Brickshop.nl7 ervaringen

Dick
Dick
12-02-2021

Reactie via de mail

Een pre-order gedaan. Deze werd elke keer uitgesteld.
Soort van aangegeven dat als je een actie bedenkt, je vooraf ook goed moet nadenken of je het waar kan maken.
Krijg je korte reacties terug, met strekking dat je aan jezelf moet gaan twijfelen.

Ik heb echt maanden in angst gezeten, betaald, maar durfde verder niet meer contact te zoeken, bang voor een block.

Mijn indruk is, als het goed gaan, dan gaat het goed, een 10. Zeker wel eens scherpe prijzen. Als het mis gaat, op welk gebied dan ook, ligt het altijd aan de klant.

Judith
21-12-2020

Onvriendelijke klantenservice, klant heeft hoe dan ook ongelijk.

Tot mijn verrassing kreeg ik een gratis product in mijn winkelmand bij afrekenen (bij aanmelden voor de nieuwsbrief). Helaas zat deze niet in mijn pakket. Bij navraag bij de klantenservice kreeg ik erg onaardige reacties: "er is geen probleem, dus we hebben ook geen oplossing" "uw voldoet duidelijk niet aan onze voorwaarden". Erg jammer dat er niet eens een poging wordt gedaan om tot een vriendelijk antwoord te komen, laat staan een oplossing. Ik zal niet snel weer hier bestellen.

Vincent
13-06-2020

3e rangs flutwinkel met arrogante klantenservice

Waardeloze winkel met betreurenswaardige service.
Ik bestel een set, komt binnen met schade terwijl de omdoos puntgaaf was.
Niet de schuld van de postbezorger dus. Set was al met schade verpakt.
Zij zeggen dat ze geen sets met schade versturen en noemen je dus gewoon een leugenaar. Ze nemen geen verantwoordelijkheid voor wat ze versturen en zadelen je op met kosten voor de retourzending die juist in dit geval voor hun rekening zou moeten zijn. Ze reageren slecht op kritiek en mijn review kan ik niet terugvinden op hun site. Blijkbaar filteren ze de negatieve reviews eruit.
Amateuristisch. Overigens gaan de meeste reviews over hun winkel over de snelle bezorging. Dit is volledig op het conto van de postbezorger. Brickshop bezorgt zelf helemaal niks.
Ik bestel regelmatig bij meerdere bekende webshops maar nooit meer bij dit 3e rangs webwinkeltje.

Leo
27-04-2020

Onterecht, onbeschoft benaderd!

Verschillende keren besteld bij brickshop.nl. Wanneer er niets aan de hand is verloopt het goed.
Op het moment dat je terecht iets aankaard word je benaderd als onbeschoft en moet je nog meer betalen! Uiterst onfatsoenlijke en niet klantvriendelijke mails ontvangen!
Ik zou er extra over nadenken of je er iets besteld en zeker als je twijfelt.

Voor ons, familie en vrienden is het duidelijk,na deze ervaring bestellen wij hier niet meer.

Isar
29-01-2019

Schandalige service

Betaling gedaan via de bancontact app. Nadien geen bevestiging ontvangen via e-mail van deze bestelling. Meerdere malen via e-mail contact met hen opgenomen, steeds negatieve feedback. Zij hebben mijn geld, ik krijg helaas geen bestelling van hen. Ook het geld terug overschrijven weigeren ze.
Uiteindelijk klacht neergelegd bij zowel Test Aankoop als bij het European Consumer Centre Belgium.

22-01-2019

Misselijk makende fa. Zeer brutale mensen.

Misselijk makende fa. Leveren niet orgineel verpakt speelgoed en als je het dan op eigen kosten terugstuurd krijg je een mail terug dat ze niet origineel verpakte spullen aannemen en ze deze gaan vernietigen tenzij je weer €6,95 betaald. Geweldige service voor klanten die iets kooen in de grootste lego winkel. Er zijn meedere soort gelijke klachten oa bij Radar. kijk er maar naar maar koop daar niets meer.

Barbara
16-03-2018

Nooit meer geld terug gezien na retour

Mijn man heeft bij brickshop.nl een Lego doos besteld, die ik ook al had gekocht. We zaten dus met 2 dezelfde dozen. Ik heb gelijk de volgende ochtend geprobeerd om mijn order te annuleren, deze was tenslotte nog niet verwerkt. Er werd mij verteld dat ik de bestelling niet meer kon annuleren, maar wel retourneren. Deze mailwisseling was al op verwijtende toon met verontwaardiging waarom ik wilde annuleren.

Ik heb het pakket, na ontvangst, binnen een paar dagen geretourneerd. Brickshop heeft mij niks laten horen nadat ze de retour hadden ontvangen. Ik ben 2 weken later dit zelf gaan navragen. Ik kreeg te horen dat mijn retour niet binnen 2 weken bij hun binnen was dus dat ze het pakket alleen retour zouden nemen als ik nog eens 6,95 zou overmaken. Dit vond ik erg vreemd, aangezien ik de verzendkosten ook al zelf had betaald. En volgens de Nederlandse wetgeving mag je een bestelling binnen 2 weken terugsturen, deze hoeft niet binnen 2 weken bij het betreffende bedrijf aanwezig te zijn. Nogmaals een mailwisseling om uit te leggen dat door de feestdagen de zending wat vertraging had opgelopen, maar totaal geen begrip, opnieuw verwijten. Ik heb toch maar die extra 6,95 overgemaakt, want ik wilde alles afgehandeld hebben. Gelijk gemaild dat het geld was overgemaakt. Hier vervolgens niks op gehoord. Ik heb de volgende dag nogmaals een mail gestuurd met het verzoek om mijn geld terug te storten. De reactie die ik daar op kreeg was dat ze het pakket niet meer retour nemen en ze hebben het weer opnieuw naar mijn opgestuurd. Nu heb ik dus verzendkosten en extra 6,95 aan brickshop betaald en nog steeds niet mijn geld terug. En ik zit met een Lego doos waar ik niks mee kan. Brickshop houdt zich helemaal stil. Ontzettend klantonvriendelijk en onprofessioneel bedrijf!

Welk cijfer geef jij Brickshop.nl?