Bouw & Mans4 ervaringen

Petra
16-06-2019

Bestelling wordt niet geleverd

Een bestelling gedaan 9 april 2019, maar wordt niet geleverd.
Voor bijna 150,00 euro.
Kattenmat wel ontvangen, maar de rest niet.
Ze reageren niet via de telefoon, dan krijg je een antwoordapparaat dat je het via de mail moet doen. Via de mail antwoorden ze ook niet. Ook niet via facebook.
Via facebook reclame op deze site gekomen.
Nooit iets bestellen hier, het zijn oplichters!

Erica
11-06-2019

Bestelling niet ontvangen, contact krijgen lukt niet!

Op 14 mei via een advertentie op Facebook een spiegel ad 29,97 euro besteld bij Flex Brow. Tot op heden (11 juni) niets ontvangen. 2x een mail gestuurd naar Bouw & Mans en (na steeds ca een week) een vaag kort bericht gekregen van "Yasmine (support)" van (e-mailadres verwijderd) .
Ik geloof inmiddels niet meer dat de spiegel ooit nog mijn kant op zal komen en ben vermoedelijk opgelicht.
Erica de Niet-Pot

Trudy
08-06-2019

Bestelde tas niet ontvangen

Op 8 mei een anti diefstal tas besteld, via Flex Brow. Echter nooit ontvangen! Als je een mail stuurt gaat deze via Bouw&Mans, info@bouwenmans, Dit is dus het zelfde bedrijf!
Ze leveren waardeloze spullen of helemaal niets!
Worden rijk over de rug van andere hardwerkende mensen.
Trap er dus niet in!
Bieden op FB prachtige en handige spullen aan!
Niet kopen! je bent je geld kwijt

Nicole
04-06-2019

Na retourneren geven ze niet thuis!

Na een mat voor de kattenbak besteld te hebben moest ik weken wachten op het product. Blijkt het product uit China te komen dat je ook voor €5 bij AliExpress kan bestellen. Ik was niet tevreden en gevraagd of ik product kon retourneren en dat m’n geld €35,- terug gestort kon worden. Geen enkel probleem stond in de mail met een retouradres. Dus product retour gestuurd en moet nu al dik 2 maanden wachten op m’n geld! Telefonisch niet bereikbaar, je krijgt een bandje dat aangeeft dat je een mail moet sturen. Doe je dat, krijg je geen antwoord. Een aantal mails verder krijg je excuses en de boodschap dat ze het in orde gaan maken. NIET DUS! Oplichters!

Welk cijfer geef jij Bouw & Mans?