Centraal Beheer reviews

3.3

JW
03-10-2020

Zoek nog even door naar een betrouwbare elektricien.

Ik heb het nog nooit zo zout gegeten. Door een lekkage was de groepenkast volgelopen en de hoofdzekering eruit geklapt. Klushulp ingeschakeld voor 112 euro! De Klushulp van Centraal Beheer (Roamler Tech) kwam en oordeelde dat de kast en alle automaten vervangen moest worden. Dat kon hij de volgende dag voor ons doen en zou ons een offerte sturen. Later werd ik door hem gebeld dat het 1.100, - ex BTW zou kosten. Met de door mij gewenste uitbreidingen 1.400, - ex. BTW. Ik zei dat ik dat zou overleggen met de verzekering. Die vond het bedrag schandalig hoog ("als hij thuis gaat lunchen en die tijd meerekent, dan kan het maximaal 900, - inclusief BTW zijn). De elektricien gebeld met dat verhaal, maar hij wilde er niet van weten. Hem verteld dat we die avond toch door zouden gaan (want stroom moeten we hebben en veel elektriciens hebben het erg druk. vervolgens kregen we te horen dat hij zou kijken of hij de volgende dag kon, anders werd het vrijdag en toen appte hij dat hij helemaal niet meer kwam!? Je zult maar zonder stroom zitten.

De volgende dag een klacht neergelegd bij Centraal Beheer, de behandelaar was redelijk geschikt over de manier waarop ik was behandeld en nog meer toen ik de appjes had voorgelezen die ik van de elektricien had gekregen toen ik hem had gemeld over de klacht (ik vond dat correct om bij hem te melden).

Vandaag krijg ik een mail dat ik mijn rekening gewoon moet betalen, omdat de elektricien mij had geadviseerd. Over zijn gedrag geen woord.

Een andere elektricien heeft net een nieuwe groepenkast geïnstalleerd. Hij heeft er een uur over gedaan. Met voorrijkosten is dat twee uur = max. 190, -. De volledige kast kost met op internet 405, - Totaal dus 600, - inclusief BTW!

Dat je iets meer betaalt omdat het een spoedklus is begrijp ik, maar meer dan het dubbele heeft veel weg van cowboy-praktijken.

Het zou met niet verbazen als ik niet de enige ben die dergelijke voorstellen heeft gekregen.

Arjan
10-09-2020

Waardeloos Roamler tech, Centraal beheer gooit naam te grabbel.

Eerste afspraak: monteur niet opkomen dagen halve dag verlof naar de maan.

Tweede afspraak: Monteur van Roamler Tech heft na anderhalf uur kijken probleem niet gevonden en opgelost.

Kosten 129 euro.

Antwoord Centraal beheer over klacht:

Monteur kan niet vantevoren weten dat hij het niet kan oplossen. U moet gewoon betalen 'vakman' en wij hebben kosten gemaakt.

Meneer Erwin Leeuwerink
09-09-2020

Overzichtelijke website en goede behulpzame service

Heel duidelijk en je vind meteen wat je zoekt en goede service

ME
09-09-2020

Klushulp

Wij hadden een klushulp gevraagd voor het trekken van een internetkabel.

De klushulp een dag te vroeg op een ongeschikt tijdstip met een vreemd verhaal dat hij op de gewenste dag niet kon en het was onduidelijk hoe lang de klus zou duren. Daarop hebben we de klushulp geannuleerd en kregen we een factuur van 59 euro. Ondanks meermalen contact blijft centraal beheer bij het standpunt, er is een klushulp geweest dus moet je betalen.

Pietjepuk
06-09-2020

Schakel niet de klushulp in!

Ik had een kleine klus die ik graag gedaan wilde hebben. Ik schakelde de klushulp in voor 2 dagen kater. Zo gezegd zo gedaan.

Er werd bericht dataverkeer klusjesman zou komen twee dagen kater tussen 9.00 en 10.00 uur. De klusjesman bende en vroeg mij een filmpje te maken van de klus. Vervolgens kreeg ik een appje dat dit 450 euro zou kosten. Een schandalig hoog bedrag. Later Een andere offerte opgevraagd, klus voor 150 euro geklaard.

De klusjesMan appte bovendien dat hij niet op het door mij en door centraal beheer bevestigde dag en tijdstip kon, maar op zijn vroegst een week later.

Ik heb gezegd dat wij hier niet mee akkoord zijn. Klushulp daarom geannuleerd. Prompt kreeg ik van centraal beheer een betaalverzoek van maar liefst 60 euro!

Dat is makkelijk verdient. Gemaild dat ik niet bereid ben om dit te betalen, maar zoals te verwachten een slap antwoord dat het een marktconforme prijs is. Dus als je klushulp inschakelt, kan de klusjesman vragen wat hij wil, zelfs als hij geen tijd heeft. Want je betaalt sowieso 60 euro.

Nooit aan beginnen dus!

Annet
31-08-2020

Geen contact met klantenservice te krijgen

Al een paar dagen bezig om in contact te komen met Centraal Beheer. Eerst geprobeerd om via mail een schademelding te doen, maar steeds als de foto’s bijna geladen waren, eruit gegooid vanwege veiligheidsoverwegingen.

Via app een melding gedaan, gelijk bericht dat het niet gedekt is, zonder verdere informatie te vragen. Vandaag de hele dag in de wacht gestaan, maar nog steeds niemand gesproken.

Eef
21-08-2020

All Risk is lang niet altijd All Risk

Voor de inboedelverzekering gekozen voor Centraal Beheer ivm de All Risk Dekking.BIj de reclame uitingen staat dat bijna alles wordt gedekt, zelf als je dingen laat vallen. Als voorbeeld geven ze nog dat als je aan het verven bent en je een pot verf op je vloer laat vallen dit gedekt is. Ik was de deur van mijn koelkast aan het stellen en deze viel naar beneden, deur kapot en vloer beschadigd. Wat denk je? Geen dekking omdat er in de kleine lettertjes staat dat als je aan het onderhoud van je woning bezig bent er geen dekking is. Verven van je woning is blijkbaar geen onderhoud. Let dus op mensen met afsluiten van deze verzekering bij Centraal Beheer

Guy
31-07-2020

Premie opstal en inboedel 150% verhoogd (zonder overleg)

Nadat we een nieuw huis hadden gekocht en tijdelijk met 2 huizen zaten heb ik CB gebeld ivm de inboedel en opstal. Er kwam een redelijk premie voorstel.

Na verkoop oude huis kwam er bij de premievervaldatum een nieuwe polis. De premie was 250% van de oude polis (verhoging 150%). CB gebeld, men gaf aan dat het geen fout was maar een nieuwe premie berekening. Klacht ingediend via Consumentenbond forum. Klacht werd vrijwel direct als afgehandeld vermeld (alleen met mij niet afgehandeld). Conclusie CB en Consumentenbond werken ook samen, zonder zaken op te lossen. Een paar weken later werd ik na mailing gebeld door een CB "product specialist". Mijn vraag: leg eens uit hoe dit kan. Antwoord: hij had het geval bekeken, er was een nieuwe premie berekening en de meeste klanten hadden een verlaging gehad (hahaha) en sommige waaronder ik een kleine verhoging. Tweede vraag: is jullie software niet zo slim omdat te melden zodat jullie klanten dit vooraf kunnen uitleggen. Antwoord: nee.

Ik heb opgezegd ivm premieverhoging en een verzekering gevonden die het gewoon weer voor de oude premie doet.

Twee weken later werd ik door de consumentenbond gebeld met de vraag of ze mijn verhaal in hun clubblad mochten gebruiken. Onvoorstelbaar wat een ethiek bij de heren verzekeraars en consumenten behartigers.

24-07-2020

Altijd goed, wel duur

Al jarenlang hier een autoverzekering en rechtsbijstand. Diverse schades gehad, altijd snel en goed geholpen, ook bij wat complexere zaken. Zeker niet de goedkoopste, maar dan heb je ook wat.

SanderenSonja
21-07-2020

Waardeloze behandeling in deze tijd

Waar we niks van krijgen moeten procederen om ons geld terug te krijgen

Wij betalen en geen medewerking van gene kant

Veel praten van de klantenservice maar uiteidelijk geen coulance

Len
08-07-2020

Centraal Beheer All-risk autoverzekering is nutteloos

16 december 2019 heb ik een aanrijding gehad met een bestelbusje. Mijn voorganger stond ineens stil en ik zat iets te dicht op hem om op tijd stil te staan. Ik ben toen met Max 10 km per uur (als het niet minder is) tegen zijn trekhaak aangereden. We zijn gelijk gestopt en hebben schadeformulieren ingevuld. Bij mij was vooral de grill van mijn auto beschadigd en het nummerbord wat verbogen. Bij mijn tegenpartij was geen zichtbare schade. Ik heb mijn schade zelf betaald en bij tegenpartij geïnformeerd of er schade was. Tegenpartij had het over een beschadigde bumper maar wenste verder geen contact meer. Hij zei dat de verzekeringsagenten het onderling zouden regelen. Ik heb vanaf dec 2019 contact gezocht met mijn eigen verzekering (Centraal Beheer Achmea) maar kreeg steeds te horen dat de persoon die mijn schade behandelde niet aanwezig was en ik haar het beste kon mailen. Na meerdere mails en telefoontjes kreeg ik te horen dat ik inmiddels een andere contactpersoon had. Hierbij hetzelfde verhaal. Na nog een aantal keer bellen had ik eindelijk de persoon aan de lijn die nu over de schade ging. Hij vertelde mij dat de materiële schade zou worden toegekend maar letselschade nog onderzocht werd. Rechtsbijstand inschakelen was volgens hem nog niet nodig.Als ik in sept 2020 nog eens terug zou bellen zou er vast meer bekend zijn.

Een maand later probeert Centraal beheer ineens een premie van 220,- euro te incasseren (80 euro meer). Ik moest zelf gaan bellen om er achter te komen dat ik -5 jaar in schade ben terug gegaan en maandelijks 210 ipv 130,- moet gaan betalen. Zonder mij iets te melden is de letselschade toegekend aan de tegenpartij en laten zij mij opdraaien voor de kosten. De reden:

'' Door het ongeval heeft uw tegenpartij enige tijd klachten met hinder ondervonden. Met gevolg dat er schade / kosten is ontstaan. Gelet op de verstrekte informatie en gegevens is er voor ons geen reden om de geclaimde letselschade in twijfel te trekken.

Wij betaalden aan uw tegenpartij in verband met de letselschade een bedrag van totaal € 2.250,00.''

Terwijl meneer doodleuk zegt ' maakt u zich geen zorgen' u hoeft nog geen rechtsbijstand in te schakelen. Als u in sept een keer belt om te informeren is dat goed.

Centraal beheer doet niks voor je als verzekerde en communiceren niet eens. qua cijfer geef ik ze een 1!

Afz Lenneke Knitel

06-07-2020

Absurd voor woorden

Ik ben al vanaf mijn 18-de klant van centraal beheer, ben nu bijna 62.

Heb vorige week ( 2 juli 2020 ) een andere auto gekocht en direct doorgegeven dat we hem 4 juli gaan ophalen. Zoals altijd nam ik aan no problem.

Maar. 4 juli nog effe gebeld of het was geregeld en of weg kon rijden. Oude auto was gevrijwaard en nieuwe auto stond ook 2 juli al op mijn naam.

Ik kreeg te horen dat ik niet verzekerd was en dus niet kon gaan rijden. U snapt, ik erg boos daar komen ze mee als ik zelf informeer.

Waarom konden ze niet zeggen, maar ik was geweigerd. Ik zou dat binnen 3 werkdagen te horen krijgen,

Maar ik moet gaan rijden! Niks aan te doen, we weten niet waarom en kunnen u niet helpen ( let wel, ruim 40 jaar klant )

Altijd premies netjes betaald en heb daar ook woonhuis opstal en inboedel en reisverzekering.

Geinformeerd bij een zwager die 40 jaar lang een assurantiekantoor heeft gehad heeft dit nog nooit meegemaakt. Een ex-werknemer die voor zichzelf is begonnen heeft dit nog nooit meegemaakt!

Na nog een aantal keren gebeld te hebben en gebeld te zijn door centraal beheer, kunnen ze mij nog steeds niet vertellen waarom.

Ik heb een de laatste ( die ik goed ken ) gevraagd om het te regelen en deze belde mij na 20 minuten dat de auto verzekerd is en ik gewoon gaan rijden.

Dus centraal beheer, u verliest een trouwe klant door het domme optreden van uw medewerkers.

Michael
01-07-2020

Apatische klantenservice

Enorm slechte klantenservice met apatische medewerkers. Willen je totaal niet tegemoetkomen om hun eigen fout recht te zetten. Waardeloos, geen zaken doen met dit bedrijf

Jg
29-06-2020

Wijzigen tegenrekening

Lang geleden toen het spaarloon nog bestond had (kreeg) ik een bankrekening bij, nu, Centraal Beheer.

Daar staat nog een x bedrag op en dat wil ik overmaken naar een andere bankrekening. Op zich appeltje-eitje maar niet bij CB, want daar staat een reeds lange tijd geleden opgeheven tegenrekening vermeld.

Op de site van CB staat , heel handig, een optie om deze tegenrekening te veranderen. Alles Ingevuld, enter knop en klaar. Helaas, dan popt er op ; de tegenrekening kan hier niet aangepast worden ( waarom dan GRR wel de optie bouwen), dan maar via de chat verder, de chat robot heet ook een IQ van onder nul, deze geeft overigens ook 10x aan dat een tegenrekening via de site aangepast kan worden. Nu heel veel zinloos heen en weer gechat met de robot eindelijk een medewerker. Die geeft aan dat ik een mail moet sturen . Mooi , ook gedaan, maar er gebeurt niks , dan ontvang ik na 5 dagen een mail. Er is nog 1 extra document nodig, deze gelijk gemaild. Resultaat ; NUL. Vorige week eerst weer een kwartier door de chat robot heengeworsteld, uiteindelijk weer een medewerker ( Larissa, heeft mij prima geholpen) en deze geeft aan , er is een brief onderweg ik denk per fietskoerier want nu 2 weken verder nog niets ontvangen , oké, ik woon in Frankrijk, maar daar wordt ook gefietst. Vandaag weer een gevecht met de chat robot, ik heb verloren want chatten met medewerker kan niet en als ik bel ben ik niet de vriendelijkste (meer) dus dat is een is een sleht plan. Kortom , waardeloos

Oscar
27-06-2020

Schade herstel van een inbraak.geduld is een schone zaa

Inbraak was vervelend, zeker bij een 80er jatten inwoner van ons appartementencomplex, wij konden kiezen in natura of in eigen beheer met een eigen risico van € 250,00. Ok. Q-build. Ging het doen, ramen ingemeten besteld, paste niet, terug naar de werkplaats, glas kwijt, kwam later en gemonteerd paste de sluiting niet, zonwering zatook nog vastm ander bedrijf erbij om het op te lossen, uiteindelijk na ruim 3 maanden was het zover dat de schilder kon komen, deze heeft het perfect afgewerkte het ziet er weer keurig uit. Het heeft bij elkaar net geen 4 maanden geduurd, pfffff.

06-07-2020

Sinds webcare zich ermee heeft bemoeit is alles goed verlopen.

Komt goed garantie klushulp, ha ha ha ???

Middenin de klus wordt de opdracht geannuleerd. Daar sta je dan met een een niet afgemaakte kluspunt de komt goed garantie, vergeet het maar jestaat in de kou. zoek het maar uit zoek maar een andere klusjesman wij hebben niemand. Eens maar nooit weer!

Familie
24-06-2020

Annuleren hartoperatie

Wij hebben onze vakantie al een half jaar geleden geboekt en een aanbetaling gedaan. Nu staat onverwachts mijn moeder op de wachtlijst voor een open hartoperatie. Heb net Centraal Beheer gebeld wat te doen als dit in onze vakantie valt (er is een wachtlijst waar we geen invloed op hebben) tot mijn verbazing valt dit niet onder de annuleringsverzekering. Echt slecht dit is een risicovolle operatie en kan dan echt niet op vakantie.

Angelique
19-06-2020

Poep in de oren

Luisteren is ook een vak, en vriendelijkheid naar de klant aan de telefoon ook. Op het moment dat je telefonisch te woord word gestaan door een dame die klaarblijkelijk levensmoe is en zeer onbeschoft, door door je heen te tetteren, dan vervolgens met een “jurist” (de jeugdpuistjes zitten nog op z’n billen) verbind die opgeleid is om onder elke vorm van verantwoordelijkheid uit te komen, dan heb ik al gegeten en gedronken.

Vooral zo doorgaan achmea, dan houd je veel klanten over.

Als je ze belt om alleen maar wat advies in te winnen, willen ze er al meteen een zaak ervan maken, terwijl dat helemaal niet terzake doende is. Als die knul had geluisterd, had ie dat geweten.

Ik had de afgelopen anderhalf jaar beter de premie door de plee kunnen trekken, zelfde effect. Want op het moment dat je ze iets vraagt zijn ze toch niet thuis. Direct opgezegd. Schaamteloos bedrijf. Bahbah.

Henny
12-06-2020

Annuleringsverzekering

Zeer slechte ervaring met annuleringsverzekering Centraal Beheer.

Vanwege ernstige hartklachten bij mijn vrouw en diverse ziekenhuisonderzoeken kon onze vakantie helaas niet doorgaan.

Omdat de reisorganisatie ons de mogelijkheid gaf de vakantie naar een andere datum te verplaatsen weigerde Centraal Beheer onze kosten te vergoeden.

We vragen ons nu af wat het nut van deze verzekering is?

Verplaatsen naar een andere datum kan in de regel bij elke reisorganisatie.

Een verzekering afsluiten is dus weggegooid geld.

09-06-2020

Niet aan beginnen

Klushulp ingeroepen omdat we helaas al een vervelende ervaring achter de rug hadden met een electrien. De klushulp kwam zag en deed niks, verder een vriendelijke man maar wist duidelijk niet waar hij het over had. Hij is nog een half uur blijven hangen om zijn app in te vullen. Daarna krijg ik een factuur voor administratiekosten en het eerste uur. Klacht ingediend via mail en erover gebeld dat ik dat niet vind kloppen. We zijn akkoord gegaan met de voorwaarden en ze zijn voor ons aan de slag geweest dus we moeten gewoon betalen, snel verdiend zo. Niet aan beginnen.