Hamid
12-10-2018

ALARM: ONVERZEKERDE OUDEREN

ALARM: Centraal beheer heeft doorlopend Reisverzekering van mijn ouders stil zwijgend gewijzigd. Waardoor mijn ouders en veel ouderen niet verzekerd zijn. Ik sla alarm omdat mijn vader is komen te overlijden en nu pas klein lettertjes bij ons zijn bekend zijn. Centraal beheer is absoluut een Associaal Verzekerkingsmaatschapij, ik ben gauw aan het kijken naar andere verzekering voor mijn moeder nu die nog leeft! Het is triest dat dit zo gaat! ik wil alleen mensen wakker schudden!

Jolanda
23-08-2018

Correcte afhandeling reis- annuleringsverzekering

De ervaring die wij hebben met Centraal Beheer na een annulering van een geboekt arrangement is zeer positief. Correcte afhandeling. Dat geeft een fijn en vertrouwd gevoel bij hen verzekerd te zijn.

Roel
20-08-2018

Voel me als een crimineel behandeld

Wij hadden de pech dat tijdens onze vakantie een horloge gestolen is. Mijn vrouw raakte tijdens het wassen op de camping afgeleid en heeft daarna alles wat op de wasbak lag meegenomen. Naderhand bleek dat haar horloge hier niet meer bij zat. Kortom, tijdens de afleiding is het horloge gestolen. Eerst gebeld met centraal beheer, alle begrip, word vergoed. Daarna nogmaals om definitief te maken en ineens moet er van alles gedaan worden. Vind het geen stijl dat persoon 1 zegt gaan we vergoeden en persoon 2 zegt dat je van alles in moet vullen, bewijzen op moet sturen en dan nemen ze het in behandeling.

Michelle
20-06-2018

Doorlopende reisverzekering

Wat een top bedrijf. Die virtuele assistent is perfect, werkt mega snel en eenvoudig. Zeer gebruiksvriendelijk en heel blij mee. Zelf eerst een telefoonverzekering elders afgesloten, en altijd gezeik meegehad. Toen die opgezegd en op reis gegaan en bij Centraal Beheer doorlopende reisverzekering afgesloten. En helaas. Telefoon gejat. Ongelofelijk balen, maar gelukkig heel makkelijk en snel 'formulier' ingediend door alleen al met de virtuele assistent te praten en ook een fijne reactie terug incl vergoeding binnen een paar werkdagen. Nu ik niet meer zoveel reis heb ik de verzekering opgezegd, ook binnen enkele minuten geregeld. Erg tevreden over dit bedrijf. Als ik weer een reisverzekering nodig heb, ga ik het weer hier afsluiten.

Vincent
18-07-2017

Zeer keurige afhandeling omboeking!

Door een ziekenhuisopname konden mijn vrouw en ik niet op vakantie. Bij het annuleren gaf de medewerker ook aan dat omboekingskosten inbegrepen waren. De reis om kunnen boeken en alles werd heel snel, flexibel afgehandeld! Zeer vriendelijke en betrokken medewerkers! HULDE Centraal Beheer!

Masira
19-02-2017

Reisverzekering is top

Recent voor de tweede keer geld gedeclareerd. Het ging zo makkelijk! Ik kon haast niet geloven dat het echt allemaal geregeld was. Daarnaast was iedereen die ik aan de telefoon heb gehad erg vriendelijk en behulpzaam.

Harry Jan
21-11-2016

Vergeet de verleidende omschrijvingen van CB

Lees over de verleidende teksten van de aanprijzingen voor een reisverzekering van CB achmea heen! Duik in de 88 telende pagina,s van polisvoorwaarden en spit door wat je wilt verzekeren. Ik ben letterlijk afgegaan op de headliners en kwam tot de conclusie dat ik uiteindelijk niet goed verzekerd was. Na diefstal bleek ik ondanks de ingeslagen ramen van mijn auto niet verzekerd voor de geroofde spullen. Dus . maak je even een ( sanitaire stop) en worden er achter je ,op een paar meter van de afgesloten auto de ramen ingeslagen kun je geen beroep doen op je verzekering. Niets menselijks is ons vreemd! Volgens cb achmea de volgende keer eerst de rugzak in de kofferbak en daarna.

HV
02-11-2016

Prima reisverzekering

Onze ervaringen met de reisverzekering van Centraal Beheer Achmea zijn alleen maar positief te noemen. Toen we in september teruggeroepen werden van onze reis in Italie, heeft CB ons prima begeleid. De terugreis werd door hen in de nacht geregeld en hierdoor konden we de dag daarna meteen vertrekken. Via de mail en sms'jes werden we op de hoogte gebracht en gehouden. De situatie was voor ons dan wel triest, CB verzekeringen heeft echter prima service geleverd.

Maud
15-08-2016

Tenenkrommend slecht

Een maand geleden heb ik een schade gemeld bij centraal beheer. Mijn schade zou binnen 10 werkdagen worden behandeld, vandaag, werkdag nummer 30, nog steeds geen vergoeding. Sterker nog, mijn schademelding is nog niet eens in behandeling. Het gaat om een schade van meer dan €1000,- euro en wanneer je aangeeft dat je je eigen huur niet eens kunt betalen, omdat zij zolang wachten met uitbetalen, krijg je alleen wat slappe excuses. Als ik daar nou eens mijn huur van kon betalen!

Verder kennen ze ook geen spoed. Bij alle 3 de keren dat ik belde, werd er spoed achter de schade gezet en zou ik uiterlijke desbetreffende week mijn geld krijgen. Maar helaas. Niks dan smoesjes en valse beloften. Beter sluit je een reisverzekering af bij Interpolis. Mijn vriend had binnen 5 werkdagen zijn geld. Dat lijkt er meer op!

Arno
26-05-2016

Schade gemeld en maar wachten

ik heb alles al 20 jaar verzekerd bij Centraal Beheer, nooit wat geclaimd nu schade op reis aan mijn koffer.

Gaan we nu moeilijk doen? Alles bewijzen etc. pfff

Klaar en weg ermee. Er zijn inmiddels betere en goedkopere alternatieven.

Timo
11-12-2015

Sluipende contracten

Je sluit een simpel contract af en je zit er gelijk een jaar aan vast, je hoort/merkt helemaal niets meer van dit bedrijf (op de maandelijkse afschrijving na..).

Dik ontevreden wat mij betreft, ik hoop dat andere mensen betere ervaringen hebben.

Danny
12-07-2014

Super geregeld!

2x schade gehad op onze reisverzekering: 1x portomonee weg tijdens een stage in Madrid, met 3 dagen stond het bschadebedrag al weer op de rekening van mijn zoon, zodat hij een nieuwe ID kon aanvragen en betalen. 2e schade was een schade aan het appartement, super geregeld! Binnen een week na het melden ook op de rekening!

Mike
26-06-2014

Slechte en niet deskundige klantenservice

Ik heb 2 ervaringen, bedie met klantenservice. 1 keer heb ik gevraagd of bij doorlopende reisverzekering reddingsoperaties gedekt zijn. Terwijl het wel gewoon zo is (kwam ik later erachter), de medewerker heeft alles geprobeerd mij te overtuigen dat ik nog ziektekosten module moet hebben, anders is het niet gedekt. Ook in het gesprek veel tegsprekende uitspraken gedaan. Dus kennisniveau nil.

2-e keer gebeld met een andere vraag over reisverzekering, maar na 10 minuten wachten (na doorverbinden) nam niemand op. Dat moeten ze ook niet niet "een ogenblik geduld" melden maar 1000000 ogenblikken geduld. Wat zeer slecht is dat ze geen schatting geven van de wachttijd en/of aantal personen voor je.

Dus de service absoluut beneden pijl voor een grote verzekeraar.

07-05-2012

Nadat wij op onze bestemming waren aangekomen werd helaas mijn tas gestolen. Wij hebben meteen ter plekke aangifte gedaan en de hulpnoodlijn van centraal beheer gebeld (werd zeer deskundig,behulpzaam en vriendelijk te woord gestaan) Bij thuiskomst is de schade telefonisch afgehandeld en meteen overgemaakt!

Alleen als wij uit de steekproef controle worden gehaald moeten we de stukken kunnen aantonen.

Een super snelle en klantvriendelijke afhandeling!

13-09-2011

Na mijn vakantie heb ik een claim ingediend bij Centraal beheer, de medewerker aan de telefoon gaf meteen al dat ze mij niet vertrouwde en dat ik aan het frauderen was. Achmea is slecht bereikbaar, werkt niet zorgvuldig en vertrouwd haar klanten niet. Kortom slechte verzekeraar. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?