Dasnietgek.nl48 ervaringen

MB
23-07-2017

Boeven

Komen geen enkele afspraak na, leveren beloofde goederen niet, communiceren niet en crediteren niet.

Kortom: nooit iets kopen!

Bingechant
13-07-2017

Komen niet na wat beloofd wordt-NIETS HIER KOPEN!

LED-schoenen, 2 paar voor tweeling, lichtjes na een half uur dragen, stuk. Retour gezonden en hier verzendkosten voor gemaakt. Nieuw paar zou verstuurd worden en nu sinds 3 weken geen enkele reactie via klantenservice@dasnietgek.nl en ook niet via support mail. Weggegooid geld!

Ejs
12-06-2017

Bestelling

Niet bestellen! Op de site staat dat de aflevering tussen 2-3 dagen is, vervolgens krijg je na je betaling een bericht dat het 6 weken kan duren! Schoen van mijn zoontje kwam pas na 6 weken en dan nog wel 3maten kleiner terwijl ik rekening heb gehouden met maatje meer bestellen. Geen tel.nummer ook geen reactie na mailen.Zeer onvriendelijk en afzetterij! Product komt uit het oosten die je voor n paar euro elders kan bestellen en bij das niet gek volle mep betaalt! Nee das niet gek nee!boos

Stephanie
20-04-2017

Afzetters!

Zoals vele heb ik hier ook 3 paar ledschoenen besteld 2 paar in maat 43 , en 1 paar in maat 40 . de maat 43 heb ik ontvangen maar ook 2 paar 39 ! ook ik kan niemand bereiken en krijg geen reactie op mijn mails , schandalig ! ik zou iedereen afraden hier te bestellen , en al zeker als je alle reacties leest , ik had dit ook eerst moeten doen , helaas

Gertjan
04-04-2017

Bestelling geplaats

Heb op 27 maart een bestelling geplaatst en deze zou volgens de email dezelfde dag verzonden zijn .echter geen track&trace code ontvangen contact opgenomen met dhl en die hadden geen bestelling met mijn naam ontvangen .tot nu toe reageert dasnietgek.nl niet op mijn emails . hoop dat het nog gebeurd of dat de bestelling nog bezorgd wordt. gertjan

update; de bestelling is ondertussen ontvangen wel laat ,geen reactie op mijn email.ze zijn in ieder geval een klant kwijt .

Annick
Annick
27-03-2017

Helemaal bagger

Vorig jaar mei heeft mijn zusje schoenen besteld via deze webwinkel. Binnen een week hadden we de schoenen binnen, maar na een dag waren deze al kapot. We hebben de schoenen retour gestuurd en we zouden een vervangend paar opgestuurd krijgen. Het is ondertussen bijna een jaar later en we hebben nog geen geld of nieuwe schoenen gezien. Net aangifte gedaan. Mijn zusje in tranen en ik chagrijnig. Bagger webshop, nooit meer dit.

Ellen
06-03-2017

Slechte service

Eerste 3 weken word elke weer beloofd dat ze je up to date houden nu al weken niets meer en op mails word niet gereageerd hoop dat dit nog wel gaat gebeuren maar hou mn hart vast

EH
29-12-2016

KOOP HIER NOOIT! PURE OPLICHTERS

Wij hebben hetzelfde verhaal als bijna alle andere, schoenen met led lampjes besteld maar waren te klein. Ruim 3 maanden moeten wachten op nieuwe, nadat ik wel heb gedreigd ze anders op te zoeken, en wat doen de vuile ratten, ze sturen gewoon dezelfde te kleine schoenen terug. Misschien moeten we ze toch maar eens opzoeken? Wie gaat er nog meer mee? Dit soort volk kan toch niet zomaar hun gang blijven gaan en hun zakken vullen.

Wendy
Wendy
29-12-2016

Oplichting dasnietgek.nl

Ik ben ook opgelicht door hun. bestelling gedaan 61, . nog iets al betaald 2-12-2016 en bij politie.nl moet k aangifte doen. bij de bank kan k het niet terug vorderen omdat ik het zelf heb overgemaakt.

de bank zei wel met 5 aangiftes bij politie.nl kunnen ze er pas werk van maken. mijn vraag aan jullie is om allemaal aangifte te doen zodat iedereen zn geld terug krijgt. zsm. groetjes. hoop dat jullie dat doen.

Steef
27-12-2016

Bestelling niet geleverd, geen reactie op mail, geen geld terug.

Onbetrouwbaar bedrijf, bestelling gedaan en meteen betaald nu een maand later nog steeds niets ontvangen. Geen bestelling, geen reactie op reeds drie verstuurde mails, telefoonnummer is niet meer in gebruik en geen geld terug.

Arnoud
04-10-2016

Slecht bedrijf

Verkeerde maat schoenen ontvangen en van slechte kwaliteit. Schoenen teruggestuurd en de belofte gekregen dat ik het geld retour zou krijgen, ik wacht daar nog steeds op ondanks herhaalde verzoeken.

Mijn advies is om hier nooit wat te bestellen.

Eric
26-09-2016

Geen contact mee te krijgen.

Na 6 weken nog geen schoenen gezien, gevraag om het geld terug over te maken en daar wordt niet op gereageerd.

Kelly
05-09-2016

NIET BESTELLEN

Vreselijk bedrijf! Verkeerde maat schoenen geleverd. wat kan gebeuren MAAR. diverse emailtjes gestuurd, appjes en telefoontjes later: GEEN REACTIE en ook geen geld terug! Verkeerde schoenen zijn al retour gestuurd maar nog niks vernomen. ECHT heel slecht. En het ergste is nog dat dit soort webshops het een stuk moeilijker maken voor goede, betrouwbare webshops! Heel vervelend!

Manini
03-09-2016

OPLICHTERS!

2 maanden geleden led schoenen besteld maar tot nu toe niks binnen gekregen. Mijn kind is in tranen! Op emails reageren ze niet en telefoonnr. hebben ze niet. Dit is waardeloos en puur oplichterij! NOOIT hier iets bestellen!

Fenna
23-08-2016

Led Schoenen.

In mei ledschoenen besteld voor mijn dochter netjes binnen gekregen. Maar paste niet gemaild en zou nieuwe schoenen krijgen niet gekregen daarna gemaild dan graag mijn geld terug!Het zou 10 dagen duren. Na nieuwe mail nog niks ontvangen. Wacht nu al bijna 12 weken op mijn geld! Bestel daar nooit meer!

Amber
Amber
18-08-2016

Rectificatie negatieve ervaring

Gisteren had ik mijn ervaring gedeeld dat ik absoluut niet tevreden was met de afhandeling. Echter nadat ik via whatsapp contact met hen had opgenomen is mijn klacht dezelfde dag nog afgehandeld. Ik heb het aankoopbedrag inclusief verzendkosten van retourzenden en een kleine tegemoetkoming voor het ongemak netjes op mijn rekening ontvangen. Ik denk dat Dasnietgek.nl de hoeveelheid bestellingen heeft onderschat en daardoor kampt met leveringsproblemen. Zij hebben aangegeven hier maatregelen voor getroffen te hebben. Hopelijk ondervinden de klanten geen problemen meer. Ik ben tevreden.

Luc
16-08-2016

Geen opvolging retourzending

enkele weken geleden 2 dezelfde paar led schoenen besteld, 1 paar ok, 1 paar fout, teruggestuurd en reeds 1 maand zonder antwoord, ook na herinneringsmails ... goed fout dus

Tine
15-08-2016

Positieve ervaring

Snel, vriendelijke contact met de klantenservice + leuk product (led schoenen). Wij waren tevreden.

Jessica
Jessica
09-08-2016

Zeer slecht

led schoenen voor me dochter der verjaardag gestuurd kwamen wel netjes binnen maar waren stuk dus op eigen kosten teruggestuurd en nu 9 augustus nog geen geld terug terwijl we 19 juli een mailtje kregen dat het geld geretouneerd zou worden

Bart
08-08-2016

Leuke site

Kwaliteit spullen voor een lage prijs.

Ik heb uit voorraad besteld en kreeg netjes mijn bestelling binnen de beloofde levertijd. Ook werd ik op de hoogte gehouden over de voortgang van mijn bestelling.

Ik koop hier zeker weer!

Meer Dasnietgek.nl reviews
Welk cijfer geef jij Dasnietgek.nl?