Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

13-06-2022

Top geholpen duidelijk en vriendelijk

Nel
11-06-2022

Tot nu toe goede ervaringen. Alles wordt netjes en vlot afgehandeld.

Anton
09-06-2022

Misleidende teksten op de website

Autoverzekering Opzegservice blijkt al een tijd niet meer mogelijk

De website zegt echter iets anders

Direct gebruik gemaakt met opzegtermijn van 14 dagen

Ed

Perfect / behandeld / geen moeilijk gedrag

Daan
08-06-2022

Verzekering was binnen no time afgesloten en de begeleidende e-mails zijn helder en samenvattend van geest.

Edwin
08-06-2022

Ditzo is een zorgverzekering waarop de klant kan vertrouwen.

Vr. Groeten,

Ed. Wong

Walter
04-06-2022

Gemakkelijk aan te vragen.

03-06-2022

Netjes, vakkundig en snel geholpen.

Bastian
01-06-2022

Super geholpen via whatsapp! En de site was goed duidelijk!

28-05-2022

Online afsluiten autoverzekering ging makkelijk. Opties kiezen ook, net als bij andere verzekeraars overigens.

Mijn gegevens moesten nog gecontroleerd worden voordat de verzekering geactiveerd kon worden. De documenten werden pas halverwege de ingangsdatum (twee dagen later, weliswaar met Hemelvaartsdag ertussen) geleverd. Op mijn eerdere verzoek om informatie via WhatApp werd pas daarna gereageerd. Minpuntje dus.

Tip: schuif de ingangsdatum een paar dagen op om zeker te weten dat je alles op tijd hebt geregeld.

Tip voor Ditzo: communiceer helder(der) van te voren dat activering van een verzekering een paar dagen kan gaan duren.

Esmeralda
17-05-2022

Heel fijn is het gegaan via de telefoon. Ik ben echt heel erg te vrede.

Jaap Johannes
13-05-2022

Gemakkelijk. Goede ervaring met ditzo als zorgverzekering (asr klantenservice is goed). Jammer dat alleen online contact kan, maar mogelijk levert dat het lage maandbedrag op .

Dirk
11-05-2022

Goede overzichtelijke web side en de verzekering makkelijk te regelen.

Youssef
05-05-2022

Het is n goede verzekerings maatschapij naar mening

29-04-2022

Prima website die je snel door de diverse vragen heen helpt. De autoverzekering is met een concurrerende prijs sterk in de markt gezet. Na verzenden mail aanmelden, bijna direct een bevestiging per mail met inlog op de site voor je persoonlijke domein. Dus tot op heden goede ervaring

Xander
28-04-2022

Goed en snel geregeld

Ahmed
25-04-2022

Snel geregeld en goede prijs/kwaliteit

Cor
23-04-2022

Enige onverwachte was dat ik onder account gewoon een aanvraag kon doen. Had ik niet helemaal verwacht ;-)

Freddy
22-04-2022

Ervaring heb ik pas na een voorval betreffende de reisverzekering,

maar het intakegesprek was zeer aangenaam.

Faissal
21-04-2022

Heel vriendelijk geholpen en blij met de nieuwe verzekering.