Coldy.nl26 ervaringen

Kreeg 1 mombakkes 😭😭😭

Janny
18-01-2021

Klacht

Heb contact gehad met Mollie die als tussen persoon werkt voor Coldy.nl Ze weten nu in elk geval wat Coldy met mensen doet.Niet opsturen wat belooft is je kan een klacht indienen bij www.mollie.com/nl/consumers.

Bertax
Bertax
16-01-2021

Ideal tegenrekening achterhalen

Hoe kom ik achter de naam van de tegenrekeningnummer van Coldy.nl?
Ze hebben echt de verkeerde opgelicht nu

Awishay
Awishay
15-01-2021

Dieven met recht

Ik heb een iron man mk5 helm voor € 30 gekocht krijg ik een masker van € 1. Als je hun mailt krijg je geen reactie terug! Waarom worden deze oplicy niet opgepakt?

Marc
13-01-2021

Helm mk5

Ijzeren man helm MK5 besteld besteld voor 30 euro maar kreeg een masker van 2.90 euro in plats van de helm! terug sturen kost mij meer dan die helm! coldy verbrak de communicatie!

Odette
11-01-2021

Warme dekens werd een lapje fleece

Ik bestelde 2 warme dekens, 1+1 gratis en betaalde hiervoor 34,95 euro. Meer dan een maand en 3 navragen later ontving ik vandaag een plastic pakje waarin een filterdun Fleece dekentje stak, 1 ipv 2. Voor zo een lapje stof betaal ik in de Action 5 euro! Het ding zat helemaal opeengepropt in de verpakking. 1 ding klopte met mijn bestelling nl. De groene kleur. Wat een oplichterij!

Jet
03-01-2021

Had een dikke gevoerde deken besteld. krijg na maanden een lullig dun dekentje . en natuurlijk niet de tweede gratis! oplichters zijn het!

André Marjo
André Marjo
02-01-2021

Verschrikkelijk dat je zo mensen oplicht!

Dekens besteld dikke dekens met schapendons eronder wat krijg je een lap stof wat een deken voor moet stellen en nog niet eens hele bestelling
leuk kerstkado voor de familie pfff en nu maar wachten op reactie

Asmaa
Asmaa
28-12-2020

Misleiding

Ik had 10 November 2020 2 leuke robots speelgoed besteld. Langer gewacht dan 15 werkdagen en na bijna 1 maand kwam er een klein pakje waarvan ik al aan de buitenkant kont zien vanwege de grootte dat daar die 2 robots speelgoed daar niet inpast. Er zat iets in wat ik bij Action ook had kunnen kopen voor een paar euro. Ik kan fluiten naar mijn €35,-

Cees
25-12-2020

Misleidend

Ook ik heb een camera besteld voor 39,95 maar niets gekregen.
Track en trace krijg je niet en constant mailen krijg je standaard mail maar geen respons.
Vandaag kwam er een soortgelijk bedrijf bij Mr. FRANK Visser met soortgelijke oplichting.
Mogelijk dat Coldy daar binnenkort ook een aflevering krijgt.

Kitty
Kitty
24-12-2020

Webwinkel die producten levert die je niet besteld hebt.

COLDY.NL is weer een webwinkel die mensen oplicht. Het lijkt een Nederlands bedrijf maar alles komt uit China. Het ergste is dat je een heel ander product krijgt dan je besteld. En uiteraard een product wat je voor nog geen vierde van de prijs die je betaald hebt, elders kunt kopen. En dan alleen contact kunt maken via berichten waar je standaard antwoord op krijgt (als je überhaupt antwoord krijgt) dat je het kunt retourneren maar wel zelf de retourkosten moet betalen wat minstens 24€ is naar China. Dus nu heb ik een prul van een product wat ik niet besteld heb en ben ik een hoop geld lichter. Dus echt NOOIT iets bestellen.

Leroy
Leroy
20-12-2020

Dubieuze praktijken

Grootste oplichters.koop bluetooth earbuds 1+1 gratis en krijg er maar 1.totaal genegeerd op emails vehalve hun crp reclames blijve komen.
Dit bedrijf zou goed doorgelicht moeten worden en vervolgd worden voor oplichting en fraude.

Jaap
18-12-2020

Coldy.nl

Ik heb 1+1 camera's besteld en betaald maar niets ontvangen krijg elke keer ontwijkende antwoord terug b.v. ga bij post.nl vragen waar mijn bestelling blijft maar dat kan ik niet want ik heb geen track en trace code dus bestel niets bij coldy.nl want het zijn oplichters en betaal niet met ideal want je kan fluiten naar je geld duits rekening nummer

Aad
Aad
17-12-2020

Niets bestellen

Oplichters heb totaal niets gehad camera's zouden afgeleverd zijn . en innermask van bij de-handje zelfde oplichters zelfde rekening

Janna
13-12-2020

Camera's 1+1 voor € 39,95

Het zijn oplichters. Bestel nooit hier. Wordt totaal andere, veel goedkope artikel geleverd.
De mails worden niet beantwoord.
Het retourkosten zijn aan de koper. Het adres is in China en alleen het verkeerde artikel te retourneren kost € 23 ,-
SCHANDALIG!

Nico
Nico
12-12-2020

Zeer slecht bedrijf. Geld kwijt

Bestel hier niet. Niets worde geleverd en de mails die je stuurt komen terug met de mededeling at er een virus in zit.

OPLICHTING!

Coos
Coos
10-12-2020

Het zijn afzetters :-(

Je krijgt niet wat je hebt besteld en 't komt uit China en je kan naar je geld fluiten :-(

Stefan
Stefan
07-12-2020

Twee camara's voor €39.95

Heb 2 camara's besteld en betaald via ideal, na 2 weken 1 camara gekregen maar een totaal andere waar ik niks aan heb, gemaild en kreeg na 2 dagen een mail dat ik het terug kon sturen en dan geld terug zouden storten, ik moest het wel sturen met track&trace en naar CHINA, wat een stel oplichters, bestel hier niks, het zijn oplichters

07-12-2020

Camera

Aanbieding camera's 1+1 krijgt er een binnen,en het is ook niet de camera die ik zou krijgen dus terug sturen,kreeg formulieren via de mail gestuurd om terug te sturen, ik moest het terug steuren naar China en de kosten waren voor mij,raar zij hebben de fout gemaakt en de kosten om het op te sturen waren rond 50euro en camera kost maar 39euro, het zijn oplichters je hoort niets meer van ze, ik zou de mensen willen waarschuwen koopt niets bij dit bedrijf.

Robert
06-12-2020

Leveren niet wat je besteld

Toby de Robot wordt niet geleverd maar een dubieus kinderrobotje wat nog geen 5 euro waard is.
Ik voel mij enorm opgelicht!

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Coldy.nl?