Budbee reviews

Laatste 12 maanden2021

Recente Budbee ervaringen

Anjo
18-05-2022

Pakket besteld bij Coolblue.Normaliter heb ik goede ervaringen met de leveringen van Coolblue. Maar nu zou de bezorging door Budbee gedaan worden. Twee avonden thuis gewacht, niets ontvangen. Tot drie keer toe gebeld naar Coolblue en telkens krijg ik te horen dat het pakket diezelfde avond bezorgd gaat worden. Ik begrijp niet dat Coolblue zaken doet met Zo'n slecht bedrijf! Het doet de naam Coolblue ook geen goed.

Jul
16-05-2022

Pakket zou twee dagen geleden bij de buren geleverd zijn. Buren weten van niks en Budbee geeft aan dat de bezorger die het pakket afgeleverd heeft onbereikbaar is. Helaas geen oplossing o.i.d. vanuit Budbee. Ik bestel liever niet meer bij bedrijven die leveren met Budbee, heel onbetrouwbaar.

Hmar
14-05-2022

Ik zou mn pakketje tussen 17.00 en 18.00 krijgen en opeens staat er dat mn pakketje over 2 uur komt echt belachelijk dit

John
13-05-2022

Aangegeven het bij de buren af te geven omdat ik toch niet open kon doen. Krijg ik de melding niet gelukt. Vervolgens een helpdesk die eigenlijk niet helpt. Toen in een box laten bezorgen. Staat er morgen is het daar. De volgende dag staat er dat weer. Ze doen maar wat en de lui met wie ze werken zijn onbetrouwbaar.

Marieke
09-05-2022

Jammer.slechte ervaring mee. Ze zouden het bezorgen en ik was thuis.niet eens aangebeld. Gebeld op mijn telefoon met apart nummer.nam ik op kreeg ik stem te horen heel even maar zei verder niets. Daarna zag ik dat dus bezorger was langs geweest en ik nieuw bezorgmoment moest inplannen. Slecht dus.en erg frustrerend zo. Via de chat t probleem uitgelegd.direct erna beoordeling in mijn mailbox vd chat.ja hallo! Er moet wel veel gebeuren aan acties vanuit mij.eerst maar eens leveren!

Anna
09-05-2022

Eerste ervaring met de bezorging door Budbee was helaas slecht. Bericht ontvangen dat de bestelling was ingeladen en rond 16:30 uur zou worden bezorgd. So far, so good. Rond 16:40 uur bericht ontvangen dat de bezorger geprobeerd had om te bellen (geen enkel telefoontje ontvangen) en dat er niemand thuis was om het pakket in ontvangst te nemen, hetgeen niet het geval was.

Bente
04-05-2022

De eerste keer is de bezorging afgehaakt, omdat het te laat was?

De tweede keer een bericht ontvangen dat het pakket is bezorgd (thuis) maar niks ontvangen?

De bezorger stopte aan de overkant van de straat, is uitgestapt en weer weggereden. Geen bericht gekregen en niks in de brievenbus.

Dus, waar is mijn pakketje gebleven?

Sjvi
04-05-2022

Vandaag zou er een pakketje geleverd worden bij mij. De chauffeur kwam langs gereden, stopte niet eens, belde mij 1 seconde. Kon telefoon niet eens opnemen en weg was ie weer. Ik had aangegeven dat ik thuis was en anders bij de buren afgeven. Dus niet gedaan. Nu morgen afspraak. Het zal me benieuwen als ik deze reviews allemaal lees. Zeer slecht!

Richard
03-05-2022

Het live tracking kennen volgen vind ik prachtig. Onbegrijpelijk echter is dat ik tot 22.10 de bezorger kon volgen met de mededeling dat ik over 7 minuten mijn pakket (diervoeder waar de kat op zat te wachten) ga ontvangen. Maar van het ene op andere moment: bestelling geannuleerd. Verhaal halen bij de klantenservice heeft geen bevredigend antwoord opgeleverd. Vervolgens is de bestelling 43 uur later alsnog bezorgd.

Piet
02-05-2022

Helaas geen goede ervaring. Pakketje zou tussen 17 en 22 komen en steeds een bericht dat het vertraagd was.

Uiteindelijk om 21 uur bericht (norey sms-sen) dat bezorging geannuleerd was wegens drukte.

Er zou een nieuwe sms komen met nieuwe bezorgdag en tijd.

Ik ben daarop uit gegaan.

Maar om 22.21 ineens een bericht dat de bezorger niemand thuis had getroffen!

Aangebeld bij buren op dat tijdstip en daar achter gelaten.

Slechte communicatie helaas.

Kim
02-05-2022

Inmiddels anderhalve week verder en 3 berichten van Budbee dat mijn bestelling in de verkeerde terminal is beland. Wat een kut bedrijf! Echt nooit mee laten versturen. Ik heb geen idee wanneer ik mijn pakket kan verwachten.

Luna
21-04-2022

Mijn pakket zou zo genaamd bij de buuren bezorgd zijn, bleek het pakket om nummer 30 te zijn afgeleverd en zelf woon ik op 248. Niet eens de moeite gedaan. Bleek dat diegene van nummer 30 niet thuis was. Hebben ze mijn pakket en zijn pakket voor zijn deur gelegd. Dit noem je toch geen service.

Raar bedrijf dit.

Tineke
19-04-2022

Waardeloos bedrijf zonder verantwoordingsgevoel. Pakket voor de deur gezet om 15.00 smiddags. Wij waren pas om 23.00 thuis in de veronderstelling dat pakket bij de buren lag, wat we ook hebben aangegeven.

15-04-2022

Post wordt voor de deur achtergelaten en zo vindt je het bij thuiskomst.

Niels
04-04-2022

Kut bedrijf met logistieke rommel. Stelt keer op keer de levering uit. Bij navraag blijkt dat hun lockerbox vol zit en dat ze de levering daarom maar uit blijven stellen. Tip voor Budbee: stel je klanten op de hoogte van jouw rommel en geef ze mogelijkheid voor thuislevering of levering op een andere locatie.

Anoniem
29-03-2022

Na het lezen van alle soortgelijke ervaringen met deze oplichters begin ik het verdienmodel van deze lieden te begrijpen. Gewoon niks afleveren maar wel het aanbod doen om met extra bijbetaling alsnog op ander tijdstip te komen bezorgen. Kennelijk zit daar hun winst!

Ik vraag me ook serieus af waar de niet afgeleverde pakjes uiteindelijk terechtkomen ….

CR
18-03-2022

Twee keer in een week Budbee bezorging; krijg een sms dat ze er zo zijn, nog voor ik bij de voordeur sta is het pakket zonder aan te bellen bij de buren gedumpt. Tweede pakket krijg ik een sms dat ze hebben proberen te bellen; helemaal niet waar. Ze bellen aan en voor ik bij de intercom ben zijn ze weg. Klantenservice zegt alleen via app; bezorger kon de deur niet vinden en reageert dan niet meer.

Ik bestel niet meer bij bedrijven die met Budbee leveren, wat een amateurs.

Marlou
07-03-2022

Ze bezorgen alleen 's avonds, terwijl ik een zakelijk adres opgeef om mijn bestelling af te leveren.

Krijg dus steeds de melding dat het niet gelukt is om het pakket af te leveren. Mogelijkheid om het adres aan te passen is er niet.

Ze raden mij aan opnieuw te bestellen bij de betreffende webshop, vind ik een erg vreemde oplossing.

Gina
02-03-2022

Netjes op tijd bezorgt, De tijd klopte precies. Je kon je pakket volgen en de bezorger was erg vriendelijk. Maar als ik zo de beoordelingen lees heb ik geluk gehad.😅

Piet
26-02-2022

Pakje zou zijn bezorgd.Er is niet aangebeld.Ben toen naar de brievenbus gegaan en ook niets. Kan niet begrijpen dat bedrijven met Budbee in zee gaan. Nu maar kijken hoe dat verder gaat.

Meer Budbee reviews