Centraal Beheer reviews

3.3

24-09-2022

Ik wil mijn auto verzekering wijzigen bij CB; maar in Mijn CB krijg ik de melding: u heeft geen producten bij CB.

[ik betaal elke maand al 3 jaar lang premie aan CB]; hoe is dit mogelijk?!

14-09-2022

Is telefonisch niet te bereiken, of je moet bereid zijn meer dan 20 minuten in de wacht te staan.

Zo ga je niet met je klanten om!

Petra
07-09-2022

Al jaren lang trouwe klant en nu is mijn zoon tegen zijn deur gevallen en is deze uit de schanieren en door gescheurd. Geprobeert te maken maae geen resultaat. Aangezien het een huishuis is en ik wel een hiirdersbelang verzekering heb is het toch niet verzekerd aangezien ik deze deuren niet zelf geplaatst heb. De woningbouw wilt dat ik deze deur zelf betaal en dit lijkt mij echt iets voor de verzekering.

Helaas gaan ze niet betalen.

Na 2 jaar geleden een fikse dubbele premie verhoging omdat de verzekering die ik had niet meer aangeboden wordt ga ik nu echt overstappen. Dit was de druppel.

19-08-2022

Op terugreis uit het buitenland stil komen te staan met pech op de parkeerplaats Bruggelen op de A1. In eerste instantie maar de ANWB gebeld voor een eerste diagnose. ANWB was snel ter plaatse en auto moet op transport. Afgesproken met de ANWB eerst de reisverzekering te benaderen. Vanaf hier begint het gedoe. Alarmcentrale centraal beheer gebeld. doorverbonden omdat ik bij binnenland zit, dit moet afgehandeld worden bij "buitenland". Enorme wachttijd dus na een half uur maar opgegeven. Pechhulp alarmnummer Nederland van centraal beheer gebeld. Kunnen niks voor mij betekenen omdat pechhulp onderdeel van de reisverzekering is. Ik word doorverbonden met de alarmcentrale. Uiteindelijk contact met Eurocross. Hier het hele verhaal gedaan, mevrouw geeft aan dat ze niks kan betekenen maar moet doorverbinden. Uiteindelijk 40 minuten in de wacht gestaan en maar opgegeven. ANWB gebeld en die heeft het met transport en vervangend vervoer opgelost terwijl dit daar niet geregeld was.

Shabita
09-08-2022

Ik ben al meer dan 25 jaar trouwe klant van Centraal beheer. Bijna nooit schade. De laatste paar jaar wat meer pech. Lekkage in de schuur, waterschade in de keuken en helaas is er laatst een meisje tegen mijn auto aangereden. Lekkage in de schuur waardoor mijn kussens voor de lounge set is gaan schimmelen en watervlekken. Bon ingeleverd voor de nieuwe set. krijg van de 1300 euro 600 vergoedt, omdat alleen mijn kussens beschadigd waren. waar in godsnaam haal ik alleen kussen in de juiste afmeting.

Keukenschade, wordt timmerman gestuurd die nieuwe kast maakt. leuk die kleurverschil en als kers op de taart. iemand anders rijdt tegen mijn auto aan. geschatte kosten €600.- . Moet toch schade expert erbij komen. weer naar de garage, los van bellen waarbij je minimaal een half uur kwijt bent en geheen en weer naar garage, mijn kosten als zzper zijn hoger dan de 600,- euro.volgende keer krijgen ze een boodschappen pakket als premie. kijken of ze daar blij mee zijn!

Roy
04-08-2022

Vanmorgen om 09:01 gebeld omdat ik nog niks had vernomen van de klusman en werd mij door CB verteld dat de aanlooptijd kan duren tot 10:00. Om 10:36 nogmaals gebeld en na 46 minuten kreeg ik bericht dat niemand eigenlijk weet waarom de elektricien niet is komen opdagen. Ik zou worden teruggebeld. Om 12:09 werd ik gebeld door de electricien (een andere dan de eerste afspraak) en die zou komen voor een intake gesprek wat al had plaatsgevonden op 14 Maart. Hij zou mij terugbellen nadat hij met CB heeft gesproken. Ik heb niks meer vernomen van zowel CB als klusman! De competentie vanuit CB zo enorm slecht is dat afspraken niet worden nagekomen, andere klusman worden ingeschakeld zonder mij als klant op de hoogte te houden, niemand iets kan betekenen op de dag zelf.

CB heeft er nu voor gezorgd dat een totale aanschaf en verbouwing van 40k+ in de vertraging valt waaronder mijn kinderen van 5 en 6 de dupe worden van een vertraging van keuken en puinhoop. BELACHELIJK!

AMC
21-07-2022

Walgelijk bedrijf. Ze hebben snel vooroordelen en stellen op basis van hun vooroordelen, vragen die een gigantische inbreuk op je privacy zijn. Hondsbrutaal als je het mij vraagt. Ik ben permanent diep teleurgesteld in ze. Mij zijn ze in ieder geval kwijt, tot nooit meer.

Raad eens
18-07-2022

Ik heb al jaren een reis/annuleringsverzekering en tot mijn tevredenheid . Laatste beroep op annulering was na een ongeluk,waardoor wel op vakantie zou kunnen gaan , maar dat mijn plannen daar om veel te wandelen niet door kon gaan. Dat heb ik uitgelegd en daarom werden toch al mijn reis en verblijfkosten en parkeerkosten vergoed en ook die van mijn zus,omdat ik alle boekingen had gedaan. Ze vroegen niet eens naar de reisverzekering van mijn zus, hoewel mijn zus daar bij haar verzekering een beroep op kon doen.

Enig minpuntje is dat na een online melding ze niet snel reageren maar na mijn telefoontje werd het direct afgehandeld

JaBa
03-07-2022

Eindelijk een verzekering waar je ook verzekerd bent.

Na de meest dramatische ervaringen bij bedrijven zoals aon, anwb, unigarant, sns en meeus nu zowaar een verzekeraar die niet probeert overal onderuit te komen.

Wat een opluchting.

Carol
18-05-2022

Kan 0 sterren ook?

Waardeloze verzekeraar. Ze geven zichzelf een 8,9 voor klantenbeoordeling, maar dat is makkelijk als je jezelf punten mag geven. Bij mij scoren ze iig niet hoog. Tel. onbereikbaar, vergoeden nooit wat door te schermen met de kleine lettertjes. Na 30 jaar ellende ga ik weg bij deze uitknijpers. Ze moeten zich schamen voor hun slechte service en schadevergoedingen, waar je bijna nooit recht op schijnt te hebben! Ik had veel eerder weg moeten gaan!

Nb. een schade ( door lekkage ) die ik bij ze gemeld heb en volledig door hun klusteam afgehandeld zou worden. Terwijl er NIKS afgehandeld is, ontvang ik wel een mail met een enquete hoe ik de afhandeling heb ervaren. Nou 2 mei gemeld, na 2 weken nóg steeds niks vernomen! Ze mogen echt de pot op van mij. WAARDELOOS!

Ray
13-05-2022

Stichting Achmea rechtsbijstand (SAR) is onbetrouwbaar gebleken. Ik heb al maanden een geschil met de SAR over het kostenbudget bij de SAR weet men zogenaamd niet of en hoeveel budget er voor mijn zaak beschikbaar is.

Ondanks dat ik als gesprekspartner o.a. digitale opname heb gemaakt van uitspraken en afspraken, weet men zich niet aan gemaakt afspraken te houden. Mijn advocaat maakt overuren aan de discussies met de SAR tijd en geld welke eigenlijk aan de aangebrachte zaak zou moeten worden besteed. Ondertussen loopt mijn geschil met de wederpartij hierdoor ernstige vertraging en schade op.

UIt transcripties (slecht een selectie) blijkt dat de behandelaar van de SAR op 22 december 2021 herhaald toezegt om telefonisch contact op te nemen met de advocaat omtrent het budget. En de SAR vervolgens op merkwaardige wijze op 18 januari 2022 zich op het standpunt stelt dat dit nooit gezegd is en dat alles verkeerd is opgevat …terwijl in ondubbelzinnige bewoording. klip en

Michiel
05-04-2022

Eind februari storm schade gemeld. Melding nog steeds niet in behandeling genomen. Telefonisch is Centraal Beheer niet bereikbaar, wachttijd is altijd meer dan een uur. Terugbelverzoek ingezet, maar niet teruggebeld op aangegeven tijdstip. Al 2x officiele klacht ingediend via website, ook daar wordt niet op gereageerd.

Marja
01-04-2022

Had een hoge pet op van Centraal Beheer ivm vlotte afhandeling autoschade in het verleden. Maar wat een enorme teleurstelling nu ik voor de eerste keer een schade heb aan mijn inboedel door wateroverlast. Op alle mogelijke manieren heb ik offertes ingediend, maar krijg geen enkele reactie. Net een klacht ingediend, maar ook daarop verwacht ik geen reactie. Elke dag krijg ik te horen dat de wachttijd aan de telefoon langer dan een uur is. Neem dan meer mensen in dienst zou ik zeggen. Wat een deceptie. Een kleine troost om te lezen dat ik niet de enige ben die zo wordt behandeld.

Arzu
25-03-2022

Als je een verzekering wilt afsluiten staan ze in de rij en max 5 minuten heb je iemand aan de lijn.

Heb je een vraag, schade melden? Ik probeer al precies een week elke dag 3x 60 minuten per keer in de wacht om iemand aan de lijn te krijgen. Al een week krijg ik te horen dat de wachttijd langer dan een uur is. Onzin geloof er nu niks meer van. Kan toch niet. Elke werkdag 8 uur pwr dag wachttijden zo lang en niemand aan de lijn kunnen krijgen. Wij gaan alles binnenkort oversluiten, zijn er nu echt klaar mee.

17-03-2022

Rechtsbijstandverzekering van Centraal Beheer heeft een dure zaak in het buitenland volledig voor mij vergoed.

Ian
25-01-2022

Zeer zwakke maatschappij. Al mijn verzekeringen opgezegd en raad het iedereen in mijn netwerk actief af ooit met deze partij in zee te gaan. Een heel ingestudeerd verhaal waarom ze mijn laptop die door kortsluiting stuk ging en pas 2 jaar oud was niet zouden vergoeden. Als mijn koelkast erop gevallen zou zijn zouden ze het wel vergoed hebben. Dat zou in de kleine lettertjes staan.

Ik betaalde meer dan 25 euro premie per maand voor verschillende verzekeringen en was al jarenlang klant. De kosten voor de laptopreparatie bleken achteraf 59 euro te zijn. Zeer slechte partij.

13-01-2022

Afsluiten van een verzekering gaat perfect, maar de afhandeling na een schade op je woonverzekering is een ramp. Er is sprake van een volgens mij kleine waterschade, die ik al meer dan een maand geleden heb gemeld. Helaas is zowel de oorzaak van de schade (is wel bekend) en de schade zelf nog steeds niet opgelost. Ik heb inmiddels een document van 6 pagina's naar CB gestuurd met mijn reactie.

Silvia
27-12-2021

Vandaag met Centraal beheer inboedelverzekering gebeld over waterschade door lekkage CV ketel aan matras en zwaartedeken van onze autistische zoon en wil echt groot compliment achterlaten voor de snelle en nette afhandeling. Bedankt Centraal beheer. Echt ontzettend goed en snel geholpen.

Henrica
24-12-2021

Centraal beheer bied huishoudelijke hulpen aan ,maar als je een PGB

hebt kan dat niet ,als klant van centraal beheer vind ik dat erg vervelend. Met budget moet het toch ook te regelen zijn.

Vriendelijke groet,Mevr.Otten

Spencer
08-12-2021

Jammer om zo veel negative reviews te lezen. De rechtsbijstand verzekering beviel me eigenlijk heel goed. Ze waren goed bereikbaar en ik kreeg snel nadat ik contact had genomen een specialist en daarna een advocaat toegewezen. De advocaat bleek een goed ervaren jurist te zijn op het gebeid van huurder/ verhuurder dispute. Inmiddels heeft de advocaat mij bijgestaan in de rechtszaak en de rechtszaak is in mijn voordeel beoordeeld. Kortom, ben super dankbaar dat ik mijn rechtsbijstand verzekering bij Achemea heb gesloten en de advocaat mijn zeer goed heeft geholpen.