C&A2 ervaringen

Bas
22-06-2019

Duurt veel te lang

Het duurt een paar weken totdat de bestelling is bezorgd. Het duurt ook een paar weken totdat het geld retour is gestort wanneer het product terug moet.
Bovendien behandelt c&a geen klachten dus een reactie van hen blijft uit.
Klantservice is ook nog eens uiterst onvriendelijk en dreigt de verbinding te verbreken zonder je verder te willen helpen. Beter niet aan beginnen dus!

Pien
11-06-2019

Zeer tevreden

De C&A doet bij elk pakket wat je bestelt alvast een retourformulier met gratis retourlabel; je hoeft alleen maar aan te kruisen wat je retour wilt sturen. Verder staan alle gegevens alvast op de retourlabel. Makkelijk, heel fijn. Bovendien storten ze ook iedere keer weer het bedrag terug waar je recht op hebt. Je hebt 30 dagen de tijd om iets retour te sturen.
Aangezien de C&A ook dierlijke producten laat verwerken in haar kleding, zoals konijnenhaar en ganzendons en daarmee een extreem pijnlijke en bloederige industrie ondersteunt krijgen ze geen 10 maar een 8 van mij. Ik moet altijd wel even uitkijken wat ik koop, de meeste kleding is wel van normale makelij. Hopelijk stoppen ze een keer met die dierlijke producten en maken ze China (Azie) een keer wakker op weg naar een beter leven voor dieren en mensenrechten.

Welk cijfer geef jij C&A?