Deloox.nl reviews

Lid

Recente Deloox.nl ervaringen

Anja
06-02-2023

Super service en snel geleverd

Laura
01-02-2023

Ik zocht specifiek waar ik de K18 leave-in conditioner voor een goede prijs kon bestellen. Bij Deloox.nl de beste aanbieding gevonden. Ik heb meteen die avond besteld en het werd de volgende dag al bezorgd!

Ontzettend blij mee, wat een service!

Jackie
31-01-2023

Vond het even spannend om een duur produkt te bestellen voor het eerst bij Deloox.nl. dus ging ik alle reviews lezen. Dat heeft mij doen besluiten om bij Deloox.nl wat te bestellen. Zeer snelle levering en heel betrouwbaar.

Stan
30-01-2023

Zeer snelle levering en daarnaast hanteren ze ook nog eens hele scherpe prijzen. Ben al lang klant toen ze nog superwinkel waren en nu dus besteld bij Deloox. Prima service en klantenservice heel goed bereikbaar. Beveel Deloox dan ook aan iedereen aan

29-01-2023

Een snelle levering van een geweldige parfum.

Mart
25-01-2023

Leuk die belofte 'voor 22u besteld, morgen in huis'.

Voirge week besteld, nog steeds niets in huis. Maar wel een vraag of ik een recensie wil schrijven. Voorlopig een 1, mogelijk komt het nog goed als ze positief reageren op mijn klacht

Miranda
24-01-2023

Goed bedrijf snelle levering

Patrick
24-01-2023

Deloox.nl stuurt parfum die heel anders ruikt dan ik al jaren gewend ben van deze geur. Contact opgenomen met Deloox.nl en uitgelegd wat er aan de hand is.helaas werken niet mee aan een oplossing en schuilen zich achter vage praatjes die overduidelijk onzin zijn. Nu heb ik de parfum bij het merk zelf besteld.gelukkig ruikt deze zoals ik altijd gewend ben. Ook kon ik hierdoor de geur die geleverd is door Deloox.nl hiermee vergelijken.en deze ruikt inderdaad écht heel anders (lijkt er niet eens op). Wat ik denk is dat het of een slechte batch parfum is die is overgenomen van het parfummerk (dus wel origineel) of heel oud/over de datum.of het is een namaak product. Iets goedkoper blijkt in ieder geval niet de moeite waard te zijn. Ik bestel bij Deloox.nl in ieder geval nooit iets meer!

Noura
19-01-2023

Snelle verzending gisteren besteld vandaag ontvangen! Sommige parfums heb je niet ik andere sites hier wel

Hanneke
19-01-2023

Súper snelle levering en een hele goede prijs!

Jeanne
19-01-2023

Prima bedrijf. Heel veel keus . Vlotte levering. Ga zeker meer bestellen.

EC
17-01-2023

Kwam binnen een dag binnen voor 22:00 besteld is dus ook daadwerkelijk binnen een dag thuis.

Ook vind ik het fijn dat ze parfums hebben die je niet kan vinden bij douglas en ici paris.

Yvon
17-01-2023

Geweldig! Wat een snelle levering en wat een gunstige prijs! Ik ben zo blij joh!

Romy
16-01-2023

Altijd super tevreden! Snelle levering, krijg altijd snel een bevestiging etc. Goede aanbiedingen en ze leveren geen rotzooi. Ik raad het iedereen aan!

Lilly
12-01-2023

Supersnelle levering. Keurig verpakt. Duidelijke correspondentie. Scherp geprijsd

Caroline
11-01-2023

Super vlotte levering!

Sarah
09-01-2023

Super snelle levering! Na 1 dag al,.

Daphny
04-01-2023

Perfecte prijs voor mijn favoriete producten en volgende dag geleverd, heerlijk

Tine
29-12-2022

Heel overzichtelijke site. Produkten worden heel vlug naar Belgie verzonden. Ik heb bij deze mijn site gevonden voor mijn favoriete produkten!

Lindsey
28-12-2022

Goede prijzen, mooie site en supersnelle levering. Helaas was het geursteentje tijdens het verzenden gesneuveld, maar dit hebben ze keurig opgelost. Ik ga zeker nogmaals bestellen!

Meer Deloox.nl reviews