Brickshop.nl1 ervaring

Barbara
16-03-2018

Nooit meer geld terug gezien na retour

Mijn man heeft bij brickshop.nl een Lego doos besteld, die ik ook al had gekocht. We zaten dus met 2 dezelfde dozen. Ik heb gelijk de volgende ochtend geprobeerd om mijn order te annuleren, deze was tenslotte nog niet verwerkt. Er werd mij verteld dat ik de bestelling niet meer kon annuleren, maar wel retourneren. Deze mailwisseling was al op verwijtende toon met verontwaardiging waarom ik wilde annuleren.

Ik heb het pakket, na ontvangst, binnen een paar dagen geretourneerd. Brickshop heeft mij niks laten horen nadat ze de retour hadden ontvangen. Ik ben 2 weken later dit zelf gaan navragen. Ik kreeg te horen dat mijn retour niet binnen 2 weken bij hun binnen was dus dat ze het pakket alleen retour zouden nemen als ik nog eens 6,95 zou overmaken. Dit vond ik erg vreemd, aangezien ik de verzendkosten ook al zelf had betaald. En volgens de Nederlandse wetgeving mag je een bestelling binnen 2 weken terugsturen, deze hoeft niet binnen 2 weken bij het betreffende bedrijf aanwezig te zijn. Nogmaals een mailwisseling om uit te leggen dat door de feestdagen de zending wat vertraging had opgelopen, maar totaal geen begrip, opnieuw verwijten. Ik heb toch maar die extra 6,95 overgemaakt, want ik wilde alles afgehandeld hebben. Gelijk gemaild dat het geld was overgemaakt. Hier vervolgens niks op gehoord. Ik heb de volgende dag nogmaals een mail gestuurd met het verzoek om mijn geld terug te storten. De reactie die ik daar op kreeg was dat ze het pakket niet meer retour nemen en ze hebben het weer opnieuw naar mijn opgestuurd. Nu heb ik dus verzendkosten en extra 6,95 aan brickshop betaald en nog steeds niet mijn geld terug. En ik zit met een Lego doos waar ik niks mee kan. Brickshop houdt zich helemaal stil. Ontzettend klantonvriendelijk en onprofessioneel bedrijf!

Welk cijfer geef jij Brickshop.nl?