Budbee reviews

1.4
Positief4%
Neutraal0%
Negatief96%
Laatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Recente Budbee ervaringen

ANTOINE
17-04-2024

Never use this delivery company

I was supposed to receive my delivery on monday

1) delayed to thursday

2) delayed on wednesday because the locker where they were supposed to deliver it was full, so i had to change delivery location and wait another day.

3) when i was finally able to collect my package from the locker, the locker didn't work and wouldn't open, so i called customer service who told me i had to wait. A week, before i may have the chance to receive my parcel.

Garbage company, avoid at all costs

Frank
15-04-2024

Al meerdere keren gehad dat bezorging om onduidelijke reden geannulleerd word. Kun je weer dagen wachten tot ze weer eens in de buurt zijn.

Totaal incompetente knakworsten daar

Rene
05-04-2024

Voor bestelling van Bol.com heb ik 3 keer andere ophaaltijden op verschillende dagen gekregen. Na 3 dagen is de leveringsstatus weer teruggezet naar "hebben het pakket van bol.com ontvangen". Wat een waardeloze organisatie. Maak er nooit meer gebruik van.

Dennis
04-04-2024

Slechtste bezordienst die er is. Met alle anderen geen enkel probleem. Is zo erg dat ik bij elke webwinkel heb aangegeven geen enkele verantwoordelijkheid aan te nemen indien ze gebruik maken van Budbee.

Marcel
21-03-2024

Pakje is verstuurt en hun blijven aangeven dat het niet bij hun binnen is wasr het pakje weg komt gesproken die geven aan dat het bezorgt gaat worden vandaag en budbee nee is niks ontvangen nog! Erg vaag deze bezorg service

Vooral de kland is koning is hier ver te zoeken!

Pa
18-03-2024

Sms'je vlak voor de bezorging zou komen. Belt op, laat nog geen eens een seconde de telefoon overgaan en hangt vervolgens op. Daarna de melding dat het pakket niet geleverd kan worden. Geen deurbel gehoord, niet geleverd bij de buren. Vraag me af of die überhaupt langs is geweest.

Hans
15-03-2024

Leest hun eigen app niet. Aangegeven dat wij bedrijf zijn en 's avonds gesloten.

Toch komt er twee keer een bezorger.

En meld niet thuis.

Daarna naar Budbee box die niet werkt en op storing staat

Inge
14-03-2024

Voor het eerst gekozen om via Budbee thuis te laten bezorgen. Dacht zo wat een service, aankloppen, aanbellen , bij de voordeur of als je er niet bent bij een buurman of vrouw bezorgen. Welke verdieping woon je , hoe te bereiken via intercom etc!

Gister krijg ik een bericht via de Budbee app te zien waar de bezorger rijdt. Toen werd er gebeld maar miste ik de oproep. Kort daarop het bericht dat het pakketje niet bezorgd kon worden omdat er aangegeven stond ‘niet thuis’. Ik was dus gewoon thuis, heb geen bezorger gezien!

Daarna via de chat mijn ongenoegen geuit, allemaal stomme smoesjes. Bezorger had doorgeven mij wel 2 keer gebeld te hebben! Klopt geen moer van! Niet op een telefoonnummer te bereiken, heeeel frustrerend. Mijn pakketje wordt zeggen ze vandaag of morgen in een Budbee box geleverd , heb ik uiteindelijk zelf voor gekozen. Ik Eiste dat het vandaag geleverd word. Totaal geen vertrouwen meer in dit bedrijf.

Nick
13-03-2024

Wat een kansloos bedrijf zeg!

Wacht al dagen op mijn bestelling en ze doen net alsof ze aan de deur waren. nou niet dus! En bellen zonder over te laten gaan.

Ollie
13-03-2024

Pakket kan niet geleverd worden

Pakketje eerst wel geleverd toen vertraagd. Op de aangegeven dag komt het bericht dat de lockers vol zijn, sorry. Je kunt een andere locatie kiezen maar of daar plek is weet je niet en wanneer bezorgd wordt ook niet. De locatie waar geen lockers meer vrij zijn kun je trouwens ook weer kiezen als alternatief! Waar het pakket nu naartoe gaat? Geen idee. En dat voor eur 6,00 ‘bezorg’kosten voor een bestelling van eur 25….prutsers

Lilian
11-03-2024

Ze brengen je pakket NOOIT aan huis.Hun truck is: bericht sturen; we zijn er over 7min,: dan bellen ze je 1sec , te kort om op te nemen en vervolgens krijg je de boodschap dat ze t pakket niet konden afleveren er is niemand aan de deur geweest en kans om te zeggen dat je gewoon thuis zit te wachten op je pakje daar krijg je de tijd niet voor aan de telefoon want dan hebben ze de verbinding al verbroken na nog niet een hele seconde.kan ik vervolgens nog de bus nemen om m’n pakket op te halen, had ik ook meteen naar n fysieke winkel kunnen gaan.WAARDELOZE BUDBEE-opdoeken dit bedrijf!

Tessa
08-03-2024

Eerste keer een bestelling hier. Verwacht het pakketje en mocht zelfs voor de deur geleverd worden. Doordat het verkeerd gesorteerd is, ga ik mijn pakket dus niet meer op tijd ontvangen. Topservice…

Eric
05-03-2024

Waardeloose bezorgdienst om je voor te schamen

0aket een dag telaat en ook nog savonds laat

En als klap op de vuurpijl word gewoon voor de deur neer gelecht

Niet even aanbellen tewijl we gewoon thuis waren

En dan ook nog kijhard weg scheuren terwijl hier veel k8nderen in onze straat wonen en spelen

Ik hoop dat bol . Com niet teveel zaken met hun doen

San
01-03-2024

Al meerdere keren verzet het bedrijf door vertragingen zeggen ze de afspraken .

Dan kan je tijdslot gratis krijgen gekozen 17.00 en 18.00 uur en weer niets komt bezorger tussen 22 uu en 23 uur . Dien je klacht in krijg je als antwoord niet mijn probleem James heb overal printscreen van en heb gezegd dat werk van ga maken . Wordt heel de bestelling geannuleerd.

Patrick
29-02-2024

Wat een kansloos bedrijf echt elke keer weer gezeik. en zo te zien ben ik niet de enige. Waarom is er geen instantie die hier naar kijkt.

Marion
23-02-2024

Tot 2x toe zijn ze afspraak niet nagekomen. De laatste afspraak werd via sms op laatste minuut van bezorgtijd afgezegd waardeloos vind ik. Vervolgens krijg ik sms dat het morgen voor de 3e keer tussen 16.00 en 22.00 uur bezorgd gaat worden, het vertrouwen in dit bedrijf is ver te zoeken.

Benny
19-02-2024

Bezorger ramt om 22.07 savonds op de deur voor een pakketje van de buren. Schrik me kapot. Ik wakker en mijn zoontje van 4 wakker. Die zijn niet goed in hun hoofd!

Wout
16-02-2024

Voor mijn vader van 91 een bestelling gedaan bij Holland en Barrett van lucovitaal tabletten. De vorige keer is de bestelling hiervan eenvoudig geannuleerd door Budbee. Dit keer gaat het ook weer niet goed. Contact leggen met dit bedrijf gaat uitsluitend via chat. Telefoonnummers worden niet beantwoord, of zijn niet in gebruik. Ze beloven terugkoppeling, maar je hoort niets meer. Vandaag eindelijk een link gekregen, waarin ik kon aangeven waar hij woont (op de vierde etage) en hoe er contact gelegd kan worden. En wis en waarachtig, ik zie een virtueel autootje rijden en een schatting van de aankomsttijd. Bericht gestuurd naar mn vader toen ze ong vijf minuten verwijderd waren. Hij heeft telefonisch contact gehad met de bezorger, die overigens bij de verkeerde ingang stond en uitgelegd hoe ze bij zijn voordeur kon komen. In plaats daarvan stapt ze in en vertrekt weer, terwijl in de app staat dat het pakket bezorgd is. Ongelooflijk, wat een slechte service

Voornaam
16-02-2024

Pakketje van Bol schijnt bezorgd te zijn bij een afhaalpunt. Geen pincode ontvangen. Na drie nog steeds niks. Vroeger nooit problemen met bestellingen van #bol.com. Als dit het nieuwe normaal wordt hoeft #bol.com voor mij niet meer.

LM
15-02-2024

Een paar hemdjes besteld voor mijn kleinzoon bij Zeeman die worden bezorgd door Budbee

Ze hebben een bezorgdienst die alleen tussen 16 en 22 uur bezorgen. Ik laat pakketjes altijd op de zaak bezorgen. De eerste keer belde de bezorger 21 uur s’avonds dat het een bedrijf is en dat het bedrijf gesloten was. ik zei ja dat klopt wilt u aub tijdens de openingstijden bezorgen en ik heb dat ook ingevuld in het veld “is er iets dat we moeten weten” en dan komen ze de volgende dag toch weer na 18 uur dat is uiteraard waardeloos toen vandaag een bericht “vandaag laatste bezorgpoging”

Bezorgen kan tussen 17 en 18 uur maar uitsluitend tegen betaling van 3.50 euro

Ik bestel heel veel op internet en ik heb nog nooit zo’n vreemde bezorgdienst meegemaakt, waardeloos ik bestel dus nooit meer iets bij Zeeman ik vind zelfs 1 ster nog teveel voor Budbee maar nul sterren kan niet

Meer Budbee reviews