CZ reviews

5.4

Jinsen
31-01-2016

Alround verzekerd? CZ dus

CZ bevalt tot nog toe prima. Al jaren verzekerd bij deze maatschappij. Omdat de zorgvraag bij mezelf hoog is. (chiropracter, brildragend, tandarts) heb ik al jaren het gezinnen pakket. Tijdens de zwangerschap was dit ook ideaal. De combinatietest werd vergoed en ook lactatiekundige zorg en opname van ons zoontje op de 5e kraamdag.

De kinderen zijn meeverzekerd met hetzelfde pakket. Ideaal dat ik gewoon het antroposofische cb kan bezoeken en hier dan ook een gedeelte van vergoed krijgt.

Ze zijn nog niet eenduidig in welke alternatieve therapie wel of niet vergoed wordt, ik heb van een zelfde zorgverlener meerdere rekeningen ingestuurd waarbij het de ene keer wel vergoed werd en de andere keer niet. Heel vreemd. Gezien ik toch wel aan het maximum bedrag kom heb ik het hierbij gelaten.

25-01-2016

Snel, efficient en overzichtelijk

CZ heeft een fijne website waarmee zeer makkelijk zorgkosten gedeclareerd kunnen worden, alles gaat digitaal. De gebruikte zorg en de resterende riuimte binnen je verzekering is ook in een oogopslag terug te vinden. Daarnaast is de dekking prima te noemen.

Jeanne
20-01-2016

CZ zonder zorgen

Handig dat je eigen risico bij kan betalen per maand.

Elly
19-01-2016

Binnen 1 minuut je declaratie indienen!

Je kunt je declaraties veilig en heel snel indienen op je persoonlijke pagina.

Binnen 1 uur krijg je een bevestiging via je e-mail adres en binnen 3 dagen staat het al op je rekening bijgeschreven!

Zeer fijne en snelle service!

Magda
15-01-2016

Zeker om aan te bevelen

Eerste wat opvalt is een zeer aangename communicatie. Vriendelijk en helder. Daar kunnen andere verzekeraars nog wat van leren.

Stefan
11-01-2016

CZ voor de juiste zorg op de juiste moment

Gelukkig weinig nodig maar toch maar weer een jaar voor CZ gekozen , misschien een idee voor CZ om voor trouwe klanten met een spaaractie komen die per maand oploopt.

10-01-2016

Second opinieonderzoek en zorgconsulent(e)

Door aanhoudende problemen met mijn rug ( zenuwpijnen) heb ik contact gehad met de zorgconsumenten en zij heeft me voorgesteld om mijn dossier op te sturen naar "Best Doctors". Je dossier wordt dan naar een specialist waar dan ook op de hele wereld. Je krijgt dan een compleet verslag en voorstellen om je aanhoudende problemen aan je behandelaar voor te stellen. Er gaat wel een tijd overheen, maar ik heb er veel aan gehad.

Prima gedaan CZ

Aartje
10-01-2016

Een hele goede zorg verzekering

Ik ben heel erg tevreden over mijn zorgverzekering :CZ.

Altijd wordt je keurig tewoord gestaan als je vragen hebt en ze helpen je heel goed . De nota;s worden supersnel afgehandelt . en ze doen niet moeilijk over vergoedingen .

kortom ik kan hem iedereen aanbevelen

Dimphy
04-01-2016

Nooit moeilijk doen

Wij zijn al jaren bij cz, Mijn man heeft insuline en 20 stuks medicijnen per dag nodig, als ik vragen heb ze antwoorden altijd correct en doen nooit moeilijk.Ik vind het een aanrader voor ierdereen.

Joyce
30-12-2015

Prima verzekering

Ik ben al jarenlang via mijn werkgever verzekerd bij CZ. Vroeger moest ik alle rekeningen opsturen via de post en vanalles invullen. Dat hoeft nu niet meer, alles gaat digitaal en al mijn zorgverleners sturen de rekening naar cz. Cz is wel duurder als sommige andere verzekeraars maar door de goede service heb ik dat er graag voor over

Nienke
29-12-2015

Net overgestapt

Ik ben net overgestapt en alles was heel duidelijk en goed uitgelegd, voorheen zat ik bij unive en het scheelt mij nu gewoon 21 euro in de maand! Ik ben blij met mijn nieuwe zorgverzekering en kan CZ direct iedereen aanraden.

Rick
28-12-2015

Directe verrekening met zorgverleners

Kosten van zorgverleners worden bijna altijd direct met Cz verrekend.

25-12-2015

Doen niet moeilijk.

Naadloos betalen ze je nota's zonder omkijken. Ze doen ook niet moeilijk als je te lang moet wachten bij een ziekenhuis en geven je advies om naar een ander ziekenhuis te gaan. Houden zo.

Riet
23-12-2015

CZ

Nooit anders gehad, altijd tevreden, wordt prima te woord gestaan en klachten worden binnen no time opgelost!

ik hoef geen andere zorgverzekeraar, Ben ook nog nooit veranderd, waarom zou ik?

Edwin
23-12-2015

Goede zorgverzekering

goede bereikbaarheid van de klantenservice en snelle afhandeling van betalingen.

Antoinette
17-12-2015

CZ, mijn zorg=hun zorg

Hallo, ik ben al jaren klant bij CZ, en erg tevreden.

Ik kan met al mijn vragen bij hun terecht, ook als ik iets niet goed begrijp, nemen ze de moeite om het voor mij duidelijk te maken.

Groetjes,

Mary

50+

ik vind dat wij als 50+ niet hoeven te betalen voor kraamhulp en anticonceptie dus vind ik de oplossing van CZ geweldig dat er als enige ook aan de ouderen wordt gedacht. Ik ben al meer dan 40 jaar bij CZ en ik BLIJF er.

met vriendelijke groeten

Helene

Goede Zorg

Tegenwoordig wordt er overal op bezuinigd.

Ikzelf heb een te laag gewicht, en bij de laatste controle aan de internist, heeft zij Nutridrink voorgeschreven om aan te sterken. CZ heeft alle Nutridrink vergoed.

Lilian

Gedegen

Cz is in alle opzichten een gedegen zorgverzekering.

Snelle afhandeling, zelden tot nooit klachten.

Patricia

Altijd netjes.

Een goed te bereiken klantenservice en een overzichtelijke site, snelle uitbetaling bij vergoedingen.