Brickshop.nl reviews

Carola
12-01-2024

Ik heb voor 100 euro lego gekocht en volgens de voorwaarden geretourneerd (de doos was nog geseald) maar nu weigeren ze het geld terug te storten omdat er een krasje op de doos zit. Dat er overigens al op zat toen ik de doos ontving. Ik kan op eigen kosten mijn doos terugkrijgen of anders geven ze hem binnen 14 dagen aan een goed doel, wat ik betwijfel, ze kunnen hem net zo goed weer doorverkopen. Als je probeert telefonisch contact te krijgen lukt dat niet want je krijgt gewoon een automatisch antwoordapparaat. Had ik de reviews maar gelezen van tevoren, dan had ik gezien dat ze dit geintje al vaker hebben uitgehaald. Ik raad iedereen af bij dit bedrijf iets te bestellen, want je kunt naar je geld fluiten als je een product retourneert.

Grand
14-01-2023

Eind 2022 heb ik de Titanic van Lego gekocht. Heb hem een dag later cadeau gekregen en heb de set teruggestuurd, zonder de doos geopend te hebben. Kreeg een week na de retour ontvangst van Brickshop de melding dat de zending was beschadigd en ze niet uitgaan tot terugbetaling. Brickshop was niet bereid foto's te sturen zodat Post.nl niets voor mij kom doen. Brickshop bleef weigeren en gaf alleen de optie om het pakket terug naar mij te sturen. Vandaag pakket retour ontvangen. De enige "schade" is een hele kleine kreukel in een hoek van de doos. Iets wat niemand als reden van retour sturen zal aangrijpen.

Thea
05-05-2022

Een 1 is nog te veel.

Op 13 februari heb ik de Titanic besteld.

Was op voorraad.

Niet geleverd en na herhaaldelijk bellen ( soms twee uur aan de lijn) en mailen niets ontvangen.

Ik ben opgelicht voor 606,00 Euro. Schandalig wat een oplichters.

Inmiddels aangifte gedaan bij de polite en de politie in Belgie.

Ze zijn er mee bezig.!

Ik hoop dat de oplichters dit ook lezen.

Ook gezinnen met kinderen worden gedupeerd.

Walther
10-03-2022

Helaas kan ik hier geen screenshots delen over de absolute onprofessionaliteit betreffende deze webwinkel. Ik had een tegoedbon van iemand gekregen, en wilde deze inwisselen. Netjes een account aangemaakt, en daar bleek dat je een gratis slak kon krijgen bij inschrijving van de nieuwsbrief. Leuk, dachten we. Echter kon ik nergens vinden waar ik de code in moest voeren. Dus na een hoop zoekwerk de betaling geannuleerd en wat bleek. De code kon je invullen op het scherm ervoor. Prima, zeer onduidelijk aangegeven, maar prima. Netjes ingevoerd, betaling gestart, gratis item weg. Contact gezocht via email, of ze die alsnog konden toevoegen bij de bestelling. Kreeg ik als eerste antwoord, en ik quote: Helaas, niet mogelijk. Met vriendelijke groet, Brickshop. Van mijn kant met een vervolg mail waarom niet en waarom men een nogal onprofessionele houding aan neemt hier op en qua klantvriendelijkheid nogal wat te wensen over laat. 2e antwoord: Bedankt voor het ventileren van uw mening. Andere kl

Miriam
09-02-2022

Pas op met dit bedrijf. Als het goed gaat waarschijnlijk geen probleem maar als je een probleem wil oplossen dan trek je aan het kortste eind. Al ligt de fout bij hun. Op mails antwoorden ze gewoon niet meer. En je geld krijg je niet terug.

Ik zal nooit meer iets bestellen bij dit bedrijf😡

Jean-paul
11-01-2022

Geen geld terug, geen garantie

Het gaat goed zolang je tevreden bent.

Maar als je iets terug moet sturen maak dan vooral een foto, want anders word je ervan beticht dat je het artikel zwaar beschadigd terug gestuurd hebt.

Mijn zoon had een artikel besteld (dit kwam ongeseald binnen) na het terug te hebben gestuurd omdat de afstandbediening niet connectte werd hij ervan beticht dat het artikel geseald teruggestuurd had moeten zijn. ( hoe kan je iets geseald terugsturen als het niet ingeseald was?).

Sander
20-09-2021

Als het goed gaat geen probleem, maar let op: zodra je iets terug gaat sturen ben je aan de beurt. Volgens NL recht moet BRICKshop de kosten voor terug sturen vergoeden, maar ze geven niet thuis. Daarnaast keuren ze je retour zonder pardon af, als er nog maar een deukje in de doos zit. Terwijl hun eigen omdoos en een totale afwezigheid van opvulling tijdens de initiële verzending hier al de oorzaak van is! Dan mag je een 3e keer, een hoger bedrag aan verzendkosten betalen om je doos terug te krijgen OF ze sturen hem binnen een week "naar een goed doel". Ze zijn niet voor rede vatbaar; het is hun manier of niets en ze reageren tegen het onbeschofte aan. Maar wat ga je er aan doen, voor je Lego doosje van een paar tientjes? En daar anticiperen ze op.

Mickey
19-05-2021

Klantenservice is zeer onvriendelijk

We hebben met een bestelling met VISA gedaan en er wordt 2,5% toeslag berekent (wat volgens de wet niet mag) over het aankoopbedrag.

Herhaaldelijke keren verzocht om terugbetaling van de toeslag. Op dit verzoek wordt BOT gereageerd en daarna na een 1 week lang elke dag een mail te hebben gestuurd, geen reactie meer. Telefonisch zijn ze niet te bereiken. Zeer slechte service!

Ik zou iedereen afraden om hier te kopen,

Dick
12-02-2021

Reactie via de mail

Een pre-order gedaan. Deze werd elke keer uitgesteld.

Soort van aangegeven dat als je een actie bedenkt, je vooraf ook goed moet nadenken of je het waar kan maken.

Krijg je korte reacties terug, met strekking dat je aan jezelf moet gaan twijfelen.

Ik heb echt maanden in angst gezeten, betaald, maar durfde verder niet meer contact te zoeken, bang voor een block.

Mijn indruk is, als het goed gaan, dan gaat het goed, een 10. Zeker wel eens scherpe prijzen. Als het mis gaat, op welk gebied dan ook, ligt het altijd aan de klant.

Judith
21-12-2020

Onvriendelijke klantenservice, klant heeft hoe dan ook ongelijk.

Tot mijn verrassing kreeg ik een gratis product in mijn winkelmand bij afrekenen (bij aanmelden voor de nieuwsbrief). Helaas zat deze niet in mijn pakket. Bij navraag bij de klantenservice kreeg ik erg onaardige reacties: "er is geen probleem, dus we hebben ook geen oplossing" "uw voldoet duidelijk niet aan onze voorwaarden". Erg jammer dat er niet eens een poging wordt gedaan om tot een vriendelijk antwoord te komen, laat staan een oplossing. Ik zal niet snel weer hier bestellen.

Vincent
13-06-2020

3e rangs flutwinkel met arrogante klantenservice

Waardeloze winkel met betreurenswaardige service.

Ik bestel een set, komt binnen met schade terwijl de omdoos puntgaaf was.

Niet de schuld van de postbezorger dus. Set was al met schade verpakt.

Zij zeggen dat ze geen sets met schade versturen en noemen je dus gewoon een leugenaar. Ze nemen geen verantwoordelijkheid voor wat ze versturen en zadelen je op met kosten voor de retourzending die juist in dit geval voor hun rekening zou moeten zijn. Ze reageren slecht op kritiek en mijn review kan ik niet terugvinden op hun site. Blijkbaar filteren ze de negatieve reviews eruit.

Amateuristisch. Overigens gaan de meeste reviews over hun winkel over de snelle bezorging. Dit is volledig op het conto van de postbezorger. Brickshop bezorgt zelf helemaal niks.

Ik bestel regelmatig bij meerdere bekende webshops maar nooit meer bij dit 3e rangs webwinkeltje.

Leo
27-04-2020

Onterecht, onbeschoft benaderd!

Verschillende keren besteld bij brickshop.nl. Wanneer er niets aan de hand is verloopt het goed.

Op het moment dat je terecht iets aankaard word je benaderd als onbeschoft en moet je nog meer betalen! Uiterst onfatsoenlijke en niet klantvriendelijke mails ontvangen!

Ik zou er extra over nadenken of je er iets besteld en zeker als je twijfelt.

Voor ons, familie en vrienden is het duidelijk,na deze ervaring bestellen wij hier niet meer.

Isar
29-01-2019

Schandalige service

Betaling gedaan via de bancontact app. Nadien geen bevestiging ontvangen via e-mail van deze bestelling. Meerdere malen via e-mail contact met hen opgenomen, steeds negatieve feedback. Zij hebben mijn geld, ik krijg helaas geen bestelling van hen. Ook het geld terug overschrijven weigeren ze.

Uiteindelijk klacht neergelegd bij zowel Test Aankoop als bij het European Consumer Centre Belgium.

22-01-2019

Misselijk makende fa. Zeer brutale mensen.

Misselijk makende fa. Leveren niet orgineel verpakt speelgoed en als je het dan op eigen kosten terugstuurd krijg je een mail terug dat ze niet origineel verpakte spullen aannemen en ze deze gaan vernietigen tenzij je weer €6,95 betaald. Geweldige service voor klanten die iets kooen in de grootste lego winkel. Er zijn meedere soort gelijke klachten oa bij Radar. kijk er maar naar maar koop daar niets meer.

Barbara
16-03-2018

Nooit meer geld terug gezien na retour

Mijn man heeft bij brickshop.nl een Lego doos besteld, die ik ook al had gekocht. We zaten dus met 2 dezelfde dozen. Ik heb gelijk de volgende ochtend geprobeerd om mijn order te annuleren, deze was tenslotte nog niet verwerkt. Er werd mij verteld dat ik de bestelling niet meer kon annuleren, maar wel retourneren. Deze mailwisseling was al op verwijtende toon met verontwaardiging waarom ik wilde annuleren.

Ik heb het pakket, na ontvangst, binnen een paar dagen geretourneerd. Brickshop heeft mij niks laten horen nadat ze de retour hadden ontvangen. Ik ben 2 weken later dit zelf gaan navragen. Ik kreeg te horen dat mijn retour niet binnen 2 weken bij hun binnen was dus dat ze het pakket alleen retour zouden nemen als ik nog eens 6,95 zou overmaken. Dit vond ik erg vreemd, aangezien ik de verzendkosten ook al zelf had betaald. En volgens de Nederlandse wetgeving mag je een bestelling binnen 2 weken terugsturen, deze hoeft niet binnen 2 weken bij het betreffende bedrijf aanwezig te zijn. Nogmaals een mailwisseling om uit te leggen dat door de feestdagen de zending wat vertraging had opgelopen, maar totaal geen begrip, opnieuw verwijten. Ik heb toch maar die extra 6,95 overgemaakt, want ik wilde alles afgehandeld hebben. Gelijk gemaild dat het geld was overgemaakt. Hier vervolgens niks op gehoord. Ik heb de volgende dag nogmaals een mail gestuurd met het verzoek om mijn geld terug te storten. De reactie die ik daar op kreeg was dat ze het pakket niet meer retour nemen en ze hebben het weer opnieuw naar mijn opgestuurd. Nu heb ik dus verzendkosten en extra 6,95 aan brickshop betaald en nog steeds niet mijn geld terug. En ik zit met een Lego doos waar ik niks mee kan. Brickshop houdt zich helemaal stil. Ontzettend klantonvriendelijk en onprofessioneel bedrijf!