By Emma Becker reviews

1.0
Periode2022

Lucia
05-08-2022

Heb product nooit ontvangen. Volgens hen vanwege verkeerd adres. Mocht ik tegen betaling van extra verzendkosten en- ongehoord- een goede recensie alsnog het product ontvangen. Niet aan begonnen natuurlijk. Na veel gemail de moed opgegeven. Mijn tip: NOOIT wat gaan kopen bij hen, en.vergeet niet recensies van bedrijven te lezen voor je wat koopt. Was ik helaas vergeten.

Wil
11-07-2022

Product nooit geleverd. Waardeloze reactie op mails. Inmiddels 4 maanden en diverse mails verder. gaat niet meer komen verwacht ik.

06-06-2022

Waardeloos bedrijf, reageren niet op vragen waar de bestelling blijft (4× bericht achter gelaten via website). Zijn om nergens fysiek/ telefonisch bereikbaar.

Geld was, stom van mij, al overgemaakt, uiteindelijk mijn verlies genomen.

Totaal onbetrouwbaar bedrijf 🤬🤬. Oplichters zijn het.

Ine
31-05-2022

Op 19 maart 2022 een mail dat binnen 10 dagen de door ons bestelde producten er zullen zijn.

Op 31 mei 2022 nog geen lampjes ontvangen.

Ook geen reactie meer als je mailt.

Oplichters, 1e klas.

Pinterest, ik stel je verantwoordelijk voor zulke adverteerders.

Beter screenen!

Ra
10-05-2022

Waardeloze spullen, nep bedrijf! Schandalig dat ze reclame mogen maken op pintrest

05-05-2022

2 paar dameslaarsjes gekocht die toen ze geleverd werden totaal niet op de leren laarsjes leken waar zij mee adverteren.

De ontvangen laarsjes waren van plastic en heel anders gemaakt.

Na je klacht krijg je vervolgens een mailtje van ene Kevin met de vraag of je foto’s van de ontvangen laarsjes wilt opsturen, en dan hoor je dus helemaal niets meer. Ze hanteren sluikreclame op Pinterest evenals Belleza beide met dezelfde foto’s.

Els
13-04-2022

Het zijn oplichters!

Ze verkopen producten via dropshipping die niet voldoen aan de afbeeldingen en filmpjes op hun site.

Als je vervolgens wilt retourneren, zeggen ze dat dit niet kan omdat het product is afgeprijsd. Al hun producten zijn afgeprijsd, maar ook dan mogen deze producten wettelijk gezien binnen 14 dagen geretourneerd worden. En een product dat niet voldoet aan de beschrijving moet sowieso ook geretourneerd worden.

De communicatie is waardeloos, je krijgt je e-mailtjes onafgeleverd retour, als ze afgeleverd worden krijg je vaak geen antwoord, er is geen retour adres en geen telefoonnummer. En dan durven ze te schrijven dat klanttevredenheid hun hoogste prioriteit heeft.Kortom: koop hier NIETS.