Centraal Beheer reviews

3.3

06-06-2020

Centraal Beheer, goed geregeld.

Heb positieve ervaringen met Centraal Beheer, zowel met autoschade (zelf veroorzaakt) als bij reisverzekering.

Jochem
22-05-2020

Waardeloze klusservice en klantenservice

Door de naambekendheid van Centraal Beheer dacht ik er goed aan te doen om een kitter in te schakelen via hun klushulp service. Wat een waardeloze service, slechte kitter en enorm slechte klantenservice (bij indienen klacht). Je wordt echt opgelicht. We moesten bijna 3,5 keer de marktprijs betalen voor een paar meter kitwerk. Bijna 270 euro voor paar strekkende meter kitwerk. De kwaliteit van het kitwerk is zo slecht, dat we snel weer met lekkage zitten. De klantenservice doet niks. Wil niet eens foto’s zien van het kitwerk. Mensen zoek een andere betrouwbare partner maar boek nooit een dienst bij de Centraal Beheer klusservice!

19-05-2020

Schade moet je zelf wel betalen

Wat een slecht bedrijf.

Scooter wijkt uit (terecht of on terecht, die discussie ga ik niet aan) ben vol verzekerd. Dit moeten we als nette mensen oplossen.

Zeker u bent hiervoor verzekerd, echter uw extra premie stijgt de komende 5 jaar met € 6050,-! beginnende met 1728,- voor het eerste jaar extra.

Ja of u betaald de €909,- schade even zelf.

Waar ben ik dan voor verzekerd?

Zij zouden alles regelen, echter hoor je niks en mag je niet eens inzien waar je voor betaald!

Als het goedkoper is om de schade zelf te betalen.

Het enige wat ze doen, is op een zeer indringende manier vertellen, dat je beter de schade zelf kan betalen, want hun rekening komt maar liefst 600% duurder uit. Wat een belachelijke zaak

HVDH
07-05-2020

Afgesproken klus niet uitgevoerd

Had een elektricien nodig vanwege een storing in de meterkast. Koos voor Centraal Beheer vanwege de naamsbekendheid en, dacht ik zo, de goede reputatie die erbij hoort. Fout gedacht. Klus werd nog keurig per sms bevestigd en de dag daarop zou het gebeuren. Er kwam niemand. Gebeld met klantenservices die verzekerde dat het probleem was verholpen. De beloofde elektricien is nooit meer gekomen. Dat was het dus. Klaarblijkelijk was mijn klus financieel gezien niet interessant genoeg. Als dat zo zou zijn, neem hem dan ook niet aan en zeg gewoon dat je niet geïnteresseerd bent. Dan had ik iemand anders kunnen nemen die het wel interesseert. Eigenlijk wilde ik 0 punten geven maar omdat dat niet mogelijk is, krijgt Centraal Beheer 1 punt, wat eigenlijk al te veel is, aangezien je als stuk vuil wordt behandeld. Wat een club!

Maureen
28-04-2020

Waardeloze afhandeling van schadeclaim

Claim ingediend van kapotte buitenrolluik .OORZAAK

= doorgesneden motorkabel door verschoven lamel (

volgens de monteur ) Ik ben een tuinverzekering en all risk inboedel bij Centraal Beheer .

De dame van de klantenservice wilde weten waardoor de buitenlamel was verschoven na de winter en de verschillende weersomstandigheden kon ik het haar niet vertellen . Waardoor haar conclusie was als u niet weet waardoor de lamel is verschoven dan kan de verzekering het NIET uitbetalen .

Gert
18-04-2020

Reisverzekering is top !

Hebben onze vakantie voortijdig moeten beëindigen, en de schade ingediend bij Centraal Beheer. Binnen 2 weken was onze schade 100% vergoed.

Top service!

Michaela
17-04-2020

Bedankt

Ik had voor de 2de keer een schade gemeld bij mijn doorlopende reisverzekering.De schade heb ik 2 dagen geleden gemeld en ik had vandaag!al het geld op mijn rekening.Supersnel en zonder veel poespas geholpen.

Bedankt!

Stefan
16-04-2020

Hypotheek geen aanrader

Sinds twee jaar een hypotheek bij Centraal Beheer wat zeker niet aan te raden is. Werkelijk alles bij Centraal beheer duurt erg lang. Ben zelf al 3 weken bezig om mijn rekeningnummer te wijzigen, iets wat me een simpel klusje lijkt. Omdat het oude rekeningnummer niet meer bestaat kan hier ook geen geld afgehaald worden, Centraal Beheer stuurt dan gewoon op 16 april een herinnering dat er betaald moet worden voor 15 april.

David
14-04-2020

Klanten die een beperking hebben die onder bewind staan zijn niet welkom

Ik heb al mijn hele leven meerdere aandoeningen die overigens sinds kort pas gediagnotiseerd zijn.

Vorig jaar toen er voor mij bewindvoering in gang was gezet heb ik blijkbaar een paar maanden geen premie betaald die eigenlijk door mijn bewindvoerder betaald had moeten worden maar aangezien het bewind pas net in werking was getreden kan ik begrijpen dat het voor haar nog niet duidelijk was dat ik een achterstand had bij centraal beheer.

Ondanks dat ik 14 schadevrije jaren heb, dus hoogstwaarschijnlijk geen kostenpost ben voor centraal beheer werd mijn autoverzekering beëindigd en omdat ik een wanbetaler ben en omdat ik bewindvoering heb was ik daar niet meer welkom.

Ik ben daardoor nu het dubbele aan premie kwijt en ik ben nu alleen maar wa verzekerd ipv wa casco (brand en diefstal).

Ik vindt dat echt schandalig hoe centraal beheer daar mee om gaat!

Volgens mij mag een verzekeringsmaatschappij mensen die onder bewind staan niet eens weigeren!

Het feit dat de betaling van mijn premie niet vlekkeloos is verlopen is geen excuus maar wel verklaarbaar vanwege mijn aandoeningen.

Centraal beheer jullie zouden je moeten schamen hoe jullie met mensen om gaan! De anti groeten van een man met autisme!

Louisa
30-03-2020

Schade aan bankstel

Ik belde centraal beheer, ik heb namelijk BPPD, en ik werd duizelig en viel hard op mijn bankstel, dus doorgezakt, ik had een inboedel allrisk verzekering zonder eigen risico, het bankstel was van augustus 2016, krijg je 10,00 uitbetaald, daar heb ik geen nieuwe bank voor. En de vrouw die me te woord stond die snauwde maar door. Wat een walgelijk bedrijf. Denk je goed verzekerd te zijn met allrisk Raad mensen aan om je eigen daar ook niet laten te verzekeren.

28-03-2020

Doen werkelijk alles om niet te betalen!

Verschuilen zich werkelijk achter van alles en liegen je voor. En na veel klachten procedures gaan ze eindelijk iets doen. En dan blijkt plotseling dat, volgens hun ik mijn verzekering hem opgezegd. Bewijs is er niet, men beweert een brief te hebben verstuurd. Walgelijk oplichters zijn het

26-03-2020

Niet komen opdagen bij een werk. CV Ketel.

Goedenavond,

Vanmiddag moest een klusman langskomen. Hij moest de CV ketel bekijken en repareren, Helaas kwam de persoon niet opdagen. Al had ik een paar dagen voor gemeld via website Centraal Beheer. Daarna een bericht gehad om te bevestigen en dat ook bevestigd. Daarna een bericht gehad dat de persoon zou langskomen. Dat heeft helemaal niet geholpen. Ik had de bedrijf gebeld. Die wilden mijn verhaal niet horen. En ze verbonden me naar de Centraal Beheer. Die moesten me terug bellen. Ik had hun mijn gegevens doorgegeven. En toch niks. Ik had de Centralen Beheer gebeld. En die hebben mij niet terug gebeld. Mensen bespaar je dag en zoek iemand op en geen Centrale Beheer.

Amanda
26-03-2020

Ze maken van een noodsituatie een annulering situatie

Sluit nooit een reisverzekering af bij deze waardeloze maatschappij, zeer teleurgesteld. Zeker niet wanneer je vast zit door een pandemic in Peru. In de voorwaarden staat dat tijdens noodsituaties mensen opgehaald worden, denk aan een tsunami of orkaan. Maar wanneer er een dodelijk virus uitbreekt in een land met zwakke medische support dan vallen ze terug op een annuleringsverzekering. Ik annuleer mijn reis niet, dit is een NOODSITUATIE.

Albert
12-03-2020

Autoverzekering betaald eigen risico niet terwijl schade te verhalen is!

Auto bij onze eigen vaste garage laten repareren vervolgens geven ze aan dat je dan een eigen risico hebt van 750€ maar dat deze verhaald moet worden op de tegenpartij. Aanrijding ruim 2 maanden geleden auto al 1,5 maand geleden gemaakt maar nog geen geld eigen risico en huur vervangende auto gezien. Waarom moet dit zo lang duren terwijl het evident is dat de tegenpartij moet betalen. En dit alleen omdat ik niet naar de garage ga van Centraal Beheer. Kijk dat er een contractpartner is dat snap ik maar een eigen risico hanteren van 750 € belachelijk. Als ik dit op voorhand geweten had dan had ik deze verzekering nooit afgesloten 250 kan ik nog mee leven maa ja. Kleine lettertjes dus!

Joost
02-03-2020

Geen reactie en de kleine lettertjes

Na de melding van de schade nooit meer iets gehoord. Goed begin is het halve werk.

Er zelf achteraan, 2x gebeld, 2 verschillende redenen waarom een adapter van 50 euro niet verzekerd zou zijn. Ik blijf met het gevoel achter dat de helpdesk getraind is getraind om rustig te blijven en je schadegeval te ontlopen.

Treurig gewoon. Volgende keer zonder het verzekeren van mijn laptop op vakantie, scheelt 4 euro ;-)

28-02-2020

Klushulp is bij mij KlusHoepelop geworden

Ik had lekkage in de slaapkamer, dus op zoek gegaan naar hulp en nav. onderstaande tekst welke op de website van Centraal Beheer staat een aanvraag ingediend.

Daar staat toch duidelijk "Lekkage het dak" dus daarom een aanvraag ingediend.

Afspraak gemaakt voor een monteur op het dure uurtatief (€75,00) maar goed dat had ik er voor over, email terug gehad dat er de volgende dag (donderdag) iemand zou langskomen om 12:00, 's morgens een telefoontje dat er toch geen monteur beschikbaar was en of het naar de volgende dag 07:00 kon, voor ons geen probleem. Vervolgens weer een telefoontje dat er toch iemand langs kon komen op de donderdag om 12:15 ik al blij. De monteur was stipt op tijd maar helaas kon deze meneer ook niets voor ons betekenen want hij had "geen" trap bij zich en kon het niet onderzoeken of repareren. (Toch echt bij de aanvraag aangegeven dat het om een dak lekkage ging en dan geen trap meenemen?!?!?!?).

Deze monteur was duidelijk geen loodgieter hij kon alleen wat klusjes in huis doen, lampjes indraaien en zo en was zeker geen loodgieter met speciale lekdetectie apparatuur om lekkages op te sporen, hetgeen ook in de tekst staat op de website. Vervolgens heeft deze monteur contact opgenomen met CB Klushulp en aangegeven dat er toch echt een loodgieter bij moet komen. Wat schetst mij verbazing wordt ik na een uur teruggebeld met de mededeling dat zij de klus gaan annuleren omdat dit niet onder de klussen valt die bij CB Klushulp thuis hoort, zij (gesproken met ene Bas en David) vonden dit meer onder een project vallen, hoe kun je dat nou op afstand constateren, ik heb geen foto's gestuurd, de monteur die hier is geweest heeft alleen aangegeven richting CB dat het hier om een lekkage ging, er hoeft niet een heel dak te worden vernieuwd er zat gewoon ergens een klein lekje in de epdm afdichting en daar had de loodgieter die ik uiteindelijk heb gevonden echt geen speciale lekdetectie apparatuur voor nodig om dat te ontdekken het was dan ook binnen no time gefixt. Ik ga me dan ook echt afvragen wat het niveau is van de monteurs die CB in de hand neemt, zeker als dit soort "klusjes" als projecten worden afgedaan.

Wat ik denk is dat er niet op korte termijn een monteur gevonden kon worden of dat het weer te slecht was of zo en dan "poeier" je de klant toch gewoon af, zo werkt dat blijkbaar bij Centraal Beheer. Maar als dit het beleid is van de klushulp dan zal toch de website moeten worden aangepast want de meeste klussen kunnen niet gedaan worden terwijl ze wel op de site genoemd worden.

De tekst op de Website:

Lekkage in de keuken, badkamer, het dak of de vijver? Dat is erg vervelend. En kan waterschade of vochtproblemen veroorzaken. Een gaslek kan zelfs tot gevaarlijke situaties leiden. Vaak is de bron van de lekkage lastig te vinden. Lekdetectie of gaslekdetectie biedt dan uitkomst. Onze loodgieter heeft speciale lekdetectie apparatuur om lekkages op te sporen. Met de apparatuur kunnen we het lek vaak zonder hak- en breekwerk opsporen. Is het lek opgespoord? Dan bespreekt de loodgieter met u hoe hij de lekkage kan oplossen. Zet u uw spullen of meubels aan de kant zodat de loodgieter overal bij kan? Dan kan hij snel aan de slag.

Tot zover,

met "geen" vriendelijke groeten.

T. Pel

Geert
20-02-2020

Walgelijk bedrijf

Walgelijke maatschappij, na 30 jaar trouw klant zijn laten ze me totaal in de kou staan. Schadeloos stellen betekent bij het Centraal Beheer dat ze ervoor zorgen dat de verzekering van de tegenpartij, die fout zat, mij zo min mogelijk hoeft te betalen. Smerige regeltjes en onderlinge afspraken tussen verzekeraars die ervoor zorgen dat ze zo min mogelijk hoeven uit te keren. Ik voel me opgelicht en in de maling genomen door het Centraal Beheer, waar ik al mijn hele leven klant ben.was, want ik ga alles opzeggen hier. Vanaf maandag ben ik autoloos, terwijl ik all risk verzekerd was en niet de schuldige partij was in het ongeluk. Fijn geregeld jongens! Typisch een verzekering die alleen rijke mensen schadeloos stelt, de armere mensen die in auto's van rond de 5000 euro rijden worden bedonderd en leeg getrokken op deze manier.

Raymond
05-02-2020

Klushulp faalt!

Mijn whirlpool heeft 1 of 2 lekkende keramische kranen.

Via klushulp aangemeld en afspraak gemaakt voor 29 januari. Op 28 jan. een telefoontje gekregen van centraal beheer/klushulp dat vakman niet kon komen ivm persoonlijke omstandigheden. Opnieuw afspraak gemaakt met klushulp voor 5 februari. Dinsdag een sms'je ontvangen dat de vakman om 11.00 zou komen. Heel de dag gewacht, maar NIEMAND gezien of gehoord. Gebeld met Klushulp. Helpdesk medewerker kon in systeem zien dat er geen vakman is/was om een lekkende keramische kraan te maken.

Te groot probleem schijnbaar. Dus nu komt er niemand meer. Er staat notabene op de website een voorbeeld van lekkende kranen die door bemiddeling van klushulp gerepareerd kan worden. Waardeloos!

02-02-2020

Schade

We hebben vorig jaar 2 keer schade gehad de eerste keer was een keukenbrand en de 2e keer een lekkage beide keren zijn wij door Centraal Beheer goed geholpen. alles is netjes afgehandeld. Hulde aan Centraal Beheer.

Arie
27-01-2020

Spoed bij Centraal Beheer? - Laat mij niet lachen

Op 16 januari een internet spaarrekening geopend. Nog diezelfde dag het rekeningnummer ontvangen en de bevestiging dat de rekening gebruikt kon worden. Dat ging wel snel ja.

Op 17 januari een aardig bedrag overgemaakt. Dat was op 20 januari niet zichtbaar. Sterker, de hele rekening was verdwenen. En dat is het nog steeds. Na eindeloos bellen, is de spaarrekening en het bijbehorende bedrag nog steeds niet zichtbaar. Iets technisch. We zullen dit met spoed oplossen. Dat is inmiddels 6 werkdagen geleden. Dat spoed bij Centraal Beheer is dus een heel rekbaar begrip en als klant sta je met je rug tegen de muur.