DHL107 ervaringen

Davy
24-07-2021

Bezorging

Hele slechte bezorging ben gewoon thuis krijg een mail dat ze me gemist hebben en kan maandag pas bij een afhaal punt ophalen 🤬 ze doen hun naam een eer aan De Honde Lul

Coen
21-07-2021

Afhaalpunt ViaTim & Remco Blaricum

Had een vouwfiets bestelt en betaald bij de Lidl. Is door DHL vanmorgenafgeleverd bij ViaTim & Remco Blaricum. Kom ik daar vanmiddag , kunnen ze me het niet geven. Mevrouw zegt dat ze het had terug gestuurd omdat mijn naam er niet op stond. Nu vraag ik bij Lidl het geld van mijn vouwfiets terug, recht ongedaan maken koop binnen 14 dagen. Nu hoop ik maar dat ze hem echt teruggestuurd hebben, anders doe ik aangifte.

Karen
19-07-2021

Kaulo dhl

Ik heb op 30 juni 2021 mijn bestelling op de website shein geplaatst. mijn pakket is netjes op 7 juli 2021 in de Nederlandse lokale faciliteit aangekomen vanuit China. het is vandaag 19 juli 2021, 12 volle dagen later. DHL heeft mijn pakket niet eens opgehaald bij de lokale faciliteit.
contact opnemen met het bedrijf is zwaar nutteloos, 1 euro per minuut per telefoon. ik vind dit uitermate belachelijk en het bedrijf zou zich moeten schamen
het liefst 0 sterren gegeven

06-07-2021

Bestelde spullen in de afvalcontainer

Vandaag 2 leveringen ontvangen via DHL een in de afvalcontainer
die bij ons in de voortuin staat.En
een voor de voordeur.In beide gevallen geen bezorger gezien of een melding gemaakt.
Bij toeval bestelde producten uit afvalcontainer kunnen halen.
Waarde bestelde goederen circa
600 euro.
DHL is een kwalitatief uitermate teleurstellende bezorger .Kortom
KUT .
H. Toet Asterstraat Den Haag

Jean
02-07-2021

Slechte aflevering.

Nu een aantal keren meegemaakt: ben ik thuis omdat ik een pakje verwacht, komt die kerel van DHL, maar die belt niet aan. In de plaats daarvan gaat hij het pakje in de brievenbus aan de straat proppen. Ondanks dat het pakje niet of met zeer veel moeite in de brievenbus past. De eerste keer is hierdoor de klep van de brievenbus geforceerd. Liever geen DHL.

Mourad
01-07-2021

Pakket teruggestuurd naar de webwinkel

Pakket via DHL geretourneerd naar een webwinkel. Na twee weken krijg ik bericht van de webwinkel dat zij niets retour hebben ontvangen. Gelukkig had ik mijntrack en tracenummer voor de retour per mail binnen gekregen en heb deze vervolgens opgezocht. Blijkt dat het pakket nog bij een afleverpunt van DHL te wachten stond om te worden opgehaald. Vervolgens heb ik netjes DHL gebeld om na te vragen wat er met het pakket is gebeurd. Krijg ik vervolgens een DHL medewerker aan de lijn en die vertelde mij dat het pakket is getraceerd en dat deze zsm alsnog naar de webwinkel zal worden verzonden. 2 dagen later in eens per mail bericht gehad van DHL dat het pakket is " zoekgeraakt". Het is geen klein pakket maar een salontafel van 80 bij 80 cm wat er in het pakket zat. Sorry maar het pakket is 'zoekgeraakt'? Wie houden jullie nu voor de gek? Jullie zijn gewoon oplichters.

Feike
Feike
30-06-2021

Slechte service en neemt geen verantwoordelijkheid!

Ik zou een pakket toegezonden krijgen van mijn leverancier via DHL. Op de dag dat het pakket bezorgt zou worden is de bezorger niet langs geweest en heeft aangegeven dat ik niet aanwezig was. Ik was aanwezig omdat de onderdelen in het pakket meteen geïnstalleerd zouden worden. Het pakket zou dan nu 2 dagen later geleverd worden. Op die dag is de chauffeur weer niet geweest en heeft aangegeven dat ik wegens vakantie "gesloten" ben voor meer dan 3 weken. Na 5 telefoontjes eindelijk het pakket een week te laat gekregen.

Blijkt intussen dat een ander pakket dat voor mij bestemd was ook maar meteen op de status "gesloten wegens vakantie" te zijn gezet. Na weer verschillende telefoontjes blijkt dat dit niet pakket niet eerder gaat komen dan de datum die de "chauffeur" heeft ingevoerd.

DHL neemt geen klachten van mij aan, alleen via de verzender, maar daar draaien ze eigenlijk ook constant voor hun verantwoordelijk weg. Nu bedrijfsmatig een flinke schadepost opgelopen doordat DHL incapabel blijkt voor het bezorgen van de pakketten die hun worden toevertrouwd.

Als je een pakket wil verzenden, denk dan aan een andere vervoerder dan DHL, want als het goed gaat, geen probleem, maar zodra er ook maar iets mis gaat of tegenzit zal DHL geen verantwoordelijkheid nemen of moeite doen om het op te lossen!

Steven
Steven
26-06-2021

Pakket niet bezorgd

Pakket is niet bezorgd. Eerst had het de status dat het bezorgd zoo zijn. Na een telefoonje kreeg Ik te horen dat het Weer mee terug was genomes naar het depot en dat het de volgende dag geleverd zou worden. Het lift daar nu al een week en er moet een heel onderzoek gestart worden door de afzender, terwijl het mij niet zo ingewikkeld lijkt

Piak
22-06-2021

Navigatie systeem minder dan google maps

DHL kan soms niet begrijpen hoe toevoegingen in adressen werken en heeft voor mij net 8 dagen in de wacht gezet door een automatize retour policy. Ook hun klantenservice heeft geen macht om ook maar iets van hulp te geven en schuilen voor hun fouten achter de zender. Wat een zooi.

18-06-2021

Pakket Kwijt

Te ontvangen pakket door mijzelf, een duur onderdeel welke ik heb laten repareren. Na 2 weken is de conclusie dat het pakket kwijt is . Het is wel ontvangen en ook tot Eindhoven gekomen. Daarna is het stil . Hoe moeilijk kan het zijn om een pakket wat in Eindhoven ligt terug te vinden. Het gemak van DHL met de conclusie het is kwijt is verbijsterd. het bedrijf is totaal afgeschermd , je komt niet verder dan de klantenservice en daar wordt je afgescheept. Zooo frustrerend, kostenpost 2000 euro!.

Ilse
16-06-2021

Als zakelijke klant diep teleurgesteld in DHL services. KIJK UIT!

Wij zijn diep teleurgesteld (en redelijk geshockt) van de omgang van DHL met ons als zakelijke klant.
Pakketten raken kwijt (zonder melding) & facturatie zeer onduidelijk. Bij vragen over openstaande facturen volgt geen respons! KIJK UIT! Samenwerken met DHL is vragen om meerwerk!

Frank
12-06-2021

Wij zijn als bedrijf gewoon open en dan 2 uur voor sluitingstijd krijg ik een e-mail dat wij gesloten waren.
Sorry hoor DHL ik denk dat jullie gewoon moeten stoppen met jullie bedrijf het regent leugens en vele mensen helpen jullie over de kook.

Klojo van een DHL bezorger 😡

Wat een waardeloze DHL bezorger.
Tijdens aflevermoment (avond) niet thuis, staat onze dure koffiemachine zomaar in onze voortuin.
Niet de moeite genomen om pakket even bij de buren af te geven.
Wie doet zoiets, een klojo van een DHL bezorger😡

Eline
10-06-2021

Deurbel gaat, ik ben binnen 5 seconden bij de voordeur, geen bezorger meer te zien, pakje ligt tegen de voordeur aan, zichtbaar voor iedereen. Wat als ik niet thuis was geweest! Waardeloos!

Natashaly
Natashaly

Boycot DHL

DHL is superslecht. Dit is al de zoveelste keer dat ze niet langskomen en aangeven dat ik niet thuis was. Dit is ook al de 3e keer dat ze aanbellen en te lui zijn om de lift naar verdieping7 te nemen om het pakket af te leveren. Ze EISEN elke keer dat ik naar beneden kom, wat niet mogelijk is ivm thuiswerk. Ze nemen het pakketje telkens weer mee terug. Ik zorg dat ik niet meer bestel bij een bedrijf dat DHL gebruikt. Klachten lijken ook niks op te lossen, klantenservice kan niks voor je betekenen behalve een “klacht” in te dienen waar je ook nooit meer terugkoppeling over krijgt. Mja ik zit nog altijd zonder mijn pakket! (Bezorger was erg respectloos, omdat ik aangaf niet nr beneden te kunnen komen)

Tessa
04-06-2021

Alles kapot

Goed verpakt: piepschuim, papier met lucht, bubbeltjes papier, schuurpapier en karton. Op de doos aan elke zijde in het Nederlands én Engels breekbaar! En toch lukt het DHL om 7 van de 11 producten gebroken te leveren. Bijna alles was kapot en de doos doorweekt. Klantenservice vraagt zich dan nog steeds af of die fout bij hen ligt. Waar-de-loos, ik laat NIKS meer leveren van DHL.

Jammer want het is niet meer leverbaar dus opnieuw bestellen is geen optie.

Bedankt prutsers.

Carlos
03-06-2021

Zwaar ruk

Stoelen besteld gelverd door dhl
Poten allemaal zwaar beshadigdt ,staken
Allemaal uit de dozen,dozen helemaal kapot.toen men zei door
Dhl werdt geleverd wist ik al dat het fout zou gaan
Mijn zoon hoop geld kleren besteld ook nooit
Aangekomen,raad iedereen aan niet via dhl
Te versturen,of alleen als je lege dozen heb

Richard
02-06-2021

Ghosted door de bezorger

Luie donders geven door dat ik niet thuis ben terwijl ik vanuit huis werk.

Mark
31-05-2021

Snertbedrijf

7 dagen voor een pakket te mogen ontvangen van Nederland naar Belgie, ronduit schandalig.

Fred
30-05-2021

DHL - Onvoorstelbaar wat een slecht bedrijf!

Ook wij heb een hele vervelende ervaring met DHL. Op 14-05-2021 zouden DHL komen om een bestelling af te leveren. Kreeg later op de dag een berichtje dat zij aan de deur zijn geweest en wij niet thuis waren! Zijn dus helemaal niet aan de deur geweest. Wij hebben zelfs de mogelijkheid gegeven om bij afwezigheid het pakketje voor de deur te zetten. Wij wonen in een appartement met 52 woningen. Dus er was ook een mogelijkheid geweest om ergens anders af te geven als het niet voor de deur gezet kon worden. Ik heb dat gemeld aan de DHL. Van hun natuurlijk ook geen reactie op gekregen! Ik kreeg de melding dat ik het pakket kon ophalen in het centrum van Emmen. Dat waren wij dus niet van plan om te gaan doen. Ik heb toen met DHL afgesproken om het vrijdag opnieuw aan te komen bieden. Zou gebeuren. Echter de gehele dag in huis geweest en weer niemand geweest. Dezelfde avond laat kregen we een berichtje dat het pakket zaterdag geleverd zou worden. Weer hetzelfde verhaal. Kregen nu een berichtje dat het maandag gebracht zou gaan worden. U kunt het raden, ook niets gebracht. Helaas is het pakketje pas afgegeven op dinsdag 18-05-2021. Dus het is 5 dagen onderweg geweest in de auto van DHL. U kunt zich voorstellen dat wij ons in de maling genomen voelen. Wij zullen dus geen bestellingen meer doen bij leveranciers die via DHL laten bezorgen. Ter informatie, er zijn steeds meerdere leveranciers die ook een andere bezorgmogelijkheid aanbieden naast de DHL. Die hebben waarschijnlijk ook al te veel klachten over DHL gehad.

Meer reviews
Welk cijfer geef jij DHL?