03-12-2018

Geen uitbetaling bij diefstal telefoon

Wij hebben bij centraal beheer een buitenhuis verzekering .

Dacht handig zeker met in het gezin smart phones en ipads.

Nu gebeurt dat de telefoon van mijn vrouw wordt gestolen op haar werk in de winkel waar ze werkt ze had de telefoon onder de toonbank gelegen en uit het zich maar deze was toch gestolen nadat ze even wat moest pakken voor een klant.

Nu dachten wij oké we hebben een buitenhuis verzekering maar jammer valt niet onder de dekking omdat de telefoon niet in het zich was en dat deze onder de toonbank niet in een afgesloten kast zit of in een kluisje.

Sorry hoor maar als deze in een afgesloten kast had gezeten of kluisje dan was deze waarschijnlijk ook niet gestolen.

Dus denk na voordat je deze verzekering afsluit voor je telefoon en lees goed de polis voorwaarde ook voor een schade bijv scherm 100 euro eigen risico

Matthijs
04-10-2018

Goed geholpen, snel duidelijkheid over de vergoeding

Ik zie veel negatieve beoordelingen. Een ander geluid. Wij zijn al jarenlang verzekerd bij centraal beheer. Twee weken geleden een inbraak. Grote schrik uiteraard, en ook geen braaksporen. Wij behoorlijk wat stress of er dan wel uitgekeerd zou worden, zeker na het lezen van sommige verhalen hier.

Op zoek naar de bonnetjes, een heel gedoe, maar via diverse winkels en na zoekwerk alles bij elkaar gevonden. Centraal beheer heeft bijna de gehele schade uitgekeerd, daar waren we erg blij mee. Van enkele dingen hebben ze de dagwaarde uitgekeerd. Maar ja een laptop die 4 jaar oud is en een camera die 8 jaar oud is, dat begrijpen we wel. Uiteindelijk kunnen wij onze dierbare camera weer vervangen, en ook zonnebril en laptop. Wij zijn erg blij met de afhandeling.

Peet
21-08-2018

Niet creatief meedenken met jarenlange klant

Helaas heb ik ook na 30 jaar klant te zijn een nare ervaring met Centraal Beheer. In die 30 jaar maar 3x iets geclaimd waaronder 5 jaar geleden een diefstal van portemonnee in Luik waarna keurig alles is uitbetaald. Nu is mijn kind overvallen en beroofd en blijkt dit niet vergoed te worden ondanks aangifte omdat CB deze vergoeding eruit heeft gehaald en ik een aparte verzekering voor buitenshuis had moeten afsluiten. Tja, eigen schuld. Polis niet goed bekeken wat er eerst wel in zat en nu niet meer dus heel goed op blijven letten klant. Wat mij hierin het meeste stoort is dat er op mijn vraag voor creatief meedenken met de klant met als voorstel van mij om deze zaak wel te vergoeden (ging niet eens om een groot bedrag) en mij tegelijkertijd die verzekering voor een paar euro direct af te laten sluiten niet is gereageerd. Gewoon een dikke nee. Dan had ik willen blijven omdat ik na 30 jaar geen premie te hebben gemist een goed gevoel van wederzijds vertrouwen zou hebben gehad bij mijn verzekeraar in vervelende situaties. Dan begin ik liever ook met een nieuwe schone lei bij een andere verzekeraar.

Katharina
06-07-2018

Buitenhuisverzekering

Aangemeld bij cis omdat ik 4x schade hebt gehad aan mijn iphone ging vandaag een inboedelverzekering aanvragen en kreeg een weigering op die manier ben ik er achter gekomen dat ik een melding heb gekregen niet via centraal beheer zelf die hebben me helemaal niets mede gedeeld maar ik laat het hier niet bij zitten want elk mens moet een inboedelverzekering hebben omg ik kan hier werkelijk niet over uit niet eens een medeling over mevrouw u heeft teveel schade dit gaat zo niet bijvoorbeeld nee hoor een melding achter me rug om judas streek heel erg laag een dikke nul voor centraal beheer

Katharina
26-03-2018

Telefoon verloren

Heb telefoon verloren vanaf vrijdag zit ik al zonder telefoon nu kreeg ik bericht dat het nog eens 10 dagen gaat duren omdat mijn schade tekort achter elkaar zijn maar daar is deze verzekering voor daar heb ik het ook voor afgesloten maar nee hoor 10 werkdagen mevrouw met goede vrijdag en ook pasen er tussen vind het ronduit schandalig terwijl de eigen risico ook is verhoogd naar 100e kan ik niet eens een zelfde toestel terug kopen en je dan ook nog zo lang zonder laten zitten.Bravo centraal beheer koude douche voor jullie.

08-02-2018

Telefoon kapot

Telefoon laten vallen. Wordt niet door Centraal Beheer vergoed terwijl ik al 20 jaar lang een dikke premie betaal. Ik heb WA, inboedel, buitenshuis, tuin en dan zeggen ze dat je een All Risk verzekering moet hebben. Sorry ik ga een andere verzekering opzoeken

20-07-2017

Inboedelverzekering waardeloos

Meer dan 10 jaar klant, slachtoffer geworden van een inbraak! Na allerlei onderzoeken welke op foutieve informatie van toedrachtsonderzoeker berusten conclusie: U bent fraudeur, Cis geregistreerd en een boete van 532 euro en een leeg gestolen huis!

Figi
28-06-2017

Schade niet behandelen na inbraak

Bij ons is ingebroken alles is gestolen, een schade door de schade exper geschat op11.000 euro de egte schade is natuurlijk veel hoger Maargoed, ik ben niet heel geordend op mijn administratie ik vond een bonnetje van media markt/bcc met een bedrag can 1000 rond de datum dat ik mijn tv had gekocht dus dacht, dit zal de bon zijn het was een betaal bon stond verder geen omschrijving, alles goed en wel word gebeld door cb, allemaal vragen over giftcards en Waneer tv gekocht zelf gekocht etc, er moest nog eve een toedrachtsonderzoeker komen was volgens hem heel normaal, Oke goed, toedrachtsonderzoeker komt bonnetje klopt niet! Gaat om een Sony tv ik had Samsung! Oke meneer dat klopt INDd niet dat is niet mijn bon! Wie zijn bon dan wel? Nou bedenk ik me kan niet anders als de bon van de persoon van wie ik me stereo set heb overgekocht zat vast tussen de papieren van de stereo, zonder beschrijving erbij dacht ik in combi vd naam en het bedrag dat t een bon van me tv was, eindstand: de schade word niet behandeld! ? Alles kwijt me hele hebbe en houwe me geld me sieraden me man ze complete vishobbie maar cb betaald om een foutje met een onduidelijke bon de hele schade niet ui! Krijg er zelfmoord neigingen van grootste ramp dat je kan overkomen, met ons is even Apeldoorn bellen nog niet klaar ! SCHANDALIG! Neem deze verzekering niet heb dik 7 jaar voor jan kut premie betaald egt waar neem het niet wij zijn kapot gebroken helemaal aan de grond!

Kimberley
19-05-2017

Snel geholpen, top service.

Na een stom ongelukje waarbij de telefoon van mijn partner kapot is gegaan, heb ik voor het eerst gebruik moeten maken van mijn inboedelverzekering (gelukkig met All Risk dekking). Het contact via whatsapp verliep snel en prettig en met behulp van de virtuele assistent heb ik de schade doorgegeven.

Nog geen week geleden is de schade aan de smartphone ontstaan en inmiddels heb ik het bedrag al op mijn rekening staan en is de smartphone gerepareerd (door Apple). Omdat de schade een tientje lager uitviel dan verwacht heb ik weer via whatsapp contact opgenomen, toevalligerwijs sprak ik weer met dezelfde persoon als eerder deze week. Binnen een paar minuten kreeg ik een reactie, ik mocht het verschil houden, super service!

Ik denk niet dat Centraal Beheer het gewend is dat een klant het aangeeft als de schade toch iets lager blijkt te zijn dan in eerste instantie verwacht. Maar ik zou het ook fijn vinden als het hoger was geweest en ik het verschil had teruggekregen.

Ik denk dat ik hier geen namen mag noemen, maar T. van Centraal Beheer (whatsapp service), enorm bedankt voor je snelheid en prettige manier van communiceren. Centraal Beheer, ga zo door!

Kortom, ik blijf zeker klant bij jullie omdat ik de service als erg goed, meedenkend en snel heb ervaren. Bedankt voor deze prettige ervaring.

André
08-05-2017

Kost een paar centen.maar dan heb je ook wat

Tot twee maal toe schadegevalletjes gehad. 1 x met mijn inboedel en 1 x met mijn auto. Tot volle tevredenheid opgelost. korte lijnen, snelle en complete regeling. Heb echt waar voor mijn geld gehad.

Hermen
08-02-2017

Uitgebreide inboedel verzekering

Al jaren heb ik een uitgebreide inboedel verzekering van centraal beheer naar volle tevredenheid omdat ik nog nooit iets heb hoeven claimen

nu door een lekkage van een schaal waar een plant in stond mijn eettafel en twee stoelen met water schade

nu word er van hun zijde gemeld sorry hiervoor geen apeldoorn bellen of te wel sorry valt niet onder de uitgebreide inboedel verzekering maar zo is het jaren geleden toch echt verkocht

ook de klachten afhandeling van centraal beheer wil hier niets van weten (wel jammer )

lees goed of de voorwaarden zoalsd ze verkocht worden ook daadwerkelijk in de polis staan

ik geef een drie omdat ik mij in de maling genomen voel

Resan
13-12-2016

Inboedel verzekering

Wat een slechte service zeg! lekkage gehad door derden cb gebeld, na korte tijd expertise geweest wat een sukkel was dat maar goed lang verhaal kort te maken na 3 maanden gebeld te hebben eindelijk akkoord gekregen voor uitkering van de schade maaaaar nee hoor de volgende dag toch maar niet uitkeren want nee de expertise vind dat en dat. jaren waren wij met de familie klant per direct opgezegd niet omdat er niks werd uitgekeerd maar omdat ene Niels niet normaal antwoord kon geven op mijn vragen en gewoon heeft opgehangen ! Alle verzekeringen opgezegd succes met jullie Niels!

18-11-2016

Schade aan s7 edge na struikelen

Ik werd meteen vriendelijk te woord gestaan en mijn klacht werd meteen goed afgehandeld de zelfde dag mijn telefoon nog kunnen laten maken.

Teun
12-09-2016

Div schades

Ik heb afgelopen paar jaar veel pech gehad met schades aan inboedel en opstal: lekkage in badkamer waardoor lekkage in woonkamerr woonkamer met veel reparaties aan badkamer incl schilderwerk. Ook glasschade. En pech met wijn op tapijt.

Ik heb een alle risk dekking en er is wel even gecheckt maar alles is steeds zonder problemen en snel afgehandeld.

Top!

Deef
25-08-2016

Inboedelverzekering - Centraal Beheer geeft niet thuis

Ruim 18 jaar al een woonverzekering bij Centraal Beheer. Nog nooit in deze tijd een schade geclaimd.

Nu is mijn telefoon van tafel gevallen (6 maanden oud, 900 euro), waardoor het scherm is gebarsten. Contact opgenomen met Centraal Beheer en het antwoord was dat ik een standaard woonverzekering heb en geen all-risk en daarom deze schade NIET krijg vergoed.

Nooit ben ik door Centraal Beheer benaderd (via mail/post/o.i.d.) dat er nu ook andere mogelijkheden zijn voor een woonverzekering. Dat maakt het nogal zuur, omdat er in 18 jaar nogal veel is veranderd op het inboedelvlak. Mensen hebben nu verschillende apparatuur (waaronder mobiele telefoons, laptop, tablets, e.d.), echter blijken schades daaraan in veel gevallen niet gedekt te worden door de afgesloten verzekering. Aan de telefoon werd mij nog verteld dat Centraal Beheer aan bellende klanten wel doorgeeft dat er nieuwe mogelijkheden zijn, maar hoe vaak belt iemand zijn verzekering als er niets valt te claimen. Nu bel ik na 18 jaar eigenlijk voor het eerst en krijg je nul op request. Het zou Centraal Beheer prijzen als ze actief klanten benaderen met dit soort informatie i.p.v. reactief de bellende klanten hiervan op de hoogte te stellen.

Dus Centraal Beheer heeft geen enkele moeite om 18 jaar lang premies te innen, maar op het moment dat ik als klant ook aanspraak wil maken op mijn verzekering, geeft Centraal Beheer niet thuis.

Nu is het duidelijk dat er naar een andere verzekeraar gaat worden uitgekeken.

Ik adviseer iedereen dan ook om bij het zoeken naar een goede verzekering met een grote boog om Centraal Beheer heen te lopen en met een andere in zee te gaan.

Joyce
19-07-2016

Telefoon kapot

Gisteren heeft mijn zoontje mijn telefoon kapot gegooid, als gevolg mijn beeldscherm kapot. Gelijk schade gemeld op de inboedelverzekering. En nee hoor, telefoon word niet vergoed. Waarom betaal ik in godsnaam voor inboedelverzekering als deze toch niet word vergoed?

Sjors
10-06-2016

Even apeldoorn bellen ,zonde van je tijd

De enige zekerheid die je hebt is het betalen van de premie , heb je iets te claimen is dat nooit gedekt, je eigen schuld of je bent bijna crimineel , ik weet nu waar de grootste niet verzekeraar zich bevind.

Danny
20-04-2016

Inboedelverzekering

In 2010 was er bij mij ingebroken waar bij een fors bedrag aan inboedel was gestolen.

Al op het moment dat ik Centraal Beheer belde begon er een hel voor mij te openbaren.

achmea heeft van alles gebrobeerd om onder hun aansprakelijkheid uit te komen,er werd een detective bedrijf op mij afgestuurd met de naam Interseco,hierbij werd ik 3 uur lang ondervraagd door een ex politie agent die daar werkzaam was,alles werd op een cassete band opgenomen.

Tijdens de rechtzaal probeerde de advocate van achmea mij op de gang uit te kopen voor 1500 euro,en dat ik van alles verder af moest zien,ik heb dat geweigerd.

Nu 5 jaar verder ga ik in hoger beroep,zelfs dat probeert achmea te dwarsbomen ,dat ik zogenaamd niet ontvankelijk verklaard moet worden.

Tijdens de rechtzitting probeerde de advocate van achmea mij in een slecht daglicht te stellen met accusaties die je je ergste vijand niet zou toe wensen.

Het is een machtig bedrijf waar wij als arme consumenten niet tegen op kunnen als ze een recht procedure tegen je beginnen.

Maar ik ben niet zo arm ik ga zelf een website beginnen die Achmea zijn malversaties bekend zal laten worden.

De klachten online zijn maar een puntje van deze beerput ,99% van de mensen laten het maar gaan als ze niet uitbetaald krijgen waar ze recht op hebben,meestal zijn dit allochtonen die niet zo goed nederlands kunnen.

Martijn
23-03-2016

Zeer slecht. Enkel goed in verkopen

Inboedel en speciale verzekering voor telefoon en dergelijke afgesloten. Nu valt mijn telefoon van 5 dagen oud kapot. Geen nood, heb er een speciale verzekering voor. Ik bel ze op. Ze vragen om de bon en dan komt het goed, zeggen ze. Nu 3,5 week verder veel heen er weer gebel en alles opsturen, onder andere ook mijn telefoon word de claim afgewezen omdat de bon te wazig zou zijn en als extra ook nog een melding achter mijn naam zodat ik me niet ergens anders kan verzekeren. De beste man kon of mijn claim afwijzen of een fraudeteam erop los laten. Mijn antwoord was, stuur het fraudeteam maar dan kan ik bewijzen dat alles eerlijk is en klopt. Toen kreeg ik als antwoord dat hij er geen tijd meer in wilde stoppen. Dus ik mag niet eens bewijzen dat alles klopt. Een complete afrader dus

Chalana
26-01-2016

Schade aan mijn telefoon

afgelopen vrijdag had mijn zoontje mijn telefoon laten vallen met als gevolg dat hij het niet meer deed scherm is gebarsten aan beide kanten.

Maandag claim ingediend en vandaag een mail gekregen dat het volledige bedrag binnen 5 dagen op mijn rekening staat.