Deloox.nl reviews

Lid

Recente Deloox.nl ervaringen

Deut
22-05-2022

Mooi aanbod en goede service. Levering prima op tijd, zoals beloofd, de volgende dag.

Renée
22-05-2022

Goede website, keurig op tijd ontvangen

Peggy
19-05-2022

Snelle levering & een nette verpakking. Erg tevreden!

Corina
18-05-2022

Al eerder parfum besteld.

Nu shampoo en conditioner voor een goede prijs (de goedkoopste online).

De volgende dag meteen al bezorgd!

Goed verpakt en tevreden over de producten.

Marina
17-05-2022

Levering zoals beloofd. Kwaliteit is zoals het moet zijn, uitstekend. Ik ben blij dat ik jullie heb ontdekt. Geweldig

Laura
17-05-2022

In de namiddag besteld en de volgende ochtend om 8u was het pakketje geleverd! Super service en de geur was zoals beschreven!

Noella
16-05-2022

Zoals beloofd volgende dag al mooi geleverd

Martin
15-05-2022

Drie bestellingen gedaan allemaal de volgende dag geleverd

Wendy
15-05-2022

Correcte prijs, veilig verpakt. Supersnelle levering!

Sjaak
12-05-2022

Supersnel geregeld en keurig als cadeau verpakt.

Vind alleen DHL als pakketdienst niet geweldig, telkens met DHL krijg je een bezorgtijd en dan verschuift dat een half uur voorbij de eindtijd. Dan zit je dus voor niks thuis….

Petra

Lekker vlot. Goed geregeld! Goede prijs

Ellen
11-05-2022

In de namiddag besteld tegen de laagste prijs die ik kon vinden De volgende ochtend bezorgd.

Wat wil je nog meer?!

Joost
11-05-2022

Deloox, wat een Super winkel!

Zeer ruime keuze in een mooi assortiment voor erg klantvriendelijke prijzen, zowel voor "hem als voor haar".

En voor een klein prijsje ontvang je jouw bestelling ook nog prachtig ingepakt .

Ervaar het zelf en plaats gewoon een keer een bestelling, ik kan het van harte aanbevelen.

Jack
10-05-2022

Deloox is gewoon een super winkel.

De website van de shop is heel erg toegankelijk, zodat je het product dat je zoekt eenvoudig kunt vinden. Bestelling had ik de andere dag al in huis. De prijzen zijn heel erg aantrekkelijk!

Caro
10-05-2022

Fijne prijzen op mooie producten en snelle levering!

Annabel
09-05-2022

Heerlijk lage prijzen en ook nog een supersnelle levering!

Patty
08-05-2022

Zowel mijn 3 dochters als ikzelf zijn gek op parfums maar nog nooit eerder zulke lage prijzen voor hoge kwaliteit gezien maar nu dus gevonden! 😄🤗

Nadine
08-05-2022

Geweldige prijzen!

En snelle levering :)

Gewoon top

☆☆☆☆☆

Connie
03-05-2022

Een mooie site met geweldige aanbiedingen. Super snelle verzending en goed verpakt!

Zeker voor herhaling vatbaar.

Marg.
01-05-2022

Makkelijke website, fijne prijzen, snelle vezending, gauw te gebruiken. Blij mee.

Meer Deloox.nl reviews