Bulkie.nl33 ervaringen

Ger
05-03-2020

Geld terug

Ik had via PayPal betaald. Heb inmiddels m’n geld terug. Heb er via PayPal een kwestie van gemaakt.

MV
26-02-2020

Petbed+

Helaas zijn wij er, net als vele anderen, ook ingetrapt. Een aantal weken terug een hondenmand besteld maar nooit iets ontvangen. Wel na een paar weken mail gehad dat de mand ieder moment binnen kon zijn. Daarna zelf nog
2x gemaild maar deze kwamen direct retour vanwege een niet bestaan e-mail adres.

Wij hebben aangifte gedaan van deze oplichtingspraktijken!

Buddy
25-02-2020

Oplichtingspraktijken, let op!

Ik heb net als veel mensen die ook al een reactie hebben geschreven 2 hondenmanden besteld en betaald. Ik heb er dan wel 1 ontvangen, maar de 2e is er niet en gaat denk ik ook nooit komen. En waarschijnlijk krijg ik mijn geld ook niet terug. Ik ga er wel alles aan doen om mijn geld terug te krijgen, dit soort praktijken moeten aangepakt worden.

Esmee
24-02-2020

Opgelicht

Ook hondenmand besteld via bulkie.
Betaald en niets ontvangen. Site uit de lucht.
zie geregeld advertenties voorbij komen op Facebook en instagram. Maar wanneer je de sites van de advertenties bekijkt zal je zien geen webshop keurmerk. ook staat er nergens een telefoonnummer.
Zoek op google voor ervaringen en je zal zien diverse oplichters actief.

Rosita
Rosita
23-02-2020

Opgelicht

Pet bed besteld en niet ontvangen eentje van 70 cm kleur beige geen reactie meer en geen antwoord 40 euro kwijt

Karin
Karin
22-02-2020

Opgelicht door Bulkie!

Al weken geleden een hondenmand besteld en betaald.
Deze is nooit gekeverd en op mijn contact via de website wordt niet gereageerd. Op instagram wordt nog steeds reclame gemaakt.
Opgelicht!

Francis
Francis
22-02-2020

Opgelicht

Ook ik ben 1 van de vele die erin is getrapt. Hondenmand besteld en betaald, niet geleverd.

Astrid
Astrid
21-02-2020

Ook nog niets ontvangen.

Op 6-01 een mand besteld en betaald, je raad het al.ook nog steeds niet ontvangen.
Ga ook aangifte doen idd.

Corrie
21-02-2020

Geen petbed onvangen

Petbed besteld in dec. Niets gekregen

Ellen
20-02-2020

Opgelicht!

Zucht. ook ik heb een honden kussen besteld maar nog steeds niet ontvangen. Mailen lukt niet, website is niet meer bereikbaar.

Dieter

Wanpraktijken

Op 26 januari ll hondenmand besteld en betaald bij bulkie.nl. Tot op heden NIETS ontvangen . Website is verdwenen, krijg enkel af en toe een mail met reclame en kortingen . Wat is hier gaande? Opgelicht? Waar kan ik terecht? Ben van België

Eli

Opgelicht

Ik dacht, dit gebeurd mij niet. Maar dus toch ws opgelicht. Hondebed besteld en betaald en niks meer gehoord. Nu site helemaal niet meer bereikbaar.
Geld kwijt, balen.

Sandra

ZEER SLECHTE WINKEL

Ze zeggen wel eens 'das pech geld weg' klopt bij deze winkel/site als een bus, 25 januari een hoes besteld voor de bank en nog niks geleverd gekregen. Site niet meer bereikbaar en een mail sturen heeft ook geen zin die bestaat niet meer. Dus wees gewaarschuwd bestel hier dus niks mochten ze onverhoopt weer online komen.

Michel
18-02-2020

Opgelicht

11 januari “zachte 60 cm hondenmand “ bestelt en betaald.
Tot op heden geen bericht meer ontvangen , een aantal keren e-mails gestuurd maar helpt allemaal niets .
Ga nu aangifte doen tegen Bulkie. nl
Ik ben er helemaal klaar mee

René
René
18-02-2020

Dramatisch

Ook een petbed gekocht voor mijn hond, echter nooit meer wat van gehoord op geleverd. Gewoonweg triest als je naar je aankoop uit kijkt. Via een advertentie van Instagram op Bulkie beland. Contact met hen opnemen is onmogelijk. Dramatisch bedrijf, stelletje mafkezen.

Roelie
16-02-2020

Opgelicht

Hondenmand besteld, nooit meer iets van gehoord.
gemaild, maar krijg een 'niet te bezorgen' bericht terug: site is uit de lucht gehaald.
Triest!

Karel
Karel
16-02-2020

Bulkie

Mand besteld en net als iedereen nooit wat geleverd website is ook uit de lucht

Ron
Ron
15-02-2020

Bulkie.nl

Petbed besteld. Betaald en nooit ontvangen.

Op mails wordt niet gereageerd. telefoonnummers zijn nergens bekend. Aangifte gedaan en de Rabobank gebeld want daar is mijn geld naar toe. Zij verstrekken alleen adresgegevens aan de politie bij meer dan 3 aangiftes. Dus doe aangifte tegen die dieven

Greet
15-02-2020

Ik ben er ook ingetrapt

Ik sluit me aan in de rij van benadeelden door Bulkie.nl
6 januari heb ik een hondenmand besteld. Daarna word ik alleen maar benaderd om nog meer te bestellen, maar de mand is nog steeds niet geleverd.
Schande dat ik ook geen contact met het bedrijf kan maken. Mijn mails komen " onbekend adres " terug.
Greet

Carla
14-02-2020

Hondenmand niet geleverd

Op 19-1 hondenmand besteld, maar nog steeds niet geleverd. Klachtformulier ingevuld, geen reactie, mail gestuurd komt met dezelfde vaart terug, geen enkele reactie.

Hou je aan de afspraken er is betaald dus ook graag levering, anders geld retour.

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Bulkie.nl?