DHL reviews

Laatste 12 maanden202220212020

Recente DHL ervaringen

Grietha
17-01-2023

Slecht bedrijf doos is gewoon open gemaakt zware doos opgezet door bezorger ik kan nog wel ff doorgaan prut service! Dikke 1

Karel
16-01-2023

Bezorgers doen niet hun werk, was gewoon thuis terwijl ze liegen van niet en leveren mijn pakket af op een "service" punt die niet te vinden is.

Rimi
16-01-2023

Vanaf heden boycot ik elke webwinkel die gebruik maakt van DHL parcel. Vorige week schrok ik me dood toen ik de bezorger van DHL Parcel gezien heb. Hij is een heel agressieve en gevaarlijke man, ik ken hem van vroeger. Ik heb met DHL parcel gebeld, mijn verhaal verteld, maar de reactie was niet negatief: we bemoeien ons niet mee met privé leven van andere mensen. Ik wil advies geven aan de vrouwen die in de omgeving van Heerhugowaard wonen. Er is een bezorger van DHL parcel, met een witte auto, die valt elke vrouw aan, kijk uit voor hem!

Trace
13-01-2023

De hele ochtend bezig geweest om te onderzoeken waar mijn pakket ligt. Slechte service en het belang van de klant staat totaal centraal! Eindelijk iemand aan de telefoon gehad en zou binnen twee uur het antwoord hebben. Oh nee tocht niet. Ze sluiten om 17:00 uur dus wordt het morgenochtend! Vreselijk!

Marjan
13-01-2023

Reeds twee maal is een pakket naar de afzender terug gestuurd omdat mijn adresgegevens niet zouden kloppen, dat doen ze wel!

oplossing van DHL; "we hebben ook geen oplossing, neem maar kontakt op met de afzender" wat een . bedrijf.

Rien
11-01-2023

Pakket gekocht via MP, de verkoper heeft pakket voorbereid, afgegeven, pakket is onderweg, pakket gesorteerd in regio om 9.15 uur, pakket om 12.15 op het DHLpunt, zo staat het in track en trace. Kom ik dezelfde dag ophalen helaas, ik wacht 24 uur opnieuw naar DHLpunt helaas. Nu bel ik met de klantenservice €1,00 per gesprek +normale kosten, antwoord wist ik al (was niet de 1ste keer) de verzender moet een klacht indienen (die is al lang blij dat hij iets heeft verkocht, zit daar niet op te wachten) Maw wij moeten hun fouten oplossen, terwijl duidelijk zichtbaar is dat DHL in gebreken blijft. Wat een services

Michael
09-01-2023

Hele bedrijf is kansloos, iedere keer weer problemen.

Petra
09-01-2023

Bezorger belt niet eens aan terwijl ik thuis ben, pakje gaat gelijk retour verzender.

DHL zelf is telefonisch niet te pakken te krijgen; logisch met al die klachten.

WAARDELOOS BEDRIJF!

Floor
08-01-2023

Rot bedrijf. Bezorgers komen op andere dagen en tijden dan afgesproken en wanneer ik dan zoals te verwachten niet thuis ben gaat het pakketje retour afzender. Niet eens naar een afhaalpunt, maar meteen retour. De klanten service zet alleen een klacht uit maar doet verder niets. Andere keren wordt het pakket op de grond gezet in de regen en loopt de bezorger gewoon weg. Niet duidelijk wat ze zouden doen als ik niet open doe… heel slecht bedrijf

GP
05-01-2023

Ik heb een pakket verstuurd via DHL en deze is vervolgens gestolen op een van de sorteercentra van DHL. Soms gaan dingen mis en dan los je het op, hoe je dat doet zegt iets over je bedrijf of over jezelf.

DHL kiets ervoor om iets juist niet op te lossen en dus weet je dat je met een bedrijf te maken heeft die helemaal geen oog hebben voor klanten, geen idee hebben wat dienstverlening en service eigenlijk zijn. Ze verschuilen zich simpelweg achter zogenaamde regelgeving zonder dat ze ook maar iets bieden om een klant bescherming te bieden. Ik verdenk DHL er dan ook van dat zij bewust pakketen niet bezorgen omdat de waarde ervan vele malen meer is dan de vergoeding die zij bieden. Een hele kwalijke zaak en ontwikkeling en een die helemaal niet zou mogen voorkomen. Ik gebruik DHL nooit, nooit meer en zou anderen aanraden om dit ook niet meer te doen.

Gerard
03-01-2023

12/12/2022 2 onderdelen besteld

14/12/2022 verstuurd

20/12/2022 verkeerd gesorteerd

27/12/2022 pas aktie na veel gedoe

29/12/2022 een pakket binnen andere weer zoek

03/01/2023 nog geen pakket ze zeggen vandaag levering

Ik geloof het niet meer het gaat om een bumper en een scherm van een auto zo klein is het niet je auto staat zo 3 weken stil dit is niet eerste keer altijd wel iets met dhl

Wat is dhl toch een slecht bedrijf

Dit komt zij zijn slecht voor hun personeel dan krijg deze dingen

Ton
31-12-2022

Vandaag (oudjaarsdag) pakketje zonder enige melding in openbare ruimte bovenop brievenbus gelegd. Ik ben ziedend!

Is inmiddels de zoveelste negatieve ervaring en heb nu besloten dat ik niets meer bestel bij webwinkels die middels DHL verzenden.

Ben er helemaal 'klaar' mee!

Segert
29-12-2022

Erg Slecht bedrijf. Weigert gewoon te bezorgen. In eerste instantie wouden ze al niet aan het huis adress afleveren. Heb ik de klantenservice voor moeten bellen. Nou vooruit dan maar. Als ik het maar krijg. Het was al een dag of 2 te laat.

Krijg ik vandaag het bericht dat het Kilometers verderop is bezorgt omdat het punt waar ze het zouden bezorgen dicht was? Wat? dat was helemaal niet zo. Ik ken de winkel. Die was gewoon normaal open. Kilometers verderop kan ik helemaal niet ophalen.

Dus ik de klanten service weer bellen voor 1 euro. Krijg ik te horen. Dat ze niks kunnen doen. En dat ik het maar op moet halen. Ik leg uit dat dit niet kan. Gezien ik slecht ter been ben. Ik heb ook geen vervoer verder. Nou zeiden ze dan. dan moet ik een kennis het laten doen. Sorry hoor maar hier werd ik aardig pissig van. Hoezo moet ik iemand regelen om hun werk te doen? Waar betaal ik verzend kosten voor? of die 2 euro voor de klanten service. Dit is erg belachelijk.

Herman
22-12-2022

DHL levert nooit pakketten af in onze flat.

DHL servicepunt ligt waarschijnlijk te kort bij ons en het is voor de bezorger blijkbaar gemakkelijker om het daar af te geven.

Ik koop al niets meer bij Amazon daar die altijd DHL bezorging heeft.

DHL servicepunt is wel altijd vriendelijk en behulpzaam.

NB
22-12-2022

- Er zitten gaten in het systeem van DHL: mijn pakket is heel dicht in de buurt maar wordt verkeerd ingescand. ‘Computer says no’ en het pakket verdwijnt.

- Communicatie en terugkoppeling is onvolledig, onduidelijk of afwezig. Je kunt zelf bellen voor €1 per gesprek.

- Pakket ligt lang stil op verkeerde locaties en er wordt niet tijdig actie ondernomen.

- Eigen fouten worden niet hersteld: een pakket wordt verkeerd ingescand en retour afzender gestuurd, zónder melding of reden, maar wel mét vertraging (inmiddels 8 dagen & counting)

Eva
22-12-2022

Ik was thuis, toch kaartje met ‘u was niet thuis uw pakket wordt naar DHL-punt gebracht’ in de brievenbus. Daar is het na een aantal dagen nog niet aangekomen. Waar is mijn pakket en waarom is het niet aangekomen?

Megan
21-12-2022

In 3 weken tijd pakketje al 3x verkeerd gesorteerd, dus constant vertragingen. Klantenservice legt telkens de fout bij de verzender. Wat een onprofessionaliteit!

Chantal
20-12-2022

Pakketten raken zoek. Ik ben thuis, maar volgens de mail is het bezorgd bij een leegstaand pand 50 meter verderop. Slechtste transporteur ooit!

Erik
01-12-2022

Ik raad dhl eenieder zeer zwaar af.

Tip: ga gewoon naar een postnl punt

Ervaring:

Ik moest een pakketje naar spanje afleveren. Normaliter doe ik dat via postnl, kosten: 13 euro en aflevering geschiedt ruim binnen een week.

Dit keer was een dhl-punt dichterbij en dacht ik: laat ik eens via dhl verzenden. Grote fout!

Kosten: 20 euro en pakket al ruim een week verloren op het sorteercentrum en nog altijd in nederland!

Vervolgens de klantenservice gebeld, kosten: 1 euro. Daar is mij door een vriendelijke juffrouw verteld dat er een onderzoek naar het pakket wordt ingesteld. Fijn, maar van een vergoeding voor het pakket dat nu veel te laat aankomt is geen sprake! zelfs de euro van het klanten"service" gesprek niet!

Kortom: ik moet betalen om dit probleem te laten oplossen?

Beste dhl, waar heb ik precies 21 euro voor neergelegd?

Kees
01-12-2022

Pakket verstuurd naar Utrecht! Ineens spoorloos verdwenen. Ze starten een onderzoek met scans en natuurlijk vind je dan niets. Ik verstuur nooit weer wat. Geld kwijt en vertrouwen in grote bedrijven!

Meer DHL reviews