DHL reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente DHL ervaringen

23-04-2024

Gisterenavond in de brievenbus een enveloppe. Was geleverd en getekend om 12.11, wat al zeer vreemd is omdat wij op die dag niet open zijn. Het pakket moest een paar schoenen bevatten, echter zat er een klein doorzichtig zakje in met niets erin! Dus gewoon gejat.

18-04-2024

Eergisteren pakketje besteld, zou volgende dag geleverd worden. Toen ik las dat het door DHL geleverd zou worden, hotels ik al herleving met een dag vertraging, inmiddels zitten we op twee dagen en het zou mij verbazen dat ze morgen wel gaan halen. Zodra je leest dat DHL bezorgd, begint de ellende.

Ellen
18-04-2024

Mail ontvangen dat mijn pakket is afgeleverd, heb niets ontvangen. Nam kontakt op met DHL kreeg de mededeling neem zelf contact op met de verzender, wij doen dat niet.

Tjacco
17-04-2024

Melding binnengekregen dat ik pakket kon afhalen bij pakketautomaat.

Afhaalcode en scancode ontvangen.

Naar pakketautomaat. Code ingevoerd. Kluisje ging open. GEEN PAKKET!

Contact opgenomen met klantenservice. Heel vermoeiend allemaal!

Men zou onderzoek instellen.

Uitslag onderzoek: Pakket was terecht. Ik zou dat afgehaald hebben bij pakketautomaat.

Ik ben maar even gaan zitten. Of men leest en luistert niet of men weet niet wat een onderzoek is.

Nogmaals contact opgenomen met klantenservice, zowel telefonisch als mail.

Onderzoek werd heropend. Tot op heden stil en geen pakket!

AV
16-04-2024

Wat een vreselijk slecht bedrijf!

Pakket met schade ontvangen en DHL maakt zich er gewoon makkelijk vanaf door een ingewikkelde procedure aan te gaan om er vervolgens niets mee te doen.

Praten met zeer slecht Nederlands sprekende medewerkers levert niets op.

Conclusie: fors schadebedrag voor mij, zonder enige tegemoetkoming.

Er wordt met pakketten gegooid en ook de bezorgers smijten het pakket bij de deur zonder zich te melden.

Laat uw pakket door een goed bedrijf bezorgen en niet door DHL!

Diana
13-04-2024

Een Iphone 13 besteld, bij bezorging bleek de doos leeg te zijn.

Is dus uit de doos gejat.

Dus pakketje geweigerd, en retour laten sturen.

Mooi geregeld DHL, onbetrouwbare praktijken!

Michael
05-04-2024

Van 5 verzendingen via DHL afgelopen 6 maanden zijn er maar 2 aangekomen. Twee zijn na weken van vertraging teruggestuurd naar afzender zonder opgave van reden. Een pakket ter waarde van € 70 is verloren gegaan.

DHL geeft geen adres of emailadres voor het bespreken of behandelen van klachten. Via het Consumentenbond heb ik het adres van de hoofdvestiging van DHL eCommerce BV: Reactorweg 25, 3542AD Utrecht.

Bij telefonisch contact geeft DHL aan dat de verzender de problemen moet oplossen, maar de verzenders krijgen ook steeds geen reactie op hun vragen.

Ik heb 3 dossiers opgebouwd. Die gaan integraal naar het Consumentenbond, want ik kan er niets mee.

Ter informatie: geen gebruikmaken van de afhaal lockers. Als ze vol zijn dan gaan de pakketten terug naar het sorteercentrum.

Mijn advies: NOOIT NEVER gebruikmaken van DHL!

Margot
05-04-2024

Vandaag de 2e dag voor niks thuis gebleven. We “ hebben elkaar gemist”. Nou DHL, ik was gewoon thuis! En omdat het nu de 2e keer is hebben ze het pakketje retour afzender gestuurd. Ik word er niet goed van. Ik woon in de binnenstad en krijg al vlekken als ik iets bestel dat met DHL verzonden wordt. Waardeloos bedrijf. Bezorgers rijden gewoon keihard langs en leveren het af bij een afhaalpunt. In mijn geval kon dat niet omdat het een iets groter pakket is, dus wat doe je dan? Oh retour zenden… :(

04-04-2024

DHL bezorgt alleen bij afhaal service punt.

Ze rijden gewoon voorbij terwijl je thuis bent en sturen dan van we hebben elkaar gemist. Dit is al heel veel gebeurd. Bedrijven moet dit bezorg bedrijf DHL niet meer inschakelen want geeft heel veel frustratie. Klantenservice DHL is net zo waardeloos.

Chelle
04-04-2024

Je wacht op je pakketje, die gisteren geleverd zou worden. Hele dag netjes thuis geweest en ineens krijg je een melding, pakket bezorgd op huisadres (geen bezorger gezien). Contact opgenomen met DHL klantenservice. Die verwijzen je gelijk door naar de verzender! Nee, dit ligt bij jullie. Want jullie bezorger heeft dit zo gescand!

Later op de avond, komt mjijn buurvrouw heb jij van een pakketje aangenomen? Uhm nee dat heb ik niet. Oh dat is vreemd want er staat bezorgd op jouw huisnummer. Weer contact opgenomen emt DHL, gelijk sturen ze je door naar verzender.

NEEE DHL, dit ligt bij jullie. Jullie medewerker scant het om het uiteindelijk zelf mee te nemen.

Gelukkig heeft de verzender een passende oplossing voor mij gevonden en denkt mee met zijn kopers. Hier kan DHL nog iets van leren!

Dus DHL, wanneer worden mijn pakketen eens normaals via jullie bezorgd? Want op dit moment wil ik niks meer via jullie bezorgd krijgen. Want er is altijd iets!

03-04-2024

DHL was ooit een redelijk goed bedrijf. Maar tegenwoordig is hun bezorgservice erg belabberd. Al vaker bericht “we hebben elkaar gemist” gehad terwijl ik gewoon thuis was. Ze schuiven tegenwoordig steevast de tweede helft van hun route door naar de volgende dag. Weer thuis gebleven voor nop. Wat is DHL een slecht onbetrouwbaar bedrijf geworden! Volgende keer even vragen of men DHL niet als vervoerder willen gebruiken als je iets online koop.

Kevin
29-03-2024

Gewoon een slecht bezorgings bedrijf. Alleen bij DHL krijg ik mijn pakketen via een totaal andere adres. Ik moet zelf steeds op onderzoek uit gaan waar mijn pakketje is gebleven. Dan neem je op met de klantenservice en denk maar niet dat je goed word geholpen. Elke keer als ik nu iets bestel vraag ik aan om deze pakkje niet met dhl op te sturen. Is lang goed gegaan tot aan vandaag. Ik ontvang alweer een mail van pakje is bezorgt ( goede adres staat op de label) en alweer totaal verkeerd bezorgt. Tot heden weet ik nog steeds niet waar mijn pakje ligt. Dhl gevraagd waar deze bezorgt is. Maar krijg geen info. Nu moet ik de verzender vragen om weer een onderzoek te starten waar het pakkje is geleverd alweer weken wachten. Daarnaast zijn de bezorgers ook zo lui als wat. Mijn ouders wonen in een invalide flat omdat ze slecht ter been zijn . als bij hun iets bezorgt wordt bellen ze aan en zetten het voor de deur op straat neer. Al zeker 3 keer door andere meegenomen omdat ze moeten wachten op

Milica
29-03-2024

Ik word helemaal gek mijn pakket is bij ander afgeleverd ze zeggen dus dat ik heb getekend heb busje niet gezien bestel nooit meer iets klaar mee.

Susha
29-03-2024

Weer pakket gedumpt bij afhaal terwijl je thuiswacht

Waardeloos bedrijf,of bezorgers!

Br
29-03-2024

Klote bedrijf.blijf je de hele dag thuis.

Krijg je een niet thuis melding.

Klacht gesaan bij dhl en wat krijg je als antwoord kan helaas vandaag niks voor je betekenen morgen wordt je pakket opnieuw in levering gedaan.nou en bedankt DHL

Jo

6 weken wachten op schadeafhandeling

Een DHL chauffeur reed achteruit in onze auto. Er zijn foto's en getuigen.

Wij zijn nu na vele telefoontjes ZES (!) weken nog steeds aan het wachten op afhandeling.

Schandalig!

Datum van ervaring: 15 februari 2024

Harry
26-03-2024

DHL bezorgt niet bij afgesproken adres. Ze dumpen alles bij een sevicepunt dat is immers makkelijker voor de bezorger. Wie pakt dit bedrijf eens aan. Gewoon klagen helpt niet. Misschien aansprakelijk stellen voor geleden schade ivm afzeggen andere afspraken etc.

Eddy
22-03-2024

Bedrijf levert niet, komt afspraken niet na en de klantenservice doet niets met klachten over bezorger die nu al 12x alles doodleuk retour stuurt.

Uiteindelijk de bezorger opgewacht bij een DHL servicepunt, alles komt nu netjes op tijd binnen. Kennisen zaten met hetzelfde probleem, DHL doet niets met klachten. Ook deze meneer opgewacht bij een servicepoint. Pakketten worden nu netjes bezorgd. Mijn tip aan iedereen op dit forum: steek geen energie meer in de klantenservice, Los het zelf op.

Gerda
21-03-2024

Pakketje begin februari verzonden naar duitsland, de ontvanger kreeg een heel ander pakket en niet het door mij verstuurde.

Direct contact gelegd met dhl, nu 6 weken later krijg ik bericht dat mijn pakketje niet meer te achterhalen is en dat ik 47 euro schadevergoeding krijg inclusief verzendkosten.

Dit kost mij dus 70 euro,lekker dhl.

Ook op mijn meermaals aangegeven vraag wat de ontvanger met het gekregen pakket moest krijg ik geen antwoord .

Kortom nooit meer dhl

Arnold
20-03-2024

Ben op dit moment in afwachting van retour zending. Vier pakketten naar italië verzonden. Krijg na enkele dagen bericht via whatsapp dat de bezorger het adres niet kan vinden. Kan het nog gekker een paketbezoger die een adres niet kan vinden. Hij had mij kunnen bellen, googel maps kunnen raadplegen of gewoon even vragen in de buurt. Maar nee de weg van de minste weerstanden, terug naar het distributie centrum. Heb vervolgens adres gegevens die overigens juist waren nogmaals verzonden aan de persoon die de app stuurde, zelfs met een foto van het adres uit googel maps. Jammer had geen zin, pakketten gaan retour naat nl. Moeten als het goed is vrijdag aankomen. Ik zit dus on italië en onze pakketten staan in nl voor de deur. Heb inmiddels via een betrouwbare transporteur een afspraak gemaakt voor verzending naar italië . Maar nu de hamvraag ,hoelang gaat dit door zonder gevolgen voor dhl. Deze hele site staat bol van klachten . Zonder aktie zinloos.

Arnold

Meer DHL reviews