Top werkt prima, adsl was echt verrot en glasvezel is groot verschil
Rustig duidelijk uitgelegd. Prettige gesprekspartner.
Goede service. Keurig op tijd aanwezig.
Door het snelle schakelen van de accountmanager ben ik snel geholpen!
Een open en eerlijk gesprek over mijn contract.
Een 1 is nog teveel. Oplichters. Doen of ze KPN zijn en leveren niets.
Het kwam goed uit dat er een accountmanager en adviseur van digihero langskwam want de zaken wat betreft ons internet en pin was een drama.
Nieuw pin apparaat genomen wat bijna de helft goedkoper is dan de rabobank waar het nu via loopt.
Amancho is bij ons op kantoor geweest en heeft e.e.a. duidelijk en goed kunnen uitleggen over glasvezel, eventuele nieuwe toestellen, contracten, etc.
We zijn zeer tevreden over zijn kennis van zaken en behulpzaamheid. We zijn een vervolgsamenwerking aangegaanen en kijken uit naar de voortgang hiervan.
Nadat we bij ziggo geen upgrade kregen zijn we overgegaan op glasvezel, en dit is een zeer grote verandering in ons bedrijf. Eindelijk een internet wat past bij de nieuwe apparaten die wij gebruiken
Prima telefonisch geholpen.
Oplichters blijven oplichters
Digihero is digi zero niet doen wat een oplichters
Service en klantgerichte verkoper! Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening.
Keurig sprekende jongeman.
Beleefd,vriendelijk.
Ik ben vanmorgen vriendelijk te woord gestaan, duidelijk geholpen en keurig afgehandeld
Ben overgeplaatst naar glasvezel 1000 en kwaliteit is zeker te merken
Snel en adequaat geholpen,
vriendelijk en geduldig
Goed persoonlijk contact; je bent geen nummer.
Radjiv op bezoek gehad. Het was een heel goed en helder gesprek. Hij nam alle tijd om ons alles uit te leggen en door te nemen. Heeft ons geholpen met overzetten van onze mobiele abonnementen.
Maffia-zaak! Absoluut af te raden. We hebben door een wurgcontract afgelopen 16 maanden bijna 30.000 Euro moeten overmaken. Ze berekenden o.a. glasvezelgebruik maar 6(!) monteurs kregen het niet aangelegd. (KPN had het 1 week later in 2 uur voor elkaar).Telefonisten en E-mail blinken uit door wollig taalgebruik zodat normale conversatie nauwelijks mogelijk is. Teruggestuurde hardware t.w.v. dikke 1000 Euro werd niet teruggestort. Dus: nooit mee in zee gaan!
Digihero's supportteam verdient een applaus. Altijd vriendelijk, altijd behulpzaam. Ze maken IT-problemen een stuk minder stressvol.