Coldy.nl31 ervaringen

Gino
29-04-2021

Bedrogen nooit aangekomen

Slechte service product besteld nooit aangekomen nu al 7weken besteld en krijg steeds een standaard mail is onderweg dus ik raad iedereen aan om niets te kopen

Fiducia
21-03-2021

NOOIT IETS KOPEN

Heb een sushi apparaat besteld voor 30 euro en nooit iets ontvangen. Gemaild en gemaild, telkens het antwoord dat het produkt onderweg is en je nog wat geduld moet hebben.
Dat is inmiddels een paar maanden geleden.
Koop hier nooit wat!

Leny
Leny
08-02-2021

Oplchting

Ben zelf ook de dupe voor 40 euro heb het aangegeven bij de politie. Is proces verbaal van gemaakt.
Als iedereen dat nou doet inplaats van klagen wordt er in ieder geval werk van gemaakt. Politie. Nl
Kwestie van formulier invullen.

Jasper
02-02-2021

2 voor de prijs van 1

Bewakings camera gekocht maar klein cameraatje ontvangen van een paar euro (op amazon tenminste) waardeloos 'bedrijf'

Marieke
Marieke
29-01-2021

Krijg niet wat ik heb besteld

Heb een sushikit besteld, waarvan ik de helft niet heb ontvangen.
Op mijn mail krijg je ook geen reactie.
Heel slecht dit. NIET bij bestellen.

Daan

Kreeg 1 mombakkes ???

Janny
18-01-2021

Klacht

Heb contact gehad met Mollie die als tussen persoon werkt voor Coldy.nl Ze weten nu in elk geval wat Coldy met mensen doet.Niet opsturen wat belooft is je kan een klacht indienen bij www.mollie.com/nl/consumers.

Bertax
Bertax
16-01-2021

Ideal tegenrekening achterhalen

Hoe kom ik achter de naam van de tegenrekeningnummer van Coldy.nl?
Ze hebben echt de verkeerde opgelicht nu

Awishay
Awishay
15-01-2021

Dieven met recht

Ik heb een iron man mk5 helm voor € 30 gekocht krijg ik een masker van € 1. Als je hun mailt krijg je geen reactie terug! Waarom worden deze oplicy niet opgepakt?

Marc
13-01-2021

Helm mk5

Ijzeren man helm MK5 besteld besteld voor 30 euro maar kreeg een masker van 2.90 euro in plats van de helm! terug sturen kost mij meer dan die helm! coldy verbrak de communicatie!

Odette
11-01-2021

Warme dekens werd een lapje fleece

Ik bestelde 2 warme dekens, 1+1 gratis en betaalde hiervoor 34,95 euro. Meer dan een maand en 3 navragen later ontving ik vandaag een plastic pakje waarin een filterdun Fleece dekentje stak, 1 ipv 2. Voor zo een lapje stof betaal ik in de Action 5 euro! Het ding zat helemaal opeengepropt in de verpakking. 1 ding klopte met mijn bestelling nl. De groene kleur. Wat een oplichterij!

Jet
03-01-2021

Had een dikke gevoerde deken besteld. krijg na maanden een lullig dun dekentje . en natuurlijk niet de tweede gratis! oplichters zijn het!

André Marjo
André Marjo
02-01-2021

Verschrikkelijk dat je zo mensen oplicht!

Dekens besteld dikke dekens met schapendons eronder wat krijg je een lap stof wat een deken voor moet stellen en nog niet eens hele bestelling
leuk kerstkado voor de familie pfff en nu maar wachten op reactie

Asmaa
Asmaa
28-12-2020

Misleiding

Ik had 10 November 2020 2 leuke robots speelgoed besteld. Langer gewacht dan 15 werkdagen en na bijna 1 maand kwam er een klein pakje waarvan ik al aan de buitenkant kont zien vanwege de grootte dat daar die 2 robots speelgoed daar niet inpast. Er zat iets in wat ik bij Action ook had kunnen kopen voor een paar euro. Ik kan fluiten naar mijn €35,-

Cees
25-12-2020

Misleidend

Ook ik heb een camera besteld voor 39,95 maar niets gekregen.
Track en trace krijg je niet en constant mailen krijg je standaard mail maar geen respons.
Vandaag kwam er een soortgelijk bedrijf bij Mr. FRANK Visser met soortgelijke oplichting.
Mogelijk dat Coldy daar binnenkort ook een aflevering krijgt.

Kitty
Kitty
24-12-2020

Webwinkel die producten levert die je niet besteld hebt.

COLDY.NL is weer een webwinkel die mensen oplicht. Het lijkt een Nederlands bedrijf maar alles komt uit China. Het ergste is dat je een heel ander product krijgt dan je besteld. En uiteraard een product wat je voor nog geen vierde van de prijs die je betaald hebt, elders kunt kopen. En dan alleen contact kunt maken via berichten waar je standaard antwoord op krijgt (als je überhaupt antwoord krijgt) dat je het kunt retourneren maar wel zelf de retourkosten moet betalen wat minstens 24€ is naar China. Dus nu heb ik een prul van een product wat ik niet besteld heb en ben ik een hoop geld lichter. Dus echt NOOIT iets bestellen.

Leroy
Leroy
20-12-2020

Dubieuze praktijken

Grootste oplichters.koop bluetooth earbuds 1+1 gratis en krijg er maar 1.totaal genegeerd op emails vehalve hun crp reclames blijve komen.
Dit bedrijf zou goed doorgelicht moeten worden en vervolgd worden voor oplichting en fraude.

Jaap
18-12-2020

Coldy.nl

Ik heb 1+1 camera's besteld en betaald maar niets ontvangen krijg elke keer ontwijkende antwoord terug b.v. ga bij post.nl vragen waar mijn bestelling blijft maar dat kan ik niet want ik heb geen track en trace code dus bestel niets bij coldy.nl want het zijn oplichters en betaal niet met ideal want je kan fluiten naar je geld duits rekening nummer

Aad
Aad
17-12-2020

Niets bestellen

Oplichters heb totaal niets gehad camera's zouden afgeleverd zijn . en innermask van bij de-handje zelfde oplichters zelfde rekening

Janna
13-12-2020

Camera's 1+1 voor € 39,95

Het zijn oplichters. Bestel nooit hier. Wordt totaal andere, veel goedkope artikel geleverd.
De mails worden niet beantwoord.
Het retourkosten zijn aan de koper. Het adres is in China en alleen het verkeerde artikel te retourneren kost € 23 ,-
SCHANDALIG!

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Coldy.nl?