4.7van de 10

De Wijnbeurs3 ervaringen

Aanbevolen0
Neutraal0
Afgeraden3
Filter

reviews

Ronald
16-07-2018

Overlastgevende reclame

Prima wijn, maar je wordt helemaal doodmoe van alle opvolgende brieven en vooral ook telefonische reclame.

R.
24-10-2017

Niet van af te komen, erg vervelend

Wijnbeurs blijft maar bellen, uiteraard het liefst op tijdstippen dat het niet uitkomt, onder het eten of tijdens het werk. Erg vervelend, zeker als je al een paar keer hebt gezegd dat je er geen prijs op stelt. Bellen doen ze altijd met een anoniem nr, ook zeer vervelend. Heb ze ook al een aantal keer uitgelegd dat ik hier juist minder van ga kopen.

Marco
25-04-2017

Als ze je gegevens hebben.

De vergissing gemaakt om met ING rentepunten een kortingsbon voor De Wijnbeurs te kopen in 2016. De bestelling etc allemaal netjes verlopen maar geconcludeerd dat het concept (kopen van 6 dezelfde flessen) toch niet voor mij was. Maar toen begon de reclame-spam: per telefoon per email en per post. Mail afgezegd en telefonisch 2x netjes aangegeven geen interesse te hebben. De emails stopte maar de post en het bellen zeker niet. Van ellende telefoonnummer maar in het bel-mjj-niet register geregistreerd en de post? Tja die gaat ongeopend in de papiervernietiger. Begin er niet ana als je niet ZEKER weet dat je de rest van je leven van De Wijnbeurs blijft horen.

Welk cijfer geef jij De Wijnbeurs?
12345
67
8910

AfradenAanraden