Centraal Beheer reviews

3.3

Edgar
14-07-2015

Matig

Al 28 jaar een autoverzekering bij Centraal Beheer. Nu krijg ik afgelopen week een brief dat miv 1 aug de collectiviteitskorting met mijn werkgever door Centraal Beheer eenzijdig wordt beëindigd. Dus mag ik 15% meer premie gaan betalen. Gevraagd naar reactie, antwoord was een onpersoonlijke mail dat ik via andere familieleden dan zelf maar moest kijken of ik nog ergens korting vandaan kon halen.Makkelijke manier om geld te verdienen. Vervolgens klopt bij nadere controle het aantal schadevrije jaren niet. En als je om reacties vraagt kan je tot 5 dagen wachten op je antwoord. Een maatschappij die niet aan klantenbinding doet. Een maatschappij die het niet uitmaakt of je je verzekering opzegt. Ze gaan duidelijk bergafwaarts.

Maarten
17-06-2015

Centraal Beheer faalt in mijn geval

twee weken geleden aangereden door een dame waar bij ik van rechts kwam op een voorrangsweg, binnen 10 minuten na het ongeluk(je) meteen gebeld en afgesproken dat ik het schaderapport de volgende dag via de e-mail met schade nummer zou versturen zodat het snel werd afgehandeld. Helaas tot op heden nog geen bericht ontvangen, via het garage bedrijf is er nu wel een expert gekomen van de tegenpartij maar ondertussen weet ik officieel van niets wat er nu verder gaat gebeuren en op welke termijn het wordt opgelost... ik kan best even zonder auto maar ik vind wel dat de communicatie van de zijde van centraal beheer kan worden verbeterd.

Ook het niet luisteren naar mij als klant ondervind ik als hinderlijk waarbij ze zelf constant hetgeen willen doen wat hun het beste uitkomt, zodra het afgehandeld is ben ik weg bij centraal beheer

07-05-2015

Zeer slecht

Schade door storm schutting geheel om geblazen en afgebroken

Online schade aangemeld kreeg bevestiging per mail dat het binnen 15 dagen in behandeling genomen zou worden, dat huh duurt lang ga maar even bellen.

Toen ik iemand aan de lijn kreeg situatie uit gelegd dat ik het wel heel lang vond duren. zei de medewerkster ik kan het ook gelijk even regelen met u graag zei ik.

Nou dat werd kort maar krachtig dat valt niet onder u inboedel verzekering u krijgt niks, ik zei krijg ik niks waarom niet ben toch goed verzekerd zelfs all risk ze zei ja da wel maar een schutting valt er niet onder dus helaas voor u.

Achmea mooie beloftes met mensen binnen halen maar als je 1 keer aanklopt zeggen ze nee, nou heb gelijk me oude verzekeringsmaatschappij weer gebeld om alles naar hun over te zetten( GLASHELDER)

Irma
28-03-2015

Grandioze schadeafhandeling kostbaarheden buitenshuis

Iphone gestolen.gemeld via site.dag erna werd er gebeld door cb.binnen 4dagen stond vergoeding op mijn rekening.grandioos. makkelijk.snel en vriendelijk geholpen.

26-02-2015

Tevreden totdat je een schade claimt

Ben 5 jaar verzekerd bij CB en als je belt om een verzekering af te sluiten of iets te wijzigen etc. dan zijn ze erg behulpzaam. Dus ik was altijd tevreden over CB. Nu heeft mijn dochtertje 3 weken geleden chloor over onze bank geknoeid, de bank is ongeveer half jaar oud. Ik bel CB en krijg een hele behulpzame medewerker aan de lijn en die verteld mij dat ik een offerte op moet vragen bij een meubelzaak voor een zelfde bank en dan zal CB dit bedrag uitkeren zodat ik een nieuwe bank kan kopen. Dus ik was echt supertevreden.

De zaterdag erop gaan zoeken naar een zelfde bank bij diverse meubelzaken maar niet echt dezelfde kunnen vinden. Na speuren op internet heb ik precies dezelfde bank gevonden dus ik bel op naar CB om te melden dat ik dezelfde bank heb gevonden en wat deze kost etc.

Nu vraagt de medewerker ineens hoe groot de vlek is, wat voor stof het is etc. Nou ik heb het dus uitgelegd. En nu zegt CB ineens dat ze de bank willen laten maken/reinigen omdat de bank ongeveer een half jaar is kan er ook geen kleurverschil zijn volgens haar. Dus je wordt blij gemaakt met een dode mus omdat je altijd kleurverschil etc. zal houden.

Nu belde het schadebedrijf mij en moet ik ook nog eens een maand wachten voordat ze langs kunnen komen.

Dus even Apeldoorn bellen zal ik niet aanraden!

B.van Kreij
10-01-2015

100% tevreden

ben met huis-auto-rechtsbijstand al jarenlang bij Centraal Beheer verzekerd,zeer goed tevreden altijd keurig netjes geadviseerd,

geven duidelijk aan wat het verstandigste is om te doen,heb er echt alle vetrouwen in.

Ook bij schademelding snel geholpen,en qua prijs heel acceptabel.

Merel
06-01-2015

Schades verkeerd behandeld

Ik heb op 1 dag 2 schades opgelopen door schuld tegenpartij.

Ik heb dus 2 schadeformulieren opgestuurd, er zou een exoertise kokmen maar na een week belde het autobedrijf waar hij stond dat nog niemand was geweest. Ik belde erachteraan, opeens was het binnen een dag geregeld. Zonder expertise vanuit Achmea. De eigenaar van het bedrijf moest fotos maken en doorsturen.

De auto werd, duidelijk verwacht, total loss verklaard.

Maar rr waren twee schades, en dus ook twee behandelaars.....

Die hebben compleet langs elkaar heen gewerkt terwijl ik meedere keren heb gebeld om de situatie uit te leggen.

De ene behandelaar keert mij een klein bedrag uit voor de ene schade en de andere behandelaar keerde mij de dagwaarde uit vanwege total loss.

Het totaal bedrag was aanzienlijk lager dan het bedrag wat de schade expert van Achmea mij heeft doorgegeven.

Daarbij stond in het ene rapport dat ik de auto ( restant) behoud. Restantwaarde was 300 euro wat ik daardoor misliep.

In het andere rapport stond de waarheid, namelijk dat de auto direct na de zogenaamde expertise is geveild en verkocht. Over restwaarde werd daar niet gesproken.

Ondertussen ben ik nog steeds dagelijks aan het bellen met Achmea, mailen met de schade expert en ze komen er gewoon niet uit. Ik heb nog geen geld uitgekeerd gekregen. Het is echt hopeloos. Het duurt nu al bijna een maand, de auto is bekeken, beoordeeld en verkocht. Maar ik weet en heb nog niets.

Ik heb met liefde mijn total loss autootje direct uit de verzekering gehaald daar en er komt nooit meer een auto bij hun in de verzekering.

En nu maar weer morgenvroeg naar Achmea bellen voor mijn dagelijkse contactmomentje....:(:(:(:(:(

Geelen
23-12-2014

Fantastische afwikkeling na een zéér nare ervaring

Recentelijk is er bij ons ingebroken en hier zijn spullen gestolen van onschatbare waarde.

Zoals de foto's van onze pasgeboren dochter (laptop + digitale camera + zelfs de externe harde schijf).

Maar ook erfstukken (gouden ringen, hangertjes etc.).

Maar met de afhandeling van Centraal beheer achmea zijn we zeer te spreken.

Binnen 2 dagen stond de schade expert voor onze deur en gaf heel duidelijk aan dat hij helaas de spullen met emotionele waarde niet kon vergoeden.

De erfstukken zijn op basis van foto's waar ze gedragen werden getaxeerd, dit komt natuurlijk niet in de buurt van het bedrag om ze nieuw te kopen.

Maar er werd ook niet moeilijk gedaan dat hier geen bonnetjes meer van waren...

Al met al gaan we er natuurlijk niet op vooruit met deze inbraak, maar met de snelle en correcte afhandeling van centraal beheer achmea zijn we zeer tevreden!

Christian Buijsse
30-11-2014

Brandhout

Centraal Beheer is met 1 woord te omschrijven: brandhout!

Ik heb nog nooit zo'n waardeloze verzekering gehad als deze. Dit bedrijf komt haar afspraken niet na, als ze je beloven terug te bellen gebeurd dat in 50% van de gevallen gewoon niet. De reden dat ik ben overgestapt is dat mijn premie dusdanig verhoogd was terwijl ik volgens independer en de rekenmodule op de Centraal beheer site ruim 30 euro minder zou moeten betalen. Inmiddels 6 telefoontjes verder, 120 belminuten verspild is het gewoon nog niet geregeld. Rekenen kunnen ze daar ook niet. De laatste keer heb ik het ze maar voorgedaan hoe het wel moet. Wat ik in 10 seconden uit reken doen ze daar een half uur over en dan moet je ze er nog 3 keer op attenderen dat het niet klopt. na 6 telefoontjes zou je verwachten dat het wel een keer geregeld is, krijg je vervolgens een brief dat je nog geld verschuldigd bent, terwijl alles nu op de juiste manier verrekend is. Ik kan er achter aan blijven bellen, maar dat is zonde van mijn tijd en energie. Zijn jullie nu echt zo achterlijk dat jullie nog niet eens de premie op de juiste manier kunnen uitrekenen? echt treurig gesteld. Nee voor mij nooit geen Centraal beheer meer, zoals ik al eerder vermeld heb, brandhout! Ik kan mensen alleen maar afraden om in ieder geval geen autoverzekering bij dit bedrijf af te sluiten. Dat ze niet de goedkoopste zijn maakt me niet uit, maar dan mag je op zijn minst een goede service verwachten en medewerkers die in ieder geval een beetje kunnen hoofdrekenen!

Smits
14-10-2014

Vuil spel

Centraal Beheer is gewoon gestopt met persoonlijke AOV verzekering; terwijl ik eigenlijk over 2 jaar (60) geen premie meer zou hoeven betalen. Officieel mogen ze dat niet maar vlgs de vrouw aan de lijn hebben hun juristen zich daar al over gebogen!? Na mijn zeer onprettige tel. gesprek zou ik binnen een

dag een e-mail ontvangen met de inhoud van dit "gesprek"...niet dus! Hoe klantonvriendelijk kun je zijn! kan niet kiezen uit cijfer 0 anders!

Jeorn van der Meijden
23-09-2014

Zeer teleurstellend

Ik heb via de gemeente Zaltbommel een schadeclaim ingediend voor aansprakelijkheid van foutieve indicatie . Op 24 april bij Centraal beheer binnen gekomen . Na telefonische navraag moets er nog naar gekeken worden op 12 september. Zou worden teruggebeld nog niet gebeurd. Heb via site status gevraagd krijg geen antwoord.

Schandalig . Hoop dat de leiding van Centraal Beheer haar verantwoordelijkheid neemt en de schade per direct afhandeld en de betreffende medewerker die ik nog niet zal benoemen zal aanspreken op zijn gedrag.

Ik hoop deze week uitsluitsel te krijgen en dat de zaak netjes zal worden afgehandeld .

Danny
12-07-2014

Super geregeld!

2x schade gehad op onze reisverzekering: 1x portomonee weg tijdens een stage in Madrid, met 3 dagen stond het bschadebedrag al weer op de rekening van mijn zoon, zodat hij een nieuwe ID kon aanvragen en betalen. 2e schade was een schade aan het appartement, super geregeld! Binnen een week na het melden ook op de rekening!

Danny
28-06-2014

Motto: niet vergoeden tenzij we er niet onderuit komen

De misleidende reclame van de 'behulpzame servicedesk' zou verboden moeten worden. Meer dan 10 jaar klant en nog nooit is een klantcontact een ervaring geweest zoals je op TV ziet. Om iets te verhalen moet je zelf bereid zijn in de kleine letters te duiken en meerdere malen te bellen met verschillende medewerkers die die letters anders interpreteren. Ik ben altijd te laks geweest mijn verzekeringen over te zetten (Woon, inboedel, auto all-risk, rechtsbijstand + allerlei extra opties), maar zal wel moeten voor het geval er ECHT wat aan de hand is. Wees gewaarschuwd voor deze wanverzekeraar.

Mike
26-06-2014

Slechte en niet deskundige klantenservice

Ik heb 2 ervaringen, bedie met klantenservice. 1 keer heb ik gevraagd of bij doorlopende reisverzekering reddingsoperaties gedekt zijn. Terwijl het wel gewoon zo is (kwam ik later erachter), de medewerker heeft alles geprobeerd mij te overtuigen dat ik nog ziektekosten module moet hebben, anders is het niet gedekt. Ook in het gesprek veel tegsprekende uitspraken gedaan. Dus kennisniveau nil.

2-e keer gebeld met een andere vraag over reisverzekering, maar na 10 minuten wachten (na doorverbinden) nam niemand op. Dat moeten ze ook niet niet "een ogenblik geduld" melden maar 1000000 ogenblikken geduld. Wat zeer slecht is dat ze geen schatting geven van de wachttijd en/of aantal personen voor je.

Dus de service absoluut beneden pijl voor een grote verzekeraar.

26-06-2014

Schandalige behandeling na 4 jaar klant bij Centraal Beheer

Na 4 jaar tevreden klant te zijn geweest bij Centraal Beheer Achmea hebben ze me nu iets geflikt dat mijn pet ver te boven gaat.

Na te zijn gaan samenwonen heb ik 2 maanden geleden mijn partner laten bijschrijven op mijn behoorlijk brede verzekeringspakket bij Centraal Beheer. Daar moest uiteraard voor bijbetaald worden. €28.

In die 2 maanden heb ik een claim ingediend omdat tijdens mijn vakantie mijn telefoon beschadigd was geraakt en niet meer werkte. De claim werd meteen ingewilligd omdat het werd gedekt door de "kostbaarheden buitenshuis verzekering".

De bijbetaling van €28 voor mijn partner was, door dezelfde vakantiedrukte, ondertussen blijven liggen. Stom natuurlijk. Ook de betalingsherinnering ontglipte aan de aandacht. Nog stommer. Uiteindelijk net op tijd betaald. Dacht ik. Op de 29e het bedrag betaald en in de brief stond de 30e genoemd.

Mijn klomp brak toen ik vorige week een telefoontje kreeg met de melding dat mijn telefoon niet gedekt was omdat de €28 niet op tijd binnen was gekomen. Het had vóór de 30e binnen moeten zijn en het was óp de 30e binnengekomen bij Centraal Beheer.

Misschien volgens de regeltjes gelijk, maar gevoelsmatig klopt dit van geen kanten. Omdat ik iemand anders bíjschrijf op míjn verzekering zou ík opeens niet meer gedekt zijn, terwijl míjn premie allang betaald is? En had de mevrouw aan de telefoon niet nog even kunnen waarschuwen dat mijn claim gevaar liep vanwege die bijbetaling die nog niet binnen was? En omdat een kleine bijbetaling net niet op tijd binnen is ben ik opeens helemaal niet meer gedekt?

Inmiddels heb ik met 3 medewerkers van Centraal Beheer gesproken en het interesseert geen van allen dat ik al 4 jaar klant ben, dat het gevoel niet klopt en blijven ze vasthouden aan de regels. Dat laatst kan ik die medewerkers persoonlijk niet kwalijk nemen. Maar de organisatie van Centraal Beheer neem ik het zeer kwalijk dat er zo met hun klanten wordt omgegaan.

Voor mij als consument zit er nu maar één ding op en dat is mijn complete relatie met Centraal Beheer op te zeggen en mijn complete verzekeringspakket elders onder te brengen. Als er vanuit de organisatie naar de klant geen loyaliteit of enige vorm van clementie uitgaat, dan hoeft dat andersom zeker niet. Zeer teleurstellend en tandenknarsend schandalig.

Met vriendelijke consumenten groet,

K. Daver
05-06-2014

Afhouden die zaak dat is wat ze beogen

Inmiddels in een zaak verwikkeld. Uit alle mails spreekt het zoveel mogelijk afhouden van alles wat naar werk riekt. Tot nu toe heb ik alles op en presenteerblaadje aangedragen en wat men probeert is , afhouden. Zodra mijn zaak achter de rug is ben ik klant af! Of misschien al eerder als ze zo belabberd blijven doorgaan.

Lydy augustijn
24-05-2014

Deuk in de vloer!

Waardeloos! Heb nog nooit een schade opgegeven, maar mijn zoon liet zijn PlayStation op het laminaat vallen! Gelukkig niet stuk, maar wel een flinke deuk in de vloer. Goed zichtbaar dus dacht: even Apeldoorn bellen! Nou mevrouw, dat soort zaken worden niet vergoed! Wel brand of waterschade, maar dit niet:-( Ik ga echt over op een andere verzekering. Was de PlayStation kapot gevallen, had ik die waarschijnlijk wel vergoed gekregen?! Want een mobiel in de soep of koffie over de laptop is geen probleem! Het is toch niet te geloven. Ik eindig met waar ik mee begon ... WAARDELOOS!

Willem de Waal
21-05-2014

Prima service

Wij hebben in het verleden een inbraak gehad en waterschade en brandschade . Dit alles in 30 jaar

Schade altijd correct en vriendelijk afgehandeld Dus Goede ervaringen met CB

15-05-2014

Leugenaars

Bij een kleine parkeerschade door een onbekend winkelwagentje werd mij verteld dat deze kleine schade me niets zou kosten, omdat ik al zo lang schadevrij rij.

Na de reparatie bleek dat ik ineens 1 jaar terug werd gezet in schadevrije jaren.

Diverse keren geklaagd, per telefoon en mail, maar ze wisten ineens nergens meer van.

Direct ALLE verzekeringen overgezet naar de Hema, nog goedkoper ook.

Als je korting belooft moet je die ook geven
08-02-2014

Ik raad iedereen af om een verzekering af te sluiten bij Centraal Beheer. Bij een woninginbraak waarbij de daders in eerste instantie verdachten waren en waarbij ik later verzocht werd om mij bij de Politie te melden om de daders te IDENTIFICEREN, werd door Centraal Beheer niets uitgekeerd. Sterker nog ze hebben mij aangemeld bij het incidentenregister, terwijl medewerkers van Centraal Beheer notabene een deal heeft gesloten met de DADERS! Ik heb vervolgens aangifte gedaan bij de Politie tegen de desbetreffende medewerker van Centraal Beheer. Hierna ontving ik dreigbrieven van Centraal Beheer, dat ze niet wilden dat ik hierover iets naar buiten zou brengen. Al mijn reacties hebben ze van internet laten verwijderen. Dus pas op met Centraal Beheer!