Thom
15-03-2019

Kijk aub verder voor een anderen verzekering

Na een aanrijding conact opgenomen met CB, dan denk je ok het word wel geregeld. Nou niet dus. zelf 6x op nieuw een bericht moeten sturen over de schaden van de tegen partij. ongeluk oktober en uit eindelijke schade bedrag melding februari

Te SLECHT voor woorden

Mihai-Gabriel
06-02-2019

Auto verzekering

Ik heb het slechte ervaring gegad met Centraal Beheer , ze zijn een bedrijf van leugenars . Ik ben aan hun met een antal schadevrije jaren met 2 auto’s , prive en zakelijk , en ze heeft gespelt met de jaren tot ik heb 3 jaren van 9 . Echt slechte bedrijf

Alberdien
07-01-2019

Vervangen autoruit niet vergoed

Ik had een ster in mijn voorruit en wilde de ruit laten vervangen. Vervolgens kreeg ik netjes een schadenummer met de namen van firma's waar ik de ruit kon laten vervangen. Omdat de auto toch voor een grote beurt moest wilde ik de ruit bij Autohaas laten vervangen. De verkoper heeft zelfs nog gebeld met CB en kreeg toestemming. Toen alles geregeld was weigerden ze te vergoeden, zelfs niet het bedrag dat ik kwijt zo zijn bij Carglass. Ik vind dat nog steeds een aanfluiting.

13-12-2018

Centraal Beheer Achmea heeft een uitermate lakse houding. Ze zijn er niet als je hulp nodig hebt.

Op mijn nieuwe auto kan ik 400,- euro inruilkorting krijgen door mijn oude schade auto in te ruilen namelijk. Hiervoor had ik een "sloop verklaring" van Achmea nodig . Ik heb 2 weken geleden Achmea en hun schade expert gevraagd mij schriftelijk een bewijs van deze "sloopverklaring" te sturen. Niks ontvangen, meerdere keren gebeld. Ook de schade expert reageert niet op telefoontjes, mailtjes en smsjes. Hierdoor loop ik 400 euro inruilkorting op mijn nieuwe auto mis.

Daarnaast loopt de schade afhandeling van mijn oude auto enorm traag. Er wordt niet meegedacht of geholpen. Ik moet alles zelf regelen. Er wordt geen contact opgenomen met de tegenpartijen, alles wordt op mij als klant afgeschoven. Ik heb nergens recht op. Waar betaal ik in godsnaam bijna 2000,- euro per jaar premie voor?

06-12-2018

Slechte communicatie.

Zeer slechte service bij Centraal beheer.

Ik heb 2 auto's bij hen in de verzekering en zonder dat je er achteraan gaat betaal je veel te veel voor je lopende verzekeringen en passen ze de premie zonder te communiceren aan.

Siem
02-12-2018

Centraal beheer: Crimineel en gevaarlijk

Na een auto inbraak en diefstal van onderdelen met ruim 10,000 euro schade worden wij door cb voor fraudeur aangemerkt resultaat: geen schade uitgekeerd/ op de zwarte lijst, boete en onderzoekskosten worden op ons verhaalt. Gelijk een advocaat erop gezet en contra expertise laten doen door enkele instanties die gespecialiseerd zijn. Allen konden aantonen dat er degelijk sprake was van inbraak en diefstal door uitlezen auto, uitlezen alarmen, getuigen verklaringen en onderzoek mercedes benz nl die ons wilde helpen. Bij de rechter gelijk gekregen en inmiddels weigert cb uit te keren. Gerechtsdeurwaarder erop gezet en inmiddels moeten zij ons 21000 euro uitbetalen.

Cb doet er dus alles aan om niet over te gaan tot uitbetalen. Indien zij weten dat jij niks met de diefstal te maken heb en ze zien een opening dan deinzen zij er niet over dit tegen cliënten te gebruiken. Een walgelijk en smerig spelletje spelen ze bij centraal beheer. Dus mocht u te maken krijgen met medewerker wiekstra en het inderzoeksburo post crash voertuig diagnose; weiger dan deze samenwerking en vraag voor een ander buro. Of sterker nog blijf weg bij achmea!

Mvg

Jelle
02-12-2018

Zeer netjes en snel

Mijn schade was zeer snel en netjes afgehandeld ben zeer tevreden over de auto verzekering mijn nieuwe auto wederom bij cb laten verzekeren snap al die slechte ervaringen niet

Wanka
22-10-2018

Premie omhoog toen iemand mij aanreed

Centraal beheer heeft helemaal niets voor mij gedaan. ik ben aangereden, we is waar op n wegversmalling maar ik was daar al op 2 sec na uit. de man die mij aanreed reed zo ontzettend hard dat hij mij nooit kon zien. tegenpartij hebben ze binnen twee weken gelijk gegegeven, niets gedaan. hup premie met 10 euro omhoog terwijl ik niets had kunnen doen om dit te voorkomen

15-09-2018

Valse hoop op een vergoeding

In augustus van dit jaar op vakantie in Zuid Limburg bij een niet overzichtelijke chicane in de weg, de betonnen rand geraakt. Met als gevolg een lekke rechter voorband. Wegenwacht gebeld en deze heeft er voor gezorgd, dat de band bij een bandenbedrijf in de buurt werd vervangen. Bij het bandenbedrijf bleek echter, dat ook de rechter achterband vervangen moest worden. Totale schade € 334,- Bij thuiskomst Centraal Beheer gebeld en de schade gemeld. De schade werd echter niet vergoed, aangezien ik de schade door een niet aangesloten bedrijf bij Centraal Beheer had laten repareren. Stond vermeld in de polis. Dat zal dan wel zo zijn, maar op dat moment denk je er niet meteen aan om Eurocross bellen. Het eigen risico ging nu naar €600,- Er werd na mijn brief, voorgesteld om eventueel de schade uit coulance te gaan vergoeden. Maar uiteindelijk toch geen coulance regeling. Regels zijn regels. Punt uit. Ben al vele jaren bij deze club verzekerd (all risk), maar van enig begrip hebben ze nog nooit gehoord.

Mex
27-08-2018

Geen hulp, slecht klanten contact. weinig begrip.

Ik heb laatst schade gereden bij het achteruit rijden. Nergens in de polis van centraal beheer staat dat jij de gene bent die moet betalen. Je betaald elke maand een vast bedrag wat tot in de duizende euro's loopt. Vervolgens gebeurd er 1 keer iets en mag je de volle mep zelf betalen terwijl zij een potje hebben gespaard voor als er wat gebeurd. Dit bedrag is 450 euro. dit heb ik makkelijk opgebouwd maar word niet gebruikt.

Vervolgens ga je bellen hoe of wat en word je kortaf opgehangen en wensen ze je veel succes.

Zeer slechte support. Geen logische verklaring waarom ze niet het geld gebruiken wat jij hun elke maand betaald. Ze willen alleen maar je geld.

19-08-2018

Alleen goede ervaringen gehad.

Diverse auto en caravan schadegevallen gehad. Altijd snel en netjes opgelost. Prima.

21-07-2018

Behulpzame medewerker aan de telefoon

2e auto makkelijk en voordelig kunnen verzekeren. Gewoon telefonisch afgestemt wat de meest voordelig verzekering is.

Hano
07-07-2018

2 lekke banden

Ik wil graag Centraal Beheer een warme douche geven. Ik raakte met de auto in de rotonde een betonnen stoeprand waardoor er 2 banden lek waren. ANWB gebeld, die komen wel voor 1 lekke band maar niet voor 2. Ze laten je dus gewoon staan. Omdat ik WA casco verzekerd ben had ik het idee dat me dit dus flink geld ging kosten want de auto moest weggesleept worden door een bergingsbedrijf. En ik had nog maar net genoeg saldo om een paar nieuwe banden aan te schaffen.Toch naar Centraal Beheer gebeld en het bleek dat ik 1x per jaar recht had op wegslepen. CB heeft een bergingsbedrijf ingeschakeld die er met een half uur al was. Netjes door de berger naar de Kwikfit gebracht en de berger wachtte ook nog of ik gelijk geholpen kon worden. De ANWB laat je dus gewoon verrekken maar Centraal Beheer helpt je wel als je in de penarie zit.

Bjorn
05-06-2018

Schadevrijejaren

Wat een trieste bedoeling is het toch als je schades rijd word je standaard 5 jaar per schade achteruit gezet en als klapper op de vuurpijl terwijl ik voertuigen overlappend verzekerd heb gehad krijg je ook nog eens te horen dat ze de schadevrijejaren niet tellen van de oude voertuigen als je het voertuig geen vol jaar verzekerd was zelfs niet al heb je m 11 maanden verzekerd bedankt hiervoor

25-04-2018

CB jammer

Mijn leeftijd is 52 ben sinds mijn 18 tiende verzekerd bij CB .ik heb privé en beroepshalve altijd mensen aan geraden om een autoverzekering bij CB te nemen. Nu ik zelf een claim heb bij CB.Adviseer ik om absoluut geen autoverzekering af te sluiten bij CB.ik ben echt teleurgesteld.

J.
15-03-2018

Slechte score

Ik lees net in de Consumentengids het goede testresultaat van de CB aansprakelijkheids-verzekering. Laat ze nu eens de auto-inzittendenverzekering testen. Wij worden ondanks deze verzekering nu al drie-en-een-half jaar van het kastje naar de muur gestuurd, er verdwijnen dossiers, we worden "vergeten", juristen gaan met een bachelor-jaar, waardoor vervangers zich opnieuw moeten inlezen, we moesten naar Frankrijk reizen voor een gesprek met en gegevens van een arts, en dat in Europa, waarbinnen met één druk op de knop alle gegevens uitgewisseld kunnen worden! Tot nu toe is er geen cent vergoed van alle medische kosten die mijn schoondochter, die de betrokken inzittende was, zelf heeft betaald, over de inkomstenderving niet gesproken. Nooit meer Centraal Beheer. Consumentenbond, aan de slag!

Hein
24-02-2018

75% premieverhoging zonder duidelijke redenen

Februari vorrig jaar sloot ik een All Risk autoverzekering af bij Centraal Beheer. CB had na vergelijken van diverse aanbieders de gunstigste premie. Een jaar later kreeg ik de rekening voor 2018. Daar bleek de premie in eens 75% hoger dan in 2017. Ik heb geen schade geclaimd oid, dus zelfde of hoger no claim. Lokken in het eerste jaar met gunstige premie en daarna het 2de jaar de premie stilletjes sterk verhogen. Trap er niet in!

Coulance
14-12-2017

Geen coulance

Jarenlang all risk verzekerd bij centraal beheer. Ongeluk gehad op snelweg, dmv rondvliegend lading. Schade zou gerepareerd worden. Bij inleveren van auto werd ik opgebeld en monteur is tot stilstand gekomen omdat drijfstanglager door motorblok is geschoten. Dit kon niet gelinkt worden aan ongeluk. Nu auto total los. Auto altijd netjes grote beurt en apk gehad. Jonge auto met weinig km. Garages hebben dit ook in jaren niet meegemaakt. Oliepijl alles was goed. Slechte communicatie met achmea. Je hebt pech. Jarenlang klant en afgescheept met ja pech. Totaal geen coulance compensatie, daar doet centraal beheer niet aan zegt men.

A.S.J.
11-12-2017

Slechte schadeafhandeling, geen reactie op klacht

Heb een paar jaar een autoverzekering bij Centraal Beheer, maar het lijkt wel steeds slechter gesteld met de service en kwaliteit. Een klein tikje tegen voorligger gegeven. Netjes schadeformulier ingestuurd. Geen enkele reactie. 5 maanden later opeens een brief dat de schade 2.500 euro was (een krasje op de achterbumper!), maar ik kon ervoor kiezen om dit bedrag over te maken naar CB. Oja, en mijn premie gaat flink omhoog, omdat 1) men veel schades heeft moeten uitkeren in het algemeen en 2) ik een schade gedeclareerd heb afgelopen jaar. Met een WA-verzekering valt er helemaal niets te declareren. Een klachtmail werd niet beantwoord en het verzoek tot opheffing van de verzekering leek ook aan dovemansoren gericht. Oftewel: ik ben een lastige klant en kan maar beter overstappen naar een andere verzekering. Nou, dat ga ik dus ook doen.

Wouter
20-09-2017

Auto diefstal

Helaas was er ijn mr auto ingebroken waarna we het mobiel toestel hebben moeten laten blokkeren van mijn vriendin op aanraden van de politie we kregen echter niks vergoed omdat het gevolg schade zou zijn

Mijn beleving een waardeloze verzekeraar