Bol.com reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Bol.com ervaringen

Thuy
22-04-2024

Slechte afhandeling van retourzending: sinds oktober 2023 nog geen geen terugbetaling ontvangen. Ik heb een aantal producten besteld en geretourneerd. Deze zijn verkeerd aangekomen bij de leverancier blijkbaar. Hierover meermaals gebeld en gemaild met de klantenservice, maar zij hebben de eerste paar keren geen stappen ondernomen om mijn geld terug te betalen. Ik heb meermaals gecontacteerd over de stand van zaken, maar tot op heden blijkt mijn lopende klacht nog steeds niet afgehandeld. Ik wacht nog steeds op de terugbetaling van een aantal producten. Klantenservice is niet pro-actief of überhaupt actief hierin. Ik ben zeer ontevreden en gefrustreerd. Na meer dan 6 maanden gewacht te hebben, nog steeds wachtende, is de koek op. Vandaar deze slechte recensie.

Bianca
13-04-2024

Bestel een elektrische step on de aanbieding.

Is 5 dagen vertraagd word beloofd als ie er vrijdag niet is sturen we een andere.

Vrijdag bellen post is m kwijt wachten tot woensdag dan kunt u gegarandeerd voor hetzelfde bedrag krijgen.

Vandaag zaterdag opeens gebeld gaat 1 x over word opgehangen.

Bel terug geld terug gestort u kunt deze opnieuw bestellen maar wel 220 euro duurder.

Wtf

Eerst zegt ze hij is kwijt bij de post later is t deze komt terug.

Nou plak nieuw label en vestuur deze opnieuw nee dat gaat niet?

Geef me je manager maar.

Die is er vandaag niet,er is altijd een superieur.

Lijdie
09-04-2024

Koelvriescombinatie gekocht deze bleek te vriezen in de koelkast dus eten bevroor. De leverancier wil niets retour nemen terwijl het volgens bol binnen 31 dagen was gemeld. Nu al diverse keren contact gehad met klantenservice en die zeggen dat het hoofdkantoor er nu over gaat we wachten inmiddels 3 weken op antwoord met een kapotte koelkast in huis

EB
09-04-2024

Alles goed gedaan om produkten te retourneren, volgens track & tracé-code gewoon aangekomen, bevestiging gehad van Bol dat is aangekomen, na langdurig telefoon-gesprek zeggen ze NIET ontvangen, dus gewoon betalen!

Geen communicatie meer mogelijk, zaak is gesloten voor hun. Niet echt klantvriendelijk!

Klantenservice mag niets meer doen van het hoofdkantoor in Utrecht (bedankt Roos)

Silvia
08-04-2024

Ze beloven contact op te nemen met de partner Promolux en de volgende dag weer een andere medewerker die niet wist waar het over ging en opnieuw mijn verhaal moeten doen. Dit tot 4 keer toe. Zeer ondeskundige medewerkers bij klantenservice.

Retour gestuurd via Bol.com zelf omdat Partner niet reageerde. Retour is zoek en ik ben gewoon mijn geld kwijt.

Ricky
08-04-2024

Mobieltje gekocht dat na paar maanden niet meer goed functioneerde. Ik kon het opsturen ter reparatie. "Streven is binnen 15 werkdagen het te repareren." Dus je kunt met weekenden en verzenddagen erbij zomaar 4 weken zonder telefoon zitten. Geen leentoestel tijdens die periode, ook geen aanbod om meteen het mobieltje te vervangen. Geen enkele coöperatie om tot een oplossing te komen. "Je kunt het opsturen ter reparatie." Op groepsactie van Consumentenbond hebben ze niet gereageerd. Als consument heb je het recht de koop te ontbinden bij een dergelijke ernstige overlast en moet je je geld terugkrijgen (lid 3 artikel 7.21 BW) en hoef je geen genoegen te nemen met een cadeaubon. "Je kunt het opsturen ter reparatie." Pas na een aangetekende brief naar de directie kwamen ze met het voorstel dat ik het toestel kon terugsturen en dan zou ik een cadeaubon krijgen ter waarde van het toestel. Hiermee plaatsen ze zich dus boven de wet.

Renske
04-04-2024

22 januari een Nintendo controller gekocht. Deze is na 6 weken gebruik kapot gegaan. Aangemeld als retour, maar moest eerst als reparatie aangeboden worden. Dus gedaan en nu zeggen ze: geen garantie is gebruikers schade. Er zou te wild mee omgegaan zijn. Hoe dan? De controller is inderdaad gebruikt, normaal, want daar is die voor! Meerdere keren contact gezocht met de klantenservice, maar geen enkele reactie. WAARDELOOS! Hoe kan überhaupt zo’n controller, na normaal gebruik al zo snel kapot gaan?!?!? Ik wil gewoon een nieuwe controller, lijkt me dat ik daar recht op heb als dat ding binnen 6 weken kapot gaat.

Agnes
03-04-2024

Meerdere keren zeer goede communicatie mogen ervaren. Niet altijd gelijk reactie, maar ze reageren wel degelijk. En dat laatste vind ik het belangrijkste. Ik ben zeer tevreden over de klantenservice.

Louis
26-03-2024

Via xenon een sleutel buitenkantje besteld

deze paste niet en retour gestuurd

geen terug betaling

Xenon.nl uit houten zij oplichters en geven geen service

Huug
25-03-2024

Let op, als wat bij Bol.com besteld en het komt bij een wederverkoper

vandaan, mijn ervaring alleen maar gezeik, zeker als het uit het buitenland komt, ik doe het in ieder geval nooit meer.

Kiki
24-03-2024

Bol.com weigert terugbetaling ondanks bewijs dat post.nl geleverd heeft met gewicht van het pakket en een e-mail van Bol.com dat ze het pakket ontvangen hebben en controleren. Vervolgens na enkele weken en veelvuldig contact met de klantenservice geven ze nu het bericht het pakket niet ontvangen te hebben. Ze sturen me van het kastje naar de muur en niemand die genegen is te helpen. Als consument sta je met je rug tegen de muur en het gaat hier om een aanzienlijk bedrag. Na vele jaren trouwe klant te zijn en een NL bedrijf te willen steunen met de opkomst van concurrenten als Amazon hebben ze inmiddels aan mij een trouwe klant verloren en ik raad niemand aan duurdere artikelen bij bol.com te kopen.

21-03-2024

BOL had ik als een betrouwbare webwinkel staan. Helaas blijven de frustraties groeien bij deze webwinkel. Pas erg op met het retourneren van een besteld product. Al meerdere keren heb ik moeten bedelen om mijn geld terug te storten. Nu de laatste keer duurt het inmiddels al 5 weken.nog steeds niet ontvangen. De reactie van de klantenservice van BOL is dan. Wat is nou je probleem? We lossen het heus wel op. Waar maak je, je druk om. Niet geheel klantvriendelijk. Dus pas op met bestellen bij Bol. Ze kunnen slecht van het geld af wat niet van hun is. Gr.RD

Johannes
20-03-2024

Correct en snelle levering

Saskia
18-03-2024

Had bestelling gedaan en met cadeaukaarten betaald. Bij toeval kwam ik er na enkele weken achter dat de factuur nog open stond. Wou alsnog met de cadeaukaarten betalen en dat kan niet nadat je iets besteld hebt. Klanten service benadeerd, die zei dat er af en toe wel eens een korte storing kan zijn. Dus omdat er bij Bol een storing was moet ik nu betalen i.p.v. mijn cadeaukaarten in leveren. Grote oplichters zijn het!

Sjerrol
17-03-2024

Communicatie bol.com ronduit slecht. Elke keer garanderen dat ik een koppeling terug krijg binnen 2 werkdagen maar nee hoor. Ben dit niet gewend van bol.com. Ben er nu echt klaar mee na 3 weken!

15-03-2024

Ik betaal de hoofdprijs voor een artikel dat in een actieweek voor het zelfde artikel 440,80 euro in de actie werk 428 euro en bol.com doet er niets aan. Bellen niet eens terug. Wat een slecht bedrijf is dit.

Paulien
13-03-2024

Heb een pakketje besteld terug gestuurd om dat het kapot is heb bevestigen gekregen dat hij geroutineerd is nu aanmaningen gekregen terwijl ik al heel vaak gebeld heb word nu gedreigd met een incasso bureau bol com doe

doet hier niets aan bestel dus nooit weer bij bol com hoop dat ze het snel oplossen

Naomi Shola
11-03-2024

Horrible service, order for bed there and they brought me incomplete body part of the bed. I cannot get hold of customer service, they did not even offer compensation. It the worst online market place or webshop

Sam
11-03-2024

Ik zou iedereen afraden hier te bestellen. Product is niet geleverd. Na een onderzoek zeggen ze dat het bij de buren is bezorgd wat niet zo blijkt. Bol.com zegt na onderzoek dat er voldoende bewijs is dat het bij de buren is bezorgd terwijl dit niet zo is. Dit was een pakket van grote waarde, en nu mogen we het maar uitzoeken. Bol com neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Ze zeggen niks meer te doen voor ons. Waar het bezorgd is maakt ze niet uit. Hun sturen een pakket van grote waarde zonder handtekening. Het komt niet aan en wij zijn de dupe. Als je belt verbreken ze de verbinding, zijn ontzettend arrogant en asociaal. Hoofdkantoor neemt geen contact op en gooien alles op de klantenservice. Onbetrouwbaar bedrijf dus die totaal niet klantvriendelijk is. Je weet nooit of je je pakketten krijgt en als je ze niet krijgt moet je het zelf maar uitzoeken als klant!

11-03-2024

Sony radio besteld bij Bol.

Helaas geen goede ontvangst.

Dus radio teruggestuurd.

Compliment voor de correcte afhandeling van de retourzending .

Binnen 7dagen geld weer teruggestort op rekening.

Top.

Meer Bol.com reviews