Bymusthaves.com reviews

1.5
Nicole
14-07-2023

Zeer slechte service. Bestelling kwam ruim een week later dan de geplande datum binnen terwijl ik al had aangegeven dat ik deze bestelling wilde annuleren. Jammer maar helaas was het antwoord, stuur maar retour op eigen kosten. Dit gedaan naar het juiste adres, pakket is niet aangenomen en terug gestuurd naar verzendadres. Hierover gemaild en de reactie was dat dit niet hun probleem was en de retourtermijn voorbij was. Niet bepaald klantvriendelijk naar mijn mening.

Tahnee
26-06-2023

Waardeloos bedrijf. Klantenservice wat ze zogenaamd belangrijk vinden om van te janken.

Bestelling 26 mei geplaatst. 1 juni ontvangen. 6 juni retour gemeld. DAN gaan 14 dagen in om het daadwerkelijk te retourneren (staat zelfs op hun website). 9 juni retour op post gedaan. Niks meer gehoord. Want het blijkt; pakket werd niet afgehaald. Pakket komt dus terug. Ik benader ze hierover. Bied zelfs aan om het opnieuw te sturen. Krijg je te horen: “pakket is niet geleverd dus jammer, termijn is verstreken”. Daarna een smoesje dat ze geen brievenbus post accepteren(?!) En je maar een duurder alternatief had moeten kiezen. Terwijl ik de bestelling oorspronkelijk van hun als brievenbuspost heb ontvangen. Wat een grap! Telefonisch zijn ze niet bereikbaar vanwege personeelstekort maar 24/7 zitten ze rondjes te draaien met hun kleren op social media. Ten slotte word je geblokkeerd. Dit wordt vervolgd!

Ashley
05-03-2023

Jas gekocht waarvan de rits binnen 4 maanden kapot was terwijl de jas amper gedragen is. Vervolgens alleen de reactie krijgen:

Jas is 4 maanden geleden aangekocht hier geven wij geen garantie meer op.

Lekker makkelijk met totaal geen compensatie komen voor de rommel die ze verkopen!

Jopie
06-01-2023

Ik lees heel veel negatieve reacties maar ik ben eigenlijk heel tevreden . Ik bestel al een aantal jaar mijn kleding hier. Verbeter punten zijn : het zou makkelijker zijn als er gewoon een retour label bij de bestelling zou zitten. En het duurt soms lang wanneer een retour verwerkt wordt. Maar verder heel tevreden.

Jasmijn
02-01-2023

Slechtste service ooit! Wat een troep verkopen ze met ontzettend slechte services. Een jas van €110 gekocht en binnen 5 maanden helemaal kapot aan alle kanten. Rits kapot, knopen vallen er af en voering laat los. Amper gedragen gezien het nog amper heel koud is geweest. Ze willen niks voor je doen omdat het 5 maanden geleden gekocht is. Belachelijk dat je met een winterjas van hun nog geen seizoen door kan!

Wat een troep

Elvera
08-12-2022

Doe hier nooit een aankoop! Wat een vreselijke service. Een jas gekocht van 90 euro waar na 5 keer dragen de rits kapot van is. Ze kwamen met een oplossing om 15 euro aan te bieden voor het inzetten van een nieuwe rits. Na aangegeven te hebben hier niet akkoord mee te gaan werd het aanbod ingetrokken en kreeg ik niks meer en worden mijn vragen niet meer beantwoord. Mijn case is zogenaamd gesloten.

Stelletje schapen dat denkt makkelijk geld te kunnen verdienen met rommel maar als het niet goed is, geven ze geen thuis.

Ben gewaarschuwd en koop hier niks! Belachelijk dat een zaak als deze nog mag bestaan, kijkende naar alle andere slechte reviews

Emma
24-11-2022

Zeer slechte service! Donkerbruine jas hier gekocht (welke in het echt rood/paars bruin was), na 1 keer aan te hebben gehad komen telkens plukken vulling uit de mouwen door, of een fabrieksfout, of door de slechte kwaliteit.

Hierop contact gehad, het enige wat ze me kunnen bieden is €10,-, terwijl op de site staat 2 maanden garantie?! Ook begon ze over dat ritsen niet vallen onder garantie, terwijl ik over de rits nooit iets heb benoemd. Na dit benoemd te hebben en hen te hebben gewezen op de garantie geen reactie meer gekregen. Ook mijn Facebook bericht werd verwijderd.

Laura
18-10-2022

14 september kocht ik op hun website een winterjas die via DHL bezorgd zou worden. Omdat de status na 2 weken niet veranderd was, nam ik contact op met DHL en bleek het pakje nooit Nederland te hebben verlaten. We hebben meermaals Bymusthaves gebeld en gemaild, maar ze reageerden enkel via facebook dat ze klacht gingen indienen. Toen ik een week later vroeg hoe het met de aanklacht stond, waren ze die vergeten op te stellen. Ondertussen zijn we een maand verder en weigeren ze mijn geld terug te storten omdat ze zogezegd wachten op antwoord van DHL (die perfect telefonisch bereikbaar zijn). Niets kopen op deze website!

Femke
04-08-2022

Het is een vreselijk onvriendelijk en onbetrouwbaar bedrijf. Vooral Marion is een heel naar persoon!

Jeanette
03-08-2022

De eerste maar laatste keer besteld daar. Het artikel geretourneerd. Al 1.5 maand geleden en via Klarna betalen gedaan. Na zeker 10 mailtjes al weken het antwoord dat het word zo spoedig mogelijk geregeld bij Klarna maar helaas. Ze hebben nog steeds niets gedaan zodat ik nog steeds het bedrag moet betalen voor iets wat ik terug heb gestuurd. Ik heb ook nog een QR code van post nl dat het daar aangekomen is. Super slechte service bij by Musthaves.

Kirsten
03-05-2022

Echt een slechte klantenservice. Denk je iets leuks te bestellen krijg je het in de compleet verkeerde kleur, zo zie je maar hoeveel filters ze erover heen gooien. Ook krijg ik het stuk aangeleverd, dit gemeld te hebben krijg ik geen professionele mail met een oplossing maar een automatische bericht terug. Had dit absoluut niet verwacht van deze winkel.

Ralph
04-03-2022

Zeer slechte klantenservice en klantonvriendelijk, maken gebruik van malafide bezorgservices! Producten worden niet geleverd en weigeren koop wettelijk te ontbinden!

Advies: koop niks bij deze webshop!

Cees
03-03-2022

Communicatie kan beter

Ongelooflijk slecht bedrijf. Januari een bestelling gedaan. Deze bestelling is nooit aangekomen. Meerdere malen contact gehad met hun en zelfs met DHL. Uiteindelijk is de bestelling weer retour gegaan naar de afzender. Krijg je de keuze geld terug of alsnog de bestelling. Kies je voor het geld en dat zou dan binnen 14dagen worden terug gestort. Zijn nu 3 weken verder maar nog geen geld en reageren doen ze ook niet. Wat een bedrijf. Iedereen zou zijn slechte ervaringen moeten delen op sociale media.

Jolanda
21-12-2021

Vandaag heb ik een super ervaring gehad met By Musthaves.

Ik ben blij met de service. Per ongeluk de verkeerde maat besteld.

Ik ga zeker opnieuw een aankoop doen by By Musthaves.

Jolanda

Nathalie
13-12-2021

Wat een slechte webshop!Ik ben inmiddels al 2 maanden bezig om mijn retour af te laten handelen. Ik heb op 11-10-21 een pakket retour verstuurd via DHL en heb hier een track and trace code van. Het is inmiddels 9-12-21 en nog steeds is mijn pakket “zoek”. By Musthaves wil de betaling bij Klarna niet annuleren, waardoor ik nu extra kosten moet betalen voor een product wat ik precies volgens het retourbeleid heb teruggestuurd. Ze hebben onderzoek bij DHL gestart wat al weken duurt. De manier waarop je door by Musthaves “geholpen” wordt is waardeloos! Steeds krijg ik hetzelfde antwoord; we hebben een onderzoek gestart en kunnen de betaling niet annuleren. De kosten bij Klarna lopen op. Zelf heb ik onderzoek moeten doen bij DHL en het DHL servicepunt, ik heb meerdere malen contact opgenomen met Klarna. Klarna geeft aan dat ik het met de webshop moet regelen. Inmiddels na vele malen mailen en bellen een mail van de bedrijfsleider gekregen met helaas WEER hetzelfde antwoord

Jill
15-11-2021

2 truien besteld bij ByMusthaves. Beiden truien waren €44,99.

Bij het passen van 1 van de truien zie ik op het prijskaartje €17,50 staan. Dus ik heb gelijk een mailtje gestuurd naar ze maar kreeg als reactie dat ze de truien niet voor een andere prijs dan €44,99 mogen verkopen.

Slechte zaak. Verder geen andere oplossing van ze gekregen. Zo vullen ze hun zakken wel lekker snel.

Marijn
27-10-2021

Gisteren voor 239,93 euro besteld aan kleding en schoenen. Minder dan een uur later stond er een kortingscode op de Instagram site van By Musthaves. Op het moment dat ik hierachter kwam heb ik meteen contact opgenomen met de klantenservice, maar helaas kan zijn ze bij dit bedrijf niet heel coulant en doen ze al helemaal NIET aan klantenbinding. Men wil de korting niet alsnog verrekenen. Daarintegen moet ik - op de 3 paar schoenen na - alles maar retouneren en opnieuw bestellen. Wel zijn de verzendkosten dan voor eigenrekening.

Jammer, By Musthaves heeft leuke spullen, maar ik bestel hier NOOIT MEER!

Virna
26-10-2021

By musthaves kampen. Wat een teleurstelling. Slechte kwaliteit kleding en wanneer er iets retour moet, moet jezelf voor die kosten opdraaien. Voor mij eens en nooit weer! Slecht concept dames!

Yvonne
12-10-2021

Dit bedrijf wil geen sales items retour nemen. Snap ook dat ze dat niet willen, maar bij online aankopen heb je nu eenmaal het recht te retourneren/herroepen. Ik heb dus alsnog het retour teruggestuurd en ook een mail gestuurd over het recht hierop waardoor ze het niet kunnen weigeren.

Nu krijg ik tot mijn verbazing van DHL een mailtje dat de bestelling van ByMusthaves weer onderweg is! Wat een grap. Ik heb de DHL bezorgafspraak gewijzigd in levering bij een afhaalpunt en ByMusthaves laten weten dat ze de kleding daar weer kunnen afhalen. Ik heb aan mijn plicht voldaan en wens dus alsnog binnen 14 dagen na retournering mijn geld terug te krijgen.

Ook hierop handelen ze niet conform wetgeving. Ik kreeg namelijk een bericht dat als het retour geaccepteerd wordt ze 21 dagen na ontvangst terugbetalen.

Mandy van Ommen, eigenaresse van dit bedrijf, moet echt haar beleid aanpassen. Ze kan dan wel een bv oprichten, dit is gewoon wanbeleid. #spoortniet

Evelyne
12-10-2021

Begin september item besteld, na paar uur melding ontvangen dat het item niet meer beschikbaar was. Het aankoop bedrag zou gecrediteerd worden. Aangezien ik het item graag wilde meteen ergens anders besteld. Tot mijn verbazing toch wel het item van By Musthaves ontvangen. Hier begint de ellende ruim 2 weken mailen en chats eindelijk een retour label ontvangen

Na melding dat het retour pakket door ze is ontvangen, wat schets mijn verbazing mail van ze ontvangen kan nog max 21 dagen duren voor het aankoop bedrag wordt gecrediteerd. Ten eerste mag dit wettelijk max 14 dagen zijn en ten tweede hallo jullie maken een fout. Uiteraard weer mailen, maar tot op de dag van vandaag weer geen enkele reactie behalve de standaard replys