Waardeloos, artikel bij Bol.com besteld, 1e ervaring met Budbee en geen beste 1e indruk: bezorgafspraak werd via mail en de app continue verplaatst, Yousef had 3 dagen nodig om het adres te vinden. Zeg dan niet dat het de volgende dag bezorgd wordt.
Ik had aangegeven om een pakket bij een AH afhaalpunt te bezorgen. Ik krijg bericht dat ze meerdere bezorgpogingen hebben gedaan en het pakket terug hebben gestuurd naar Bol.com. Ze doen dus maar wat, of beter gezegd, ze doen niets, alleen wat automatisch gegenereerde berichtjes om hun geld binnen te krijgen.
Waardeloze service, bezorger was om de hoek en krijg je melding dat hij niet meer kon komen.
Heb gelezen dat dit meer regel dan uitzondering is. (En erg makkelijke reden als het laat is om te stoppen).
Omdat het een medisch product betreft heb ik contact opgenomen met klantenservice waar je gewoon beantwoord wordt met smilies. Erg ongepast!
Gevraagd omdat ik het snel nodig had of ze morgenochtend kunnen leveren maar dit kan nooit s'ochtends volgens hen.
Ik heb dit bij Bol.com gemeld en die gaven aan veel problemen te hebben met Budbee.
Ik raad dit bedrijf zeker niet aan.
Ik zou gisteravond (21-09) uiterlijk 22.00 uur een pakketje met een draadloze thermostraat geleverd krijgen. De oude heeft het begeven, en ik zit al een paar dagen zonder verwarming, gelukkig is het nog geen winter.
Via zo'n track & trace systeem kon ik zien, dat de bezorger in de buurt was met zijn route. Op een gegeven moment, omstreeks 21.04 uur kreeg ik een melding, dat de bezorging door vertraging niet door kon gaan. Oke, kan gebeuren. Dus een nieuw bezorgmoment ingepland, vandaag tussen 17.00 en 18.00 uur. Krijg ik een melding, dat de bezorging is geannuleerd, want het is verkeerd gesorteerd.
Budbee is telefonisch niet bereikbaar, enkel via een chat. Op die manier ben ik momenteel met ze in contact om toch het pakket geleverd te krijgen.
Wat een bedrijf, dat het op deze manier nog kan bestaan.
K ben zeer ontevreden met de bezorging van mijn pakketje.
Ik keek al een poosje uit het raam om te kijken of ik de bezorger al zag,
Inmiddels kreeg ik op dat moment een berichtje dat de bezorger bij mij voor de deur stond maar mij niet thuis troffen.
Ik was zeer verbaasd , en ook diep teleurgesteld dat de bezorger de boel zo in de maling kan nemen
6 artikelen besteld via bol.com! Slechts 1 onderdeel geleverd bij Budbee AH! Rest is weer geretourneerd! Nu nog afwachten of het geld ook daadwerkelijk retour komt! Als excuus werd aan gegeven dat ik niet thuis was terwijl ik alles graag in de Budbeebox bij AH afgeleverd wilde hebben omdat ik niet thuis was! Geen cadeautjes voor de verjaardagen van de kleinkinderen! Heel spijtig en nooit meer Budbee! Wat een ontzettend fout bedrijf!
Betaald om pakket eerder geleverd te krijgen, maar daar is niets mee gedaan. Pakket komt nog steeds laat. Klantenservice is alleen bereikbaar via chat en daar zit ik al ruim een uur op een reactie te wachten. Ik wil mijn geld terug, maar hoe? Voortaan vraag ik eerst of mijn pakket via budbee wordt geleverd. Zoja, dan bestel ik ergens anders. Slechte pakketdienst. Dit is niet mijn eerste slechte ervaring
Was mijn eerste, maar ook zeer goede ervaring. Werd netjes op tijd geleverd en in de app kon je goed volgen waar de bezorger uit hing in de regio. Chauffeur was vriendelijk!
Alle slechte reviews zijn denk ik van nep bezorgdiensten die onder de naam van Budbee werken. In ieder geval was ik zeer tevreden. Dus Bol.com/AH niks mis met deze bezorgdienst.
Man man man.wat een waardeloos bedrijf. Ik bestel een keer wat online omdat ik het snel wil hebben. Vervolgens krijg ik een bericht dat Budbee het niet gaat redden op vrijdag. Maak ik een nieuwe afspraak voor de dinsdag, omdat eerder niet kon. Krijg ik vandaag 46 berichten, nog 2 uur.nog anderhalf uur, nog 1 uur, etc.ben ik speciaal naar de zaak gereden, waar het afgeleverd moet worden. 2 minuten voor tijd van Rachid, we komen er aan. 3 seconden later, we gaan het niet redden, maak een nieuwe afspraak.ik ben wel redelijk klaar met Rachid en zijn instelling! Wat een bende!
Super frustrerend - dat er niet aangebeld word en dan het pakket naar de aflever punt gebracht wordt. De app doet het bijna nooit, de bezorgers zijn mega onvriendelijk en ongeduldig en de bezorgers komen alleen maar na 16:00, wat voor mij extra vervelend is omdat ik dan nooit aanwezig ben.
Super zonden dat Bol en meerdere bedrijven hier mee samen werken.
Zeer onbeleefd in sms contact. Stuurt "?" wanneer ik niet antwoordde, waardoor ik het gevoel kreeg dat er een klein kind aan de andere kant zat die niks van klantvriendelijkheid weet. Aandringend, geen leestekens gebruiken, vage screenshots van bankrekeningen sturen. Niet te vertrouwen.
3 verschillende dingen bestelt bij bol.com en die ook weer moeten retourneren. Alle drie bedrijven hebben allerlei artikelen van elkaar ontvangen, terwijl ik ze om de beurt in een budbee kluis heb gedaan zodat ik zeker wist dat het goed zou gaan. Bol.com kan niks, de bedrijven kunnen niks, en moet ik dus verzendlabels gaan regelen om de items op de goede plek te krijgen. Erg slecht geregeld. Ben helemaal klaar met zowel bol.com als budbee.
De app is vaag en onduidelijk. Pakketje niet geleverd. Bezorger geeft in mail aan dat ik niet thuis was en hij mij gebeld heeft, beiden kloppen niet. Hij zou het pakket bij de buren afgegeven hebben maar die weten van niets. Heb hier een slecht gevoel bij. Ruikt sterk naar oplichting en bedrog.
Komen niet opdagen en verzinnen redenen om niet te leveren en zijn niet te bereiken. Slechtste pakketdienst die er is … schaamteloos!
Artikelen besteld bij Bol.com. Goederen werden tot twee keer toe niet afgeleverd door Budbee, terwijl ik gewoon thuis was. Na de eerste mislukking al in een chat met de chatbot bij Budbee aangegeven dat de zaken niet juist werden afgeleverd. Ik kreeg de automatische melding dat ik niet in chat hoefde te blijven, maar zou worden teruggemaild. Dat hebben ze nooit gedaan. Instructies worden niet opgevolgd: het pakket werd de tweede keer ook niet bij de buren afgegeven, ook al was ik thuis. De derde keer was ik niet thuis, maar weer werd het pakket niet bij de buren afgegeven en domweg teruggezonden naar Bol.com. Service van Budbee is volkomen waardeloos.
Bij de ANWB een regenjas besteld. Na betalen , bericht dat het pakket bezorgd zou worden via budbee. Op de vrijdag tussen 16.00 & 22.00. Helaas om 22.00 nog 5 paketten te gaan. Is nl zichtbaar. Om 22.25 bericht we komen er aan. Om 22.27 bericht , bezorging is geannuleerd. Er zou een nieuwe afspraak gemaakt worden. Vervolgens hoor ik niets. Zaterdag geprobeerd te chatten ( contackt opnemen ). Niet bereikbaar. Echter op de website is vermeld: contackt opnemen kan op zaterdag tot 12.00. Het is duidelijk. Onbekend en onbekwaam. Een grote chaos & absoluut niet aan te raden. Oh ja. De optie is er om het pakket op de stoep te leggen. ( om 22.00 in het donker ). Nooit bestel ik nog iets bij welke winkel dan ook , wat door budbee bezorgd wordt.
Dramatisch!
App niet functioneel, schande dat AH hiermee
Samenwerkt
Bij bol.com 15 dvd’s besteld, zouden de volgende dag geleverd worden, we zijn 4 dagen verder en nog steeds niks. Ik heb expres gekozen voor een box bezorging bij de AH, met de gedachte; dan kan ik ze niet thuis missen. Maar al 4 dagen worden de tijd en datum aan het eind van de dag opgeschoven naar de volgende dag. Bol.com zei dat het kan zijn dat de kluisjes vol zijn dus dat ze ze dan niet kwijt kunnen en weer meenemen, maar ik vind dat ze dan niet aan moeten geven dat ik de volgende dag mijn pakket heb. Dit is trouwens al de 4e keer dat ik problemen heb met budbee, 2x eerder via bol.com en 2x via h&m. Hoop echt dat ze snel ophouden met deze bezorg service! Heel jammer dat je vantevoren niet kan kiezen dat ik niet via budbee bezorgd wil hebben. Niet te bereiken, geen telefoon nummer, belachelijk!
2 artikelen besteld bij Bol.com, die zouden worden bezorgd bij AH. Een week lang aan het lijntje gehouden daarna een mail dat het niet kon worden bezorgd. Bol.com heeft direct een nieuwe bestelling aangemaakt dat op het privé adres zou worden bezorgd. Tot onze verbazing een mailtje dat het bij AH is bezorgd. Helaas 1 van de 2 artikelen. Het 2e artikel is?zoek?
Ook de app is dramatisch om te installeren. Zeer slechte service van Budbee. Bedrijf kan zich beter opheffen.
Al drie dagen wacht ik op mijn stofzuiger. Geen enkele communicatie over de reden van de vertraging. Bol.Com heeft het apparaat gewoon geleverd aan deze vervoerder. Ik zie op ervaringen.nl dat Budbee structureel niet of niet tijdig levert. Ook wordt er geen andere oplossing geboden. Vraag. Is Budbee failliet aan het raken? Want zo gaat het snel bergafwaarts.
Ik zal net als alle andere klagers de bedrijven, w.o. Bol.Com dringend adviseren over te stappen op een andere vervoerder. Waardeloos, ik zal nooit meer iets kopen met Budbee als vervoerder.