Delta reviews

1.5
29-11-2023

Delta glasvezel abonnement afgesloten

Delta glasvezel abonnement afgesloten. Helaas wordt er door delta niet vermeld dat het aanleggen van een kabel naar de straat maanden kan gaan duren (ben ik onderhand achter gekomen) helaas Delta en de netbeheerder laten allebei weten hiet niks aan te kunnen doen. je hebt een product besteld en dit is dan mogelijk het gevolg als je nog geen kabel hebt. Helaas staat dit nergens vermeld op de website van delta. Klantenservice ook erg afstandelijk. Komt over als een grote spil in het netwerkland, dat ook graag veel klanten binnen graaid en daarna weinig voor de consument doet.

14-11-2023

Wat is dit een slecht bedrijf! Zelden tot nooit eerder meegemaakt. Het volgende:

We zijn overgestapt van Delta naar Caiway (hetzelfde bedrijf). Tijdens het overstappen heb ik gebruik gemaakt van de overstapservice. Dus dan verwacht je dat Delta en Caiway hiervoor een moment kiezen. Dat was inderdaad het geval. Ik kreeg een mail dat het begin van een maand een wisseldag gepland was. Tijdens het afsluiten kun je kosteloos gebruik maken van een monteur. Dit heb ik aangevinkt. Na de bevestiging van het contract kun je via een ander platform een afspraak maken voor een monteur. Dat kon eind van de maand plaatsvinden. Dan mag je toch verwachten dat ze de ingangsdatum van het contract hierop aanpassen. Niet dus.

Het gevolg dat er inmiddels al meer dan een week geen verbinding/signaal is. Meerdere malen contact met de klantenservice opgenomen. Na uren in de wacht te staan, meerdere medewerkers gesproken, zelfs een zogenaamd dossier aangemaakt, zijn we nog geen stap verder!

Miranda
11-11-2023

Trap er niet in. Al weken problemen en ze zouden het opgelost hebben. Nou echt niet. Steeds geen internet tv. Moeten 1000 hebben en halen maar 58. Zeer slecht. Woest pissig van alles ben ik. Dus niet doen!

31-10-2023

Tijdens de “verkoop” wordt er van alles beloofd echter de uitvoering is ver zoek.

Bij navraag over de status van de aanleg wordt eenvoudig verwezen naar de website of de onderaannemer. De kabel ligt al enige tijd tot aan het woonhuis maar van huisinstallatie nog niets, en dat duurt al bijna een half jaar!

Helaas is er nog geen andere glasvezel beschikbaar .

Maaike
31-10-2023

Waardeloos bedrijf! En dat is nog zachtjes uitgedrukt. Houden je aan t lijntje, doen niet wat ze beloven. Heb al weken beroerd internet en tv. Kan niet wachten tot ik hier weg kan gaan. Absoluut geen aanrader!doe t niet

Michiel
28-10-2023

Zeer slechte service voor zo'n groot bedrijf

Dounia
20-10-2023

Dezelfde dag word een briefje in de bus gegooid waarna meteen wordt begonnen met graven. Beide kanten van de stoep open aan een grote drukke weg. Schandalig. Met de kinderwagen de deur niet uit kunnen met 2 kinderen. De auto nergens kunnen parkeren. Vervolgens slopen ze de internetverbinding van Tmobile precies bij ons voor de deur. Nu al bijna 2 weken geen netwerk en alles via een hotspot moeten doen. De klantenservice zegt niks voor ons te kunnen betekenen. Vervolgens word de stoep gemaakt en zitten er overal gaten tussen de tegels en dat terwijl we net 2 jaar een volledig nieuwe stoep en straat hebben. Ik verwacht een oplossing vanuit jullie!

12-10-2023

Nu een jaar abonnee, vanaf het begin alles duidelijk.

Van aanleg, netjes afgewerkt, buiten en binnen tot in de meterkast.

De monteur, op de afgesproken tijd en zijn werk goed gedaan.

Verder, nette maandlasten.

Nu een aanbieding voor 24 maanden gekregen.

Elke maand €10 korting en de eerste 8 maanden €17,50 korting.

Stukken goedkoper dan de concurrentie.

Via de chat bij problemen meteen contact, slechts enkele keer gebruikt.

Maar zoals met veel van deze dingen.

Meeste problemen zitten tussen de stoel en het scherm.

Giovanni
07-10-2023

Weer geen tv zenders bezchikbaar. Delta ook niet beschikbaar voor een reactie.

04-10-2023

Na Een dag vol problemen omdat Delta de nummers van het modem niet goed in het systeem had staan de hele zaak geprobeerd. Telefoon ok, internet ok, televisie redelijk doch om sommige apps o.a. Viaplay,Prime aan te kunnen moet je via ingrepen o.a. chroomcast tit voor mekaar zien te krijgen. Doe ik niet. veel te ingewikkeld voor ons ( oudjes) De hele zaak ingepakt en weer Ziggo aangesloten( hiervan was gelukkig het contract niet geannuleerd) echter de telefoonaansluiting deed het via ziggo nog niet. Telefonisch Delta geinformeer dat ik het cotract met hun annuleer. Krijg ik te horen dat ik een AFKOOPSOM moet gaan betalen omdat ik binnen 1 jaar annuleer. Ik heb nog geen halve dag van Delta kunnen( genieten?) Bij Delta kunnen ze niet goed naar de klanten luisteren en een contract mag je binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen opzeggen.?

22-09-2023

In 2021 meegedaan aan de actie van nieuwe leden waarvoor een beloning van € 25,00 zou worden toegekend. In 2022 een email ontvangen met een link naar een uitbetaling voor de beloning. Delta heeft al onze gegevens bij het aanmelden al ontvangen dus zouden ze de beloning kunnen overmaken daarnaast waarschuwt men regelmatig om een link naar een uitbetalingssite niet te gebruiken.

Wij hebben dus niet gereageerd in de veronderstelling dat het wel goedkomt zodra we aangesloten zijn.

Vrijdag 22 september 2023 zou men komen aansluiten echter op mijn vraag of de beloning nog uitgekeerd gaat worden kreeg ik de mededeling dat deze na 1 jaar na aanmelding komt te vervallen. Fijn als Delta dat vooraf mededeelt en niet achteraf als het te laat is.

Het vertrouwen in Delta is nu weg en hebben we besloten geen aansluiting te laten maken.

Delta zo ga je niet om met nieuwe klanten.

Schande!

Michiel
08-09-2023

Heb sinds een half jaar glasvezel van Delta.

Twee geleden ontstonden er ineens problemen en dan ben je de klos!

Internet valt om de haverklap uit. De klantenservice werkt als een zwart gat: jij kan zoveel bellen en info geven als je wilt, ze lossen niets op, niemand neemt enige verantwoordelijkheid, niemand kan uitleggen wat er aan de hand is en je wordt nooit teruggebeld. Na 1 week bellen en vergeefse pogingen om dit op afstand op te lossen, hebben ze een officiële klacht ingelegd en zou ik gebeld worden om het op te lossen of om kosteloos uit te kunnen stappen. Geen reactie. Na drie dagen weer gebeld en ik zou binnen 48 uur teruggebeld worden door die afdeling. Na twee dagen maar weer eens gebeld en toen kreeg ik doodleuk te horen dat de klacht gereed was gemeld, dat ik niet gebeld zou worden en dat ik dan maar een klachtenformulier moest invullen. Na twee weken ellende en bellen, terug bij af. Dat verzin je toch niet!

Aad
08-09-2023

2x is een afspraak gemaakt voor het aanleggen van de glasvezelkabel.Zonder enig bericht verscheen niemand op de afgesproken tijd.Na de eerste maal schriftelijk hierover geklaagd en aangegeven dat ik hoopte dat het de tweede keer wel goed zou gaan, maar helaas…

Reden om nooit meer met dit bedrijf in zee te gaan

Haiko
01-09-2023

Komst afspraken niet na en de servicedesk snapt een simpel woord als annuleren niet.

Gewoonweg niet doen het is een bedrijf van niets.

Ger
13-08-2023

Ben nu zo'n jaar lid van deze "zucht" tja, hoe noem je zoiets, oké, even het gegeven cijfer 4, hun snelheid van internet is prima, daar ben ik blij mee, met deze review doenniks, daar ben ik minder blij mee, ontvangst van TV is redelijk maar met grote vertraging, problemen van gebruikers wordt niks mee gedaan, en dan het volgende! Ik was met mijn vrouw op vakantie in Zweden, met mijn mobiel contract mag ik 30gb verbruiken per maand, 15gb daarvan mag gebruikt worden in het buitenland, en dat verbruiken gaat best snel, tenminste als je tv kijkt, muziek luistert en onderweg ook GPS gebruikt, niet erg hoor, als je maar een ander abonnement kunt afsluiten of wijzigen tijdens je vakantie, maar dat gaat niet, dat kan alleen de maand erop, "tja" dan heb ik het niet nodig, dus via een andere provider een extra 7 daags onbeperkt internet toegang verschaft, kosten daarvan €27, dus via een andere partij kan ik wel iets regelen maar delta snapt niet dat ze daardoor geld mislopen.

Marinda
10-08-2023

Waardeloos bedrijf, de service is zeer slecht.

Op 20 juli een verhuizing doorgegeven en vandaag, 10 augustus, is het nog niet geregeld.

Mensen bij de klantenservice zijn aardig hoor, maar geven niet altijd volledige informatie, want dan had het al geregeld kunnen zijn. Of ze zeggen dat ze het gaan regelen en gebeurt er nog niks. Bel je een paar dagen later en blijkt er niks geregeld te zijn. Inmiddels 2 keer gezegd dat het nieuwe modem opgestuurd is, maar als je 3 dagen later belt is het nog niet eens verzonden. Schandalig!

Nooit meer delta voor mij!

Meindert
18-07-2023

Zeer slecht, luisteren niet naar de klant, en zijn zeer slecht te bereiken.

11-07-2023

Delta glasvezel: een hopeloos bedrijf. Administratie een rommel. Bestellingen verdwijnen. Komen afspraken niet na. Bellen niet terug. Versturen onzin brieven, zoals de aanmelding is geannuleerd, zoals u bent niet bereikbaar voor een afspraak. De glasvezel ligt in uw tuin. Onzin. Uren telefoneren zonder resultaat.

Ze lossen niets op. Ga nooit in zee met deze klungels. Hopeloos!

11-07-2023

Zeer, zeer slechte ervaring. Ondanks belofte geen wifi-bereik in slaapkamer zonder bijbetaling voor goede verbindingsmiddelen. Monteur wil snel weg en ook snel geïrriteerd als je vragen stelt. Niet alles wordt netjes met elkaar verbonden. Klantenservice wimpelt, na lang wachten, alles af. Nooit aan beginnen.

10-07-2023

Verschrikkelijk bedrijf. Klantenservice doet niets anders dan storing noteren, vervolgens hoor je er niets over terug.

Over enkele dagen moet het werken hoor je iedere keer. En als het dan werkt krijg je een mail vertellen ze erbij. Maar die mail die komt er niet en dus maar weer bellen. Steeds weer hetzelfde antwoord.

Als je vraagt om op de hoogte gehouden te worden zet de klantenservice dat in hun systeem. Maar verder gebeurt er niets.

Kortom, een brok ellende.