Dhlparcel.nl reviews

Laatste 12 maanden20232022

Recente Dhlparcel.nl ervaringen

Tamara
07-04-2024

Sturen pakket terug nr zender omdat het pakketpunt vol zou zitten.

Komen dienst niet na want voor opnieuw verzenden moet je zelf een nieuw label maken. Dus wederom kosten maken voor verzenden.

Suley
03-04-2024

Zeer slechte service geen overzicht wat de bezorgers doen. Ze willen gewoon vroeg naar huis melden ze dat we hebben je gemist. Deze verhaal is overbekend. Terwijl ik thuis gewoon zit te wachten op mijn pakketje. Klacht ingediend maar doen niks ermee. En dan vragen ze een schouderklopje op de app 😡😡😡. Stelletje dieven van bezorgers allen

Femke
02-04-2024

Pakket word niet afgeleverd, ook al staat dat hij bezorgd is.

Of pakket word op de begane grond neergezet, zonder melding ,maar ik woon op 7 hoog,

Het personeel dat er werkt is gewoon slecht! Hoop er snel nieuwe mensen gaan werken!

William
01-03-2024

Wat een KL. bedrijf. Altijd meldingen, niet thuis, onbekend adres en vul ze zelf maar in. Bewust niet afleveren.! Rijden iedere dag langs!? Heel vervelend voor mijn leveranciers. Ik kan geen zaken meer doen met bedrijven die samenwerken met DHl-Parcel. Want je krijgt je pakket gewoon niet. Het lijkt erop dat ze het helemaal niet uitmaakt of een pakket wordt bezorgt of niet.

Ja meneer,. we gaan er melding van maken,. nou daar mag je het mee doen. Dus doe geen zaken met DHL-Parcel dan lost het probleem vanzelf op

23-02-2024

Wat een slecht en leugenachtig bedrijf! Zeggen dat je niet thuis was (terwijl je er gewoon bent) en dit dagen achter elkaar. Pakket vanuit hunzelf gewoon retour sturen en dit ook weer dagen achter elkaar niet bezorgd krijgen omdat de ontvanger er niet zou zijn. Hoe vaak een pakket met een bezorger meegaat en niet bezorgd wordt is echt schrikbarend. Pakketten die verdwijnen en pakketten die kapot gaan. Zeggen dat een pakket bezorgd is, maar niemand verteld waar. Regelmatig een klacht ingediend maar er gebeurd gewoon helemaal niets mee. Het blijft verschrikkelijk. Onze hele buurt heeft een graf hekel aan DHL. Ik probeer ook altijd een winkel met bezorging van DHL te vermijden, echter kan je dit helaas niet van te voren altijd weten. Ik snap niet dat er nog mensen samenwerken met DHL. Ze leveren geen enkele dienst, service en kosten iedereen alleen maar geld.

Aad
17-02-2024

Slecht ongecontroleerde asociale ongeevenaarde slechte bezorgdienst! Opheffen dat stel oplichters is niet nederlNd waardig ook allerlei vermissingen van pakketten wie doet er eens aangifte bij politie van diefstal? Ik heb het vandaag gedaan.

13-02-2024

Zeeeeer slecht bedrijf . Na meerdere problemen was ik nu bij dit pakket al dagen op zoek waar het was . Bleek in het landelijk sorteercentrum te (blijven) liggen . Natuurlijk boze klant! En ja hoor plots een email dat het pakket terug gestuurt word naar verzender? Oke . Op zich leuk maar dan . ga dan maar eens proberen om te achterhalen waarom dit is . Verder ook niet heel belangrijk maar na vele door dhl medewerkers afgekapte chats er toch achter gekomen dat er een fout was gemaakt in het sorteercentrum . Waarna ik "probeer" te vragen of ik dan opnieuw verzendkosten moet betalen? En weer worden de chats om wat voor reden dan ook afgebroken omdat je of te langzaam bent omdat je een cagenummer moet zoeken oid . En al die energie die je hier in steekt is bizar want dhl is gewoon al lang een heeel erg slecht bedrijf wat nog slechter te bereiken is als er vragen zijn die de medewerkers blijkbaar niet begrijpen .

Voor ons nooit geen dhl meer!

Anja
06-02-2024

De tijd dat ze zullen komen klopt nooit, heel vervelend omdat je toch wacht. er kan een keer wat tegenzitten maar geef dan wat door. En niets geen excuus als ze 6 uur te laat zijn :((

Henk-J
29-01-2024

Ze zullen het nooit leren ondanks klachten. Bezorger zet pakje voor de deur, belt aan en is er als een Speedy Gonzales weer vandoor, ze nemen niet eens de moeite meer om te wachten tot bewoner open doet.

Roberto
09-01-2024

Ik heb 2 pakketten gestuurd .de ene is beschadigd en de andere is kwijt .is een paar onderzoeken gedaan zonder resultaat.ik ben nu nog aan het wachten op de pakketten.waardeloos bedrijf is het.en als je over vergoeding heb willen ze jou met verzendkosten afschuiven.voor mij geen dhl meer.

28-12-2023

Wat een waardeloos bezorgbedrijf. Doet nooit wat je - inzake bezorgplekken - afspreekt. En met enige regelmaat melden ze zelfs dat ze je thuis niet hebben aangetroffen: terwijl de voordeurbel werkt, het huis vol mensen en- in de avonduren - de lichten in huis branden. Een melding maken: beleefd horen ze je aan om daarna vrolijk verder te gaan met dit soort prutswerk. Navraag in onze omgeving levert een vergelijkbaar beeld op.

Ellen
19-12-2023

Belachelijk voor woorden tracking pakket systeem van niks. Duur pakket kwijt met Nike tech pak. Tracking geeft duidelijk aan in welk depot die blijft hangen maar er iets mee doen nee hoor… pak kwijt en vergoeding 1 kilo a 3,40 😂 zelf je verzendkosten kun je naar fluiten. Wat een lachertje … dhl motiveert pakjes achter over drukken ik doe er geen zaken meer mee en raad iedereen niet te versturen met ze.

Marjolein
13-12-2023

Bij DHL 2 pakketten ingeleverd, waarna later bleek dat labels verwisseld zijn. Een pakket is in België terechtgekomen, het andere pakket is tot op heden spoorloos. We hebben zelf het pakket vanuit België naar NL laten komen. Voor het andere pakket heeft DHL een onderzoek gestart. Uitkomst: niets gevonden, helaas pindakaas? De waarde van dit pakket was bijna €30 en voor deze fout van DHL zijn naast de aankoop van de verzending, opnieuw kosten gemaakt om retour te zenden. DHL vergoedt een schijntje: een paar euro "volgens regels".

Is dit de omgekeerde wereld? DHL maakt een fout, waardoor twee pakketten op verkeerde adressen worden afgeleverd. Eentje wordt teruggevonden, door ons naar het juiste adres gestuurd en het andere is vermist.

Beide bedrijven en wij kunnen hier helemaal niets aan doen. De enige die hier schuld aan heeft is DHL; zij hebben dit veroorzaakt, niet eens opgelost en weigeren vervolgens om de kosten te voldoen.

Willie
11-12-2023

Ongelooflijk slechte service!

Je krijgt een melding dat ze die dag komen. Ze komen dus niet! 3 dagen later weer een mailtje dat ze komen. Pakket bezorgd krijg je opeens. Wat denk je NIET geleverd! Na contact is er ergens iets fouts gegaan maar ik heb nog steeds geen pakket!

Robbert
08-12-2023

Dit bedrijf krijgt van mij geen sterretje , de manier van werken is abominabel en ver onder de maat . ook tov de concurrentie.

een fatsoenlijk tijdraam geven is onmogelijk. en van alle bezorgers, dhl heeft als enige pakjes kwijt gemaakt.

22-11-2023

Hele slechte service qua bezorging levert dit bedrijf. Hele mooie toezeggingen in de mail maar een slechte uitvoering. Ben je toevallig niet thuis op het moment van bezorging, wordt het pakket niet achtergelaten of bij de buren bezorgd, maar wordt een briefje achtergelaten dat DHL de volgende dag nogmaals langskomt. Maar de realiteit is dat vervolgens het pakket zogenoemd tijdelijk zoek is en hoor je dagenlang niets meer. Onbetrouwbaar zoals ik ook veel hoor.

Lucas
19-11-2023

Verschrikkelijk bedrijf. Je pakket wordt nooit bezorgd op het moment dat er wordt aangegeven. Soms wordt et pakket zogezegd naar een niet meer bestaand pakketpunt bezorgd terwijl je gewoon thuis zat te wachten. Dan wordt het pakket uiteindelijk retour webshop gestuurd.

Ze kunnen alleen maar liegen.

Ik vermijd shops die met DHL bezorgen daarom ook zoveel mogelijk.

Ik snap niet dat ze nog mogen bestaan. Stop er gewoon mee.

17-11-2023

Ik kreeg een email vandaag dat een pakket uit china vandaag bezorgd zou worden. Ik ben gewoon thuis en kijk in de loop van de middag naar track en trace en zie dat de bezorger heeft aangegeven dat het adres onjuist was en niet bestond en dat deze retour naar china gaat. Ik metten gebeld met de klantenservice en gezegd dat het adres gewoon goed is. En gevraagd of ze in het systeem aan konden geven dat die nog een keer bezorgt kan worden. Hij is tenslotte nog bij dhl. Er wordt gezegd dat ze niets meer konden doen omdat de bezorger dus aangegeven had dat het adres onjuist is. Ik moest maar naar china bellen of mailen of ze het opnieuw wilden sturen, ze konden niets voor mij betekenen. Dit terwijl het adres gewoon goed is.

Johanna
16-11-2023

Afgelopen periode zijn er twee pakketten niet bezorgd en uiteindelijk kwijt geraakt bij DHL. Geen enkele reactie op vragen. Waar blijven al die pakketten? Is het daar al sinterklaas voor de medewerkers misschien? Hele vervelende ervaring!

Egbert
15-11-2023

Komen afspraken niet na leveren pakketen niet op tijd of zijn pakketen kwijt laten je de hele dag wachten en na de beloofde tijd krijg je ineens mail dat ze het toch niet gaan redden wat dus altijd zo is bedrijven stop alsjeblieft de samenwerking met dhl en stap over op post nl of iets

Meer Dhlparcel.nl reviews