Comfortio.nl20 ervaringen

Rien
16-05-2020

Slecht product en geen geld terug ontvangen

Ik heb een PadBag besteld en na verloop van weken uiteindelijk ontvangen. De PadBag bleek uiteindelijk helemaal geen trademark te hebben en bleek bij ontvangst van de allergoedkoopste materialen te zijn gemaakt. Na de ontdekking dat het product helemaal geen trademark heeft heb ik getracht de bestelling te annuleren, maar dat bleek niet mogelijk. Wettelijk heb je daar wel rechten toe.
Bij retourzenden van het product moet je dan zelf de verzendkosten betalen (€ 7,25) en die mag je voor eigen rekening nemen. Na weken wachten (en het opsturen van de track en tracecode) heb ik nog steeds geen geld terug ontvangen.
Oplichters van het zuiverste soort.

15-01-2020

Ik trek mijn review van 5 dagen geleden in

Na nog een mailtje aan Comfortio kreeg ik als reactie dat er iets was misgegaan en dat ik mijn geld terug zal krijgen. En inderdaad dat is gebeurd. Het zijn dus geen oplichters. Mijn mail van 5 dagen geleden is dus achterhaald.

Cokkie
09-01-2020

Opgelicht

Ook wij 2 krabber besteld en niks ontvangen.
Gaan actie ondernemen

Carlo
07-01-2020

Fraude

Toen ik de advertentie op Facebook zag, had ik al een voorgevoel dat het wel eens nep zou kunnen zijn.
En ik had gelijk.
IJskrabber besteld, mail over leverdatum gekregen. Uitgesteld. Datum 7 dagen verstreken. Niks ontvangen.
Comportio wordt gerund door Luc E-Commerce en is een eenmanszaak in Amsterdam, die zijn spullen rechtstreeks uit China laat komen. Maar nooit aankomen.

Michel
Michel
06-01-2020

Niet bestellen

7 dec 2 krabbers besteld. Nu 6 januari,nog niks ontvangen.
Spullen zouden uiterlijk 28 dec binnen zijn. Na het lezen van alle recensies geloof ik er niet veel meer van.
Deze leverancier voelt niet aan een betrouwbare partner.

Harry

Waardeloos.

Heb 2 ijskrabbers besteld.

3 december besteld en 28 december ontvangen.

Ik heb 2 x een kontaktformulier ingevuld en 2 x geen antwoord.

Ik heb mijn bestelling gevolgd en het zou voor de 25e geleverd en dat werd dus de 28e

Eindelijk een bericht ontvangen, het lag aan het internet en de feestdagen.

Waardeloos bedrijf met loze 100% beloftes.
Ijskrabber is trouwens 2 x zo duur als bij een ander bedrijf.

Quirine

GEDULD HEBBEN

Als je een pakket besteld bij comfortio.nl moet je geduld hebben. Een maand nadat ik een ijskrabber heb besteld, eindelijk het pakket gekregen.

Alexandra

Misbruikers

Ik had het kunnen weten, ben er zelf ingetuind. Ik koop nooit wat via zogenaamde aantrekkelijke reclames. Maar die ijskrabber zag er zo gemakkelijk uit. We zullen maar zeggen: Karma

Sabine
01-01-2020

Onbetrouwbaar!

Ook ik ben en van de jachtoffers die erin zijn getrapt! Het product was zogenaamd onderweg, ik moest maar eens bij de TNT punten gaan vragen of het daar lag, maar dat was natuurlijk onzin. Wacht nog op antwoord op mijn laatste mail.

Willy
26-12-2019

Kopen maar geen levering

Al weken geleden besteld en betaald maar er word niks geleverd het zijn gewoon een stelletje oplichters je krijgt steeds de zelfde email terug is het nu wel geleverd nee dus en bestel er ook maar niks

Ellis
25-12-2019

Ijskrabber 6 weken besteld nog steeds niet binnen. Meerdere mail gestuurd.1 keer gereageerd met als antwoord dat ze problemen hebben met internet.

Leo
24-12-2019

Niet leveren

Ook ik een ijskrabber besteld en netjes 12.95 overgemaakt maar tot op heden niets ontvangen. Het is reeds 6 weken wachten. Dit individu is een zielig meneertje.

24-12-2019

Misleidende site

Oplichters zijn het leveren niet en reageren ook niet meer als je vragen stelt die Tim denkt laat ze maar zeiken ik heb geld toch binnen dus puren oplichterij waar ik dus stappen tegen ga ondernemen om dit mannetje te stoppen met oplichten

MArianne
22-12-2019

Zoekgeraakte bestelling?

Het lijkt of het artikel in Nederland voorradig is, maar dat is niet zo. Het pakje kun je vanuit China volgen tot in Nederland en dan stopt het. Hat ik mn creditcard maar gebruikt .

Trudy
Trudy
21-12-2019

Niets geleverd

De ijskrabbers besteld niets ontvangen dus .geld weg.
Niets bij bestellen dus!

Paul
20-12-2019

Wel betalen maar niets leveren

Net als overige recensies, je betaald maar er wordt niet geleverd. Ze zijn alleen via mail te bereiken en je krijgt allen te lezen dat er en storing is in hun mailserver.
Kortom, wees gewaarschuwd voor dit stelletje oplichters!

Karin
Karin
20-12-2019

Niet doen!

Ijskrabber besteld voor 12,95 die dus uit china bleek te komen. Had ik voor 0,85 cent ook rechtstreeks kunnen bestellen. Nu, 5 weken later nog niks ontvangen, reageren niet op mails etc en gewoon geld kwijt. Stelletje oplichters zijn het dus trap er niet in,!

Martin
17-12-2019

Niets bestellen aub

Ook magische ijskrabber besteld en niets ontvangen. Reageren nergens meer op. Hier niets bestellen. Kijk uit met deze gasten.

Hannie
Hannie
17-12-2019

Opgelicht?

Besteld maar niets ontvangen Heb het idee dat je aan het lijntje word gehouden .Denk erover om actie te ondernemen .

Dennis
13-12-2019

Comfortio.nl

Is de eerste goede website die mij heeft opgelicht, erg professioneel met zelfs een Chinese track en trace.
Kijk goed uit dit zijn oplichters

Welk cijfer geef jij Comfortio.nl?