Brick-store.eu reviews

1.0
Periode20222021

Rudy
03-06-2022

9 januari titanic besteld en kwam niet binnen. Via de mail gevraagd waar de bestelling bleef en antwoord gekregen dat hij niet in voorraad was en wel tot en met mei kon duren. Nu (3 juni) weer contact gezocht, maar telefoon geblokkeerd en mailadres bestaat niet meer. Wel 599 Euro plus verzendkosten kwijt.

Marian
26-05-2022

Dit zijn OPLICHTERS, de bestelde LEGO niet geleverd (eind januari 2022) en wel geld kwijt.ondanks belofte van hen om terug te betalen.

Lotte
26-04-2022

Het zijn oplichters die niet leveren en niet bereikbaar zijn. Zie mijn beoordeling op be.trustpilot.com. De enige manier om je geld terug te krijgen is om er langs te gaan of aangifte te doen bij de politie te Neerpelt. Er loopt al een onderzoek naar dit bedrijf. Het bedrijf heet Internetshops BV, Industrielaan 12-5 te Pelt. Succes, Lotte

Betty
19-04-2022

De een verdoenen ze niet opgelicht voor 276 euro. Gebeld gemaild niets na onderzoek aangifte gedaan en pay.nl gemaild direct na het lezen van al jullie berichten.

Stephanie
15-04-2022

Niets kopen daar! Zelf ben ik 600€ kwijt! Is fraude!

Charles
14-04-2022

Oplichters! niets dan oplichters!

Besteld, smoezen, annulering en geen geld terug.

Niet kopen dus!

Werner
24-03-2022

Beste lezers,

Kan iemand mij helpen aan een naam en adres van de eigenaar en/of medewerkers? Ik heb Lego besteld voor mijn kinderen en hier hard voor moeten werken en niets mogen ontvangen.

Perry
21-03-2022

Bestelling geplaatst op 17 december 2021 echter bleek niet op voorraad en ook de levertijd werd telkens doorgeschoven. Daarna geannuleerd en tot op heden nog steeds geen geld terug ontvangen.

Marion
10-03-2022

Deze webshop is pure oplichterij. Doe aub aangifte van fraude bij meldpunt.belgie.be Er wordt niets geleverd en ook na annulatie krijg je je geld niet terug. E-mails naar de klantendienst worden steeds beantwoord met hetzelfde standaardantwoord (ook in de chat, dat is een robot) door fictieve personen. Idem via telefoon. Je krijgt iemand aan de lijn die hetzelfde zegt als de mail. Zaakvoerder is iemand die gekend is voor oplichting (rijschool)

Bianca
07-03-2022

Heb daar Lego gekocht niet op voorraad bestelling geannuleerd zit nu al meer als 7 weken op mijn geld te wachten .

Iedere keer een andere smoes ben er zo klaar mee hier koop ik nooit meer wat

Romy
24-01-2022

Hebben spullen niet op voorraad, wordt niet geleverd. Contact op genomen om de bestelling te annuleren, wordt half op gereageerd. Geld nog steeds niet terug. Bestel hier alsjeblieft niks!

18-01-2022

Oplichting. Letterlijk.

Ervaring is hetzelfde als vele anderen. Besteld maar nooit iets geleverd gehad. Bedrijf gebeld en afgewimpeld met verhalen over aanstaande leveringen.

Heb gelukkig mijn geld teruggekregen van de creditcard maatschappij.

15-01-2022

6 december bestelling geplaatst taj mahal lego 89,95 en ook verzendkosten. Geen bestelbevestiging gekregen. Zover ik nu zie gaat het fout bij degene die geen bestelbevestiging krijgen. Zou volgens de site een dag later geleverd worden. Na een week gebeld zou de aankomende week binnen zijn. Na een week weer gebeld. Collega was met mijn bestelling bezig. De toon waarop dit werd gezegd deed mij hier al aan twijfelen. Naderhand niets geleverd gekregen. Geen kado voor kerst dus. 30 dagen afgewacht om per brief koop te ontbinden zoals in de voorwaarden staat. Ook hierop word niet gereageerd. Klanten waarbij dit niet gebeurd willen beweren dat het een goede webwinkel betreft. Tot dat je zo weg komt net als ik en met mij veel medeklanten dan praat je wel anders. Je moet dit eerst zelf zo meemaken. Het lijkt erop dat ze het geld meteen opstrijken zonder levering, van gedupeerde klanten. En met klanten die goed worden behandelt het proberen te compenseren. Slechte ervaring en veel geld kwijt.

Arie arie
30-11-2021

3 weken geleden een doos lego besteld. na 1 week maar eens gebeld wat de status was. het excuus was dat de lego doos populair is en dat met nog wacht op aanvoer. We zouden weldra aan de beurt zijn.

Week verder nog maar eens gebeld. Nu was er weer een aanvoer probleem. Alle alarmbellen gingen inmiddels af dat we hier te maken hebben met oplichters.

Week later hebben mij vrouw en ik bijna tegelijk gebeld over onze lego en je raad het al 2 keer een ander antwoord. Klantenservice is er onvriendelijk willen niet doorverbinden maar je moet opnieuw bellen. Je komt op 1 of andere altijd uit bij het magazijn.

Oftewel aan het lijntje houden. Ben bang dat we opgelicht zijn. Elk wel denkende webshop had namelijk wel iets aangeboden("geld terug" of andere lego doos uitzoeken) bij langere levertijd dan verwacht.