Centraal Beheer reviews

3.3

Anna
28-01-2014

Nooit meer ergens anders

Nadat ik een ongeluk had wat niet mijn schuld was bleek dat de tegenpartij verzekerd was bij centraal beheer. Jeetje wat een... verademing zeg. Ik was niet eens hun klant en ze waren snel, behulpzaam en gewoon echt klant (was ik niet eens van hun) vriendelijk. Inmiddels is dat anderhalf jaar geleden en ben ik nu zelf ook verzekerd bij hun. Twee auto's, inboedel, kostbaarheden buitenhuis, aansprakelijkheidsverzekering alles, heerlijk heb inmiddels een lekke band en hun hulp onderweg mogen gebruiken en een autoraam moeten vervangen. Echt ze regelen alles, met 1 telefoontje.,. Nee ik nooit meer ergens anders!

Rick dos Ramos
02-01-2014

Waardeloos! Mijn zoon zijn iPhone is gestolen, en natuurlijk valt dit niet onder de in de woning. Inboedel verzekering bij waterschade/verlies of diefstal.....hoe kan mijn zoon zijn telefoon verliesen in de woning

Nee meneer, de verzekering vergoed alleen inbraak in de woning, en daar is nu geen spraken van, en bedankt voor de jarenlange premie!!!!!

Even Apeldoorn bellen!!!!

Reesink
05-11-2013

Bereikbaarheid ronduit zeer slecht.

Altijd datzelfde muziekdeuntje dat de bereikbaarheid evenaart.

Na zes minuten wachten wordt de lijn afgebroken of een volgende zes minuten staat voor je klaar.

Na 15 minuten wordt de lijn weer onderbroken, schandalig.

Dit is standaard, ongeacht wanneer je belt.

E-mail wordt ook niet beantwoord, terugbellen doen ze evenmin.

Tot zover de bereikbaarheid.

Ik ben al 9 maanden bezig om duidelijkheid te verkrijgen over de uit te keren lijfrente.

Die krijg je dus niet, tot 1 maand voor het aflopen van de lijfrentepolis.

Als dan eindelijk bekend wordt dat er uitgekeerd moet worden,

dan houden ze jouw geld onnodig lang achter.

Hoeveel verdienen ze aan jouw telefoonkosten en aan de rente die ze opstrijken van jouw lijfrente?

Pure diefstal!

Nooit geen Centraal Beheer meer.

Liana
31-10-2013

Ik heb een massief eiken vloer in hal en woonkamer liggen ( 1 geheel) van mijn appartement. Vloer gaat levenslang mee. Door lekkage is in de hal mijn vloer kromgetrokken. Vloer vervangen wordt niet vergoed door Centraal beheer Achmea. Alleen het gedeelte in de hal voor maar 25%. Hoe kan dit? Woongarant tot Eur.100.000? Wat is dit een slechte verzekering. Ben reeds 22 jaar verzekerd bij hen en dit is eerste schade.......

Lekkage
16-10-2013

zo verzekering nog nooit mee gemaakt echt een dikke 1 of nog minder na 8 weken een schade te hebben gemeld nog niks bekend niet eens een brief gehad te hebben steeds zeggen we bellen u bellen niet terug steeds zelf bellen en zelfs nu na de nodige mensen al over te vloer te hebben gehad van hun is er nog niks bekend nee nooit een verzekering nemen hier want zodra je een schade heb dan zijn ze niet thuis

Nouk
09-10-2013

Geweldige service

Na drie weken flinke lekkage te hebben gehad, kon eindelijk de oorzaak van het lek worden vastgesteld. In die drie weken heb ik contact gehad met Centraal Beheer, zij konden echter niets voor mij betekenen als de oorzaak onbekend was. Ik woon in een huurwoning, mijn huurbaas regelde een loodgieter. De boosdoener bleek een kapotte waterleiding in het appartement boven de mijne.

Afgelopen vrijdag heb ik een schadeclaim ingediend bij CB. De telefonist was begaan en begripvol en luisterde echt naar mijn verhaal (na 3 weken lekkage was ik he-le-maal tureluurs). Daarna hebben we de schade geraamd: mijn bank en een kast kunnen bij het grofvuil. En beide objecten werden vergoed, zo vertelde de telefonist mij. Inmiddels is het woensdag, 3 werkdagen later, en is het afgesproken bedrag keurig bijgeschreven. In een woord: geweldige service!! Ga zo door!!

Pierre
19-09-2013

Een bedrijf waar de rechterhand niet weet wat de linkerhand doet. Beloftes om te bellen worden niet nagekomen en E-mails worden niet beantwoord.

Na een verblijf van meer dan 10 jaar in Frankrijk is dit amateuristisch optreden hopelijk niet synoniem voor de werkwijze van andere beleggers.

11-08-2013

Prima prijs en service

Prima prijs en service. Nog nooit problemen gehad.

Cumali
29-07-2013

slecht slecht ze zijn niet eerlijk

Kan weer lachen
22-07-2013

Na een vervelende schade zijn wij uitermate vlot en vriendelijk geholpen door de medewerkers van CBA. Erg fijn dat niet alleen de schade nu opgelost wordt, maar ook dat de communicatie helder en vriendelijk is. Voor ons is dit een prima verzekeraar!

10-04-2013

Heb een geschil gehad met iemand die schade veroorzaakt had aan de scooter van mijn zoon. En waarbij de andere partij de schuldvraag totaal ging omdraaien. Daarbij kregen we ook een dreigmail van de tegenpartij. Centraalbeheer regelde in één dag met één telefoontje dat wij schadeloos gesteld werden. In één woord fantastisch geregeld!!

04-04-2013

Bedrag per maand is pittig

Van 11 naar 6 schadevrije jaren zonder enige schade. Lekker systeem zeg daar. Antwoordt is nog uitgebleven, maar wordt nog uitgezocht. Heeft me wel bewogen om nu kritisch naar de autoverzekering te gaan kijken. Bedrag per maand, ondanks collectiviteitskorting, is pittig.

04-02-2013

Ook ik heb slechte ervaring met Centraal Beheer. Ze hebben me voorgelogen. Ik wist niet hoe het zat met de no-claim na schade dus gebeld met Centraal Beheer (ik zat bij een andere verzekeraar). Ik had een overzicht van mijn verzekeraar hoe mijn no-claim was opgebouwd. Ik zat op trede 13 (5 basistreden + 6 aanvullende treden en 2 schadevrije jaren). Ik heb expliciet aan de medewerker gevraagd aan de telefoon of ik dan ook recht heb op trede 13 bij hun. Zij zei van wel. De polis die ik ontving vermelde inderdaad trede 13. Maar nu een jaar later krijg ik amper een week voor verlenging van mijn verzekering ineens de nieuwe polis met een veel lagere trede (o.b.v. de 3 (2 schadevrije jaren + afgelopen jaar schadevrij) schadevrije jaren. Gebeld, ik werd verzocht om te mailen en ze beantwoorden de mail na verlengingsdatum, waardoor ik nu de verzekering niet meer kan wijzigen/stoppen. Als uitleg waarom ik terug ben gezet in schadevrije jaren geven ze aan dat ik gelogen heb bij afsluiten van de polis en dat ze daar nu achter zijn gekomen. Ik heb helemaal niet gelogen, ik heb gezegd dat ik (toen) 2 schadevrije jaren had, maar wel ik trede 13 zat. Onvoorstelbaar dat dit alllemaal zo maar kan. Zodra ik mijn verzekering kan beeindigen zal ik dat doen, ik vind dit geen manier van omgaan met je klanten. Hun hebben mij verkeerd voorgelicht, maar dat willen ze niet eens toegeven.

31-01-2013

Heb een schade gemeld in december.

Op advies van centraal beheer mijn laptop naar Apple gestuurd.

Na dat apple de schade had gemeld die ruim boven de aanschaf ligt

het verzekeringsformulier opgestuurd.

Na een week een telefoontje van een mevrouw die net deed of ze allerlei gegevens niet had ontvangen.

Opnieuw opgestuurd.

Ze vonden het nogal raar dat apple geen totallos verklaring gaf..

Contact gezocht met apple die al snel mailde dat als de reperatie kosten boven de winkelwaarde lag dit automatischs totallos was.

Mailtje gestuurd maar nooit geen antwoord gehad.

Het erge vindt ik dat na drie weken indienen er nog niks geen antwoord is.

Apple mag niks met mijn laptop tot de verzekering zich laat horen.

Apple krijgt 80 euro onderzoekskosten maar dit kan ik niet voldoen tot de verzekering akkoord is dat de laptop daar weggaat.

Ben jaren ergens anders verzekerd geweest en vindt dit ronduit SLECHT.

Geen reactie niet snel handelen.

Waardeloos.

Niet aan beginnen dus zijn veel betere verzekeringen

21-01-2013

Na ruim 10 jaar betalen en nooit iets geclaimd te hebben, heb ik nu een beroep moeten doen op mijn rechtsbijstandverzekering van Achmea. Ik heb de meest uitgebreide verzekering (voor alles), maar ik krijg nul op het rekest. Inmiddels heb ik een advocaat in de arm genomen om Achmea te dwingen iets voor mij te doen. Deze heeft inmiddels al heel wat correspondentie met de klachtenafdeling van Achmea gevoerd. De antwoorden die hij krijgt gaan consequent inhoudelijk niet in op de door hem gestelde vragen. Ik sta inmiddels in juridische zin met mijn rug tegen de muur en moet toch verder. De advocaat overweegt na het proces dat nu loopt Achmea aansprakelijk te stellen voor de geleden schade die uit deze weigering is voortgekomen.

Volgens meerdere mensen die ik hierover gesproken heb is het in wat ingewikkelder zaken standaard dat rechtsbijstand wordt afgewezen.

Het komt er eigenlijk op neer dat je een extra rechtbijstandsverzekering (bij een andere maatschappij) moet afsluiten om Achmea te dwingen rechtsbijstand te verlenen.

05-10-2012

Slechte verzekering

Vorige week schade gemeld waterschade plat dak,er zou een bouwbedrijf contact met mij opnemen ja uhh na het weekend zeker en regenen dat het deed weer gebeld, ik moest er maar een zeilje over leggen gaat ook heus met een plat dak afvoer lek maar goed het moest toch.

Bouwbedrijf had pas LET OP een week later tijd agenda vol, ja zeiden ze de schade had geen prio.

Uiteindelijk geweest heeft er een pijpje ingeslagen en afgekit en de rest was nog goed en ze vergoeden dit niet zei hij {heel mijn dak hout onder het bituum is verrot nat en beschimmeld}. 3 dagen later zelf Centraal Beheer weer moeten bellen hoe of wat, werd niet vergoed had het zelf beter moeten monteren???? rrrrrrrr Nu art code opgevraagd op grond waarvan ze niet uitkeren en er een advocaat opgezet zijn het. Al 11 jaar verzekerd bij deze {minder fijne...} verzekering moet je zien hoe je wordt afgescheept ik heb het helemaal gehad met ze.

04-10-2012

Ik ben al jaren verzekerd bij centraal beheer en heb hier goede ervaringen mee.

Ik wordt altijd goed te woord gestaan en verder wordt alles zeer goed geregeld.

De polis, de rekening, alles even duidelijk.

Even Apeldoorn bellen dus.

24-09-2012

Echt een aanrader

Ik ben al jaren verzekerd bij Centraal Beheer Achmea, ik heb alleen maar lof voor hen.

Drie jaar geleden heb ik waterschade opgelopen door mijn badkamer, ik heb gebeld met Centraal Beheer en ben zo lief geholpen. Ik kon een schoonmaakploeg krijgen en alles werd vergoed. Twee jaar later heb ik weer waterschade gehad,dit keer door mijn wasmachine. Expert kwam en ben zeer goed geholpen. Helaas was ik uiteindelijk meer kwijt dan ik vergoed kreeg. Namelijk ik heb laminiaat dat door het hele huis loopt en ik kreeg alleen vergoed wat aangrenzend was en ik moest dan maar een drempel plaatsen. Mijn laminaat was er niet meer en moest moest dus de kamer die ik niet vergoed kreeg zelf betalen.Afgelopen keer is mijn watebed gaan lekken en ik ben uitstekend gehlopen door de telefoniste. Maar helaas weer alleen aangrenzende kamer en dat was de hal. Dat is het enige min puntje, maar voor de rest zijn ze zeer behulpzaam en luisteren ze heel goed naar je. Laatst ging mijn dochter mij helpen met het klussen en dat resulteerde met een hamer in mijn tv en een kapotte laptop. Helaas krijg je dan X% maar vergoed en niet het hele bedrag, maar ondanks dat zal ik nooit meer een andere verzekeringsmaatschappij nemen. Ik heb mijn hele familie aangestoken en ze zijn nu allemaal bij CBAchmea verzekerd....hmmmm misschien moet ik commissie geld vragen.;-) wat mij betreft een echt aanrader

20-07-2012

De rechtsbijstand inkomen is uitbesteed aan Achmea rechtsbijstand. Mijn baan staat op het spel ivm een reo, In eerste instantie werd dit goed opgepakt. Daarna moest een aanvullend bezwaar worden geschreven. Mijn vertegenwoordiger viel uit door ziekte, maar beloofde het aanvullend bezwaar toch nog af te ronden. Na weken heen en weer gebel en gemail en diverse beloften, kreeg ik na 5 weken een mail dat het toch niet was gelukt en een collega de zaak overnam. Ook hier weer beloften dat hij de woensdag de week daarna mij over de zaak zou informeren. Niets meer gehoord. Uiteindelijk 7 weken verder en er is niets gebeurd. De donderdag heb ik een klacht ingediend. Men zou verwachten dat Achmea contact opneemt, maar nee, het dossier wordt doorgeschoven naar een kwaliteitsmedewerker. En de zaak blijft dus liggen. Ik vind het vervelend als iemand ziek wordt, maar Achmea behoort voor vervanging te zorgen en een adequate behandeling van de zaak.

08-06-2012

Prachtig nieuw gestuct plafond vertoont opeens een blaas waar na verder onderzoek vocht onder zit.

Boven ligt de 3 jaar geleden nieuw aangelegde badkamer, waar ergens toch vocht weg sijpelt, dat uiteindelijk na jaren het plafond eronder bereikt.

Even Apeldoorn bellen, je hebt tenslotte al ruim 20 jaar premie betaald zonder ooit te claimen.

"Als het een kitrand of tegel is vergoeden we het niet" is de eerste reactie.

Op aandringen laat ik ze dat zelf dan maar onderzoeken, dat wordt dan weer wel vergoed.

Er lekt inderdaad iets door en dat wordt niet vergoed. ook de ingrijpende vervolgschade niet, wordt ons telefonisch meegedeeld.

al ruim 3 weken is de badkamer niet te gebruiken omdat we alles willen laten drogen voor tot afwerking van het probleem over te gaan.

Nog steeds geen rapport of schriftelijke bevestiging, dat na 2 x bellen is toegezegd door Centraal Wanbeheer.

Gelukkig kan ik na afhandeling van de schade deze frutverzekering meteen opzeggen.