Heel duidelijk en je vind meteen wat je zoekt en goede service
Wij hadden een klushulp gevraagd voor het trekken van een internetkabel.
De klushulp een dag te vroeg op een ongeschikt tijdstip met een vreemd verhaal dat hij op de gewenste dag niet kon en het was onduidelijk hoe lang de klus zou duren. Daarop hebben we de klushulp geannuleerd en kregen we een factuur van 59 euro. Ondanks meermalen contact blijft centraal beheer bij het standpunt, er is een klushulp geweest dus moet je betalen.
Al een paar dagen bezig om in contact te komen met Centraal Beheer. Eerst geprobeerd om via mail een schademelding te doen, maar steeds als de foto’s bijna geladen waren, eruit gegooid vanwege veiligheidsoverwegingen.
Via app een melding gedaan, gelijk bericht dat het niet gedekt is, zonder verdere informatie te vragen. Vandaag de hele dag in de wacht gestaan, maar nog steeds niemand gesproken.
Voor de inboedelverzekering gekozen voor Centraal Beheer ivm de All Risk Dekking.BIj de reclame uitingen staat dat bijna alles wordt gedekt, zelf als je dingen laat vallen. Als voorbeeld geven ze nog dat als je aan het verven bent en je een pot verf op je vloer laat vallen dit gedekt is. Ik was de deur van mijn koelkast aan het stellen en deze viel naar beneden, deur kapot en vloer beschadigd. Wat denk je? Geen dekking omdat er in de kleine lettertjes staat dat als je aan het onderhoud van je woning bezig bent er geen dekking is. Verven van je woning is blijkbaar geen onderhoud. Let dus op mensen met afsluiten van deze verzekering bij Centraal Beheer
Nadat we een nieuw huis hadden gekocht en tijdelijk met 2 huizen zaten heb ik CB gebeld ivm de inboedel en opstal. Er kwam een redelijk premie voorstel.
Na verkoop oude huis kwam er bij de premievervaldatum een nieuwe polis. De premie was 250% van de oude polis (verhoging 150%). CB gebeld, men gaf aan dat het geen fout was maar een nieuwe premie berekening. Klacht ingediend via Consumentenbond forum. Klacht werd vrijwel direct als afgehandeld vermeld (alleen met mij niet afgehandeld). Conclusie CB en Consumentenbond werken ook samen, zonder zaken op te lossen. Een paar weken later werd ik na mailing gebeld door een CB "product specialist". Mijn vraag: leg eens uit hoe dit kan. Antwoord: hij had het geval bekeken, er was een nieuwe premie berekening en de meeste klanten hadden een verlaging gehad (hahaha) en sommige waaronder ik een kleine verhoging. Tweede vraag: is jullie software niet zo slim omdat te melden zodat jullie klanten dit vooraf kunnen uitleggen. Antwoord: nee.
Ik heb opgezegd ivm premieverhoging en een verzekering gevonden die het gewoon weer voor de oude premie doet.
Twee weken later werd ik door de consumentenbond gebeld met de vraag of ze mijn verhaal in hun clubblad mochten gebruiken. Onvoorstelbaar wat een ethiek bij de heren verzekeraars en consumenten behartigers.
Al jarenlang hier een autoverzekering en rechtsbijstand. Diverse schades gehad, altijd snel en goed geholpen, ook bij wat complexere zaken. Zeker niet de goedkoopste, maar dan heb je ook wat.
Gelukkig ben ik geen klant bij Centraal Beheer. Iemand die wel klant is stelde ik aansprakelijk voor veroorzaakte schade, die dit, uiteraard bij zijn verzekering (cb) claimde. De veroorzaakte schade werd volledig vergoed maar kennelijk vond een medewerker van cb het nodig om een zeer aanmatigende en op arrogante toon geschreven brief te sturen. Dit voelde als een aanslag op mijn integriteit. Ik heb helemaal niks met cb te maken. Ik heb een cb-klant aansprakelijk gesteld en daar moeten ze maar zaken mee doen. Als ik zou weten dat mijn verzekering een tegenpartij zo zou behandelen zou ik op staande voet mijn gehele verzekeringspakket bij een andere maatschappij onderbrengen.
Helaas de tweede negatieve ervaring met Centraal Beheer in een paar jaar tijd. Dus op dit moment alle reden om eens een review te plaatsen. Terugkerende problematiek:
* Medewerkers informeren zeer verschillend met tegenstrijdige informatie.
* Zijn niet gericht op de behoeften en wensen van de klant maar op eigen gewin d.w.z. met zo min mogelijk kosten voor hen i.p.v. en win-win situatie die echt goed wordt opgelost.
* Dossier/ verslaglegging wordt niet goed gedaan. Bel je weer dan is er niets te vinden.
* Declarabele kosten, die ik als klant voorschiet, worden niet vergoed, voor mij een goede les dat zij vanuit macht handelen en ik dus nooit meer iets zal voorschieten voor hen. Hopelijk lezen anderen dit op tijd.
* Ze hebben een onafhankelijk bureau ingeschakeld omdat ze zo slecht scoren op klanttevredenheid en klachtafwikkeling. Keurig bureau, goed analyse etc. maar je hoort er nooit meer wat van CB van terug.
* Verder de insite info; het rommelt al jaren bij CB. Intern is het een grote zooi. Medewerkers zijn zelf ook zeer ontevreden en de werksfeer slecht. Benader iemand in Apeldoorn en er werk altijd iemand die ze kennen bij CB en je hoort alleen maar dit soort verhalen.
Hopelijk heeft "even Apeldoorn bellen" zijn langste tijd gehad. Voor mij wel in ieder geval. Ik haal na deze ervaring alles daar weg. Goedkoop is duurkoop.
Ik ben al vanaf mijn 18-de klant van centraal beheer, ben nu bijna 62.
Heb vorige week ( 2 juli 2020 ) een andere auto gekocht en direct doorgegeven dat we hem 4 juli gaan ophalen. Zoals altijd nam ik aan no problem.
Maar. 4 juli nog effe gebeld of het was geregeld en of weg kon rijden. Oude auto was gevrijwaard en nieuwe auto stond ook 2 juli al op mijn naam.
Ik kreeg te horen dat ik niet verzekerd was en dus niet kon gaan rijden. U snapt, ik erg boos daar komen ze mee als ik zelf informeer.
Waarom konden ze niet zeggen, maar ik was geweigerd. Ik zou dat binnen 3 werkdagen te horen krijgen,
Maar ik moet gaan rijden! Niks aan te doen, we weten niet waarom en kunnen u niet helpen ( let wel, ruim 40 jaar klant )
Altijd premies netjes betaald en heb daar ook woonhuis opstal en inboedel en reisverzekering.
Geinformeerd bij een zwager die 40 jaar lang een assurantiekantoor heeft gehad heeft dit nog nooit meegemaakt. Een ex-werknemer die voor zichzelf is begonnen heeft dit nog nooit meegemaakt!
Na nog een aantal keren gebeld te hebben en gebeld te zijn door centraal beheer, kunnen ze mij nog steeds niet vertellen waarom.
Ik heb een de laatste ( die ik goed ken ) gevraagd om het te regelen en deze belde mij na 20 minuten dat de auto verzekerd is en ik gewoon gaan rijden.
Dus centraal beheer, u verliest een trouwe klant door het domme optreden van uw medewerkers.
Middenin de klus wordt de opdracht geannuleerd. Daar sta je dan met een een niet afgemaakte kluspunt de komt goed garantie, vergeet het maar jestaat in de kou. zoek het maar uit zoek maar een andere klusjesman wij hebben niemand. Eens maar nooit weer!
Enorm slechte klantenservice met apatische medewerkers. Willen je totaal niet tegemoetkomen om hun eigen fout recht te zetten. Waardeloos, geen zaken doen met dit bedrijf
Lang geleden toen het spaarloon nog bestond had (kreeg) ik een bankrekening bij, nu, Centraal Beheer.
Daar staat nog een x bedrag op en dat wil ik overmaken naar een andere bankrekening. Op zich appeltje-eitje maar niet bij CB, want daar staat een reeds lange tijd geleden opgeheven tegenrekening vermeld.
Op de site van CB staat , heel handig, een optie om deze tegenrekening te veranderen. Alles Ingevuld, enter knop en klaar. Helaas, dan popt er op ; de tegenrekening kan hier niet aangepast worden ( waarom dan GRR wel de optie bouwen), dan maar via de chat verder, de chat robot heet ook een IQ van onder nul, deze geeft overigens ook 10x aan dat een tegenrekening via de site aangepast kan worden. Nu heel veel zinloos heen en weer gechat met de robot eindelijk een medewerker. Die geeft aan dat ik een mail moet sturen . Mooi , ook gedaan, maar er gebeurt niks , dan ontvang ik na 5 dagen een mail. Er is nog 1 extra document nodig, deze gelijk gemaild. Resultaat ; NUL. Vorige week eerst weer een kwartier door de chat robot heengeworsteld, uiteindelijk weer een medewerker ( Larissa, heeft mij prima geholpen) en deze geeft aan , er is een brief onderweg ik denk per fietskoerier want nu 2 weken verder nog niets ontvangen , oké, ik woon in Frankrijk, maar daar wordt ook gefietst. Vandaag weer een gevecht met de chat robot, ik heb verloren want chatten met medewerker kan niet en als ik bel ben ik niet de vriendelijkste (meer) dus dat is een is een sleht plan. Kortom , waardeloos
Inbraak was vervelend, zeker bij een 80er jatten inwoner van ons appartementencomplex, wij konden kiezen in natura of in eigen beheer met een eigen risico van € 250,00. Ok. Q-build. Ging het doen, ramen ingemeten besteld, paste niet, terug naar de werkplaats, glas kwijt, kwam later en gemonteerd paste de sluiting niet, zonwering zatook nog vastm ander bedrijf erbij om het op te lossen, uiteindelijk na ruim 3 maanden was het zover dat de schilder kon komen, deze heeft het perfect afgewerkte het ziet er weer keurig uit. Het heeft bij elkaar net geen 4 maanden geduurd, pfffff.
Wij hebben onze vakantie al een half jaar geleden geboekt en een aanbetaling gedaan. Nu staat onverwachts mijn moeder op de wachtlijst voor een open hartoperatie. Heb net Centraal Beheer gebeld wat te doen als dit in onze vakantie valt (er is een wachtlijst waar we geen invloed op hebben) tot mijn verbazing valt dit niet onder de annuleringsverzekering. Echt slecht dit is een risicovolle operatie en kan dan echt niet op vakantie.
Luisteren is ook een vak, en vriendelijkheid naar de klant aan de telefoon ook. Op het moment dat je telefonisch te woord word gestaan door een dame die klaarblijkelijk levensmoe is en zeer onbeschoft, door door je heen te tetteren, dan vervolgens met een “jurist” (de jeugdpuistjes zitten nog op z’n billen) verbind die opgeleid is om onder elke vorm van verantwoordelijkheid uit te komen, dan heb ik al gegeten en gedronken.
Vooral zo doorgaan achmea, dan houd je veel klanten over.
Als je ze belt om alleen maar wat advies in te winnen, willen ze er al meteen een zaak ervan maken, terwijl dat helemaal niet terzake doende is. Als die knul had geluisterd, had ie dat geweten.
Ik had de afgelopen anderhalf jaar beter de premie door de plee kunnen trekken, zelfde effect. Want op het moment dat je ze iets vraagt zijn ze toch niet thuis. Direct opgezegd. Schaamteloos bedrijf. Bahbah.
Zeer slechte ervaring met annuleringsverzekering Centraal Beheer.
Vanwege ernstige hartklachten bij mijn vrouw en diverse ziekenhuisonderzoeken kon onze vakantie helaas niet doorgaan.
Omdat de reisorganisatie ons de mogelijkheid gaf de vakantie naar een andere datum te verplaatsen weigerde Centraal Beheer onze kosten te vergoeden.
We vragen ons nu af wat het nut van deze verzekering is?
Verplaatsen naar een andere datum kan in de regel bij elke reisorganisatie.
Een verzekering afsluiten is dus weggegooid geld.
Klushulp ingeroepen omdat we helaas al een vervelende ervaring achter de rug hadden met een electrien. De klushulp kwam zag en deed niks, verder een vriendelijke man maar wist duidelijk niet waar hij het over had. Hij is nog een half uur blijven hangen om zijn app in te vullen. Daarna krijg ik een factuur voor administratiekosten en het eerste uur. Klacht ingediend via mail en erover gebeld dat ik dat niet vind kloppen. We zijn akkoord gegaan met de voorwaarden en ze zijn voor ons aan de slag geweest dus we moeten gewoon betalen, snel verdiend zo. Niet aan beginnen.
Heb positieve ervaringen met Centraal Beheer, zowel met autoschade (zelf veroorzaakt) als bij reisverzekering.
Door de naambekendheid van Centraal Beheer dacht ik er goed aan te doen om een kitter in te schakelen via hun klushulp service. Wat een waardeloze service, slechte kitter en enorm slechte klantenservice (bij indienen klacht). Je wordt echt opgelicht. We moesten bijna 3,5 keer de marktprijs betalen voor een paar meter kitwerk. Bijna 270 euro voor paar strekkende meter kitwerk. De kwaliteit van het kitwerk is zo slecht, dat we snel weer met lekkage zitten. De klantenservice doet niks. Wil niet eens foto’s zien van het kitwerk. Mensen zoek een andere betrouwbare partner maar boek nooit een dienst bij de Centraal Beheer klusservice!
Wat een slecht bedrijf.
Scooter wijkt uit (terecht of on terecht, die discussie ga ik niet aan) ben vol verzekerd. Dit moeten we als nette mensen oplossen.
Zeker u bent hiervoor verzekerd, echter uw extra premie stijgt de komende 5 jaar met € 6050,-! beginnende met 1728,- voor het eerste jaar extra.
Ja of u betaald de €909,- schade even zelf.
Waar ben ik dan voor verzekerd?
Zij zouden alles regelen, echter hoor je niks en mag je niet eens inzien waar je voor betaald!
Als het goedkoper is om de schade zelf te betalen.
Het enige wat ze doen, is op een zeer indringende manier vertellen, dat je beter de schade zelf kan betalen, want hun rekening komt maar liefst 600% duurder uit. Wat een belachelijke zaak