DHL2 ervaringen

John
26-08-2019

Pakketten komen nooit op tijd

Dit jaar 2x ervaring met DHL, pakketten komen niet op tijd, heel vervelend als je ze om zakelijke reden nodig hebt. Krijgt een mail met een tracking code om te kijken wanneer het komt, eerst op de volgende dag, dan na weekend. Kun je op maandag al om 08 uur op je werk zijn (normaal 09 uur), komen ze niet. Mag je tot 18 uur wachten. Andere ervaring, ook weer een dag te laat, niet thuis, heel gedoe, uiteindelijk 4 dagen later op kunnen halen! Zie ook de hoeveelheid negatieve ervaringen bij klantenvertellen.nl. Ik doe niets meer met DHL, beter PostnL.

Michel
15-08-2019

De ellende die DHL heet! Pakketten komen te laat of worden ontvreemd!

Inmiddels zijn we alweer ruim 4 jaar verder sinds mijn laatste beoordeling over DHL (#DHLNL) en nog altijd is de dienstverlening van dhl.nl gewoonweg waardeloos! Als het niet nog slechter is geworden.

Zo ook weer afgelopen week. Ik, mijn collega en mijn vriendin hadden in totaal een drietal (3) pakketten laten bezorgen via DHL op mijn werk. Dinsdag hadden alle 3 de pakketten (van een tweetal verschillende vervoerders) de status van bezorgd om 11:34.

Helaas bleek dit niet waar. Er is helemaal niks afgeleverd (voor de zoveelste keer door DHL). Nu wordt er weer een onderzoek gestart welke 3 dagen duurt (minimaal uiteraard).

Gezien de pakketten van verschillende vervoerders kwam, kunnen wij alleen maar concluderen dat de onderbetaalde werknemer van DHL met het busje met alle pakketten met de noorderzon is vertrokken!

Aangezien het keer op keer fout gaat bij DHL en ook gezien de talloze klachten en ergenissen die je op het web kunt terugvinden, denk ik dat het tijd is geworden om DHL totaal te boycotten. Tegenwoordig zijn er voldoende alternatieven. UPS, GLS, DPD en PostNL. Al deze vervoerders doen het (vele malen) beter als DHL.

DHL = DRAMA!

Welk cijfer geef jij DHL?