Bulkie.nl18 ervaringen

Roelie
16-02-2020

Opgelicht

Hondenmand besteld, nooit meer iets van gehoord.
gemaild, maar krijg een 'niet te bezorgen' bericht terug: site is uit de lucht gehaald.
Triest!

Karel
Karel
16-02-2020

Bulkie

Mand besteld en net als iedereen nooit wat geleverd website is ook uit de lucht

Ron
Ron
15-02-2020

Bulkie.nl

Petbed besteld. Betaald en nooit ontvangen.

Op mails wordt niet gereageerd. telefoonnummers zijn nergens bekend. Aangifte gedaan en de Rabobank gebeld want daar is mijn geld naar toe. Zij verstrekken alleen adresgegevens aan de politie bij meer dan 3 aangiftes. Dus doe aangifte tegen die dieven

Greet
15-02-2020

Ik ben er ook ingetrapt

Ik sluit me aan in de rij van benadeelden door Bulkie.nl
6 januari heb ik een hondenmand besteld. Daarna word ik alleen maar benaderd om nog meer te bestellen, maar de mand is nog steeds niet geleverd.
Schande dat ik ook geen contact met het bedrijf kan maken. Mijn mails komen " onbekend adres " terug.
Greet

Carla
14-02-2020

Hondenmand niet geleverd

Op 19-1 hondenmand besteld, maar nog steeds niet geleverd. Klachtformulier ingevuld, geen reactie, mail gestuurd komt met dezelfde vaart terug, geen enkele reactie.

Hou je aan de afspraken er is betaald dus ook graag levering, anders geld retour.

André
12-02-2020

Opgelicht

5-1-2020 hondenmand besteld en betaald maar nog steeds niets ontvangen mails worden niet beantwoord heb aangifte gedaan bij de politie hoe meer aangiftes er binnen komen bij de politie hoe groter de kans dat er wat aan gedaan word. Dus mensen doe aangifte.

Eliana
12-02-2020

Waar blijft mijn hondemandje

Op 11 januari de bestelling van een hondenmandje geplaatst en nog steeds niets ontvangen .
Heb al 2x een mail gestuurd maar krijg de mail als niet afgeleverd terug. Nog nooit meegemaakt zoiets.
Eliana

Bulkie.nl

Op16 januari mand besteld voor de hond, nog steeds niet binnen wie weet een adres?

Wendy
Wendy

Opgelicht

Op 13 januari 2 honden manden besteld wel orderbevestiging gehad maar nog steeds niets binnen volgens hun gegevens is het onderweg
Mail gestuurd deze krijg ik terug volgens mij ben ik opgelicht doet FB hier niets aan ze maken daar wel reclame
Gr wendy

Paul
11-02-2020

Petbed besteld maar nog steeds niet ontvangen!

13 januari een bestelling geplaatst maar helaas tot de dag van vandaag nog steeds niets ontvangen. Ook heb ik al meerdere malen contact met ze proberen op te nemen via het contactformulier maar ook daar wordt helaas niet op gereageerd. Ik raad dus absoluut niet aan om bij deze website iets te bestellen!

Vinnie
Vinnie

Zo gaan ze tewerk

Ze bestellen deze producten op sites zoals ali express (china) voor spotprijzen en verkopen ze op bulkie voor veel meer .
En wij kopen ze dan zogenaamd met “korting”

De reden dat het veel te laat aankomt of zelfs niet is omdat alle verzendingen van china meer als een maand duren en soms langer of soms zelfs niet omdat ze worden tegengehouden door de douanen .

Ze kunnen je geen status geven van je pakketje omdat ze zelf niet weten wanneer ze het aankrijgen .

Pure oplichterij!

Martine
03-02-2020

Hondenmand besteld en betaald maar nooit ontvangen

Op 8 januari een hondenmand besteld en betaald. Tot op heden niets mogen ontvangen. Ook niet mogelijk om in contact te komen met het bedrijf.

Oplichters!

Tony

Petbed

Het zijn bedriegers, bestelling geplaatst en betaald, nooit nog iets gehoord van hen!

Chantal

Opgelicht?

Op 16/1 petbed+ besteld en betaald. Nooit een ordernummer of bevestiging gekregen. Op mails geen reactie en bellen gaat niet! Nog steeds geen levering!

Henri

Opgelicht

Bestelling geplaatst en betaald op 8 januari maar nog steeds niet geleverd (3 februari).
'Volg je bestelling' geeft al meerdere weken aan dat de bestelling onderweg is.
Contactformulier ingevuld (meerdere malen) maar geen enkele reactie.
"Het team van bulkie.nl staat 7 dagen per week klaar om je verder te helpen"?

Dennis
01-02-2020

Verdoe je tijd niet aan hun

1 maand geleden een bestelling geplaatst voor een Petbed+ van 50 euro. Sedert buiten de spam om kortingen voor spullen bij hun te kopen niet meer te bereiken. De track en trace zegt al bijna een week dat mijn bestelling op 26 Januari 2020 wordt geleverd. mailadres waar diezelfde spam mee wordt verstuurd bestaat ineens niet meer.

Bij andere woorden opgelicht.

Sandra
Sandra
01-02-2020

Drama winkel

Wacht al 4 weken op bestelling contact maken niet mogelijk mailadres onder factuur bestaat niet. Volg je bestelling zegt al een week levering onderweg maar er word niks bezorgd. Waardeloos dus allemaal

SJAK
29-01-2020

BULKIE.NL

Bestelling wordt niet geleverd geld kwijt voor je geld krijg je iedere dag junk mail om nog meer producten te bestellen die je ook niet krijg en je kan geen review schrijven en bellen al helemaal niet

Pas op niet mee in ze gaan

Welk cijfer geef jij Bulkie.nl?