Bunq reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Bunq ervaringen

Bram
19-04-2024

Ondergetekende, .heeft op BUNQ een Easy Savings rekening geopend met daarop ruim € 96.000,=. Echter is de rekening simpelweg niet meer toegankelijk. Toen ik indertijd per Bunq app een poging daartoe heb gedaan, werd opnieuw een volledige verificatie gevraagd, d.w.z. dat er wederom werdt gevraagd naar de bron van inkomen, een foto van afschriften van de inkomsten inclusief ID bewijs etc. Daarop heb ik desgevraagd nógmaals alle gegevens verstrekt, voor de 2e maal dus. Quess wat: het gevolg is dat er een NIEUW account is aangemaakt, waarop rekeningen op 0.0. staan. Mijn oorspronkelijk account liet zich niet meer oproepen in de app. Herhaaldelijk per chatbot Finn geprobeerd dit op te lossen. Probleem: Er komt domweg geen antwoord. Telefonisch is BUNQ al evenmin bereikbaar. Nu, maanden verder, doe ik nogmaals een poging, maar opnieuw wordt een volledige verificatie gevraagd, terwijl die inmiddels al twee maal gegeven is. Zelfs de chatbot is niet bereikbaar zonder nieuwe verificatie.

NL
15-04-2024

Na aanleiding van de uitzending schrijf ik ook maar een reactie.

Heel smerig opgelicht door bunq. Account geopend en kort na dat ik een redelijk fors bedrag had overgemaakt was het ineens verdwenen. Nu blijkt volgens bunq dat mijn account is gehackt en alles is overgeboekt naar een crypto rekening. Nou ik geloof er niets van! Voor mijn gevoel zit bunq hier zelf achter en hebben ze het zelf weggesluisd!

Meerdere malen contact gezocht, in het begin na een aantal dagen een reactie. Nu totaal geen reacties meer en krijg nergens gehoor op.

Open hier geen rekening en sluit zo snel mogelijk je lopende rekening bij bunq AUB!

14-04-2024

Mooie, innovatieve bankproducten maar de helpdesk is een drama. Ben al anderhalve maand meer dan €50.000 kwijt en bij de helpdesk krijg ik steeds een ander op de chat en niemand neemt de moeite om mijn probleem goed te lezen dus leg ik het keer op keer opnieuw uit maar ondertussen is mijn geld nog steeds zoek.

Dolf
12-04-2024

Eigenlijk een 0.

Wat gaat er mis. Op 10 dec 2023 wordt mijn account gesloten. Via support geen antwoorden. Via complaint antwoorden en dan vragen ze welke bewijzen ze willen zien. Nou gewoon bewijst dat ik "iets" gedaan heb wat volgens hun art. Niet past .

Ik vraag gewoon plaatje van toon maar maar aan. Geen effect. KIFID zou dan nu effect moeten gaan tonen.

Gelukkig stond er maar een paar honderd euro op en stond mijn geld veilig elders.

Maar simple plaatjes. Als voorbeeld: op 9 dec heeft u 25 euro overgemaakt aan de "criminele organisatie Bunq". Dan kan ik dat begrijpen. Maar zonder bewijs een rekening sluiten ZONDER directe acties is crimineel

Lily
07-04-2024

Ook ik ben enorm opgelicht door een fraudeur. Mijn telefoon is gehacked. En vervolgens hebben ze van mijn spaarrekening een betaalrekening gemaakt. Ook hebben ze een online creditcard aangevraad en vervolgens in 7 transacties hebben ze verschrikkelijk veel geld naar een crypto organisatie in dublin overgemaakt. Alles ben ik kwijt. Als je vervolgens naar Bunq belt dan zijn ze niet bereikbaar. Alleen standaar mails die ze sturen. In mijn geval was de politie erg behulpzaam en ging de recherche er onmiddellijk mee aan de slag.

Jody
29-03-2024

Al een aantal jaar maak ik gebruik van bunq en tot nu toe was ik echt heel tevreden. Ondanks dat het steeds duurder wordt om bunq te gebruiken, had het bepaalde functies die voor mij als ondernemer gewoon echt handig waren. Een daarvan was dat ik zelf kon instellen hoeveel procent btw er per ontvangen bedrag van de klant naar mijn btw-rekening werd overgemaakt. Helaas merkte ik op dat mijn btw-rekening niet meer klopte. Dat is heel vervelend, want ik kwam btw tekort toen ik moest gaan betalen. Na wat onderzoek blijkt dat bunq deze functie heeft stopgezet en dat de btw nu nog steeds automatisch gaat, maar dat zij het percentage betalen. Heel aardig, maar de btw klopt dus niet. Dus kom ik steeds btw tekort en kan hier niets aan doen of veranderen. De klantenservice reageerde eerst niet, pas na meerdere berichten. en toen zeiden ze dat dit nu gewoon is hoe het is.

Hoe kun je een percentage instellen voor een bepaald land, en deze niet kloppend maken?

Emile
23-03-2024

Ik ben alles kwijt geraakt bij bunq al mijn spaargeld! Ik ben door bunq medewerker Luc de Ridder gebeld. Het ergste is nog dat er gewoon niks word gedaan! Geen nazorg geen hulp geen terugbetaling.

Ik heb meteen dezelfde dag nog actie ondernomen aangifte online en mondeling en ik krijg elke keer hetzelfde stomme antwoord van bunq bank en ook aan de politie heb je niks.

Ze doen er niets mee en staat alleen daarmee zegt het voor mij dat ze niets om jou als spaarder geven anders zouden ze de mensen die opgelicht zijn wel echt helpen.

De oplichters kunnen vrolijk doorgaan met het verwoesten van de levens van mensen en de bunq bank en de politie doen en kunnen niks blijkbaar het is schandalig.

Als bunq mij niet gaat helpen ga ik er alles aan doen om de naam en het imago van bunq te beschadigen.

Dit moeten jullie niet willen!

Help de mensen die opgelicht zijn!

Mohamed
19-03-2024

Jammer dat ik de reviews achteraf heb gekeken wat een k**** bedrijf is dat .

Gelukkig ben ik op tijd gestopt binnen een maand Ik heb ze €20 betaald voor die gratis maand die zei beweren maar goed beter €20 dan al die problemen die ik zag.

Dus ik raad het zeer zeker af mensen

18-03-2024

Dit moet wel het bedrijf met de allerslechtste klantenservice ooit zijn. Bijzonder stupide AI die werkelijk niets oplost. Wat een waardeloos bedrijf. Ga liever naar een echte bank of een alternatieve online aanbieder. Maandelijkse kosten ook onwaarschijnlijk hoog. WAARDELOOS

14-03-2024

Rekening bij Bunq gehackt, een fors bedrag verdwenen. Bunq reageert met standaard antwoorden . Inmiddels drie keer screenshot’s gestuurd van de afgeschreven bedragen inclusief het proces-verbaal van mijn politie aangifte. Steeds wordt ik doorverwezen naar hun support center die telkens weer vraagt de gegevens toe te sturen terwijl ze deze al drie keer hebben ontvangen. Antwoord steeds in het Engels elke keer een nieuwe contactpersoon persoon. Nog steeds geen antwoord op mijn vraag wat de status is van mijn melding over de hack.

Petra
09-03-2024

Fraude. Bankrekening binnen paar tellen leeg geplukt. Net als voorgaande reacties. Er is geen persoonlijk contact en alles wordt in het Engels gecommuniceerd. Ik zet er geen geld meer op. Na het lezen van de recensies ben ik bang dat ik kan fluiten naar mijn geld. Misschien kan kassa of radar hier weer eens aandacht aan besteden. Het is een verschrikking deze bank.

Anna
26-02-2024

Aantal keer fraude gepleegd met prepaid creditcard. Helaas geen snelle support, of kundige hulp.

Na politie rapportage en aangeleverde bewijsmateriaal kreeg ik na drie maanden een mailtje dat de bedragen niet terug gestort zouden worden.

Dit is de meest onbetrouwbare bank ever

Meintje
15-02-2024

Plotseling is er ruim 400 euro aan verschillende webwinkels uit allerlei landen van onze rekening verdwenen. Gelijk een fraudemelding gedaan en geen enkele reactie na weken. Ik snap wel dat zij sinds dit jaar winst boeken. Dit over de rug van hun klanten.

Ellen
12-02-2024

Een formele klacht ingediend bij Bunq nadat ik meerder keren heb aangegeven niet bij de inloggegevens te kunnen en zo niet bij mijn spaarrekening kan. Ik krijg standaardmails die het probleem niet oplossen. Het resetten van de beveiligingscode lukt niet; blijft vastdraaien. Je kunt ze erg slecht bereiken en dan ineens een mail dat het minimaal 7 dagen tot 6 weken kan duren om de klacht te behandelen. Ze zouden mij binnen 24 mailen n.a.v. de melding van het probleem. Die mail heb ik nog steeds niet gehad en weet nog steeds niet of mijn spaargeld er nog veilig op staat. Dat voelt erg ongemakkelijk naast de ontzettende slechte service bij behandeling van problemen. Wij voelen ons zo langzamerhand genoodzaakt om juridische stappen te gaan zetten tegen dit bedrijf. Dit kan en mag niet. Zo ga je niet met jouw klanten om. Ik heb vandaag wederom gemaild dat mochten wij voor woensdag as. geen reactie hebben wij dus verdere juridische acties gaan ondernemen tegen dit niet betrouwbare bedrijf.

Arnold
06-02-2024

Beste starters voor een BUNQ SPAARREKENING

De rente is goed en ook een goede app .

Maar er worden vrij vaak een bedrag gefactureerd van €19?

En erover inlichtingen krijgen moet je via support doen

Dat duurt dagen voordat zij contact opnemen en een refund doen

Very bad thing

23-01-2024

Als rekeninghouder blijkbaar niets te vertellen.

Rekening loopt nu half jaar, in december opeens 8.99 afgetrokken . Ik had een gratis rekening, en ik zou gekozen hebben voor betaalde rekening.

Niet dus. Via chat met computer, aangegeven .

Moest ik rekening opheffen, dan geld terug?,nietgedaan, geen geld retour.

Nu januari hen ik volgens bunq een digitale creditkaart aangemaaakt.

Niet dus.

Straks zeker weer betalen.

Heb rekening opgezegd. Vind onbetrouwbaar.

Bunq bepaald wat ze je in de strot willen drukken.

Jammer.

21-01-2024

Zoals bij zovelen heeft Bunq mijn abonnement ongevraagd en zonder te informeren verandert van gratis naar 18 euro

Praten met Bunq is je tijd verspillen, ze vertellen je van alles, hadden zelfs gezegd dat ik een mail had gekregen over het nieuwe abonnement, wat niet waar bleek

Alleen na contact met kifid.nl kreeg ik mijn geld terug

De Zwart
20-01-2024

Waardeloze bank, geen telefonische klantenservice voor particulieren alleen chatbot in de app waar je ook niet mee verder komt. Wilde bij Bunq spaarrekening openen dat loopt nu al vanaf begin januari ze moeten de documenten controleren en hebben daar nu al ruim 3 weken voor nodig. Voor mij is klaar in ieder geval ik ga naar een andere bank.

Victor
18-01-2024

Waardeloze klantenservice, problemen worden niet opgelost. Meer dan 4x per app en mail klacht gestuurd, je krijgt iedere keer hetzelfde automatisch gegenereerde antwoord. Je kunt ze niet bellen en als je vraagt om gebeld te worden reageren ze niet. Nou staan de meeste banken niet bekend om hun klantvriendelijkheid, maar Bunq spant de kroon.

Bezint voor je begint!

05-01-2024

Slechtste bank ooit. GEEN klantenservice. Echt 0 niets nada niks.

Deze bank ga ik ook aangeven bij de AFM wegen grove nalatigheid.

Het zijn of oplichters of amateurs die voor bankje spelen. Ik hoop voor hen het laatste.

Meer Bunq reviews