Bouw & Mans46 ervaringen

Juliette
Juliette
18-10-2019

Fontijntjes

Heb 4 fontijntjes besyeld in juli. Nooit wat ontvangen! Steeds mail gestuurd uiteindelijk antwoord kon niet afgeleverd worden. Onzin.
Nu eindelijk na dreigen en steeds mailen in oktober mijn geld terug.

Jeannette
29-09-2019

Firma list en bedrog?

28-06-2019 besteld. Het is nu 29-09-2019 en nog steeds niets.

Christine
Christine
03-09-2019

Fonteintje

Begin juli fonteintje besteld en betaald. Tot op heden 3 september nog niets ontvangen en de zomer is voorbij! Waar kan ik klacht indienen?

Jetty
28-08-2019

Geen solarfonteintje.

4 juli besteld, nooit gekregen. Op mail wordt niet gereageerd. Vreemd genoeg kwam de tegelijk bestelde kattengritmat wél na verloop van tijd aan. Blijkbaar kunnen ze de vraag naar het fonteintje niet aan. Jammer van mijn centen.
Zal hier niet nogmaals iets bestellen.

Sieta
26-08-2019

Teleurgestelde Vogels

Niks ontvangen na 3 maanden!
Vreemd dat dit wel kan en stelen in een winkel wordt beboet🤔

Willy
21-08-2019

Vogelfontein

Eindelijk, Heb ik na vele malen mailen na 30 dagen het fonteintje ontvangen.
Helaas deugt het niet.
Wil het retourneren, dus weer een mailtje gestuurd.
Geen reactie.
Weer meerdere keren gemaild dat ik het wil retourneren en mijn geld terug wil.
Geen reactie!
Wat kan ik nog meer doen om mijn geld terug te krijgen.
oplichting!

Marijke
Marijke
14-08-2019

Nog steeds wachtende op fontein

Na 2 mnd. nog steeds geen fontein. Ondanks ettelijke e-mails, op de laatste mails geen reactie meer. Ik lees dezelfde ervaring van andere mensen.
Makkelijk geld verdienen zo, schande

Anja
14-08-2019

Fontein

Fontein ruim 2 maanden geleden besteld en ook nog niets ontvangen op de mails na dat ik geduld moest hebben. Mijn geduld is nu op en de zomer bijna voorbij.

Niva
13-08-2019

Oplichting!

Op 6 juli heb ik het vogelfonteintje besteld. Nog steeds niet ontvangen en website en tel.nr. zijn niet te bereiken. Ik vrees opgelicht te zijn.

Tessa

Afzetters!

Ook ik heb nog steeds mijn solarfonteintje niet ontvangen, we worden blijkbaar massaal opgelicht!

Wat nu?

Wdr

Fonteintje

Na 60 dagen uiteindelijk geleverd en het werkt naar behoren.

Ingrid

Kattenmand nooit geleverd

3 maanden geleden kattenmand voor aan het raam besteld. Nooit ontvangen terwijl iedere keer werd beloofd dat ze het zouden versturen.
Dan maar geld terug. zou binnen een week op mijn rekening staan, is intussen 6 weken geleden 😖

Els
08-08-2019

NOG GEEN FONTEIN ONTVANGEN.

Fontein op 24 juni besteld en betaald.
Begin augustus een mail verstuurd en geen antwoord op gekregen.
els knoope.

Anneke
07-08-2019

Zonne energie fontein

Ik heb 23e juni bij Voordeelstraat zonne energie besteld en betaald.zou na paar dagen track&trace code ontvamgen,dus mooi niet😠mail op 16e juli naar Bouw&Mans.geen reactie😠op 19e juli nogmaals mail en dat ik graag antwoord krijg op een mail.jahoor.lul verhaal zo druk maar tussen 29e juli en 4 augustus zou fontein bij mij worden bezorgd😩helemaal niets.op 5e augustus mail gestuurd dat ik nu toch wel erg lang heb gewacht.geen reactie van hun kant(kwader kunnen ze mij niet krijgen)nu vandaag de 7e augustus nogmaals mail,tot nu toe geen reactie van Bouw&Mans.echt onbeschoft.ik wil gewoon mn geld terug.en op fb.komt steeds reclame van'Totaalstore'die hebben ook zonne energie fontein.en als je recesie's leest hebben mensen ze binnen no time in huis.dus begrijp echt niet waarom het dat bij Bouw&Mans zolang moet duren.

Wla

Fontein

Het is nu al bijna een maand later en nog steeds iets ontvangen.

Edwin

Geen response op mailtjes

Solar vogelfontein besteld en (na lang wachten) wel ontvangen …. alleen heb ik er maar kort plezier van mogen hebben want het fonteintje is na anderhalve maand gestopt met werken. Ik heb nu al een aantal mails gestuurd naar de firma Bouw & Mans maar er komt absoluut geen response.
Mijn advies is om niets bij dit bedrijf te bestellen maar zelf even op de bekende Chinese website gaan zoeken! Daar wordt namelijk wel serieus gereageerd. (Voordeelstraat, Totaalstore en Bouw & Mans is het zelfde bedrijf)

Hugo

Opgelicht

Solar fontijn besteld bij voordeelstraat, betaald, maar niet geleverd. betaling heeft via i deal plaats gevonden aan infris bv te amsterdam eigenaar calvin timmer bekend bij de kvk onder nr 71096078. alle tel. nr. zijn niet "actief" vandaag aangifte gedaan bij politie onder proces verbaalnr. PL0100-2019206747-1 ALLEEN aangifte doen heeft zin!

Lut
05-08-2019

Klacht ingediensd wegnes internetfraude

22/06/219 fonteintje besteld / steeds leuk bericht uitstel van levering / site momenteel verwijderd op internet /

05/08/2019 aangifte gedaan voor internetfraude

Thea
01-08-2019

Solarfontein

Op 9 juni betaald nog steeds niet ontvangen ga nu aangifte doen van internetoplichting

Nellie
Nellie
31-07-2019

Vogelfonteintje

Ik heb vandaag mijn fonteintje gekregen.

't Was wel heel lang wachten en dan ga je twijfelen.

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Bouw & Mans?