Brick-store.eu reviews

PeriodeLaatste 12 maanden2021
Anoniem
15-01-2022

6 december bestelling geplaatst taj mahal lego 89,95 en ook verzendkosten. Geen bestelbevestiging gekregen. Zover ik nu zie gaat het fout bij degene die geen bestelbevestiging krijgen. Zou volgens de site een dag later geleverd worden. Na een week gebeld zou de aankomende week binnen zijn. Na een week weer gebeld. Collega was met mijn bestelling bezig. De toon waarop dit werd gezegd deed mij hier al aan twijfelen. Naderhand niets geleverd gekregen. Geen kado voor kerst dus. 30 dagen afgewacht om per brief koop te ontbinden zoals in de voorwaarden staat. Ook hierop word niet gereageerd. Klanten waarbij dit niet gebeurd willen beweren dat het een goede webwinkel betreft. Tot dat je zo weg komt net als ik en met mij veel medeklanten dan praat je wel anders. Je moet dit eerst zelf zo meemaken. Het lijkt erop dat ze het geld meteen opstrijken zonder levering, van gedupeerde klanten. En met klanten die goed worden behandelt het proberen te compenseren. Slechte ervaring en veel geld kwijt.

Arie arie
30-11-2021

3 weken geleden een doos lego besteld. na 1 week maar eens gebeld wat de status was. het excuus was dat de lego doos populair is en dat met nog wacht op aanvoer. We zouden weldra aan de beurt zijn.

Week verder nog maar eens gebeld. Nu was er weer een aanvoer probleem. Alle alarmbellen gingen inmiddels af dat we hier te maken hebben met oplichters.

Week later hebben mij vrouw en ik bijna tegelijk gebeld over onze lego en je raad het al 2 keer een ander antwoord. Klantenservice is er onvriendelijk willen niet doorverbinden maar je moet opnieuw bellen. Je komt op 1 of andere altijd uit bij het magazijn.

Oftewel aan het lijntje houden. Ben bang dat we opgelicht zijn. Elk wel denkende webshop had namelijk wel iets aangeboden("geld terug" of andere lego doos uitzoeken) bij langere levertijd dan verwacht.