Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

17-11-2021

Ik heb een Ditzo zorgverzekering met vrije keuze en stuit nu op het volgende. Via een tandarts naar een kaakchirurg verwezen voor een kaakbeenoperatie en in juli dit jaar implantaten gekregen. Een verwijzing van de tandarts was noodzakelijk. Na 4 maanden wachten kan er nu een klikgebit op en blijkt ineens tandartsen geen overeenkomsten te hebben en moet ik naar tandprothetiker. In de voorwaarden kan je hier niets van terug vinden en wordt ik geconfronteerd met een eigen bijdrage van bijna 1000 euro omdat ik het bij de tandarts heb aangevraagd. De vrije keuze kost veel meer geld en levert geen voordeel. Opletten op de kleine lettertjes.

Gijs
17-11-2021

Een autoverzekering afsluiten is erg eenvoudig en kan zeer snel.

Ook de benodigde papieren waren heel snel in huis. Prima!

Em
16-11-2021

Op 21 oktober een ongeval gehad met mijn auto, waardoor de auto uiteindelijk economisch total-loss is verklaard. We zijn iets minder dan een maand en ondanks ik alles heb aangeleverd en eerdere toezeggingen is de schade nog altijd niet afgewikkeld.

De auto staat wel sindsdien op mijn naam en de verzekering+belasting blijft doorlopen, omdat de opkoper aan wie de auto is toegewezen de auto ook nog altijd niet heeft opgehaald.

Ditzo reageert niet behalve mailbevestigingen en toezeggingen om de schade zsm af te wikkelen.

Laura
15-11-2021

Alles snel geregeld en bevestigd

Elke
14-11-2021

Vreselijk om op de telefoon zorgverzekering af te sluiten. Knoppen werken niet, zitten pop up velden in de weg. 2 uur onnodig langer aan moeten besteden

YVETTE
14-11-2021

Volgens jullie kijk in Roy Data hebt ik maar 3 schadevrije jaren. Terwijl ik er nog 21 extra heb. Ik ga aan 21 schadevrije jaren te bezitten. Ik vind het jammer dat er dus niet goed gekeken wordt. Waarom zou iemand liegen hierover.

Alex
13-11-2021

Ik ben te tevreden over Ditzo heb niks te klagen

Riet
11-11-2021

Alles snel en correct geregeld

Kevin

Top en snel

David
11-11-2021

Ja Ik moet zo vriendelijk geholpen en dat is heel belangrijk

10-11-2021

Tot nu toe zeer tevreden.

Met vriendelijke groet ,H.Koen

10-11-2021

Vlekkeloos en vertrouwd

Cosmo
09-11-2021

Ditzo heeft mijn vorige autoverzekering opgezegd. Echter is dit naar een verkeerd adres gestuurd waardoor ik nu dubbel ben verzekerd. Ook kon Ditzo (door bovenstaand) niet mijn schadevrije jaren checken waardoor bij mij bewijsplicht kwam te liggen dit aan te tonen. Had allemaal voorkomen kunnen worden als Ditzo (me) had bericht dat er geen bevestiging was gekomen op de opzegmail naar mijn eerdere verzekering. Slordig.

Mame
06-11-2021

Snelle en goede service,

uiteindelijk een van de goedkoopste.

MVG

31-10-2021

Snel duidelijk en goedkoop

Corina
30-10-2021

Goed en snel gewerkt.

Roxanne
29-10-2021

Het was overzichtelijk en duidelijk, hoe je de verzekering moest afsluiten.

Fia
27-10-2021

Eenvoudig online aftesliuten

Wil
26-10-2021

Snel en begrijpbaar

Kjelt
22-10-2021

Het was zeer gemakkelijk en recht aan om in te schrijven