Digihero reviews

Laatste 12 maanden2023

Recente Digihero ervaringen

Amine
17-04-2024

Top werkt prima, adsl was echt verrot en glasvezel is groot verschil

Ali El Bouhti
17-04-2024

Rustig duidelijk uitgelegd. Prettige gesprekspartner.

Goede service. Keurig op tijd aanwezig.

Ertan Bogan
17-04-2024

Door het snelle schakelen van de accountmanager ben ik snel geholpen!

Mieke V
17-04-2024

Een open en eerlijk gesprek over mijn contract.

16-04-2024

Een 1 is nog teveel. Oplichters. Doen of ze KPN zijn en leveren niets.

Van de Plas
16-04-2024

Het kwam goed uit dat er een accountmanager en adviseur van digihero langskwam want de zaken wat betreft ons internet en pin was een drama.

Nieuw pin apparaat genomen wat bijna de helft goedkoper is dan de rabobank waar het nu via loopt.

Azzedine
16-04-2024

Amancho is bij ons op kantoor geweest en heeft e.e.a. duidelijk en goed kunnen uitleggen over glasvezel, eventuele nieuwe toestellen, contracten, etc.

We zijn zeer tevreden over zijn kennis van zaken en behulpzaamheid. We zijn een vervolgsamenwerking aangegaanen en kijken uit naar de voortgang hiervan.

Ronald vd Boos
16-04-2024

Nadat we bij ziggo geen upgrade kregen zijn we overgegaan op glasvezel, en dit is een zeer grote verandering in ons bedrijf. Eindelijk een internet wat past bij de nieuwe apparaten die wij gebruiken

Daniel

Prima telefonisch geholpen.

Thomas
15-04-2024

Oplichters blijven oplichters

Jojo
15-04-2024

Digihero is digi zero niet doen wat een oplichters

Karen Loopman
12-04-2024

Service en klantgerichte verkoper! Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening.

Alora

Keurig sprekende jongeman.

Beleefd,vriendelijk.

Sergej Kombar
12-04-2024

Ik ben vanmorgen vriendelijk te woord gestaan, duidelijk geholpen en keurig afgehandeld

Amber de Waard

Ben overgeplaatst naar glasvezel 1000 en kwaliteit is zeker te merken

Chantal Lipman

Snel en adequaat geholpen,

vriendelijk en geduldig

Olcay Kapinar
11-04-2024

Goed persoonlijk contact; je bent geen nummer.

Team Flora
11-04-2024

Radjiv op bezoek gehad. Het was een heel goed en helder gesprek. Hij nam alle tijd om ons alles uit te leggen en door te nemen. Heeft ons geholpen met overzetten van onze mobiele abonnementen.

10-04-2024

Maffia-zaak! Absoluut af te raden. We hebben door een wurgcontract afgelopen 16 maanden bijna 30.000 Euro moeten overmaken. Ze berekenden o.a. glasvezelgebruik maar 6(!) monteurs kregen het niet aangelegd. (KPN had het 1 week later in 2 uur voor elkaar).Telefonisten en E-mail blinken uit door wollig taalgebruik zodat normale conversatie nauwelijks mogelijk is. Teruggestuurde hardware t.w.v. dikke 1000 Euro werd niet teruggestort. Dus: nooit mee in zee gaan!

Lucas van Veld
09-04-2024

Digihero's supportteam verdient een applaus. Altijd vriendelijk, altijd behulpzaam. Ze maken IT-problemen een stuk minder stressvol.

Meer Digihero reviews