De stofzuiger winkel reviews

Let goed op de

.nl

Of

.com

De nederlandse versie is ok. Maar de .com is scam en oplichterij!

Snap niet dat er niks aan wordt gedaan

Aub spaar nog 350 euro en koop m gewoon via betrouwbare webshops

Janneke
17-02-2023

Ik heb een dyson gekocht niets ontvangen ook geen e mail ik ben bang dat we zijn opgelicht

Aimee
13-02-2023

Destofzuigerwinkel.com

Niets kopen! dit zijn oplichters! ontzettende slechte mensen! ik heb een stofzuiger gekocht voor behoorlijk wat geld maar niets ontvangen! ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb een fraudemelding gemaakt!

Destofzuigerwinkel.com

Warning! these are scammers! do not buy a vacuum cleaner at this shop! these are very bad people! i bought a vacuüm cleaner and did not recieve anything! i have reported to the police and made a fraud report.

Evert
19-02-2021

Weten niets over hun product.

Bij de foto staan geen gegevens, bij contact voor meer gegevens, is het antwoord "staat er niet bij" dat schiet op. Bij aankoop van het product krijg je niet het product op de foto, maar iets wat erop lijkt. Wil je het terug sturen dan zijn zij niet geïnteresseerd dat het niet klopt, de foto op de site passen ze ook niet aan en ontkennen ze de retour aanvraag terwijl deze in je account staat. Hun fout maar je mag zelf de kosten dragen voor verzending, en het retour product moet 100% zijn anders worden ze niet in behandeling genomen, ofwel geen geld en geen product. Advies zoek een andere winkel.