. helder. Net als webern eigenlijk.

Madeleine
15-11-2019

Something to declare van Julia Alvarez

Slechte opvolging van de bestelling door BOEKSTRA uiteindelijk was de levering 6 weken in plaats van 6 dagen

Baukje
03-06-2019

Krijg geen gehoor

Ik heb een boek besteld en betaald. De levertijd van tien werkdagen is inmiddels al lang verstreken. Wanneer ik mail naar de klantenservice, krijg ik geen gehoor.

Cape
26-09-2018

Bestelling geannuleerd

Mijn bestelling is van zelf geannuleerd en je krijgt je geld pas over 3 werkdagen terug

Egbert
19-06-2016

Afbestellen mag niet

Boek werd na enkele uren afbesteld, na 5 dagen toch verzonden. Retour verzonden was het z.g.n.15 dagen onderweg met Post.nl en volgde er aanmaningen !

Allard de Vries
24-07-2013

Prima leverancier van nieuwe boeken.

Positief

Ik had een vraag en deze werd direct beantwoord door de klantenservice.

Het assortiment Engelstalige boeken is erg groot.

De verzendkosten zijn lager dan bij Bol.com - een voordeel!

Negatief

De levering van Engelstalige boeken duurde wel wat langer (ruim een week).

De website oogt wat verouderd.