Heb al honderden pakketjes verzonden via PostNL en nooit geen probleem. Nu moest ik een pakketje terugsturen via DHL. Het pakketjes is spoorloos. Na 2 weken een chagrijnige medewerker van DHL aan de telefoon. Uiteindelijk € 3,40 aan compensatie gehad.
Dat is een kleine € 60,= verlies buiten mijn schuld om. Ze komen er wel heel makkelijk mee weg!
NOOIT MEER!
Mijn cijfer is zo laag vanwege eerdere ervaringen, maar wat me nu opviel is dat er extra kosten gerekend worden voor het niet-uitprinten van je label. Dat is nou weer zo’n zet waarvan ik me (anno 2024!) echt afvraag: wie bedenkt dit nu weer. Het is vooral een groene zet geweest om mensen zonder printen toch te laten te versturen, iets wat dus aangemoedigd moet worden. Als er extra kosten zijn die toch verrekend moeten worden, maak dan alles tien cent duurder zodat men in ieder geval niet beloond wordt voor wél printen of dat idee krijgt.
Vrijdag een smoes dat het pakketje "helaas niet kon worden afgeleverd", terwijl er gewoon iemand thuis was. Maandag erop de smoes dat het adres niet gevonden kon worden, terwijl we de chauffeur heel langzaam voorbij hebben zien rijden.
Dan zet ik toch wel hele grote vraagtekens bij de capaciteiten van de bezorgers van DHL.
2 pakketten stevig aan elkaar getaped met ducktape, afgegeven voor verzending, ergens in het traject snijdt DHL het los en bezorgt vervolgens 1 van beide pakketten, de andere, met een waarde van € 1000,00 is verdwenen.
Met Chatbot Tracy kom ik niet verder, telefonisch niet en de e-mail naar DHL komt retour: niet leverbaar.
Pakketten komen 9 van de tien keer zwaar gehavend aan. Alsof ze ermee voetballen vantevoren. Ook nooit binnen aangegeven tijdsvak. Klantenservice is niet behulpzaam en stuurt je van het kastje naar de muur. Waardeloos bedrijf, kies altijd een andere bezorgdienst als je de kans krijgt.
Verschrikkelijk. Ik woon in een flat. Regelmatig gebeurd het dat de bezorgers aanbellen, en het pakket beneden achterlaten. Als je geluk hebt roepen ze "pakket" meestal hoor je niks. Loop je naar balkon zie je ze gehaast instappen en wegrijden. Ook als ze boven komen. Gooien ze het bovenaan de trap neer en lopen ze weg. Ik snap dat verschil met dhl en postnl niet. Wie neemt deze mensen aan. Met postnl nooit problemen gehad. Helaas kan je niet altijd kiezen wie levert. Dit is als je geluk hebt dat het uberhaupt niet direct naar een afhaalpunt wordt gebracht terwijl je de hele dag staat te wachten.
Ik heb heeel vaak dat ze in een portiek woning het pakket beneden neerleggen( waar honderde bewoners langslopen) of het is voor de deur( terwijl niemand thuis is) afijn, denk je het wel gehad te hebben overkomt mij laatst ( dooor vaak geen pakketje gehad te hebben en zij zeggen dat het geleverd is) koos ik voor een locker. Ga ik erheen, code ingevoerd: leeg. Geen pakketje erin! toen dacht ik oprecht: wtf!
Weer 2 pakketten spoorloos, ondanks een melding bezorgd!
Ik heb niet gekozen voor DHL Express, maar de verkoper.
Mail gekregen zou pakket op woensdag geleverd worden, opeens op dinsdagochtend op dag dat ik naar werk moest, bericht dat ze vervroegen. Natuurlijk werkte dit niet.
Op woensdag de hele dag gewacht, aangekomen direct moet ik tekenen voordat ik het pakket had ontvangen.
Ik zei, ik zal tekenen nadat ik het pakket heb gekregen. De medewerker weigert en meldt alsof dat ik er niet was.
Hun onbeschofte medewerker werd beschermd.
Ik klacht dit bij de service DHL Express, maar ze vond dat is de werkwijze van DHL Express. Vraag handtekening van ontvangstbewijs terwijl wij het pakket nog niet hebben ontvangen.Raar regel.
En er worden geen klacht geaccepteerd.
Klachten moet ik bij de verkoper.
Terwijl bij DHL Exoress niet vermeld wie verkoper was. DhL wil alleen afschudden van hun eigen wanbeleid.
ONBETROUWBAAR!
Zoals wel meerdere klachten krijg ik een melding dat ze binnen een kwartier aanwezig zullen zijn. Na ongeveer 16 minuten een melding dat we elkaar gemist hebben. Gewoon leugens want ik ben slecht te been en de hele dag thuis. Geen wagen gezien en al zeker geen bezorger die heeft aangebeld. Moeten dit waarschijnlijk omdat ze een minimum aan pakketten moeten bezorgen.
Gewoon een shitbedrijf die door dit soort handelen terecht maar 1 ster krijgt. Geen ster zou nog beter zijn.
Mail gekregen dat pakket bezorgd zou zijn. Mijn vrouw was de hele dag thuis: geen pakket, niet aangebeld, niets in de brievenbus. Reactie Dhl: zoek het maar uit met de verzender.
Niet normaal meer het pakketje zou vandaag komen tussen 13:45 en 15:45 Ik zie een vrachtwagen van DHL hier de straat in komen rijden en vervolgens gaat hij aan de overkant een bakkie koffie drinken hij groet mij nog voordat hij naar binnen gaat blijf er volgens een half uur weg en ik maar wachten dus ik ga naar binnen en denk Ze bellen wel aan vervolgens na een kleine 3 kwartier ga ik kijken op mijn app op de tijd is aangepast en zie ik staan dat ze ene keer een zaterdag pas komen tussen 10 en 6 dus ik opgebeld naar DHL en wordt er gezegd Ja we kunnen niet om laten keren want we kunnen geen contact met ze hebben wat ik wel vreemd vind maar goed nu zou ze wel een klacht neerleggen en dan moet ik maar weer afwachten of ze morgen alsnog komen Ik vind het grof en grof schandalig
Leveren altijd te laat of niet, zit je dan je hele vrije dag te wachten op je pakketje.
Wat een vreselijk bedrijf, klachten over de bezorging worden totaal niet serieus genomen. Pakket wordt gewoon voor de deur gezet, aanbellen kost tijd dus weg wezen.
Pakket helemaal doorweekt door de regen.
Klacht ingediend, maar wordt niets meegedaan.
Echt verschrikkelijk! doe wat aan jullie klantenservice! een tafel besteld en die zou in 2 dozen geleverd worden. 1ste poging waren wij zogenaamd niet thuis. 2e poging wordt 1 doos geleverd en de bezorger had geen idee waar de andere doos was. Vervolgens werd mij telefonisch 100 dingen beloofd zoals het wordt morgen geleverd. Na de hele dag niks te hebben ontvangen heb ik jullie weer gebeld waar de collega mij verteld dat mijn pakketje al dagen als kwijt is gemeld en dat de vorige collega onjuiste info heeft gegeven. Jullie raken mijn pakketje van honderden euro’s kwijt en vervolgens gooien jullie t probleem na mij en moet ik het uitzoeken en oplossen. Onbeschofte personeel die liegen! en in je gezicht de telefoon ophangen. Ik moest een onderzoek laten starten via de verzender. Zelfs na dat gaat alles nog steeds fout. Afzender zegt dat mijn pakketje gisteren bezorgd is en jullie zeggen dat het na de afzender verzonden is. Hoezo wordt mijn pakket na de verzender gestuurd na een on
10 september 2024
CA762223228DE
21:24 onbeheerd achtergelaten ik heb het pakket benden moeten halen terwijl ik een gebroken sleutelbeen heb en moeten tillen
Gisteren ook met een andere pakket en dhl reageerde niet als een stelletje lafbekken
Wat een leugen is DHL en het is niet de eerste keer. Je spreekt wat af, vervolgens na een dag thuis wachten krijg je het verlossende bericht>> De bezorging in binnen 15 minuten bij u. en dan. we hebben elkaar gemist. De bezorger is niet eens in de straat geweest, onze beveiliging camera's die het beeldmateriaal ook opnemen kunnen dat bevestigen. De laaste 15 minuten heb ik buiten staan wachten en daarbij had ik een overzicht op een kruispunt. hij is niet eens in de buurt geweest. Nogmaals wat een slecht bedrijf waar duidelijk iets mis is met het organiseren en het personeel wat men in dienst heeft.ps niet al het personeel natuurlijk.
Volgens bezorger was ik niet thuis, maar dat was ik wel. Niemand heeft aangebeld. Pakketje wordt naar servicepunt gebracht. Moet ik zelf op gaan halen, terwijl ik slecht ter been ben. Ik laat niet voor niks pakketjes bezorgen. Wat een shit firma. Jammer dat ik 1 ster moet geven, 0 kan helaas niet.
Eigenwijze bezorger 10 dagen op mijn pakket gewacht ik was gewoon thuis maar die gekke DHL bezorger heeft mijn pakket teruggestuurd naar verzender,waardeloos bedrijf.
Onbetrouwbaar
Laptop besteld via MediaMarkt.nl en DHL kwam het bezorgen.
Na aanbellen kreeg ik de deur niet snel open (slot hapert een beetje) dus snel achterom gelopen maar toen reed het busje al weer weg. Later een mail "pakket bezorgd" maar dat kan niet want ik moest er voor tekenen.
Dus 3 uren later kwam de buurvrouw vertellen dat er een doos voor mijn stond. Bleek DHL gewoon zelf te hebben getekend voor het pakket en gewoon tegen mijn voordeur had laten staan. Wat een gek! En dat terwijl er een dikke sticker op zit van Secure IDL.
Dat bedrijf heeft gewoon geen bestaansrecht.