Dennisdeal.com reviews

1.9
ROS
28-03-2024

Geeft niet aan dat bedrijf uit Hong kong komt waardoor retour niet te betalen is

Nancy
24-02-2024

Matten met een lijmlaag besteld, omdat ik last had van een muis.

De muizenverdelger was al geweest en ik was al €300,- armer. Na drie maanden begon de muis zich aardig thuis te voelen.

De matten heb ik verspreid in het huis neergelegd. Overal waar de muis kwam, lag er een.

Gisterenochtend, voor het naar werk gaan, een stukje neergelegd waar de illegale huurder vaak kwam.

Bij thuiskomst lag hij vastgelijmd op precies dat ene matje.

Ik had de matten net een week binnen en ze hebben me maar een €10,- gekost!

Van mij dus 10 punten, maar hadden er gerust 100 mogen zijn!

Dirk
20-02-2024

Een go pro houder aangeschaft, het past niet en daarnaast zeer goedkope 3D geprinte kwaliteit ontvangen. Product wordt na veel heen en weer met klantenservice niet terug genomen zeer slappe service en voelt als dropshipping en geen verantwoordelijkheid nemen, eens maar NOOIT WEER wat een slappe gasten.

Wilfried
29-12-2023

Ik heb 2 fietsmutsen gekocht voor mijn vader.

Ikzelf had dezelfde mutsen reeds eerder gekocht op een andere website, maar veel duurder. Ik heb hier veel slechte commentaren gelezen over Dennisdeal en heb toch een gokje gewaagd.

De fietsmutsen besteld met tracking, en wonder boven wonder zijn ze vlot geleverd en in perfecte nieuwstaat aangekomen.

Mij hoor je dus niet klagen wat deze zending betreft.

Nabil
21-11-2023

Slechte deals prijs-kwaliteit NIET in verhouding

Dirk
04-11-2023

Heb rits vervangers gekocht, geprobeerd en weggegooid, rotzooi.

Max
23-09-2023

Bestelling binnen een week in de bus gekregen, geen problemen met de levering gehad.

Dat track & trace er niet standaard bij zit is jammer maar die 2 euro zijn het zeker waard.

Ray
04-02-2023

Bestelling gedaan, betaald maar vervolgens niets meer vernomen en niets ontvangen!

Dus! zou er niets bestellen, ze zijn onbetrouwbaar.

Eddy
28-01-2023

Zeer slechte service. Je kan een product dat niet werkt niet retour sturen. Zeker niets bestellen 😡

Julia
27-01-2023

Oplichters! Bestel er niets!

Ik heb iets besteld wat ik ook via bol.com goedkoper kon krijgen (zag ik helaas later) en de volgende dag thuis zou hebben. We zijn nu twee weken verder. Krijg geen contact met ze en heb nog niets binnen.

Juan
10-01-2023

Oplichter bah bah voor €300+ besteld helemaal niks binnen gehad en die kut is nergens te bereiken wat een kut 😡😡😡

18-12-2022

Oplichters zijn het je bestel spulletjes. Betaal maar je krijg niets geleverd

Martje
16-12-2022

Ik had scootermoffen besteld, maar kreeg na een paar dagen te horen dat deze niet meer verkrijgbaar waren. Overigens stonden dezelfde er nog een week later gewoon op. Inmiddels waren er andere aangeboden die een stukje duurder waren dan de mijne, maar ik ben geen voorstander van pu-leder. Ik gaf dus een andere suggestie aan, die weer goedkoper waren dan degene die ze mij aan hadden geboden. Vervolgens moest ik bijbetalen omdat deze scootermoffen duurder ware dan die ik had besteld. Ik liet zien dat deze goedkoper waren en vervolgens verklaarde zij opeens dat ze een ander model hadden bedoeld. Maar goed het was opgelost en ze zouden de scootermoffen opsturen. Inmiddels waren we een maand later en gisteren zijn ze aangekomen. Nou ik kan zeggen dat ik zo'n beetje het goedkoopste merk heb gekregen wat ze konden vinden en dat ik dus niet de scootermoffen heb gekregen waar we het over eens waren. Erg jammer dennisdeal. Voor mij was dit de eerste en laatste keer.

Ali
30-10-2022

Veel te duur bij Aliexpress exact product 5× goedkoper.

Voor mij geen Dennisdeal.com

29-10-2022

Zeer zeker geen aanrader .

Gracienne
18-10-2022

Veel te lang wachten op bestelling, heb nog niets ontvangen, oh ja was vergeten, het komt van China.niet vermeld bij bestelling, nooit meer een bestelling doen

Hanne
15-10-2022

Het door mij bestelde product (een tafelboorhouder) blijkt uit 4 onderdelen te bestaan. Dat is op de afbeelding niet zichtbaar. Pas toen ik de bestelling had ontvangen liet dennis.deal mij weten dat dit slechts één onderdeel van de tafelboorhouder was en ik de andere drie onderdelen voor een speciale prijs kon kopen. (dit ene onderdeel kostte net zoveel als het hele apparaat bij de concurrent.)

Mijn verzoek om een retourformulier te mogen ontvangen werd afgeraden omdat de kosten voor mij zelf waren aangezien de geleverde goederen niet beschadigd waren.

Dit zijn oplichtingspraktijken en ik heb besloten mijn verlies te nemen en niets meer bij ze te bestellen.

Ik steun geen oplichters!

Herman
01-09-2022

Een scheerkop voor mijn Philips besteld. Na 3 weken een goedkopere geleverd gekregen die niet door mij besteld was. Als ze het daarvan moeten hebben! Retourneren is duur en kost veel moeite. Niet meer bestellen bij DennisDeal.

Mar
26-07-2022

Goede, snelle oplossing geboden.

Wat een waardeloos bedrijf. Binnen 5 minuten na bestellen van 2 airco-producten kwam ik erachter dat ik verkeerd besteld had. Meteen een melding gestuurd om de bestelling te annuleren maar dat kon niet! Ik moest wachten tot de artikelen binnen zijn en dat retour sturen (hoge kosten) of ze zouden een oplossing zoeken. Ik krijg nu een shop-tegoed om op hun website (AliExpress!) veel te dure artikelen te bestellen. Sorry, geen goede oplossing. Het zijn gewoon oplichters die goedkope zooi verkopen. En van mij heel dom om niet beter op te letten. Ik hoop dat anderen deze reviews lezen en zichzelf een dure miskoop besparen. Dan heeft mijn miskoop nog enigzins zin gehad. Dennisdeal, shame on you!

Roland
20-06-2022

Autoradio besteld maar een camera ontvangen was mijn eigen schuld volgens de berichten.

Terugsturen is duur maar ik kan wel een korting op een radio krijgen.

Voortaan gewoon bij Amazon bestellen.

Meer Dennisdeal.com reviews