Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Bertus
25-10-2021

Het niet accepteren van schadevrije jaren . Bij een andere verzekering wel

Slecht afgehandeld zeer ontevreden

Aat
19-10-2021

Prima af te sluiten

Mariam
19-10-2021

Ik vond het fijn hoe de site werkt

18-10-2021

Duidelijke premieberekening en informatie over eventueel aanvullende dekking. Concurrerend tarief.

Cindy
18-10-2021

Zowel aan de telefoon erg vriendelijk en duidelijk. Maar ook online alles duidelijk en overzichtelijk. Makkelijk om te chatten of mailen. Erg tevreden!

Janneke
14-10-2021

Zeer gemakkelijk om aan te melden.

Sonja
10-10-2021

Lekker snel en makkelijk

07-10-2021

Ik heb afgelopen jaar een zorgverzekering bij Ditzo afgesloten en kan je zeggen dat het echt eersteklas uitknijpers zijn. Pechvogelhulp extra afgesloten, want ik had fysio nodig. Bleek deze alleen te gelden voor ongelukken die na het afsluiten van de verzekering plaatsvonden. Ik heb alles goed nagelezen en alleen in de kleine lettertjes wordt dit vermeld. Ik neem aan expres. Om mensen zoals ik over de streep te trekken een verzekering bij DITZO af te sluiten en ze vervolgens niet te betalen. Verder heb ik een elektrische step met trapondersteuning(zo'n colibri Micro NL model). Deze is legaal voor de weg en valt volgens de wet onder fiets met trapondersteuning, maar Ditzo blijft volhouden dat de WA verzekering niet geldt voor Elektrische steps en dat deze daarom niet geldt voor de Colibri NL step. Terwijl ik allerlei documenten opstuurde(van verschillende overheidsorganan) waaruit blijkt dat de step onder de categorie elektrische fiets valt.Ze reageren er gewoon niet op.

05-10-2021

Uitstekent geen nare ervaringen

05-10-2021

Ik vind Ditzo een goede verzekering omdat ze declaraties niet onnodig moeilijk maken en op tijd betalen. En een gunstige premie.

04-10-2021

Appeltje, eitje. heel gemakkelijk.

Helder en duidelijk

04-10-2021

Dit was ons eerste jaar met een zorgverzekering van Ditzo, en dat is uitstekend bevallen. Daarom zijn wij nu overgestapt op Ditzo verzekeringen.

Andre
04-10-2021

Snnel een verzekering geegeld en al een paar jaar een zorgverzekering. nog nooit 1 probleem gehad .prima bedrijf .

03-10-2021

Afsluiten gaat makkelijk en een scherpe premie!

01-10-2021

Makkelijk zo geregeld per computer

Emiel
28-09-2021

Alles goed kunnen afsluiten en duidelijk weergegeven.

Sahila
25-09-2021

Makkelijk en duidelijke

24-09-2021

Jullie zijn heel goed koop dat had ik niet verwacht

23-09-2021

Ben tevrede over de keuze,s op de site