Centraal Beheer reviews

3.3

30-06-2018

Wat een ellende

Ik raad deze verzekering zeer af wat een ellende ze zijn heel goed in premie innen maar als je schade hebt zijn ze niet thuis sterker nog word je uit de verzekering geschopt en zetten ze je weg als fraudeur ga niet met deze in zee jullie zijn gewaarschuwd

Michelle
20-06-2018

Doorlopende reisverzekering

Wat een top bedrijf. Die virtuele assistent is perfect, werkt mega snel en eenvoudig. Zeer gebruiksvriendelijk en heel blij mee. Zelf eerst een telefoonverzekering elders afgesloten, en altijd gezeik meegehad. Toen die opgezegd en op reis gegaan en bij Centraal Beheer doorlopende reisverzekering afgesloten. En helaas. Telefoon gejat. Ongelofelijk balen, maar gelukkig heel makkelijk en snel 'formulier' ingediend door alleen al met de virtuele assistent te praten en ook een fijne reactie terug incl vergoeding binnen een paar werkdagen. Nu ik niet meer zoveel reis heb ik de verzekering opgezegd, ook binnen enkele minuten geregeld. Erg tevreden over dit bedrijf. Als ik weer een reisverzekering nodig heb, ga ik het weer hier afsluiten.

Bjorn
05-06-2018

Schadevrijejaren

Wat een trieste bedoeling is het toch als je schades rijd word je standaard 5 jaar per schade achteruit gezet en als klapper op de vuurpijl terwijl ik voertuigen overlappend verzekerd heb gehad krijg je ook nog eens te horen dat ze de schadevrijejaren niet tellen van de oude voertuigen als je het voertuig geen vol jaar verzekerd was zelfs niet al heb je m 11 maanden verzekerd bedankt hiervoor

Gi
18-05-2018

KlantONvriendelijk

Goedemorgen,

Het slot van mijn tuindeur ging van de één op andere dag niet meer open. Slotenspecialist laten komen die het vreemd vond dat het slot van 13 jaar oud vast was komen te zitten en wees mij op het feit dat dit wel door mijn opstalverzekering gedekt zou worden. Ik moest volgens hem wel een meerpuntssluiting met kerntrekbeveiliging laten plaatsen omdat de verzekering dat vereist. Op 18 maart digitaal schade gemeld, omschrijving schade, factuur en foto’s en verzonden. Direct ontvangstbevestiging ontvangen.

Na 10 dagen nog niets gehoord. Dus bellen. Mijn melding was nooit binnen gekomen?! Kreeg wel direct te horen dat mijn schade niet gedekt is. Maar de jongeman kon wel een coulanceregeling aanvragen en heeft dat direct gedaan. Hij had daar erg weinig informatie voor nodig dus leek al op zoethoudertje.

Twee weken later nog steeds niets gehoord. Dus bellen. Ik zou al een dag na mijn vorige telefoongesprek een afwijzing hebben moeten ontvangen. Niet dus. De dame kon me wel vertellen dat er alleen een coulanceregeling wordt aangeboden bij een calamiteit. Ik moest bijvoorbeeld binnen opgesloten zitten en de sleutelmaker had mij dan moeten “bevrijden”!

Twee klachten: 1. Rommelig, slordig en klantonvriendelijke behandeling van de schademelding. 2. Vreemde afwijzing en ook zeer klantonvriendelijk voor een trouwe klant die ook nog eens een zeer duur slot laat plaatsen omdat de verzekering dat vereist!

25-04-2018

CB jammer

Mijn leeftijd is 52 ben sinds mijn 18 tiende verzekerd bij CB .ik heb privé en beroepshalve altijd mensen aan geraden om een autoverzekering bij CB te nemen. Nu ik zelf een claim heb bij CB.Adviseer ik om absoluut geen autoverzekering af te sluiten bij CB.ik ben echt teleurgesteld.

07-04-2018

Bonus malus verklaring scooter

Bij het overstappen naar een andere verzekering, geeft centraal beheer geen bonus malus verklaring over de schadevrij jaren die je bij hun heb gehad. Wel voor auto, motor, enz. maar niet voor mijn scooter, Hierdoor loop ik 15% korting mis bij mijn nieuwe verzekering. Voor mij is centraal beheer geen goede verzekering.

Katharina
26-03-2018

Telefoon verloren

Heb telefoon verloren vanaf vrijdag zit ik al zonder telefoon nu kreeg ik bericht dat het nog eens 10 dagen gaat duren omdat mijn schade tekort achter elkaar zijn maar daar is deze verzekering voor daar heb ik het ook voor afgesloten maar nee hoor 10 werkdagen mevrouw met goede vrijdag en ook pasen er tussen vind het ronduit schandalig terwijl de eigen risico ook is verhoogd naar 100e kan ik niet eens een zelfde toestel terug kopen en je dan ook nog zo lang zonder laten zitten.Bravo centraal beheer koude douche voor jullie.

J.
15-03-2018

Slechte score

Ik lees net in de Consumentengids het goede testresultaat van de CB aansprakelijkheids-verzekering. Laat ze nu eens de auto-inzittendenverzekering testen. Wij worden ondanks deze verzekering nu al drie-en-een-half jaar van het kastje naar de muur gestuurd, er verdwijnen dossiers, we worden "vergeten", juristen gaan met een bachelor-jaar, waardoor vervangers zich opnieuw moeten inlezen, we moesten naar Frankrijk reizen voor een gesprek met en gegevens van een arts, en dat in Europa, waarbinnen met één druk op de knop alle gegevens uitgewisseld kunnen worden! Tot nu toe is er geen cent vergoed van alle medische kosten die mijn schoondochter, die de betrokken inzittende was, zelf heeft betaald, over de inkomstenderving niet gesproken. Nooit meer Centraal Beheer. Consumentenbond, aan de slag!

Gabriella
15-03-2018

Verzekering beëindigd

Op 11 maart heb ik schade gereden en dit gemeld bij centraal beheer. Krijg ik op 14 maart een brief met een dagtekening van 12 maart (dus brief is opgesteld 1 dag na het melden van schade) dat mijn verzekering is beëindigd per 26 februari 2018. Ik rij dus al 3 weken onverzekerd rond zonder dit aan mij te melden. Ik bellen wat de reden hiervan is aangezien ik betaald heb tot 1 april. Zeggen ze mij dat ik december niet heb betaald. Ik weet daar helemaal niks van aangezien ze automatische incasseren en ik heb gezien dat ze hebben afschreven (bleek storno volgens hun) ik zeg ik heb geen brief gehad, geen mail gehad, geen telefoontje, mij niet een doorgestuurd naar incasso helemaal niks. Reactie: ja, we hebben u op 2 februari een herinnering gestuurd (grootste leugen ooit) Dus als je verzekering stop wordt gezet behoor ik een brief op 27, 28 feb te krijgen en niet 3 weken na data en niet 1 dag nadat er schade is gemeld. Dit is de meest vieze onterechte streek ever! zeg dan gewoon we willen u schade niet behandelen, klaar! maar mijn verzekering stop zetten voor 1 maand achterstand? 1 maand? geen mail, geen telefoon, geen brief en dan meld ik schade en dan wordt ik een dag later eruit gegooid! Ik kan het nog steeds niet geloven, als ik geen schade gemeld had was mijn verzekering nooit stop gezet! datum brief: 12 maart. Schade gemeld: 11 maart hmm 3x nadenken. Ze laten je gewoon weken onverzekerd rond rijden zonder jou medeweten.

Centraal beheer is een meester in het verzinnen van trucjes en smoesjes om onder de verzekering uit te komen.

Centraal beheer nooit doen! never nooit doen! Het zijn dieven!

Niels
05-03-2018

SLECHT

Bij schade moet je continu er zelf achteraan gaan, wordt niets geregeld. Deze maatschappij wil alleen de premie en liever niets uitkeren. Webcare team doet alsof ze iets willen doen, maar doen uiteindelijk ook niets.

De algemene score zegt eigenlijk al genoeg, oplichters. Proberen overal onderuit te komen.

Hein
24-02-2018

75% premieverhoging zonder duidelijke redenen

Februari vorrig jaar sloot ik een All Risk autoverzekering af bij Centraal Beheer. CB had na vergelijken van diverse aanbieders de gunstigste premie. Een jaar later kreeg ik de rekening voor 2018. Daar bleek de premie in eens 75% hoger dan in 2017. Ik heb geen schade geclaimd oid, dus zelfde of hoger no claim. Lokken in het eerste jaar met gunstige premie en daarna het 2de jaar de premie stilletjes sterk verhogen. Trap er niet in!

Gerben Jan
10-02-2018

Afgesloten bunker centraal beheer

Als je pech heb en je komt bij CB terecht , dan maak je borst maar nat , ook al heb je al je verzekeringen daar lopen. Ik heb een all risk aansprakelijkheid verzekering , een inboedel verzekering en via onze VVE een opstal verzekering. Een all risk aansprakelijkheid verzekering betekend dat je ook verzekerd bent als je in je eigen huis of om je eigenhuis verzekerd bent als er per ongeluk door jou iets kapot gemaakt word . Nou vergeet dat maar . Mijn vrouw heeft 16 heupoperaties gehad en heeft twee heupprothesen nu . ze moet overal voorzichtig mee zijn . Nu zat de WC bril iets los en ik zou die wel even aandraaien. Knap! het achterstuk waar de bevestiging van de bril zit en het water doorheen spoelt , knapt af . Dus moet er een nieuwe pot komen. Ik ben verzekerd , maar daar begint het geschuif. Aansprakelijkheid schuift naar inboedel , inboedel schuift naar opstal , opstal schuift weer naar aansprakelijkheid en zo gaan we dat rondje nog 5 keer maken . Dus klacht ingediend bij CB via de website . Belt er iemand op terwijl ik met mijn hondje loop . Mijn vrouw vraagt of ze over een kwartier terug wil bellen. Dat is al een hekel punt , maar goed ze wil dat wel doen. Wie belt er GEEN CB . Dus ik gebeld met CB en gevraagd naar een leidinggevende . Dat krijg je niet want dan kom je aan de personen die niet terug bellen. Dan gevraagd naar een afspraak op hun kantoor > Dat is onmogelijk want er word niemand op hun kantoor ontvangen. Zwaarder bewaakt dan VUGHT . Zo word je aan het lijntje gehouden door die medewerkers(sters) . Alles bij elkaar gaat het hier om een bedrag van € 335.50 , waar nog de restwaarde van bepaald dient te worden en je dan zo in de kijker plaatsen en zo schuiven met onderlinge afdelingen , alles om er maar onderuit te komen . Ik hoop dat CB naar de klote gaat als je zo met mensen om gaat en dat even Apeldoorn bellen kan beter omgezet worden in "even niet meer bellen "want eigen zakken vullen. Dus mensen pas op met die praktijken van C B . Je denkt verzekert te zijn maar ze schijten je de broek vol stront als ze je maar binnen hebben . PAS OP zware afschuifsystemen bij CB.

08-02-2018

Telefoon kapot

Telefoon laten vallen. Wordt niet door Centraal Beheer vergoed terwijl ik al 20 jaar lang een dikke premie betaal. Ik heb WA, inboedel, buitenshuis, tuin en dan zeggen ze dat je een All Risk verzekering moet hebben. Sorry ik ga een andere verzekering opzoeken

29-01-2018

Polissen worden aangepast door CB, zodat zij gevrijwaard zijd zijn

Blijkt CB opeens een tuinverzekering gelanceerd te hebben. In de oude voorwaarden (premie betaald vanaf 1989) was schade aan de tuin wel gedekt ( het gaat hier om een omgewaaide stenen muur), maar de tuin wordt niet meer gedekt, omdat je daar een TUINverzekering voor had moeten afsluiten. (Ooit van een tuinverzekekring gehoord?) Nu wordt de schade niet vergoed. De polisvoorwaarden worden naar het bedrijf toe geïnterpreteerd en als klant sta je met lege handen.

Klaas
18-01-2018

Heeft schade door de buren scw

Vandaag door de storm stuk dak af gewaaid in mijn tuin schade dus bel scw in tiel waar het huis van is en het dak word er gezegd daar doen wij niks mee mijn verzekering gebeld waar ik al heel al mijn verzekeringen heb zo als mijn eigen huis mijn auto.s en inboedel zeggen ze je heb geen opstal verzekering waar ik in de 25 niks van hun gehoord dus u bend er niet voor verzeker terwijl ze de schade bij scw woning bouw in tiel de schade kan verhalen volgens mij en dat was het was geen goed en leuk gesprek maar ik ben er zeker van dat ik al mijn verzekeringen weg haal bij hun ze haden dit toch wel kunne doen en de schade was denk 1000 euro en dat dit voor het eerst in 15 jaar dat ik schade meld door storm en nog ik ga hier zeker mee verder dit slaat nergens op

Francisco
13-01-2018

Ik wist niet dat ik geen verzekering had

Ik zat te rijden zonder verzekering , ik betaal per 3 maanden laatste betaling niet gelukt en pas vandaag een brief gekregen dat ik vanaf december geen verzekering had!

Zij zeggen dat ik al ander brief had gekregen , maar Ik stond in het ziekenhuis , dus niet gelezen.

En nu meteen zonder verzekering

Channoux
13-01-2018

Zeer slechte hulp bij schade

Net na het ongeluk het noodnummer proberen te bellen, maar daar was niemand te bereiken. Tot zo ver de 24/7 service. Ik heb daar voor een klacht bij ze ingediend, maar ook niets meer van gehoord.

Je krijgt geen vaste medewerker aangewezen, dus we moesten het verhaal ook iedere keer opnieuw vertellen. Opeens waren er ook dingen toegevoegd die nooit verteld waren. Zoals dat ik opeens betrokken zou zijn geweest en letsel zou hebben, terwijl ik in de trein zat. Die fout mogen ze wat mij betreft niet maken.

Verder wordt je ook totaal niet goed geholpen en zegt iedere medewerker wat anders over wat je kan doen. De 'service' duurt wat mij betreft ook veel te lang met tien werkdagen. De verzekering van de tegenpartij heeft ons meer geholpen dan Achmea.

Coulance
14-12-2017

Geen coulance

Jarenlang all risk verzekerd bij centraal beheer. Ongeluk gehad op snelweg, dmv rondvliegend lading. Schade zou gerepareerd worden. Bij inleveren van auto werd ik opgebeld en monteur is tot stilstand gekomen omdat drijfstanglager door motorblok is geschoten. Dit kon niet gelinkt worden aan ongeluk. Nu auto total los. Auto altijd netjes grote beurt en apk gehad. Jonge auto met weinig km. Garages hebben dit ook in jaren niet meegemaakt. Oliepijl alles was goed. Slechte communicatie met achmea. Je hebt pech. Jarenlang klant en afgescheept met ja pech. Totaal geen coulance compensatie, daar doet centraal beheer niet aan zegt men.

A.S.J.
11-12-2017

Slechte schadeafhandeling, geen reactie op klacht

Heb een paar jaar een autoverzekering bij Centraal Beheer, maar het lijkt wel steeds slechter gesteld met de service en kwaliteit. Een klein tikje tegen voorligger gegeven. Netjes schadeformulier ingestuurd. Geen enkele reactie. 5 maanden later opeens een brief dat de schade 2.500 euro was (een krasje op de achterbumper!), maar ik kon ervoor kiezen om dit bedrag over te maken naar CB. Oja, en mijn premie gaat flink omhoog, omdat 1) men veel schades heeft moeten uitkeren in het algemeen en 2) ik een schade gedeclareerd heb afgelopen jaar. Met een WA-verzekering valt er helemaal niets te declareren. Een klachtmail werd niet beantwoord en het verzoek tot opheffing van de verzekering leek ook aan dovemansoren gericht. Oftewel: ik ben een lastige klant en kan maar beter overstappen naar een andere verzekering. Nou, dat ga ik dus ook doen.

Marieke
24-10-2017

Klantvriendelijk en service gericht

We hebben te kampen met waterlekkage, ergens in de vloer van de badkamer. Na de derde loodgieter gehad te hebben die de vorige tegensprak was bij mij de maat vol en ik belde de verzekering. Alles werd me uit handen genomen, er is een aannemer ingeschakeld die rechtstreeks met Centraal Beheer Achmea in contact staat (dus hoef ik ook geen rekeningen meer voor te schieten) en wanneer mij iets niet duidelijk is word ik vriendelijk te woord gestaan door de medewerksters. Er wordt meegedacht en er wordt oprecht meegeleefd. Binnen vijf werkdagen kreeg ik de eerste rekening al vergoed, geweldig geregeld.

Nooit eerder heb ik aanspraak hoeven maken en nu het zo ver is kan ik alleen maar ontzettend blij en dankbaar zijn met deze verzekeraar. Daarom een wel verdiende 10!