Centraal Beheer reviews

3.3

Louise
31-03-2016

Kado van vader en moeder, een pensioen verzekering.

Rond 1987 en daarop volgende jaren, hebben mijn ouders 6 x lijfrente-koopsomplannen afgesloten voor hun kinderen, 5 bij Centraal Beheer en 1 bij NN. Dit houdt een soort pensioenuitkering in en zou worden uitbetaald wanneer je 65 wordt. Jazeker, als je tenminste in Nederland woont. Ben je elders woonachtig, dan gaat de uitkering helaas niet door. Wat een mazzel voor Centraal Beheer en wat een pech voor mij!. Toen ik voor het eerst iets hoorde hierover, slechts enkele dagen geleden via internet, was ik totaal niet ongerust. Toen ik me 33 jaar geleden uit Nederland liet uitschrijven om mij in Griekenland te vestigen, vertrok ik met het volste vertrouwen in Nederland en alles wat daar bij hoort. Dus was mijn verbazing groot toen ik tijdens een telefoongesprek met CB inderdaad bevestigd kreeg, dat zij mij niet konden uitbetalen. Op mijn vraag waarom die verzekeringen dan ueberhaupt verkocht waren, werd er een poging gedaan te stellen, dat ik toen wellicht nog in Nederland woonde. Toen dat niet opging, werd geopperd dat die wet toen nog niet bestond. Toen bleek dat bij reeds de eerste van de serie verzekeringen die verkocht was die wet al jaren bestond, werd er geantwoord dat "het toen nog niet zo streng was". Hun advies? Belt u de belasting maar...M.a.w. bekijkt u het maar. De belasting was een stuk vriendelijker, maar de enige hoop die ik op dit moment heb, is dat de bestaande wet die uitkering verbiedt aan non residents (behalve door vergunninghouders!) misschien tot 2020, wanneer het bedrag vrij komt, zal veranderen. Ondertussen heb ik de polissen eens goed nagelezen. Er worden bepaalde redenen genoemd waardoor CB zou kunnen weigeren uit te betalen. Mijn geval staat daar niet bij. Dus procederen dan maar? Het gaat om een totaal bedrag van €70.000 dat me de neus in geboord wordt.

Sarah
31-03-2016

Zeer slecht

meld je een schade word het afgewezen.ik raad niemand centraal achmea aan willen alleen geld zien,maar heb je schade dan willen ze het niet afhandelen.bijdeze zal ik ook overstappen naar een ander verzekering maatschappij

Martijn
23-03-2016

Zeer slecht. Enkel goed in verkopen

Inboedel en speciale verzekering voor telefoon en dergelijke afgesloten. Nu valt mijn telefoon van 5 dagen oud kapot. Geen nood, heb er een speciale verzekering voor. Ik bel ze op. Ze vragen om de bon en dan komt het goed, zeggen ze. Nu 3,5 week verder veel heen er weer gebel en alles opsturen, onder andere ook mijn telefoon word de claim afgewezen omdat de bon te wazig zou zijn en als extra ook nog een melding achter mijn naam zodat ik me niet ergens anders kan verzekeren. De beste man kon of mijn claim afwijzen of een fraudeteam erop los laten. Mijn antwoord was, stuur het fraudeteam maar dan kan ik bewijzen dat alles eerlijk is en klopt. Toen kreeg ik als antwoord dat hij er geen tijd meer in wilde stoppen. Dus ik mag niet eens bewijzen dat alles klopt. Een complete afrader dus

Nel vinken
16-02-2016

Ik word niet geholpen door CB

Ik heb al 35 jaareen algehele rechtsbijstandverzekering, maar met een conflict ivm verkoop huis ut erfenis word ik niet geholpen. Dit valt niet onder de verzekering. Hier heb ik dan 35 jaar voor beraad. WAARDELOOS

Najib
01-02-2016

Onbetrouwbaar

Medio januari heb ik een auto-ongeluk gehad waardoor is mijn auto total loss geraakt. De afhandeling van de schade duurt nog steeds. Als ik bel blijkt dat ik nog iets moet opsturen maar zelf erom vragen doen ze niet. Als ik verstuurd heb wat ze gevraagd hebben, moet ik weer iets anders opsturen, Ik word steeds van de kast naar de muur gestuurd. Ben afhankelijk van mijn auto. Erg frustrurerend,

Chalana
26-01-2016

Schade aan mijn telefoon

afgelopen vrijdag had mijn zoontje mijn telefoon laten vallen met als gevolg dat hij het niet meer deed scherm is gebarsten aan beide kanten.

Maandag claim ingediend en vandaag een mail gekregen dat het volledige bedrag binnen 5 dagen op mijn rekening staat.

Cor
06-01-2016

Stuur zelf maar een claim naar de tegenpartij!

Een bromfietser komt van links en rijdt mijn fiets compleet aan gort. Frame en wielen krom dus rijp voor de schroothoop. Ik stuur netjes een schadeformulier in dat ik samen met de bromfietser heb ingevuld, naar CB. Ik hoor niks. Na 6 weken heb ik eens gebeld en ze zeggen: Je moet zelf de verzekeraar van de tegenpartij aansprakelijk stellen. Kortom: zoek het zelf maar uit, wij willen alleen je premie. Mooie reclames, heel behulpzaam als je je wilt verzekeren, maar ze willen er verder zo min mogelijk voor doen. EEN AFRADER, Centraal beheer.

Wilma
29-12-2015

Onverzekerd leegstaand huis

nu bijna jaar geleden is er ingebroken in ons te koop staande huis. Alles wat los en vast zat was gestript uit de woning. alleen al schade aan opstal 12.000 euro. altijd op tijd premie betaald dus even apeldoorn bellen ..toen bleek dat een leegstaand pand niet verzekerd is tegen inbraak na 3 maanden leegstand dus geen vergoeding. een aantal punten maken me ook bijna na een jaar nog steeds pissig: mijn broer heeft vanwege priveproblemen binnen die periode nog in ons huis gewoond. Ondanks dat ik dat kon bewijzen werd dat niet gezien als bewoning, kon daar niets over vinden in de voorwaarden. 2e punt de premie is in die tijd niet verlaagd. Dus wel volledig bedrag innen maar bijna geen dekking, 3e punt geen waarschuwing toen we uit ons pand gingen en ons nieuwe pand ook gingen verzekeren. alle verzekeringen bij CB inmiddels opgezegd en gaan daar ook nooit weer heen

11-12-2015

Helpt je altijd goed en is te vertrouwen

Een vertrouwde zorgverzekering en ze helpen je echt.

Heb andere gehad en geprobeerd echter was nog nooit zo te vreden.

Timo
11-12-2015

Sluipende contracten

Je sluit een simpel contract af en je zit er gelijk een jaar aan vast, je hoort/merkt helemaal niets meer van dit bedrijf (op de maandelijkse afschrijving na..).

Dik ontevreden wat mij betreft, ik hoop dat andere mensen betere ervaringen hebben.

Nona
30-11-2015

Super goed

Goeie ervaring met centraal beheer altijd netjes geholpen en ze bieden je altijd een uitkomst

Pieter Gootjes
29-10-2015

Afspraken worden niet nagekomen

Maandag 19 oktober 2015 telefonisch contact gehad omdat ik volgens het RDW niet als verzekerd geregistreerd ben voor mijn snorfiets. Dit blijkt een fout van Centraal Beheer. Mij is toegezegd door

één van de medewerkers dat ik een "verklaring artikel 34 WAM" binnen 3 dagen zou ontvangen. Het is nu een week verder en ik heb deze verklaring niet ontvangen. Wel ontvang ik een wijziging op mijn polis en een nieuwe groene kaart met ingang van 1 september

2015! Klacht ingediend, opnieuw gebeld door medewerker, opnieuw.

de toezegging binnen 3 dagen verklaring te ontvang, maar opnieuw niet ontvangen. Verzeker niks bij Centraal Beheer = onbetrouwbaar.

Waldo
01-10-2015

Uitstekende service

Mijn volkswagen Golf is gestolen op 4 september 2015 nadat ik aangifte had gedaan ben ik gebeld door Centraal beheer met de boodschap dat ik gebeld ga worden door de vw dealer om vervangend vervoer te bezorgen, binnen een uur stond er een huur auto bij me.

Top service. helaas is mijn auto niet terug gevonden.En binnen 20 dagen hadden ze netjes uitbetaald. Super en de premie is absoluut niet duur . Centraal beheer bedankt ...

Joris
01-10-2015

Onbetrouwbaar en belachelijk duur

Ik heb een bromfiets verzekering afgesloten bij deze beste verzekeraar, krijg ik te horen dat ze niet alle gegevens van de brommer hebben en dat de premie tijdelijk vrij hoog is. Na 2 maand nog steeds ruim €20,- per maand, waar ik bij andere verzekeraars voor €5,- klaar zou zijn. Tientallen keren achteraan gebeld, steeds een ander verhaal. Bij het afsluiten van de polis is mij ook nooit vertelt dat in een jaar aan de polis vast zou zitten. Dat ik me genaaid voel is een understatement

S.
18-09-2015

Onwijs duur en onbetrouwbaar

Ik ben, toen ik de autoverzekering afgesloten heb, heel slecht voorgelicht wat de voorwaarden zijn. Later bij het indienen van schade ben ik ook ontzettend slecht ingelicht over eventuele consequenties en een paar jaar later zit je met de problemen waar ze je verder lekker mee laten lopen en niet helpen met het zoeken naar een oplossing!

Ook is de premie onwijs duur vergeleken met andere verzekeringen.

Zoek eerst goed verder naar een andere verzekering voordat je hier heen gaat!

Rowan
16-09-2015

Claim aansprakelijkheidsverzekering niet uitbetaald

Sinds de aankoop van onze woning in 2008 is onze woning, inboedel en aansprakelijkheid via CB verzekerd. Onlangs heeft 1 van onze kinderen per ongeluk een kast bij een famlielid beschadigd.

We hebben een claim ingediend. Eerst hebben we zelf moeten zoeken naar een meubelhersteller die dit kon herstellen, vervolgens een offerte opgevraagd. (daar ben je wel even mee bezig). Daarna dit ingediend. Het bedrag is een kleine 600 euro. Volgens de telefoniste was de kast al afgeschreven (gekocht in de jaren 90') en geen aankoopbon meer.

In mijn optiek heeft afschrijving hier niets te maken, het moet gewoon hersteld worden... klaar! Niet dus volgens CB.

Fernando
28-07-2015

Zeer asosiaal

mijn woning is vorig jaar augustus afgebrand, oorzaak na een lang proces onbekend. nu wilt centraal beheer achmea niet uitbetalen omdat zij denken dat ik het zelf gedaan zou hebben, terwijl dat na een lang onderzoek van de politie duidelijk is dat niet het geval is. we zijn inmiddels een jaar aan rente, verzekering, advocaat, rechtbank kosten verder en nog steeds geen stap verder in een uitbetaling. zeer ontevreden dus met achmea ben al 24 jaar klant en je wordt gewoon aan de straat gezet.

Cheyenne
27-07-2015

Persoonlijk aan de telefoon

Via internet kon ik kiezen dat ik opgebeld wilde worden door een beschikbare adviseur.

Ik ben heel snel teruggebeld en heel vriendelijk geholpen.

De werknemer heeft alle tijd genomen om me zo goed mogelijk van dienst te zijn en verder te helpen.

Dus mijn complimenten aan Kenny kluin! :

Goeie dingen mogen ook wellis Gezegd worden :)

Maarten
26-07-2015

Uitstekend geholpen met zware stormschade

Grote schade aan dak tijdens zware storm van 25 juli 2015. Centraal Beheer heeft meteen aannemer geregeld die het dak de volgende dag hersteld heeft. Zeer goede service!

Marjet
24-07-2015

Ontzettend duur en waardeloos

Afgelopen jaar bijna 1000 euro extra kwijt door achmea. Als we voor beide auto's waren overgestapt naar een andere, goedkope verzekeraar, hadden we 80 euro per maand kunnen besparen. Bovendien krijg je teruggekeken niks terug als je een ongeluk maakt. Kan het beter allemaal zelf betalen, aangezien de premie BELACHELIJK veel stijgt na het claimen van schade. Achmea zijn oplichters. We hebben alle verzekeringen bij hun beëindigd.