Broodspecialist.nl1 ervaring

Mw. Henriëtte
20-08-2020

Uitstekend

Ik ben een vrouw met mijn Franse voornaam en mijn Duitse achternaam Swartz, een geboren en getogen Rotterdamse( 1959) met Indische roots. Een mix van Duits, Frans, Engels, Spaans en Portugees Dit is mijn account. .En Ik heb bij de broodspecialist Bossche koek, Bossche lulkoekjes, Kaiserbroodjes en krentenbollen besteld. Bestelproces liep vlotjes, keuze in datum en tijdstip, wel zo prettig! Alles goed verpakt, bon erbij en een vriendelijke bezorger. De koek en de lulkoekjes zijn erg lekker! 👌💋Tot een volgende bestelling!
Liefs, Mevrouw Henriëtte Swartz B. Ed
Bachelor of Education( 14 jaar lerares katholiek onderwijs, groep 6,7 en 8. ( Pabo Thomas More Rotterdam(, tekenen en aardrijkskunde als specialisatie) Hogeschool Hotelmanagement. Eigen bureau gehad in interieuradvies/ tuinontwerp. En Kunstgeschiedenis UvA. Ik heb als vrouw een iPhone6 S Safari Apple ID ( ik betaal ermee in winkels, online en reviews) En een MacBook Pro Safari Apple ID( iCloudMail)❤️💋🌻🌻💋💋🌻🌻🌻Getrouwd met de heer Meindert Munnik( gmail/Samsung) Officier Artillerie, ingenieur en MBA en oud ondernemer Informatietechnologie.

Welk cijfer geef jij Broodspecialist.nl?