Centraal Beheer reviews

3.3

16-01-2020

Afrader!

Ernstig probleem met werkgever maar wordt niet geholpen. Iets met polis blablabla.

Beter misschien lid worden van FNV of anders via de Rechtswinkel hulp vragen.

AFRADER!

Nick
11-01-2020

Telefoon

Al een paar maanden telefoon verzekering voor schade buitens huis, telfoon is kapot gegaan maar we krijg niks vergoed omdat de dagwaarde €90 was volgens hun, terwijl de telefoon nog voor €250 word aangeboden op markplaats.WAARDELOOS!

05-01-2020

Willekeurige vergoeding

Door een toeval heb ik twee keer exact dezelfde schade, namelijk een zoutpotje valt op mijn inductiekookplaat en een jaar later weer, (idd dom). Tot mijn grote verbazing is er de eerste keer wel volledige dekking en de tweede keer wordt niets vergoed. Polis is niet gewijzigd en Centraal Beheer geeft als enige commentaar dat het niet vergoed wordt.

Wim Looijmans

20-12-2019

Uit de brand helpen, echt niet!

Je bent meer dan 20 jaar verzeker bij CB. Dan vat de auto van m'n vrouw vlam, net 3 jaar oud. Gelukkig geen letsel. Gebeurt in Tilburg maar CB laat haar staan, geen recht op vervangend vervoer terwijl eigen garagekeuze bijverzekerd is. Geen inlevingsvermogen en puur slechte hulp als je ze in al die jaren echt eens een keer nodig hebt. Overgestapt naar een kleine verzekeraar, via onze dealer. Zou iedereen moeten doen, geen Apeldoorn meer bellen!

Hen
18-12-2019

Hulp? Echt niet!

Geen idee waarom ze het klushulp noemen, het is namelijk niet echt helpend als je niets onderneemt, maar ook niet informeert. Trouwens afgebekt worden door de juffrouw van de klantenservice is ook niet echt helpend,.

Sharina
16-12-2019

Bromverzekering

Brommer aangeschaft in Oktober 2019 en meteen verzekerd bij CB. Helaas krijg ik nog geen maand later een ongeluk. De tegenpartij heeft de totale schuld op zich genomen. Nu zal je denken appeltje eitje want het kost de CB niets, maar niets is minder waar. Ik heb nog nooit zoveel ellende gehad met een verzekeringsmaatschappij. Iedere keer als je belt krijg je een ander antwoordt en van service verlenen hebben ze nog nooit gehoord. Schade expair ziet schade over het hoofd en ik als klant moet het dan maar zelf oplossen door mij wel aan de regels te houden. Dus opnieuw de brommer weg brengen, zelf zorgen voor alternatief vervoer. Zodat ze kunnen concluderen dat het echt stuk is. Want iets aantonen met foto’s en een factuur is niet voldoende.

Joop
04-12-2019

Caravan--zeer ontevreden

Ik heb een jaar geleden een gebruikte caravan gekocht van een lieve familielid voor 4000 euro [en die prijs is ook bekend bij Centr.Beh.].

De werkelijke waarde is plm 12000 euro.

En ik heb caravan volledig verzekerd bij Centr.Beh.

Toen ik in de polis keek zag ik dat ik bij een total loss 4000 euro vergoed zou krijgen,daarna veel communicatie gehad met Centr.B. het komt er op neer dat bij total loss de aanschafwaarde wordt vergoed.

Dus dat zou dan een strop zijn van 8000 euro voor mij als ik eenzelfde weer zou kopen

Ik heb ook nog voorgesteld om mijn caravan te laten taxeren-Ik kreeg zelfs geen antwoord op die vraag en mail.

Het heeft wel tot gevolg dat ik mijn diverse verzekeringen bij Centr.Beh. kritisch tegen het licht ga houden

Renske
04-12-2019

Belachelijke "verschil" tussen verliezen of vergeten.

Vanwege een zoals de medewerker dat noemde "technisch verschil" in de term verliezen of vergeten, kan ik geen aanspraak maken op mijn reisverzekering.

Absoluut absurd. Niet aan beginnen dus. Waarschijnlijk had het niet eens uitgemaakt wat ik had gezegd, ze verzinnen wel iets waardoor je er geen aanspraak op kunt maken.

Floor
21-11-2019

Tevreden!

Ik heb via klushulp met spoed loodgieter aangevraagd. Ik kreeg zeer snel reactie van centraal beheer. Kreeg betreffende persoon niet meteen te pakken en heb centraal beheer gebeld. Kort daarna stond de loodgieter voor mijn deur en heeft nieuwe kraan geplaatst en wasmachine aangesloten. Zeer vriendelijke meedenkende loodgieter. Top!

Sas
19-11-2019

Slechte structuur

Ik belde vandaag Achmea om mijn pleziervaartuigenverzekering stop te zetten. Op de website stond bij hun nummer dat ze tot 21u bereikbaar zijn. Ik kreeg snel iemand aan de telefoon en die gaf aan dat hij deze verzekering niet kon afhandelen via dit nummer (alle overige verzekeringen wel). Dit was een aparte afdeling en een apart nummer. Toen ik vroeg waarom dit zo geregeld was kreeg ik eerst te horen dat dit de structuur was en dat het logisch was dat mensen op hun polisblad moesten kijken voor het juiste nummer. Ik vroeg enkel wat informatie uit interesse waarom alle verzekeringen wel en die dan toevallig niet. "Bel nu morgen gewoon even dat nummer en dan helpen ze u daar verder" en nog voordat ik verder iets kon zeggen werd de verbinding verbroken. Schandalig vind ik het om zo met je klanten om te gaan. Neem gewoon even de tijd als iemand probeert te begrijpen waarom bepaalde dingen gaan zoals ze gaan en zeg op z'n minst even goede dag voor je ophangt.

Joost
12-11-2019

Klushulp: loodgieter komt niet opdagen

Loodgieter komt niet opdagen op afgesproken datum/tijd. Hij is niet te bereiken, ook niet door centraal beheer zelf. Een dag voor thuis gebleven en geen stap verder, centraal beheer kon ook geen vervanging regelen en dat vinden ze heel vervelend voor me ( ja ik dus ook). Ik had eerder naar recensies moeten kijken want zoals ik hier al zie is dit zeer gebruikelijk bij centraal beheer. Klushulp aanbieden onder de noemer "de beste vakmensen" deze vrije jongens zijn zorgvuldig op hun betrouwbaarheid geselecteerd want centraal beheer beweert dat het altijd komt goed komt, ook daar word garantie voor geven. Misschien moeten jullie dan eerst even uitzoeken waar die clowns uithangen en klanten geen service bieden die er niet is.

p.s. @ centraal beheer reageer aub niet dat jullie dit vervelend voor me vinden en nu nog naar een oplossing willen zoeken want als dat echt zo was, was dit al gebeurt.

21-10-2019

Klushulp: loodgieter is niet komen opdagen

Via Centraal Beheer de Klushulp ingeschakeld. Afspraak vandaag gepland; loodgieter is niet op komen dagen. Een dag vrij genomen voor niets. De loodgieter belde met het bericht dat de afspraak bij hem een week later stond. Centraal Beheer heeft ons verder ook niet meer op de hoogte gehouden nadat we contact hierover hadden. Conclusie: dit werkt niet. Neem liever rechtstreeks contact op met een loodgietersbedrijf bij jou in de buurt.

Joop
05-10-2019

Eigen Risico na 8 weken nog niet terug gestort

In augustus was er een caravan los geschoten van een trekhaak.de caravan reed in de achterkant dan mijn geparkeerde auto.

Schuldvraag zo klaar als een klontje, auto laten repareren, moest wel het eigen risico ad 300€ zelf voorschieten, echter na 8 weken heb ik nog steeds mijn eigen risico niet terug terwijl dit mij een uit gemaakte zaak lijkt!

Slechte afhandeling kwa tijdspanne!

28-09-2019

Zonnepanelen opstalverzekering bedrog

Heb je zonnepanelen en denk je dat deze verzekerd zijn LET OP! Vanaf aug 2019 worden de onzichtbare hagelschade niet meer vergoed. Helaas zal dat voor een leek niet zoveel zeggen. Maar de meeste schade door hagel zijn de niet zichtbare schade in de paneel zelf waardoor de zonnepaneel niet meer werkt! M.a.w. de volledige dekking komt te vervallen. CB suggereert dat de panelen nog steeds verzekerd zijn maar als je de deze uitsluiting ziet is de kans klein dat je panelen vergoed krijgt. Deze wijziging is ongemerkt doorgevoerd!

Heiko
24-09-2019

Schade

Ik heb nu 2 keer schade gehad en beide keren super geregeld en super snel betaald, de klantenservice op de app is ook super goed.

Ga zo door Centraal beheer

Remco
11-09-2019

2 keer gebruik moeten maken van rechtsbijstand en beide keren niet geholpen

Zeer zeer zeer slechte rechtsbijstand. Telkens een ander persoon aan de lijn die zich opnieuw in de zaak moet verdiepen. Doen totaal niet hun best voor hun klanten en nemen absoluut niet de moeite om zich hard te maken voor hun klanten. Nu al 2x gebruik moeten maken van deze verzekering en beide keren helemaal niets aan gehad

10-09-2019

Schade door 1 van hun klanten aan mij voertuig

Ben naar schade herstel bedrijf Wibu gegaan om mij schade te laten taxeren.

Nu wilt centraal beheer een eigen schade expert naar de schaden laten kijken en ben ik weer me auto een dag kwijt. Ook ben ik al 110 euro lichter door de schade expert van Wibu schade herstel bedrijf die ik moest betalen om me schade na te laten kijken.

Aanrijding is veroorzaakt terwijl ik stil stond in een parkeervak en niet eens bij me auto aanwezig was.

Rare procedure heeft dat centraal beheer.

Jou klant zit fout keer gewoon uit wat er betaalt moet worden.

( Dit wordt een rechtzaak)

10-09-2019

Trieste bedoeling!

Jaren lang veel Te veel betaald!

Met problemen zullen ze je nooit helpen!

Als er wat is kan je de informatie 10 keer opsturen en 10 keer bellen waarna ze het vervolgens nog niet kunnen oplossen

Als alles na maanden eindelijk gelukt is krijg je €0,- uitgekeerd omdat je alleen mag betalen en niks krijgen.

Je krijgt geen kans om zelf iets op te lossen als er bij cb iets niet klopt dan word je zonder pardon afgesloten.

Top onderneming, raad iedereen het aan!

Melissa
04-09-2019

Grote waterschade geen uitkering

Centraal Beheer vergoed gewoon geen waterschade. Na een exceptionele regenbui stond mijn kelder onder water met schade aan spullen en muren. De oude regenwaterafvoer kon het water niet meer aan (is op mijn kosten ook geheel vervangen). De redenatie is dat er geen water van buitenaf in de kelder mag komen door muren en bodem. Alleen als binnenshuis een leiding knapt en er geen sprake is van achterstallig onderhoud. Mijn kostenpost 500 euro. Ook de werkzaamheden om toekomstige schade te voorkomen wordt niet vergoed. Idem planten die ik heb moeten verwijderen uit mijn tuin.

Mijn vader had met Interpolis een dergelijk geval met wortelingroei in de riolering en kreeg werkelijk alles vergoed. Die verzekering is wel iets duurder maar daar heb je in geval van nood wel iets aan.

Centraal beheer raad ik iedereen met klem af. Ze weten binnen 10 seconden dat je niets vergoed krijgt en hebben overal kleine onderliggende voorwaarden die voorkomen dat ze ooit iets moeten uitkeren. Kortom kassa

Zhi
02-09-2019

Bekende verzekeringsvoorwaarden valt niet in de dekking

De voorwaarden zijn zo opgesteld dat altijd aanspraak gemaakt kan worden dat het niet gedekt is.

Ik heb een geschil aangemeld en de behandelaar wist me al meteen te vertellen dat het niet gedekt was omdat ik in kvk was ingeschreven terwijl dit niet zo is. vreemde gang van zaken. Als je een probleem hebt en je zit hoog vervolgens zeggen het is niet gedekt maar toch nog een fijne dag verder en bedankt voor de premie elke maand. voor mij nooit meer centraal beheer