Delta reviews

1.2
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid
Maarten
11-06-2024

We kregen de indruk dat de administratie niet op orde is bij delta, wanneer je dan eindelijk iemand aan de telefoon krijgt kan die niets voor je doen en je wordt weer doorverbonden, toezeggingen zoals annuleren worden niet gehonoreerd en ze blijven rekeningen sturen zonder dat je een sim kaart hebt.

Nooit aan beginnen

Jo
04-06-2024

Zeldzaam slecht bedrijf, ik probeer sinds november 2023 een bedrijfscontract over te nemen ivm bedrijfsopvolging, nu begin juni 2024 nog steeds niet gelukt. Beloven alles, maar doen niks. Op mails wordt niet gereageerd, telefonisch sta je minimaal 30 minuten in de wacht en heb je nog niks.

Anne
26-05-2024

Meeste slechte bedrijf ooit!

Neem geen mobiel of glasvezel.

Hapert en de klantenservice is onbeschoft en onbehulpzaam. Amateurs. Dikke vette 1*. Zit helaas vast aan 2-jarig contract.

Houden zich ook niet aan contract voorwaarden.

Theunis
25-05-2024

Sinds 1 april bij Delta, ben ingegaan op aanbieding van 35 € voor 2 jaar.

Na anderhalve maand krijg ik bericht dat ze niet uit kosten komen. En het wordt nu 58,50 €.

In de voorwaarden staat dat ze dit mogen wijzigen, en dat klant de gelegenheid krijgt om kosteloos over te stappen. Vind dit rare gang van zaken. Daarnaast valt de qualitet van ontvangst erg tegen.

Zie dat ze hier en daar nog steeds stunten met aanbiedingen?

Delta
20-05-2024

Reeds 2½ jaar aan het wachten op de aansluiting. Elke keer hebben ze een ander smoesje dat ze niet kunnen of willen komen. Waardeloos bedrijf. Echt triest dit. Tevens hoor je niks van hun. Je moet overal zelf achterheen rennen.

Michelle
20-05-2024

Trap er niet in!

Marjan
17-05-2024

Pure misleiding, je moet internetkabels hebben aangelegd voor ze verbinding kunnen maken

Mar
15-05-2024

Monteur komt alles aansluiten en bij het uitpakken zegt die dat de modem kapot is. deze monteur geregeld dat zijn collega dag later zou komen met nieuwe modem. de zelfde avond wordt ik gebeld dat de monteur morgen rond 12uur bij mij thuis komt, niks en niemand geweest. ben 3uur aan het bellen geweest en in de zeik genomen door de TD, het is nu woensdag met lang weekend ivm feestdag en krijg dus dinsdag antwoord waar neer de monteur gaat komen of afspraak in te plannen. gewoon om te janken die afdeling.

AJ
13-05-2024

Ga naar een info waar mooie beloftes gedaan worden om maar te verkopen. Met als resultaat dat ze je iets proberen aan te smeren wat ze niet kunnen waarmaken

Martien
30-04-2024

Lang op overstap zitten te wachten naar overstap naar Delta. Op hun eigen website geven ze aan vanafq2 2023 dat dit mogelijk is. Dit is werd uiteindelijk q2 2024. Overstap volledig ingevuld en geactiveerd. Kreeg alleen geen bevestiging op mail. Na bellen blijkt er niets bekend te zijn van mijn inschrijving. Maar zou worden uitgezocht en terug gebeld. Dit gebeurd niet. Daarna nog 2x gebeld en doorgeschakeld en nogmaals doorgeschakeld geworden en ongelegen 57 minuten in de wacht gehangen. Ten slotte telefonisch opnieuw doorgegeven en geregeld. Krijg er gratis monteur bij voor t ongemak. Daarna afspraak gemaakt met externe monteur. Maar die kan niet op de opgegeven datum, maar pas 2 weken later. Aangegeven dat het niet dan niet nodig is en ik dit dan zelf wel doe. Instructies staan op hun website en bij t toegestuurde materiaal. Maar volgens hun moet dit vanwege garantie via een monteur gebeuren. Vervolgens stopt mijn oude provider met signaal uitzenden op mijn glasvezel. Ik bellen met De

Theo
26-04-2024

Pas op . Geen glasvezel. Wacht andehalf jaar. Ben er klaar mee . Moet nu een half jaar betalen. Wat een oplichten

Renata
15-04-2024

Nu 8 maanden klant. Van dag 1 gaat er alles mis. Zeer slechte klantenservice, nou service mag er niet achter staan! het abo geld is van een vreemde rekening afgeschreven, wat ook totaal niet op mijn nummer lijkt, daar ben ik in maart achter gekomen, door erge ziekte was het mij nog niet opgevallen, op contract staat mijn rekeningnummer. Geld is teruggestort naar die persoon, nu heb ik coulance gevraagd, en dat is volgens hun alleen, 60 euro extra betalen op mijn huidige abo kosten per maand. Ik kan dat niet, ik blijf, maar bellen en bied aan het van mijn vakantie geld te betalen, ik heb het gewoon weg niet!, niets geen enkel normaal contact mogelijk. Nu dreigen ze met afsluiten. Het verhaal is te lang. Ik ben zo door diverse mensen gewaarschuwd voor delta internet, helaas heb ik niet geluisterd. Ik heb ook al van dag 1 slecht ontvangst, veel en vaak weg en uitval. Ja 15 euro coulance gehad voor 8 maanden ellende, want dat is het.

Pepijn
11-04-2024

Inmiddels 4(!) volle dagen zonder internet, tv etc. Geen updates vanuit delta. Helemaal niks. Moeten constant zelf bellen voor informatie en krijgen vervolgens een standaard riedeltje te horen. Delta, doe hier iets mee of we stappen over!

Mart
28-03-2024

Mooi verhaal om abonnement af te sluiten ,houden zich vervolgens niet aan afspraken, leveren te laat en zit er toch een jaar aan vast 14 dagen bedenktijd gaat in voor levering. Alsof een een auto besteld met 2 jaar levertijd waar de garantie dan al verlopen is bij levering. Kortom belachelijke oplichters praktijken.

Noitniet
25-03-2024

Nooit, niet, ooit een abonnement afsluiten. Ze hebben een salesforce van hier tot tokio, daarachter is het een lege huls! Trap er niet in.

Jolanda
19-03-2024

Wat je allemaal niet moet doen en hoeveel oncapabele medewerkers moet je aan de telefoon krijgen om je wifi via je modem aan de praat te krijgen. Ze maken of verkeerde ticket's aan, sturen berichten dat het is opgelost terwijl er niks is gebeurd, vragen of ik over de monteur tevreden was 4x per dag terwijl er geen monteur is geweest en ga zo maar door. Na anderhalve week bellen bellen en nog eens bellen was er dan toch een medewerker die het snapte en mij geholpen heeft en binnen een kwartier was het opgelost. Deze jongen mag blijven. Pffff ik denk om als het abonnement is afgelopen de stap maar eens te maken naar een andere provider.

Joost
17-02-2024

Glasvezel zou worden aangesloten door Circet vandaag tussen 13:00 en 17:00 uur. Dus ik heb hier een vrije dag aan opgeofferd. Drie keer gebeld met het nummer van de klantenservice. Wij hadden daar de belofte gehad dat we als eerste geholpen zouden worden. Ik zou teruggebeld worden. Dat is niet gebeurd. Ik ben helemaal klaar met Delta en Circet en wacht op een verklaring. Het vreemde is dat ze in de ochtend aan de overkant bezig waren dus logistiek gaat het daar niet goed.

Ingrid
16-02-2024

Zeer slechte service en haperend internet

Jan Wietze
14-02-2024

Maandenlang deurbel terreur en post om ons aan te willen sluiten op het glasvezelnetwerk.

Meerdere keren te kennen te geven dat wij dit niet willen. Vanmorgen stonden ze voor ons terras en groeven ze het gestabiliseerd zand/beton hieronder weg. Per deurbel laten weten dat ze daar mee moesten ophouden. Wel 6 man kwamen verhaal halen. Uiteindelijk hebben ze het gat gedicht maar bij thuiskomst heb ik ze gevraagd waarom ze dat deden. Ze ontkennen dit, ik heb hun de video laten bekijken en toen werden ze onbeschoft en zeiden dat ik een racist was. Ongelooflijk geschoffeerd door deze mensen.

Je kan beter thuis blijven wanneer ze in de buurt zijn.

La
07-02-2024

Verkopers zijn de afgelopen tijd zeker 7 keer aan de deur geweest en diverse keren post gehad van Delta. Bij het tweede bezoek al duidelijk aangegeven dat ik GEEN gebruik wens te maken van hun diensten en dat ik graag wil dat ze mijn adres uit hun bestand halen. Ze blijven komen, fysiek en via de post. Treurig dat het zo blijft doorgaan.