Deloox.nl reviews

Lid

Recente Deloox.nl ervaringen

Femke
04-10-2022

Voor de eerste keer iets gekocht. Snelle verzending en fijne eerst ervaring met deloox

Katja
03-10-2022

Per ongeluk terecht gekomen bij de online site. Was verbaasd over het enorm uitgebreide aanbod, en zeer scherpe prijzen. In België zijn de prijzen veel hoger.

Service ook prima, alles netjes op tijd geleverd. Ik ben fan, ik blijf klant bij Deloox. nl!

Debby
28-09-2022

Flinke korting op mijn favo luchtje en de dag na mijn bestelling al binnen!

Vanessa
28-09-2022

Als ze schrijven, levering volgende dag dan is het ook de volgende dag. Al jaren klant en nog nooit problemen gehad . enkel mooie kortingen :-)

Monique
27-09-2022

Hele mooie prijs en snelle levering. Top!

Cédric

Snelle levering, goede prijs

Yvonne
27-09-2022

Snelle levering, super prijs, goed verpakt, top!

Jaouad
24-09-2022

Het is en top bedrijf goede kwaliteit en top service daarom en dikke cijfer van 10. Bestel al langer bij dit bedrijf eerst heet het superwinkel daarom het naam zegt al genoeg super kwaliteit en service.👍👌👌

Gerda
20-09-2022

Vroeger was het superwinkel. Toen vond ik hier altijd al mijn geliefde geurtje.

De Loox is een vriendelijke en gemakkelijk te benaderen site met mooie producten tegen scherpe prijzen . Kom graag bij jullie kijken en bestellen. Altijd verrassend. Altijd snel bezorgd. Dus tot een volgend keer zal ik maar zeggen.

Randy
20-09-2022

Al vaker besteld bij Deloox, vroeger Superwinkel. De prijzen zijn vaak scherp en lager dan elders. Ook als ze niet de allergoedkoopste zijn bestel ik liever bij Deloox, omdat de levering altijd supersnel verloopt. Ga zo door!

Jamie
20-09-2022

Pakket goed ontvangen. Hier ga ik vaker bestellen

Michel
19-09-2022

Koop regelmatig bij deze online shop.

Veel keuze en snelle levering .

…. en weer een lekker geurtje erbij 😀

Roos
18-09-2022

Duidelijk site, goede prijzen en een perfecte snelle levering

Julie
18-09-2022

Snelle levering en goed ingepakt. Zeer tevreden over! :)

Riet
15-09-2022

Duidelijke site met goedkope prijzen en snelle levering. Zeer tevreden

Toos
14-09-2022

Ruim assortiment, goede prijs, snelle levering.

Irma
14-09-2022

Een eerlijke webshop geen misleidende reclames alles duidelijk ingedeeld en een snelle en goed verpakte levering

Jarno
12-09-2022

Snel geleverd en goed geleverd en beste prijs die ik online kon vinden. Kortom top ervaring!

Wendy
07-09-2022

Toffe aanbiedingen en mooi overzicht

Dianne
06-09-2022

Aanrader! Mooie prijzen, overzichtelijk webshop en snelle levering! Kortom Top!

Meer Deloox.nl reviews