Centraal Beheer reviews

3.3

Deef
25-08-2016

Inboedelverzekering - Centraal Beheer geeft niet thuis

Ruim 18 jaar al een woonverzekering bij Centraal Beheer. Nog nooit in deze tijd een schade geclaimd.

Nu is mijn telefoon van tafel gevallen (6 maanden oud, 900 euro), waardoor het scherm is gebarsten. Contact opgenomen met Centraal Beheer en het antwoord was dat ik een standaard woonverzekering heb en geen all-risk en daarom deze schade NIET krijg vergoed.

Nooit ben ik door Centraal Beheer benaderd (via mail/post/o.i.d.) dat er nu ook andere mogelijkheden zijn voor een woonverzekering. Dat maakt het nogal zuur, omdat er in 18 jaar nogal veel is veranderd op het inboedelvlak. Mensen hebben nu verschillende apparatuur (waaronder mobiele telefoons, laptop, tablets, e.d.), echter blijken schades daaraan in veel gevallen niet gedekt te worden door de afgesloten verzekering. Aan de telefoon werd mij nog verteld dat Centraal Beheer aan bellende klanten wel doorgeeft dat er nieuwe mogelijkheden zijn, maar hoe vaak belt iemand zijn verzekering als er niets valt te claimen. Nu bel ik na 18 jaar eigenlijk voor het eerst en krijg je nul op request. Het zou Centraal Beheer prijzen als ze actief klanten benaderen met dit soort informatie i.p.v. reactief de bellende klanten hiervan op de hoogte te stellen.

Dus Centraal Beheer heeft geen enkele moeite om 18 jaar lang premies te innen, maar op het moment dat ik als klant ook aanspraak wil maken op mijn verzekering, geeft Centraal Beheer niet thuis.

Nu is het duidelijk dat er naar een andere verzekeraar gaat worden uitgekeken.

Ik adviseer iedereen dan ook om bij het zoeken naar een goede verzekering met een grote boog om Centraal Beheer heen te lopen en met een andere in zee te gaan.

S.
15-08-2016

Onsympathiek en hard. Rechtsbijstandsverzekering

Drie maanden geleden een rechtsbijstandsverzekering afgesloten, in de hoop die nooit nodig te hebben.

Blijkt nu ineens acuut wel direct nodig, door vervelende ontwikkelingen op de werkvloer.

Maar kennelijk zitten we nèt een paar dagen binnen de wachttijd van drie maanden en krijgen we geen enkele vorm van hulp, ook al is die hard nodig. Elke vorm van coulance is direct afgewezen.

We snappen echt wel dat er een termijn is, maar het is zeer onsympathiek dat die paar dagen zo hard wegen, vooral als je kijkt naar de details van onze 'zaak'.

Heb je daadwerkelijk de hulp nodig waarvoor je bij Centraal Behaar verzekerd ben, dan laten ze je in de kou staan. De verzekeraar vindt bureaucratische regels belangrijker dan menselijk belang. Zeer onsympathiek en wij stappen per direct over.

Maud
15-08-2016

Tenenkrommend slecht

Een maand geleden heb ik een schade gemeld bij centraal beheer. Mijn schade zou binnen 10 werkdagen worden behandeld, vandaag, werkdag nummer 30, nog steeds geen vergoeding. Sterker nog, mijn schademelding is nog niet eens in behandeling. Het gaat om een schade van meer dan €1000,- euro en wanneer je aangeeft dat je je eigen huur niet eens kunt betalen, omdat zij zolang wachten met uitbetalen, krijg je alleen wat slappe excuses. Als ik daar nou eens mijn huur van kon betalen!

Verder kennen ze ook geen spoed. Bij alle 3 de keren dat ik belde, werd er spoed achter de schade gezet en zou ik uiterlijke desbetreffende week mijn geld krijgen. Maar helaas. Niks dan smoesjes en valse beloften. Beter sluit je een reisverzekering af bij Interpolis. Mijn vriend had binnen 5 werkdagen zijn geld. Dat lijkt er meer op!

Frederique
12-08-2016

Centraal Beheer Achmea cq Firma List & Bedrog

Wij wisten niet dat wij 3 jaar geleden een verzekering afsloten bij de Firma List & Bedrog!

Wij wisten niet dat de dames en heren van het callcenter opgeleid worden in misleiding, onverschilligheid en aantoonbaar liegen.

Wij wisten niet dat het indienen van een klacht feitelijk bedoeld is de minderwaardige praktijken van deze Firma te maskeren.

Wij wisten niet dat bij deze Firma 10 werkdagen, bijna 2 jaar blijken te zijn.

Wij wisten niet dat de voorwaarden van 1 verzekering op zovele manieren door deze Firma geinterpreteerd konden worden.

Wij wisten niet dat het mogelijk zou zijn zo behandeld en ernstig benadeeld te worden als wij zijn door de Firma.

Wij weten nu niet meer waar wij terecht kunnen om de door ons ervaren praktijken van de Firma aan de kaak te stellen, zodat de Firma stopt met haar laaghartige praktijken. Dan is het wellicht mogelijk dat de Firma gewoon een gerespecteerde verzekeringsmaatschappij wordt, waar wij ruim 2 jaar geleden dachten mee in zee te gaan.

Aka
11-08-2016

Bij schade niets dan problemen

Klantenservice, Klachtenservice, en directie van slecht niveau. Proces van schade afhandeling is duister, vergoeding duurt maanden, er wordt van alles gedaan om het onduidelijk en oninzichtelijk te houden. Informatie is niet te vertrouwen. Er worden naar hartelust onwaarheden medegedeeld. Dus in geval van schade, pas op.

10-08-2016

Eenvoudig

vanwege een verhuizing heb ik verschillende keren contact gezocht met Centraal beheer. Mijn ervaringen hieromtrent zijn meer dan positief. Op een zeer correcte en constructieve manier werd ik geholpen.

Ook werd er een oplossing gezocht voor de periode dat ik in een tijdelijke woning zou moeten doorbrengen.

Edwin
22-07-2016

Wel premie betalen, maar o wee als je schade hebt

Jaren klant en dan over een schade van € 250 euro moeilijk doen ( terwijl bij de buren gewoon betaald wordt). Daarnaast de zakelijke mantelovereenkomst eenzijdig opzeggen. Datvis gewoon arrogantie. Beseffen niet dat klanten hun bedrijf maken. Alles ( incl. mijn klanten die bij CB zitten) overzetten naar de concurrent.

Joyce
19-07-2016

Telefoon kapot

Gisteren heeft mijn zoontje mijn telefoon kapot gegooid, als gevolg mijn beeldscherm kapot. Gelijk schade gemeld op de inboedelverzekering. En nee hoor, telefoon word niet vergoed. Waarom betaal ik in godsnaam voor inboedelverzekering als deze toch niet word vergoed?

Moneymagnet
14-07-2016

Ik raad ze aan.

Mijn telefoon was stuk en ik werd met alle genoegen behandeld. Ik kreeg binnen een week het bedrag voor mijn telefoon.

Ook was mijn tuin door mijn buren met olie bevlekt op de tegels. Expert en politie waren langs gekomen en ik kreeg ook geld binnen een week.

Ik snap niet hoe het dat verkeerd gaat bij andere mensen.

MK
08-07-2016

Polis interpreteren een sport

Drie Schade meldingen de 1e komen kijken de 2e afgemeld. Waarom wist niemand. Uiteindelijk na bellen en nog eens bellen de juiste persoon aan de lijn, welke wel e.e.a. kon corrigeren. 3e telefonisch afgewezen.

Uiteindelijk geen cent gekregen, ondanks het gegeven dat ik nooit de schade had kunnen voorkomen, gooien ze het op het uiteindelijke gevolg en betitelen dit als oorzaak. Ja, in de polis staat dat dit niet verzekerd is.

Hollend terug naar Interpolis die waren idd glashelder.

Het moet haast wel dat men aldaar vaker telefoontjes krijgt van klanten met de mededeling dat het een ontzettend slecht bedrijf is, aangezien de mensen aan de telefoon geinstrueerd zijn (de-esculatie) het hiermee eens te zijn.

Eigenlijk is het er mee eens zijn, op basis van protocol al voldoende reden deze verzekeraar te mijden.

Anita
03-07-2016

Ruitschade

Op zaterdag zijruit ingeslagen door vandalen.

1 telefoontje en alles wordt geregeld. Er komt iemand glas van glasservice bedrijf om nood ruit er in te doen en ook gelijk afspraak maken voor het plaatsen van nieuwe ruit.

Afwikkeling binnen 1 week geregeld super

Sjors
10-06-2016

Even apeldoorn bellen ,zonde van je tijd

De enige zekerheid die je hebt is het betalen van de premie , heb je iets te claimen is dat nooit gedekt, je eigen schuld of je bent bijna crimineel , ik weet nu waar de grootste niet verzekeraar zich bevind.

Arno
26-05-2016

Schade gemeld en maar wachten

ik heb alles al 20 jaar verzekerd bij Centraal Beheer, nooit wat geclaimd nu schade op reis aan mijn koffer.

Gaan we nu moeilijk doen? Alles bewijzen etc. pfff

Klaar en weg ermee. Er zijn inmiddels betere en goedkopere alternatieven.

Gert
22-04-2016

4 mail = minimaal 80 dagen wachten!

Centraal Beheer beloofd een mail binnen 10 werkdagen in behandeling te nemen. Als ik bel, wordt er steeds gezegd dat er achterstanden zijn. Als de mail dan uiteindelijk "in behandeling" wordt genomen, blijkt deze alleen nog maar vluchtig doorgelezen. De inhoudelijke behandeling neemt vervolgens weer erg veel tij in beslag!

Oftewel onze schademelding van 2 februari moet nu op 22 april nog steeds in behandeling worden genomen!

Danny
20-04-2016

Inboedelverzekering

In 2010 was er bij mij ingebroken waar bij een fors bedrag aan inboedel was gestolen.

Al op het moment dat ik Centraal Beheer belde begon er een hel voor mij te openbaren.

achmea heeft van alles gebrobeerd om onder hun aansprakelijkheid uit te komen,er werd een detective bedrijf op mij afgestuurd met de naam Interseco,hierbij werd ik 3 uur lang ondervraagd door een ex politie agent die daar werkzaam was,alles werd op een cassete band opgenomen.

Tijdens de rechtzaal probeerde de advocate van achmea mij op de gang uit te kopen voor 1500 euro,en dat ik van alles verder af moest zien,ik heb dat geweigerd.

Nu 5 jaar verder ga ik in hoger beroep,zelfs dat probeert achmea te dwarsbomen ,dat ik zogenaamd niet ontvankelijk verklaard moet worden.

Tijdens de rechtzitting probeerde de advocate van achmea mij in een slecht daglicht te stellen met accusaties die je je ergste vijand niet zou toe wensen.

Het is een machtig bedrijf waar wij als arme consumenten niet tegen op kunnen als ze een recht procedure tegen je beginnen.

Maar ik ben niet zo arm ik ga zelf een website beginnen die Achmea zijn malversaties bekend zal laten worden.

De klachten online zijn maar een puntje van deze beerput ,99% van de mensen laten het maar gaan als ze niet uitbetaald krijgen waar ze recht op hebben,meestal zijn dit allochtonen die niet zo goed nederlands kunnen.

13-04-2016

Trage verzekering en schuift alles zoveel mogelijk af

Na forse waterschade door lekkende koppeling in de vloer bij de bovenburen. Is nu bijna een jaar geleden en nog steeds niet opgelost.

Ten einde raad contra-expert benaderd, deze is zeer intensief bezig. Door complete tegenwerking van Achmea lopen we constant tegen afwijzingen af. Er zit nog steeds water in het plafond en muren. We zijn nu genoodzaakt een procedure te starten. De experts van de claim afdeling, vinden nog steeds dat het geen van buitenkomend onheil is en dreigen de contra-expert met stopzetten. De expert van Achmea staat bij de voordeur en zegt (na 4 maanden aandringen) ik zie geen waterschade en loopt zonder meten en nooit gekregen rapportage weg.

We moeten door de laksheid van de CB nu 4 maanden in een hotel "logeren" De claim expert moeten eens leren wat klantvriendelijkheid is.

M.stroeven47
12-04-2016

Afketsen

Op advies van medewerker letterlijk alles verzekerd en meer dak waait er af wordt je opgezadeld met q build die weer ongecertificeerde onderaannemers inzet 5 maanden later eindelijk af. Rechtbijstand zelfde laken een pak eerst sturen ze je naar europrotector dan gaat jouw dossier naar medinon (huisarts). Dan wordt je boos wordt je stelselmatig niet terug gebeld. Dan gaat je dossier naar een advocaat met als enigste doel alles te minimaliseren en te bagataliseren wel premie vangen en voor de rest kan je oprotten bij centraal beheer. Mails categories niet beantwoord terug bellen is drama. Eind conclusie je hebt alles maar toch niks

Stephan
04-04-2016

Slechte verzekering !

heb 2 autos in de verzekering gehad bij centraal beheer achmea,toen ik een van mijn autos verkocht schreven ze tot 3 maanden daarna nog premie af van 2 autos na deze opgezegd te hebben.

kreeg ik in 1 x een rekening van 183eu uit het niks na uitzoeken bleek het hun fout te zijn en na de onjuist afgeschreven premie stond er een bedrag van 18eu eu open wat ik aan centraal beheer achmea moest voldoen via een zogenaamde tijdelijke ideal link.

dus ik weer zelfverzekerd de weg op! zou je denken.

een brief van het rdw op de mat dat ik onverzekerd heb rondgereden.

weer voor de zoveelste keer deze maand centraal beheer achmea opgebeld blijken ze de 18eu van de ideal link te hebben teruggestort en mijn verzekering zonder mijn weten te hebben stopgezet.

weer aan de telefoon met centraal verhaal uitgelegd iedereen begreep het maar niemand die kon wat oplossen.

na 48min aan de praat te zijn gehouden, word ik uitgemaakt voor leugenaar door mevrouw Anita Veenstra die ook aan de telefoon claimt dat ze de directeur van centraal beheer achmea afdeling autoverzekeringen is enzovoort over de desbetreffende ideal link die mij is gestuurd want dat stond niet in het systeem!

dit na elke keer netjes betalen en dat ze het geld weer terugstorten!

ik zou iedereen afraden bij centraal beheer achmea een verzekering af te sluiten gaan, betaal dan beter 10eu meer in de maannd dan een onverwachte boete van het rdw en onbewust onverzekerd rondrijden!

Gonny
02-04-2016

Betrouwbaar en scherpe tarieven

Ben al jaren klant en heb al mijn verzekeringen ondergebracht bij Centraal Beheer.

Altijd goed bereikbaar, vriendelijk personeel en de keren dat ik schade had snel en probleemloos uitbetaald.

Aanrader!

Ilias
02-04-2016

Onbetrouwbaar en waardeloos

Ik heb op 22 maart een aanrijding gehad. Daarbij had de tegenpartij de fout gemaakt. Vervolgens bel ik na het ongeluk centraal beheer achmea om de schade te meldden en die verteld dat mijn verzekering 19 februari is stopgezet. Ik vertel dat het totaal niet kan want er word maandelijks een bedrag geïncasseerd en dat ik nooit een brief per post of via de mail heb ontvangen. tot mijn verbazing nu ook voor de maand April is afgeschreven. op de website van RDW ik nog verzekerd sta . Na 20 x bellen en klagen geen gehoor. Nu ben ik een juridisch proces aangegaan en die dit met mij zal oplossen.

Nooit hier verzekering afsluiten.