Decoratietakken.nl1 ervaring

Mw. Henriëtte
24-08-2020

Slecht- garderobe haken berken nog steeds in behandeling

Als vrouw met mijn meisjesnaam Swartz( HWC Swartz) heb ik twee garderobe haken berken online besteld.Geboren en getogen Rotterdamse met Indische roots( 1959) Een mix van Duits, Frans, Engels, Spaans en Portugees. Het gaat om productnummer: 077. Bestelling DTK24673
Bestelling nog steeds niet ontvangen. Het geeft aan : In behandeling. Heel ruim genomen😃Al een paar keer gemaild met de heer Frans Knoops. Begin niet aan een webshop als je je klanten niet op de hoogte kan brengen wanneer het product wordt afgeleverd. Daar moet je tijd en energie in steken en niet alleen met je product bezig zijn!
Mevrouw Henriëtte Swartz B.Ed
Swartz is mijn eigen naam. En ik ben geen militair! Daar ben ik als vrouw veel te eigenzinnig voor!😃
Veertien jaar lerares katholiek onderwijs( RVKO) en groep 6,7 en 8 van de St. Jeanne d’ Arcschool in ‘tHarde waar mijn man de heer Meindert Munnik was gelegerd. Ik heb als vrouw ook nog Hogeschool Hotelmanagement gedaan, een eigen bureau gehad in interieuradvies/ tuinontwerp. En Kunstgeschiedenis UvA. Ik heb een iPhone 6 S Safari Apple ID( ik betaal ermee in winkels, online bestellingen en reviews) Verder heb ik als vrouw een MacBookPro Safari Apple ID( iCloudMail)

Welk cijfer geef jij Decoratietakken.nl?