Culbertson.nl3 ervaringen

Rjbc
11-10-2020

Fraude, Paypal heeft zich ook onttrokken

Levering blijft uit, op mails wordt niet gereageerd.
Bij mijn aankoop was het nog mogelijk dit via Paypal te doen. Nu ook blijkt dat Paypal geen reactie heeft mogen ontvangen, hebben zij besloten hun betalingsoptie daaruit weg te nemen.

A;;e lof voor Paypal welke de betaling aan mij heeft geretourneerd

Mi
04-10-2020

Fraude

Lijkt een schoenenshop die vanuit Groot Brittannië levert. Gelijk bij de orderbevestiging zit niet gespecificeerd wat je besteld hebt. Dit was al vreemd. Vervolgens krijg je een track@trace vanuit China?
Bij levering komt idd het ondernr overeen met jouw orderbevestiging alleen ipv een schoenendoos met 2 paar schoenen, welke ik besteld had, kreeg ik een klein zakje met een paar witte sokjes. Ik ben dus voor 113 euro opgelicht. Op mails komt geen antwoord. Zaak ligt nu bij PayPal.
Ga niet met dit bedrijf in zee!

Lia
02-07-2020

Ga hier niet mee in zee

Een paar Ecco schoenen besteld, ter waarde van 69,99. Bij controle afschrijving blijkt er 78,73 afgeschreven te zijn, koersverschil staat in de mail vermeld. Dit is tevens ook het enige wat ik ontvangen heb. Op mails komen geen reacties. De schoenen heb ik niet gekregen, welke een goedkope chinese zonnebril ter waarde van 15 US-dollar.De klacht ligt nu bij de bank om het uit te zoeken.

Welk cijfer geef jij Culbertson.nl?