Centraal Beheer reviews

3.3

Thomas
12-02-2021

Afzetterij

Reparatieverzoek gedaan via Centraal Beheer klushulp voor loodgieter. Had gekozen voor uurtarief want was niet duidelijk wat voor soort reparatie het was. Afspraak snel gemaakt en loodgieter kwam snel. Aardige man, was binnen kwartier klaar. Daarna nota van Eur 106! Enige materiaal was een rubbertje, rest uren en service fee van Eur 15!

Laatste keer via Centraal beheer!

Duncan
02-02-2021

Geen cv onderhoud

Via web afspraak gemaakt voor cv onderhoud keurig bevestiging gekregen. dag voor afspraak nog een bevestiging om daarna sms te krijgen van monteur dat hij niet kan gelijk ander bedrijf gezocht en daar afspraak gemaakt. dit verwacht je niet van zo'n groot bedrijf erg jammer

An
25-01-2021

Niets gedaan

De klusman die ik had geboekt kwam binnen om te zeggen dat hij het werk niet kon uitvoeren. Kosten: eur 80,-

Yasin
23-01-2021

Kortaf met je

Heb al mijn verzekering bij cba lopen. Mijn auto had ik geschorst en wilde hem weer op weg hebben. Bel ik ze op met de mededeling of mijn auto in een film scene mag gebruikt worden. Krijg ik te horen na overleg met zijn collega dat de auto niet verzekerd kan worden. Heb duidelijk gezegd dat de producent een overeenkomst heeft gestuurd en de auto zelf ook gaat verzekeren en ALLE eventuele schades op zich neemt. De verzekering was bedoeld dat ik met de auto naar de filmset te kunnen rijden en terug naad huis te kunnen rijden. Zeggen ze dat ik de auto op hun naam moet zetten en zo door de film producent moet verzekeren. Dus me auto moet dan 3 eigenaren bij hebben om hem ff uit te lenen. Vind dit wel absurt. Niet reëel meedenkend en kort door de bocht. Helaas heb ik me andere verzekering ook opgezegd. Was tevreden tot vandaag contact te hebben gehad.

SJ
14-01-2021

Goede service!

Klushulp cv ketelreparatie

Let op Algemene Voorwaarden bij Spoedaanvraag (Monteur zelfde dag). Deze Aanvraag kun je niet annuleren ontbinden. Je betaald 75%. Toelichting; door uitlopen van andere klus kon Klushulp monteur niet binnen afgesproken tijdslot komen. (17-18u) Geen punt. Aangegeven dat ik op zoek ging naar andere monteur. netjes geannuleerd. Klushulp rekening: 106.-

Agnes
04-01-2021

Geen gehoor

Zowel telefonisch als op mails geen of een late reactie. "we hebben het druk" (te weinig mensen, Corona, veel schadegevallen), is elke keer het antwoord van de telefoniste. Meerdere keren tot meer dan een uur in de wachtrij gestaan en nog niemand anders dan de telefoniste gesproken. "U wordt binnen 5 tot 10 werkdagen teruggebeld." Daar schiet ik natuurlijk niets mee op als ik een dringend probleem heb.

Wij stappen binnenkort over naar een andere partij. We hebben 15 jaar betaald, nooit aanspraak gemaakt op rechtsbijstand en nu staan we in de kou.

31-12-2020

Klushulp niet op komen dagen

Ik heb 2 keer gebruik gemaakt van de service. De eerste keer was de kwaliteit redelijk. De tweede keer is de persoon niet op komen dagen. Ik ben niet gebeld geen bevestiging gekregen maar wel naderhand een rekening van 37,50 makkelijk verdienen zo! Oplichterij

Luuk
31-12-2020

Klusser is niet op komen dagen

Vandaag tussen 8 en 9 uur afspraak via klushulp. De betreffende klusser is echter niet komen opdagen, en bleek later ook niet bereikbaar.

Twee sterren omdat de klantenservice vriendelijk was en later netjes volgens afspraak heeft teruggebeld. Omdat het niet lukte op dezelfde dag iemand anders te sturen (vooruit, het is oudjaarsdag) en ik ondertussen andere reacties had gelezen op deze website (mn geschrokken over het gebrek aan kennis en kunde, al vertelde degene van de klantenservice mij dat alle klussers diploma's moeten overleggen), besloten de klus te annuleren.

24-12-2020

Mijn eerste ervaringen met Centraal Beheer is dat aanvragen pas worden opgelost na klachten.

Nooit meer de klushulp

Vanwege lekkage in de meterkast, en ik op het werk zat, heeft mijn vrouw de klushulp met spoed ingeschakeld. Die zou om 16 uur komen maar om 15.30 uur gaf hij telefonisch door dat hij om 19 uur zou komen. Toen ik thuis kwam zag ik dat het zelf was op te lossen dus de klushulp geannuleerd.

Kregen wij daarna een factuur van 84,34 omdat men vind dat er kosten zijn gemaakt voor het bemiddelen van een monteur. De monteur liep toch al ruim drie uur uit zijn tijd, dus het is niet dat hij derving heeft aan inkomsten. Toch vind Centraal Beheer dat er kosten zijn gemaakt voor bemiddeling. Bijna 85 euro voor een telefoontje die Centraal Beheer met de monteur heeft gepleegd vind ik meer een vorm van chantage dan vergoeding van inkomstenderving!

En als de monteur belt met de mededeling dat hij drie uur uit zijn tijd loopt dan zou ik de annulering eerder als een bedankje willen zien dan ook nog eens 85 euro te moeten betalen. Wat een vervelende houding neem je dan aan naar je klant, en dan omschrijf ik het maar netjes! 85 euro om niets te hoeven doen!

Lydia
18-12-2020

Waardeloos!

Twee amateur klussers kwamen mijn wasemkap monteren en een lamp ophangen.

De wasemkap is met plastic en al scheef aan de muur geboord, en de lamp is opgehangen nadat er eerst een enorme kortsluiting werd veroorzaakt.

Deze klushulp zou ik op geen enkele manier aan iemand willen adviseren, want de schade wordt nu vervolgens ook niet vergoed!

René
10-12-2020

Verzekert zijn heeft weinig zin bij Centraal Beheer

Contact opgenomen betreft hinder van boom buren welke bijna het gehele dak in de schaduw brengt waar zonnepanelen op gelegd gaan worden, zaak aangekaart bij Centr. beh. zaak ook aangenomen en na in contact met juridische afdeling krijg ik te horen dat ik bewijs moet leveren dat ik aangeleverd hebt doormiddel van foto's waar schaduw veroorzaakt door bewuste boom, nu willen ze meer bewijs aangeleverd hebben? wat kan ik meer doen dan bewijs d.m.v foto's waar duidelijk schaduw op te zien is veroorzaakt door bewuste boom, kortom nu meer een strijdt met mijn verzekering welke ik inmiddels al meer dan 40 jaar hebt dan met buren, wat heb je aan een verzekering welke niet voor je zaak opkomt? de boom staat binnen de 2 meter van de erfgrens wat wettelijk bepaald is, wimpelen de zaak simpelweg van de hand, waardeloos!

Ivo
08-12-2020

Verplichting niet nakomen

Een aantal maanden onderweg nu om ervoor te strijden om mijn eigen rechtsbijstand, waarvoor ik al jaren netjes mijn premie betaal (ik kom mijn verplichtingen namelijk wel na), te claimen en mij bij te staan in een juridisch geschil.

Door fouten bij de andere partij sta ik niet op een overeenkomst (terwijl deze partij dat in latere communicatie toegeeft, erkent dat dit foutief is gegaan en mijn naam derhalve wel op de overeenkomst had moeten staan). Dit wordt door Achmea gebruikt als ontsnappingsclausule om mij niet bij te hoeven staan om mij bij mij te staan.

Voor mijn gevoel heb ik de betaalde premie dus jarenlang in een bodemloze put gegooid. Op moment dat ik hen nodig heb, geven ze niet thuis.

Zeer teleurstellend en neigt richting het asociale om op deze manier onder hun verplichting uit te komen.

Zeker geen rechtsbijstandsverzekering bij afsluiten want je gooit je geld weg in deze.

07-12-2020

Slechte communicatie van Centraal Beheer

We hebben een opdracht geplaatst voor het vervangen van een kraan. Binnen een dag een bevestiging wanneer hij komt. Vrije middag voor opgenomen. Op het moment zelf blijkt de betreffende man er niet te zijn. Na afloop van de afgesproken klutsei Centraal Beheer gebeld. Klusser die gereageerd had blijkt niet meer voor hun te mogen klussen. Ze beloven het dezelfde dag nog op te lossen of mij te bellen, mocht dat toch niet lukken. Niets meer gehoord. Ik ga een factuur sturen voor de opgenomen vrije dag. Centraal Beheer onwaardig dit.

Esther
24-11-2020

Plaatsen plinten

Op vrijdag zou een vakman plinten plaatsen. Helaas geen vakman. Na heen en weer bellen zou er zaterdag tussen 8 en 9 een vakman komen. Om 9 uur belt de"vakman" dat hij eerst naar de bouwmarkt moet voor gereedschap en dat hij rond 11 uur aanwezig is. Helaas dus niet voor de verhuizing zoals afgesproken. Hij is er om 12 uur, maar is geen vakman want hij heeft nog nooit plinten gelegd, alleen bij vrienden. Hij is eigenlijk elektricien. De eerste plint kon hij pas na 3 kwartier plaatsen, echter deed hij de lijm aan de goede kant. Na een uur was het een groot drama met tekort aan plinten en niet strak geplaatst. Heb hem maar weggestuurd. Klacht ingediend bij centraal beheer, maar nooit geen reactie ontvangen.

Ga nooit in zee met centraal beheer!

Sam
18-11-2020

Achmea Rechtsbijstand om niet te hoeven uitkeren!

Zaak aangemeld bij Achmea over verhuurder. Achmea stelt dat het een zakelijke claim betreft terwijl dat aantoonbaar niet zo is. (tot twee keer toe aangetoond) Kortom, verzeker jezelf niet bij Achmea, coulance kennen ze niet, communicatie is drama en ze zullen er alles aan doen om je niet te helpen! TIP: Als dit jou ook overkomt kun je overstappen naar een andere maatschappij zonder inachtneming van de 3 maanden wachttijd.

Guido
28-10-2020

Centraal Beheer: Zeer starre, oncoulante en onvriendelijke schade afhandeling

30 jaar verzekerd geweest bij Centraal Beheer met een uitgebreid verzekeringspakket (8 verzekeringen). Nu bij een reisschade een meningsverschil over een bedrag van € 18.35 (18 euro en 35 cent). Zeer starre, harde, klantonvriendelijke, niet coulante benadering van de afdeling klachtenbehandeling. Men laat je liever al je polissen opzeggen, met een totale premie van ruim € 2400,- per jaar dan dat men overweegt om enige coulance toe te passen voor een bedrag van € 18.35. Men past gewoon een korting op een schadeuitkering toe omdat de leeftijd van een gestolen product, een gewoon gebruiksproduct onvoldoende is bewezen. Er is geen aankoopnota meer aanwezig! Ik ben hierdoor het vertrouwen in Centraal Beheer volledig kwijtgeraakt. Je vraagt je dan af hoe de opstelling van Centraal Beheer zal zijn bij een eventuele volgende schade, als het niet om zo’n flutbedrag gaat. Ik moet er niet aan denken dat ik dan, naast alle ellende die een gebeurtenis met zich meebrengt, weer zo’n discussies zou moeten voeren met iemand die zich niet kan/wil inleven in een situatie. De keuze is aan u of u daar wel op zit te wachten. De slogan van Centraal Beheer “ Hulp nodig, we staan altijd voor u klaar. “ geldt blijkbaar niet voor alle medewerkers van Centraal Beheer.

Even Apeldoorn bellen. misschien liever niet!

Brenda
29-10-2020

Zonder review was dit niet zomaar gelukt

Factuur voor lamp die nooit is opgehangen

De electricien smste mij op zondag. Op die maandag (morgen dus) zou hij niet kunnen (wij hadden voor die maandag aangegeven). Aanvankelijk dachten wij okee, dan de zaterdag erop. Er volgde een tweede sms van een electricien dat hij de maandag kon komen. Bleek dit dus dezelfde electricien te zijn! Wij besloten toch de zaterdag niet te doen en hij zei prima en maandagavond annuleerde ik de opdracht. De maandag was immers voorbij. CB stuurt doodleuk een factuur voor het ophangen van een lamp die dus nooit is opgehangen. Dat wil ik niet betalen en nu zijn de rapen gaar. Vrij agressieve mail terug dat ik dit moet betalen: "U annuleerde uw klus minder dan 24 uur van tevoren

Tot 24 uur van tevoren kunt u uw klusafspraak gratis annuleren. U annuleerde uw klus minder dan 24 uur van tevoren. Wij hebben kosten gemaakt om een vakman te vinden. En de vakman heeft in zijn planning al rekening gehouden met uw klus. Daarom kreeg u van ons een rekening. Dit staat ook in de Algemene voorwaarden waarmee u akkoord ging toen u de klus boekte.

U bent akkoord gegaan met onze voorwaarden

U boekte uw klus via onze website. Hiermee gaat u akkoord met de rechten en plichten van onze voorwaarden."

Denk na voordat je hun benadert!

23-10-2020

Klushulp

Schandalig. Trap hier niet in want je wordt belazerd. De rekening krijg je dubbel want je kan alsnog op zoek naar een betrouwbaar bedrijf.

Het zaakje dat CB voor je inschakelt is anoniem. Dus het maakt de clown ook niet uit hoe je over de ‘service’ denkt. Hit en run.

Ruby
06-10-2020

Onbehoorlijke en niet vakkundige electricien

3 x niet op afspraak verschenen, 1 x wel en 1 x toen hij wist dat we niet thuis waren. Niet passend materiaal gebruikt. Zelf opgelost. Wel betaald, stom dat ik getekend had voor akkoord.

Patricia
03-10-2020

Stop- contact!

Slechte ervaring met een gestuurde elektricien. De vraag was het verplaatsen van twee stopcontacten naar hoger op de muur. Er moest een contactdoos komen van 4 horizontaal aangesloten eenheden incl een dimmer en aan-uit knop. De man wilde in de muur gaan boren maar ik vroeg: moet dat niet even op waterpas gecontroleerd worden? Hij had geen waterpas, ik haalde de mijne. Er werden 4 gaten geboord op een rij. Die bleken later te ondiep. Met een soort kango boorde hij ze nog verder uit waarbij ik moest assisteren. Achteraf waren de rechter gaten nog steeds niet diep genoeg want de boel zit niet strak tegen de muur. De aan-uit-knop zat verticaal, of ik daarmee kon leven? Nee, dat wil ik wel hebben zoals het hoort. “O, maar dan moet ik het weeer openmaken”. De gaten waren te groot, dus werd de afdekplaat aan de muur gekit (slordig). De dimmer draait niet soepel. De aan-uit-knop gaat wat stroef. Aan de andere kant van de muur (in de meterkast) werden de verplaatste elektriciteitsdraden onafgewerkt en dus onveilig vastgetikt met een klemmetje. Door meerdere gemaakte vergissingen duurde de ingreep lang. Achteraf: “ Ik hoop dat u tevreden bent”. Ik stamelde “ nou uh, nu even niet”. Maar ik was niet standvastig genoeg en tekende toch voor akkoord. Ik ben niet zo assertief. Maar gevoelsmatig wist ik wel dat het niet deugde. Ik had de klus uitbesteed om mijn vriend te ontlasten. Die was heel boos over het resultaat. Uit fatsoen ( ook zoiets) heb ik betaald, een kleine 160 euro. Ik heb een klacht ingediend. De eerste reactie was: we sturen dezelfde klusjesman weer langs. Maar die wil ik niet meer over de vloer en niet meer zien. Ik heb uiteengezet waarom ik de vakman onbekwaam vond en voorgesteld dat er een zeer bekwaam persoon moet komen om de hele boel te herstellen, zodanig dat de set tegen de muur zit hoe het hoort, en de afdekplaat geklikt in plaats van vast gekit. Ze zouden gaan overleggen. Geen duidelijkheid over een tijdsbestek. Inmiddels twee weken geleden. Mijn klus ligt stil: het opknappen van mijn halletje, waartoe het verplaatsen van de stopcontacten de eerste stap was. Nu heb ik niet alleen een klacht over de resultaten van de klus maar ook over de klachtafhandeling. Het is een dramatische ervaring! Noooit meer!