Deal-shop10 ervaringen

Saskia
19-05-2021

Zitzak besteld en niet geleverd

Hele tijd geleden zitzak besteld nog steeds niet geleverd. Mail gestuurd reactie gekregen “ is onderweg” gevraagd naar track and trace nummer maar wordt natuurlijk niet op gereageerd want deze is zeer waarschijnlijk niet verzonden. Geld kwijt vrees ik!

Coco
Coco
17-05-2021

Zitzak

Ik heb 26 april een zitzak gekocht wat 1+1 gratis was
En heb nog steeds niks binnen en geen reactie op mail gehad

Berend
Berend
10-05-2021

Begin April 2 speelgoed hondjes bestelt. Tot nu nog niks ontvangen. Geld weg.

Begin April 2 speelgoed hondjes bestelt. Tot nu nog niks ontvangen. Geld weg.

Ingrid
28-04-2021

Zitzak

Hoi op 12 april heb ik via dolle deals zo a zitzak bestel een kopen een gratis van prijswaarde van 34 euro zoiets en jammer genoeg nog altijd niets onvangen en telkens als je een mail verzend krijgt je dezelfde mail terug en wordt er Nie op u vraag beantwoord na lang zoeken toch een telefoonnr gevonden maar die is blijfkaar a nr van Hong-Kong dus vind heel jammer en het super cadootje dat voor me dochter haar verjaardag was is en blijft a verloren moeite en tijd Ingrid urkens heeft dat geschreven uit Ieper belgie

Gerben
Gerben
04-02-2021

Geen borstel en een teleurgestelde dochter van 5

7 januari en borstel besteld. nu 5 weken later nog niks.
Geen reactie op meerdere mails. Het zijn echte oplichters en ik zou hier nooit of te nimmer meer wat kopen. Kan helaas geen adres vinden anders had ik ze over de balie gestrokken!

Vera
11-12-2020

Geen borstel te zien

Ik bestelde eind februari een turboborstel op batterijen,nu zijn we december en zeker 15 mails verder.Nog altijd geen borstel te zien en 50 euro armer.
Ze antwoorden gewoon niet meer.Echter oplichters!

Marlieke
Marlieke
01-11-2020

Borstel besteld.

Al een aantal maanden geleden een borstel besteld. Nog altijd niets ontvangen. Via aliexpress is goedkoper en sneller, denk ik.

Paul
Paul
15-08-2020

Muggenlamp

In mei besteld nu op 15 augustus nog steeds niets ontvangen op een mail reageren met het zelfde antwoord volgens mij is dat standaard het bedrijf heeft nog niets geleverd uw krijg het toegestuurd zodra ze binnen zijn het betaalde bedrag terug storten volgens afspraak ho maar een heel slecht bedrijf zeer zeer slechte service koop er nooit niets meer

Muki
19-07-2020

Af te raden

Begin mei een bestelling gedaan op dealshop website. Nog steeds niet de hele bestelling geleverd gekregen. Ze kopen het gewoon op de goedkope Aziatische websites zoals Wish en verkopen het voor een veelvoudig bedrag. Nu reageren ook niet meer op e-mails. Niet betrouwbaar.

Alex
11-07-2020

Wel geleverd, maar tegen welke prijs?

Over deal-shop heb ik eerder een negatieve recensie geplaatst, die om onduidelijke redenen is verwijderd.

Na een bestelling (en betaling) bij deze webshop lange tijd niets gehoord, geen levering en geen reactie op e-mails. Pas na plaatsen van een klacht op deze site werd de bestelling bezorgd. Opvallend was dat de zending rechtstreeks uit China kwam. Deal-shop rekent een veelvoud van de prijs (rond het tienvoudige) voor een artikel dat via Ali Express of vergelijkbare webshop ook kan worden besteld. Dat is samen te vatten met een woord: oplichting.

Welk cijfer geef jij Deal-shop?