CZ reviews

5.3

EPCS
18-11-2016

Duur en arrogant

Superduur, vergoeden niks en spelen met je voeten bij de betaling van je eigen risico. Als je iets declareert bellen ze met de vraag waarom ik denk dat zij dit vergoeden. Ik weet wel waar mijn geld zit: de top van CZ. Als je wil opgelicht worden, moet je je verzekering bij CZ afsluiten.

Rachele
27-10-2016

Slim en goedkoop

Voor mij de perfecte zorgverzekering! De goedkoopste en de beste!

Nicole
21-10-2016

Goed verzekerd

CZ direct is n online zorgverzekering waardoor je al bespaard op de kosten van de polis 24 uur per dag beschikbaar je kunt er al je berichten volgen betaalbaar betrouwbaar zeker n aanrader reageren snel op n vraag zijn er wel voor je als je ze nodig hebt

Talisha
14-09-2016

Zorgverzekering CZ

Ik vind het een redelijk goede zorgverzekering, het is goedkoop. Dat is helemaal fijn omdat ik nog een student ben. Als ik iets niet begrijp kan ik altijd wel de klantenservice bereiken en zij leggen alles goed uit.

Joyce
09-09-2016

Daar waar nodig aanwezig

Tot op heden nog altijd een fijne "relatie" met de cz mogen hebben. Erg behulpzaam en open om met me mee te denken in de mogelijkheden of eventuele obstakels te doorbreken. Verder ook fijne regelingen te treffen mocht dit nodig zijn.

Di
08-08-2016

Goed

Cz is gewoon goed! Oude betrouwbare verzekeraar.

Liesbeth
08-08-2016

Prima service

Het is een fijne vezekering. Mijn zoontje krijgt elk jaar een presentje voor zijn verjaardag

05-08-2016

CZ, al vanaf mijn geboorte erbij

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met de cz, ze vergoeden bij mij ondanks mijn ziektes alles, zelfs soms meer dan ze moeten doen. Ik zit niet eens in de de top verzekering van ze, maar krijg wel 100% fysio vergoed elk jaar. En ze houden rekening met me, is er iets mis met een leverancier van verbandmateriaal of een arts/ziekenhuis, hun bemiddelen zonder moeite, JIJ staat bij hun pas écht centraal! Een aanrader om als zorgverzekeraar te hebben.

Nicole
06-07-2016

Super service

Ik ben zeer positief over mijn zorgverzekering. Dekt bijna al mijn zorgkosten en de klantenservice is heel flexibel en staat je netjes te woord. Zeker een aanrader!

04-07-2016

Uitstekende zorgaanbieder

luistert ook echt naar de klant in het begin klachten gehad die alemaal zijn opgelost,en las je klacht heb word hij meteen serieus genomen

Songul
25-06-2016

Klantenservice

Ik ben verzekerd bij CZ Deltaloud .

Mijn ervaring is dat CZ klantenservice moeilijk te bereiken is en als je ze kunt bereiken worden je vragen niet duidelijk of helemaal niet beantwoord .

Ook is het zo dat indien je zorg nodig hebt en je vraag hulp bij het vinden van de juiste hulpverlener je doorverwezen word naar de website om daar te kijken met wie CZ een contract heeft afgesloten maar je krijgt geen antwoordt van de klantenservice.

Ik vind en dat is mijn mening dat je ten alle tijden goede voorlichting mioet krijgen van hje zorgverzekeraar en dat laat te wensen over bij CZ .

Volgende stap is dan ook in Januari snel overstappan naar een goede zorgverzekeraar die wel voor je klaar staan als je ze nodig hebt , je btaald er toch inners voor///

Iris
09-06-2016

Profesionele service

CZ biedt een profesionele service aan. Bij vragen of klachten, wordt je altijd netjes geholpen.

Otto
04-06-2016

Cz staat altijd voor je klaar

Ik ben al jaren verzekerd bij cz met veel plezier. Ieder jaar weer laat ik alles op nieuw bereken en cz.komt er voor mij altijd als goedkoopste uit. Als je vragen hebt kun je gratis bellen en van wachttijden is geen enkele sprake. Ik zou zeggen laat je premie ook is uitrekenen door cz het is echt de moeite waard.

Jeannette
21-05-2016

Zeer betrouwbaar , snelle simpele site

alleen , maar goed , snel en behulpzaam

Marianne
10-05-2016

Betrouwbaar

Ben op zich wel tevreden met CZ zorgverzekering. Alleen is het niet altijd waar dat je een second opinion kan doen en dat deze vergoed wordt. Dan moet je opletten dat ze een contract met elkaar hebben anders wordt het toch moeilijk. Ging naar een haar kliniek vanwege haaruitval en de huisarts had een verwijsbrief geschreven, maar wordt maar voor de helft vergoed.

Ook zijn de vergoedingen van fysio dubieus, dus handig als je hiervoor eerst de vergoedingen leest. Na een knieoperatie van mijn zoon worden maar 9 behandelingen vergoed en heeft 9 maanden fysio nodig, dus alles zelf betalen is best duur.

Maarten
01-05-2016

Zeer tevreden

Eigenlijk nooit problemen gehad met CZ en altijd zeer tevreden geweest.

Otto
24-04-2016

Hier wordt je niet ziek van

Ik heb onlangs de cz dirdkt verzekering afgesloten met een prima premie per maand en zeer goede vergoedingen voor allerlei kosten. Ik kon de premie per jaar betalen wat me nog eens een aa tal tie tjes per jaar scheelde. Mn tandarts verzekering dekt nu ook de mondhygianiste en dat voor maar 80 euro per maand.

Gerry
15-04-2016

Fysiotherapie minder

Voor mij is ondertussen elke zorgverzekeraar hetzelfde, moet ieder jaar weer een andere zoeken. Heb een chronische ziekte en de fysiotherapie wordt helaas steeds meer terug gedraaid dat gaat heel erg ten koste van mijn gezondheid. Dus maakt niet uit bij welke zorgverzekeraar je zit. Moet nu steeds vaker naar pijnbestrijding dat is veel en veel duurder voor de zorgverzekeraar . Echter dat schijnt hen niets te deren en dat begrijp ik dus niet Dus ik vraag me af waar gaat het nu eigenlijk om ?

Orson
15-04-2016

Hulp in nood

nadat ik een jammer genoeg ongelukje had gehad in mijn woning , en daardoor moest worden geopereerd aan mijn hand, kreeg ik na mijn operatie , geheel onverwacht een beterschapskaartje van mijn zorgverzekeering, had dit niet verwacht, dat is pas zorg.

Nathalie
14-04-2016

Waarom ik voor cz kies

ik ben nu al behoorlijk wat jaren lid van cz en heb nog nooit problemen gehad met deze zorgverzekering . wordt altijd goed te woord gestaan met vragen over vergoedingen . zijn vriendelijk aan de telefoon en helpen mee denken met oplossingen . zelfs als t even niet uitkomt met betalen vallen hier goede afspraken over te maken .